X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii hjælp


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/03-08 12:36 
Nu gider jeg ikke mere med det 50hz VC, det er sku hårdt for sjælen når man gang på gang ser et spil man mega gerne vil have, også køre lortet i 50hz (denne her gang M. Turrican) Så vil lige om nogle ved om man kan overføre sine VC EU spil ned på et SD kort også bruge dem i den komende Jap/US konsol?
Hoid to colony C05 where the computer is...
ChronoChronoSkrevet 21/03-08 12:43 
Det kan du ikke. De er låst til konsollen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/03-08 12:52 
Læste lige man heller ikke kan lægge sine VC spil over på et SD kort, men kun save games, kan det virklig passe?
Hoid to colony C05 where the computer is...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/03-08 13:01, rettet 21/03-08 13:01 
Det passer ikke. Jeg har lagt masser af VC-spil over på SD-kortet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/03-08 13:24, rettet 21/03-08 13:24 
Tror også det var et gammelt indlæg jeg læste. Jeg skal også have et SD kort, er de regions fri og kan man bruge et 8GB eller er det stadig 2GB?
Hoid to colony C05 where the computer is...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/03-08 13:30 
SD-kort er fuldstændig regionsfri. Hvorvidt konsollen er begrænset til 2GB kan jeg ikke helt huske - 2GB burde også være rigeligt :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/03-08 13:40 
Ja man jo altid købe flere SD kort.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/03-08 14:04 
Hvad med WII point er der region på dem? (Nu har jeg sat WII'en til salg her inde)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/03-08 14:23 
De er så vidt jeg ved også låst til konsollen, ligesom dit bruger-ID er det.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-08 15:08 
Kan man starte VC spil der ligger på memo kortet? Det mener jeg ikke man kunne dengang jeg havde en.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/03-08 15:10 
Det kan man desværre stadig ikke :/
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 21/03-08 15:56 
Men hvad er formålet med at lægge dem over på et SD kort når de ikke kan bruges på en anden konsol? Udover at man slipper for at downloade fra Shop Channel igen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/03-08 16:35 
Jeg har gjort det fordi der ikke kunne være flere VC-spil på selve konsollen - mon ikke det er hovedårsagen til at folk gør det.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ElgenElgenSkrevet 21/03-08 18:12, rettet 21/03-08 18:12 
Chrono>Men hvad er formålet med at lægge dem over på et SD kort når de ikke kan bruges på en anden konsol? Udover at man slipper for at downloade fra Shop Channel igen.

Der er intet andet formål };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Zzap!Zzap!Skrevet 21/03-08 19:06 
Hvis man har en relativt hurtig internet forbindelse er det næsten lige så hurtigt bare at downloade igen. Så slipper man også for at bruge tid på at lægge spillene over.
Ikke at jeg har så mange VC spil, at det har været et problem for mig endnu...
Born to kill space
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-08 19:55, rettet 21/03-08 19:57 
Dengang jeg havde en Wii havde jeg vidst en internet forbindelse på 1mb ned. Jeg synes det tog en evighed at hente spillene, for ikke at snakke om at man skal ind i shoppen. Det er idiotisk at man ikke kan spille sine spil fra memo kort. Måske de laver en update der fikser det, men svjv. er Nintendo ikke for flinke til at rette fejl...?

EDIT: Hvad er det i øvrigt der sidder i maskinen? 512mb flashram? Memo kort på den størrelse får man smidt i nakken nu om dage, hvorfor ikke smide et par GB i istedet?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 21/03-08 20:31 
Fordi at uanset hvor lille en udgift det er, så er det noget som slutprisen ude hos forbrugeren kommer til at afspejle i sidste ende.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/03-08 21:41 
Nå det bliver sku nok en Jap jeg køber fra Play-asia, maskinen koster 1500,- og det er også billigere at købe VC spil til den, end US. Bare det er til at finde rundt i det der Jap.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/03-08 00:17 
Jeg kan se at man kan købe WII point på Play-asia, men kan jeg også bruge mit credit kort?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/03-08 16:10 
Pyh, så kom jeg af med den :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/03-08 10:00 
Jeg skal bruge noget hjælp til at finde en freeloader til en Jap WII, så jeg kan spille EU/US. Kan ikke finde noget på nettet :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
WikzoWikzoSkrevet 24/03-08 10:03 
Play-Asia har alle tre versioner. Det har CodeJunkies vistnok også.

Play-Asia: Japansk Freeloader
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/03-08 10:25 
Tak, bare mig der er blind, havde kigget der inde :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig