X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Moore on Xbox


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/06-03 16:29 
CVG interviewer Peter Moore. God læsning.

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
olmeolmeSkrevet 20/06-03 16:39 
Rimeligt kæk mand må man sige. Sjovt som både sony, nintendo, og MS altid siger at de andres er noget lort, og deres er det bedste :-)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/06-03 17:26 
Hvad havde du forventet??

At Sony skulle rose Xbox?? At Microsoft skulle sige, at Gamecube er fantastisk?

:-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HulleHulleSkrevet 20/06-03 18:41, rettet 20/06-03 21:35 
God læsning bestemt. Tak for linket.

Er jeg den eneste der mere og mere begynder at frygte fremtidens konsoller? At vi kan gå online og spille er en lækker ting, men jeg er virkelig ikke tilhænger af alt det "lal" de vil lave af ekstra ting til.
Det er jo det vi har PC'en til..

Moore:
So if you're competing on NFL Fever, do you want to do that on Xbox Live with a controller, or do you want to somehow interact your PC and Xbox together? We believe it's the latter, so things change.

Kan de ikke bare holde tingene for sig. Kamera, messenger lignende programmer, keyboard osv.. Andre der heller ikke mener der er i "ånden" af konsol gaming?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BrummelumBrummelumSkrevet 20/06-03 18:54 
Jeg ville personlig være glad hvis jeg bare havde en enkelt box under fjernsynet der kunne alt.
XBL Gamertag: Brummelum
olmeolmeSkrevet 20/06-03 21:09 
PalleJensen >
Hvad havde du forventet??

At Sony skulle rose Xbox?? At Microsoft skulle sige, at Gamecube er fantastisk?

:-)


Næh, men det virker da rimeligt barnligt, forestil dig en bankdirektør fyre sådan noget af.
HulleHulleSkrevet 20/06-03 21:37 
Brummelum >
Jeg ville personlig være glad hvis jeg bare havde en enkelt box under fjernsynet der kunne alt.

Altså en PC under fjernsynet..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BrummelumBrummelumSkrevet 20/06-03 22:13 
Det er mere en blot en pc under fjernsynet, det er et multimediecenter. Konsollerne er blot adgangsbilletten til at få flyttet al den dejlige teknologi fra pc'en i arbejdsværelset ind i stuen. Det er jo derfor at M$ er så vild med at komme ind på markedet.
XBL Gamertag: Brummelum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/06-03 23:52, rettet 20/06-03 23:52 
Jeg er vild med hans mening om connectivity:

Peter Moore >
You can link the GBA up to GameCube. When I was at Sega we did that with Sonic - the consumer went [shrugs shoulders] big deal! Someone's yet to explain to me the value of hooking up your handheld device to your console. If somebody can tell me what the value of that is, I'm al for it.

En mening, som mange Nintendo fans faktisk også har.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JoachimMAJoachimMASkrevet 21/06-03 00:04 
Det ligner vel alle de andre interviews folk bringer med lederne af Nintendo, Sony og MS - at det kun er deres forståelse af spil som er bedst:)

Jeg er, ligesom Born2play 100% enig i det med connectivity - det er nok det værste overvurderede lort fra Nintendo's side, og jeg synes virkelig de skulle tage at fokusere på andre ting end det pjat.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/06-03 00:35 
Hvordan kunne jeg overse dette?!

Peter Moore>
Then titles like Sudeki, and games Konami and Namco are working on which we're about to announce - we will continue investing in Japan. I think our content portfolio is as good as we've had, and we have a breadth of titles from Counter-Strike to Spongebob Squarepants and all the bits in the middle.

Nye Konami og Namco spil?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
quadquadSkrevet 21/06-03 10:55 
Det er rimelig lovende for Xboxen, hvis det passer =)

Jeg hopper også med på den der anti-connectivity vogn. Der er så få spil det kan bruges til, og kun et par enkelte det har sin ret hos (Zelda og Metriod Prime p.t) Der var da også en vote om det på www.nintendo.com på et tidspunkt, og det blev sgu stemt langt ud af listerne, men alligevel satser de stadig på det :/
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig