X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Metroid II remake


Reply
happyEDhappyEDSkrevet 20/03-08 21:26 
En "tosset" metroid fan har lavet en remake af metroid II til PC. Der er en demo man kan downloade.

http://64digits.com/games/index.php?cmd=view_game&id=4639
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 20/03-08 21:30 
Gad vide hvor mange timer der går før Nintendo lukker det ned...
happyEDhappyEDSkrevet 20/03-08 21:32 
hehe ja lad os se ellers skulle de tage i mod det med kyshånd og sammenarbejde og så udgive det på DS.
Det ser jo faktisk godt ud.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoChronoSkrevet 21/03-08 09:39, rettet 21/03-08 09:40 
Der blev jeg da lidt skuffet. Troede et kort øjeblik at Nintendo havde hørt mine bønner :)

Det er oplagt at lave en remake af Metroid 2, men jeg synes sjovt nok at lige netop 2'eren nok vil gøre sig bedst i 3d. Den er så simpel i sin opbygning i forhold til de andre, og minder derfor på mange måder om en FPS.

EDIT: Men det her spil er da ret godt lavet også. Samus løber for langsomt og hendes løbeanimation virker forkert, men ellers føles det ret godt. Kunne da godt finde på at spille det til ende når det bliver færdigt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 21/03-08 10:06 
Chrono>
men jeg synes sjovt nok at lige netop 2'eren nok vil gøre sig bedst i 3d. Den er så simpel i sin opbygning i forhold til de andre, og minder derfor på mange måder om en FPS.

Aldrig i livet skal det laves til en 3d FPS'er :-(

Jeg vil meget hellere se en Metroid 4 i 2d.

Jeg synes at Metroid Prime til GC var et udmærket spil, men der er aldrig noget som kan slå Metroid 3 til SNES. Det er et af verdens bedste spil nogensinde.
Bashful Neophyte
happyEDhappyEDSkrevet 21/03-08 10:14 
Ja der burde helt sikket komme et Metroid 4 i 2D
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoChronoSkrevet 21/03-08 10:30, rettet 21/03-08 10:31 
Jeg vil også helst se en Metroid 4 i 2d, men lige netop 2'eren er jo skabt til en FPS. Den meget fokuserede og igennem hele spillet ensartede opbygning af målet gør at udforskning træder lidt i baggrunden synes jeg - det handler bare om at rense planeten for Metroids og man har endda en radar der hele tiden fortæller hvor mange der er tilbage. Dertil, så er historien om SR388 vigtig og kunne fortælles bedre på den måde historien fortælles i Metroid Prime. Altså primært gennem scanning.

Det som gjorde at kun det første Metroid Prime rigtigt føltes som et Metroid-spil er vel også ensomheden, og den ville kunne bibeholdes i en remake af Metroid 2 fordi Samus netop er alene på planeten.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 21/03-08 18:30 
Helt enig også med resten..næsten ;-) to'eren kunne godt blive til et FPS, men dog tror jeg det ville blive ret kedeligt i længden.

Ensomheden er en meget vigtig del i et Metroid spil.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Username
Password
Remember me