X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp, hvilken sang er dette?


Svar
DarkenDarkenSkrevet 21/03-08 22:30 
Det vid clip på understående side har to sange. Den sidste er den jeg er interesseret i.

Jeg har næsten lige set Oceans 12 (igen) og der er dette nummer også med og så tænkte jeg nu vil jeg finde ud af hvad for nummer det er og om andre af kunstneren's numre lyder lige så cool.

Jeg har prøvet at søge på Oceans 12 soundtrack, men når jeg hører samples (på amazon) så er nummeret der ikke. Og da der ikke er tekster kan jeg heller ikke søge den vej.

Anyone?
(og hvis der er en der kender lidt til kunsterens andet musik, så ville det være fedt med en kommentar eller to.)

castlecrashers
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HeroldHeroldSkrevet 21/03-08 23:08 
Hvis du fulgte linket over til devblog-sitet, så står der titlen på begge numre :D

Nikkfurie - Thé à la menthe er nok den du tænker på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkenDarkenSkrevet 21/03-08 23:26, rettet 21/03-08 23:32 
ja det havde jeg så ikke tænkt på haha
takker ;)

Edit:
og så lige for at gå offtopic så folk ikke lægger mærke til overstående, så ser Castle Crashers for grineren ud =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HolisticHolisticSkrevet 23/11-08 20:10 
Jeg låner lige den her ;)
I den nye Tomb Raider: Underworld reklame på tv, er der en sang der bliver sunget af en dame...
Nogen der ved hvad den hedder?
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
LarsGLLarsGLSkrevet 23/11-08 20:26 
Lamb - Gorecki :-)
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
HolisticHolisticSkrevet 23/11-08 21:07 
Takker ydmygt, det var en kammi der spurgte, men jeg ser bare ikke rigtig tv, så det var lidt svært ;)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/03-09 10:50 
Hvad er den sang, der spiller ca. 1 minut inde i Blood-traileren? Det er næsten lige så brugt som Requiem for a Dream-musikken.

Blood - nederst på siden, ca 1 minut inde
SumezSumezSkrevet 27/03-09 11:08 
Hmm det lyder som noget man bør kende, men kan umiddelbart ikke finde ud af det. :!


Forstår ikke at de laver en live-action film over Blood.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
salsalSkrevet 27/03-09 12:26 
Jeg synes, det lyder som Nine Inch Nails eller måske Marilyn Manson.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
SumezSumezSkrevet 27/03-09 12:40 
Altså hvis vi bare skal gætte, så synes jeg det lyder rigtig meget som Skold, men det er jo en rimelig generisk lyd.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/03-09 12:49 
Det kunne være noget Ministry. Det lyder lidt Ministry-agtigt.
nerosnerosSkrevet 25/02-10 18:48 
Så tilfældigvis en musikvideo på vores allesammens "THE VOICE TV" Wauw :D

Det handlede om en hvis dj fyr med langt lyst hård som lavede et nummer sammen med en sort mand som sang henover beatet med sådan en grim Cher-stemme og en masse damer ved en pool! Det er sikkert et kæmpe hit blandt de "unge" idag ;-)

Nogen der kan sige mig hvad sangen hedder?
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/02-10 19:20 
Mmmja, der er jo efterhånden en del, som har fået den "originale" ide at lave en musikvideo, der omhandler en masse damer ved en pool. Men efter en smule googling, kom jeg frem til:

David Guetta feat Akon - Sexy Bitch?
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/03-11 17:52 
Nu har jeg fået en melodi, som jeg ikke aner, hvem har lavet, på hjernen. De brugte en stump af den i en trailer for den nye sæson af Top Gear på TV3+(?), og nu hænger den bare fast. Det er et lidt ældre stykke elektronisk musik, hvor der bruges en sample af noget blokfløjtehalløj. Tror det er fra slutningen af 90'erne, men jeg er ikke sikker... Jeg har i hvert fald haft det på hjernen før.
AV Intelligent Terminal
KeenKeenSkrevet 18/03-11 18:14 
har du et link til traileren?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/03-11 18:56 
Nej, desværre. Jeg prøvede også at finde den på TV3's hjemmeside, men den har kun info om de danskproducerede programmer :/
AV Intelligent Terminal
BankyBankySkrevet 18/03-11 21:33 
Keen>
har du et link til traileren?

Prøv her:

Trailer
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/03-11 21:40 
JA! Det er præcis den trailer :)

Hvad hedder det nummer, og hvem har lavet det?
Jeg mener at kunne huske en musikvideo, hvor et køretøj sidder fast, og hvor større og større biler/maskiner forsøger at hive det fri, mens de alle sammen ender med at sidde fast... Måske er det et helt andet nummer.
AV Intelligent Terminal
dchangdchangSkrevet 18/03-11 23:23 
Behøvede ikke engang at Shazamme den. :-) Det er et gammelt sample, men nummeret i traileren er jo dansk. :-)

ETA - Casual...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/03-11 11:03, rettet 19/03-11 11:03 
Ja da. Jeg kan huske, at jeg lånte albummet (No Smoking) på biblioteket. Det har et par ørehængere, men er slet ikke helstøbt nok til, at jeg gad købe et eksemplar. Og så glemte jeg ellers alt om ETA :)
AV Intelligent Terminal
dchangdchangSkrevet 19/03-11 16:12 
Jeg havde det nok heller ikke stående hvis ikke det var fordi jeg gav 25 eller 39 kr. for det i Stereo Studio for nogle år siden. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WonderboyWonderboySkrevet 04/09-18 19:53, rettet 04/09-18 20:01 
Hejsa har lige hørt en sang i radioen som jeg godt kemder og synes er rigtig god :-), men kan desværre ikke komme i tanke om hvad sangen hedder ej heller hvem der synger desværre, men der er en Kvinde og hun synger meget it's my life i sangen håber på nogle kender sangen eller ved hvem det synger? :-).
I love monster land
EltanEltanSkrevet 04/09-18 22:04 
Dr Alban its my life...
JmogJmogSkrevet 04/09-18 22:28 
Gwen Stefani med hendes cover af It’s My Life.
NaieraNaieraSkrevet 04/09-18 22:54 
Shazam
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ResizeResizeSkrevet 05/09-18 00:01, rettet 05/09-18 00:05 
Den er oprindelig lavet af Talk Talk, og anbefales 1000% fremfor Gwen´s version.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig