X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Blu-ray tilbud


Svar
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 20/03-08 09:04, rettet 20/03-08 10:29 
Efter selv at have fået et heads-up om dette tilbud, vil jeg da lige poste det herinde:

Køb tre, betal for to Blu-Ray film ved Blockbuster!

Jeg kom af med 550 kr ca. igår for Deja Vu, Face/Off og Zorro, alle på Blu-Ray, og der var mange flere at vælge imellem end diss film!

For slet ikke at tale om deres 99 krs titler indenfor HD DVD (som de åbentbart nærmes... Se hele indlægget
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
194 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
HankyHankySkrevet 04/04-15 20:51 
Bah, jeg har lige givet 169,- for den alm. BluRay i FONA -.-
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dchangdchangSkrevet 08/04-15 09:42 
Zavvi har Ponyo - Steelbook Edition på blåstråle til 9,99£. Har selv lige modtaget mit eksemplar uden problemer men toldrisikoen er der.

Ponyo...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
millenniummillenniumSkrevet 08/04-15 09:46 
Det er noget hejs at det er Scanbox som er distributør for Hayao Miyazaki film i Danmark. De kan simpelthen ikke finde ud af, at lancere de film i den kvalitet de fortjener.
The medium is the message.
dchangdchangSkrevet 08/04-15 09:49 
Ja de går vist under begrebet slow going... :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
millenniummillenniumSkrevet 08/04-15 09:51 
I stedet for at få fingeren ud og samle en gedigen Hayao Blu-ray boks, inkl. de titler de mangler, bliver de ved med at kaste lorte DVD-udgaver ud til tankstationer og Tiger butikker. Så SKAL man jeg netop finde dem i udlandet.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 08/04-15 10:02 
De engelske udgivelser er altså heller ikke for gode. De gamle film er som regel, eller altid, nok nærmere, "skrubbet" for gryn, så de fuldstændig mister filmudseendet, samt selvfølgelig detaljegrad. Det er vist hit og miss med de amerikanske udgivelser, hvad den slags angår.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 08/04-15 10:02, rettet 08/04-15 10:03 
Hvad er der i vejen med DVD-udgaverne?
Altså udover at det selvfølgelig ikke er Bluray. Dem jeg har synes jeg er så gode som man kan forvente for en DVD-udgivelse, og samtidig ret billige.

Totoro har jeg dog i amerikansk DVD-udgivelse, og den har kun engelsk lydspor - bummer! Så hellere de danske udgivelser med valgfrit sprog. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 08/04-15 10:10 
DVD er bare SÅ gammeldags :p

På europæiske udgivelser vil de selvfølgelig også køre for hurtigt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 08/04-15 10:21 
Chihiro udgav Scanbox på DVD med Dansk og Japansk lydspor. Hvorfor ikke også det engelske, når nu man var i gang? Fordi der er så meget budget-sparegris over Scanbox.

Miyazaki er måske ikke mainstream som bliver købt i tusindvis, men der er dedikerede fans som er villige til at give lidt ekstra for en ekstra god boks. Me think.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 08/04-15 10:41 
Ok, tror aldrig jeg vil komme til at savne amerikansk lydspor til Ghibli-film. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 09/05-15 14:53 
Boks med alle fem Indiana Jones film til 199kr på cdon. De plejer at tage 399kr.

Enkeltvis koster filmene stadig 99kr/styk.
OdinOdinSkrevet 09/05-15 15:13 
Boks med alle fem Indiana Jones film til 199kr på cdon.

FEM? Jeg må vist have blinket på det forkerte tidspunkt. O_o
Men tak for tilbuddet.
JmogJmogSkrevet 09/05-15 15:35 
Hovsa! Fire selvfølgelig :-D

Jeg havde den oprindelige DVD boks, og solgte den så snart BD boksen blev annonceret, da jeg vidste den ville falde i værdi og at jeg jo skulle have den på BD. Jeg fik dog aldrig købt den.

Nu har jeg et bedre AV setup end dengang og den koster det halve. Perfekt.
3of193of19Skrevet 09/05-15 17:20, rettet 09/05-15 18:06 
Er der ikke kun tre Indy film?

edit: ;-)

Jeg købte den også lige. Altid rart med en hel disc ekstramateriala og en fancy coaster
WonderboyWonderboySkrevet 09/05-15 17:28 
Fire

Link...
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 09/05-15 17:31 
Men den boks har godt nok 5 disk

Link...
I love monster land
millenniummillenniumSkrevet 09/05-15 17:59 
Andre har før taget fejl, men ja - der er tre Indy film.

Det som tog fejl kom ude for en slem ulykke.
The medium is the message.
WonderboyWonderboySkrevet 09/05-15 18:20, rettet 09/05-15 18:21 
Der er da fire, eller gælder den sidste ikke som Indiana Jones film da den er laver efter 1989?.
I love monster land
3of193of19Skrevet 09/05-15 18:22 
Nej, der er kun tre, ligesom der kun er tre Star Wars film, kun 10 Star Trek film og kun en 3d fighter serie (Virtua Fighter forever!)
WonderboyWonderboySkrevet 09/05-15 18:24, rettet 09/05-15 18:26 
Der er da fire nu må stoppe.

Jagten på den forsvundne skat – 1981
Indiana Jones og templets forbandelse – 1984
Indiana Jones og det sidste korstog – 1989
Indiana Jones og Krystalkraniets Kongerige – 2008

Den første er jo stadig en Indiana Jones selv om navnet ikke er med i titlen.

Edit.
Filmen er den første i serien om Indiana Jones og blev siden fulgt af Indiana Jones og templets forbandelse, Indiana Jones og Det Sidste Korstog og senest Indiana Jones og Krystalkraniets Kongerige
I love monster land
3of193of19Skrevet 09/05-15 18:26 
Det er en joke blandt fans, at kun de tre første findes, da Crystal Skull feat. Shia laDoof er terribad.
OdinOdinSkrevet 09/05-15 19:11, rettet 09/05-15 19:12 
3of19>
Jeg købte den også lige. Altid rart med en hel disc ekstramateriala og en fancy coaster.

Jeg vil bruge min som makeup-spejl.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/05-15 19:19 
Jeg er fuldstændig enig mht. Indiana Jones og Star Wars. Der findes kun tre af hver.

http://fowllanguagecomics.tumblr.com/image/97568132033
AV Intelligent Terminal
KTCKTCSkrevet 09/05-15 19:23, rettet 09/05-15 19:26 
Ja, forstår heller ikke hvor forvirringen opstår ;)
Der er i øvrigt også kun to Robocop film, hvis nogen skulle være i tvivl.

On-topic: Effekterne bliver ret tydelige at se, når man ser filmene i HD, men det er faktisk lidt hyggeligt i sig selv, selv om det går lidt ud over indlevelsen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 09/05-15 19:25 
I min bog er Kingdom of the Crystal Skull laaaangt være en de nye Star Wars-film. Bortset fra Phantom Menace er folk alt for meget efter dem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WonderboyWonderboySkrevet 09/05-15 19:28 
Har i været inordkorea og fået en hjernevask ? :-)
I love monster land
OdinOdinSkrevet 09/05-15 19:35, rettet 09/05-15 19:36 
Ja, forstår heller ikke hvor forvirringen opstår ;)

Heller ikke mig. Det eneste jeg finder sært er hvorfor studierne ikke pumper sequels ud til alle disse populære filmklenodier. Det må simpelthen være af respekt for både værkerne og publikummet. Men jeg klager ikke.
Jeg kunne dog godt have brugt en opfølger til The Matrix.
JmogJmogSkrevet 09/05-15 19:43 
Wehner>
I min bog er Kingdom of the Crystal Skull laaaangt være en de nye Star Wars-film. Bortset fra Phantom Menace er folk alt for meget efter dem.

Orv, der er jeg i den modsatte grøft. Chrystal Skull er ikke nogen voldsomt god film, men den er kun dårlig i forhold til resten af serien. Den har stadig godt skuespil, nydelige actionscener (bortset fra CGI-festen i junglen) og Harrison Fords million dollar smile. Og den fanger 50'erne lige på kornet.

Star Wars prequels har forfærdelig dialog, dårligt skuespil, overforbrug af CGI, dårlig humor, dårligt plot, dårlige karakterer osv. De er lavet af en person der ikke kan finde ud af at lave en moderne film. Det kan Spielberg.
WehnerWehnerSkrevet 09/05-15 19:47 
Jamen der er vi tydeligvis helt uenige. Jeg synes både Attack of the Clones og Revenge of the Sith er langt bedre underholdning end KotCS. Phantom Menace er nok på samme niveau.

Var det ikke Shia LeBeoufs "million dollar" smile vi primært fik i Crystal Skull?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 09/05-15 20:05 
Nej helt reelt; et par skøre tosser lavede et Indiana Jones spin-off, med en skuespiller som lignede Harrison Ford. Bare meget ældre. Det kunne måske være blevet en kultfilm, men da sønnen begyndte at svinge i lianer sammen med computeranimerede aber, blev selv dét potentiale ødelagt.

Der findes tre Indiana Jones film.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/05-15 20:10 
Blu-ray tilbud
AV Intelligent Terminal
WonderboyWonderboySkrevet 09/05-15 21:10, rettet 09/05-15 21:18 
Fire

Bare fordi man ikke kan lide den betyder jo ikke at der er og bliver Indiana Jones film.
I love monster land
WehnerWehnerSkrevet 09/05-15 21:15 
Det er måske liiidt upassende at spille nazikortet, når vi ikke diskuterer alvorligere emner end populærkultur...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WonderboyWonderboySkrevet 09/05-15 21:16 
Ja ups, undskylder.
I love monster land
SumezSumezSkrevet 09/05-15 21:21, rettet 09/05-15 21:24 
Jmog>
Orv, der er jeg i den modsatte grøft. Chrystal Skull er ikke nogen voldsomt god film, men den er kun dårlig i forhold til resten af serien. Den har stadig godt skuespil, nydelige actionscener (bortset fra CGI-festen i junglen) og Harrison Fords million dollar smile. Og den fanger 50'erne lige på kornet.

Star Wars prequels har forfærdelig dialog, dårligt skuespil, overforbrug af CGI, dårlig humor, dårligt plot, dårlige karakterer osv. De er lavet af en person der ikke kan finde ud af at lave en moderne film. Det kan Spielberg.

Helt enig her. Jeg kunne godt lide de to første Star Wars prequels da de kom ud, men det var nok bare et spørgsmål om glæden ved at se nyt materiale i det univers, for senerehen er det gået op for mig hvor katastrofale de film er. Og 3'eren er iøvrigt den værste af dem alle, har set den én gang og har på ingen måder lyst til at gentage den oplevelse.
Problemet er at de ikke bare er dårlige fordi de ødelægger de gamle films kontinuitet, og fordi man ikke kan lade være med at sammenligne dem med klassikerne. De er også bare virkelig dårlige film på egen hånd.

Kingdom of the Crystal Skull er til gengæld ganske underholdende. Jeg kan godt lide LeBøf's rolle, og selvom den ikke på nogen måder når 1'eren og 3'erens niveau så synes jeg for at være helt ærlig sagtens at den kan måle sig med Temple of Doom, som jeg aldrig har været særlig vild med på trods af at jeg har set den uendeligt mange gange og prøver at give den ligeså meget credit som de to andre film får fra mig.

Se evt. Redlettermedia's dybdegående anmeldelser af alle fire film, jeg er enig med langt størstedelen af det Mike Stoklasa (i rollen som Mr Plinkett) siger om dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 09/05-15 21:37 
Hvem andre end jeg ville finde det passende at Disney ret-connede de tre Star Wars prequels med helt andre plots?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Soren47Soren47Skrevet 06/10-15 11:42 
Elgiganten har Mad Max: Fury Road på blu-ray + 3D blu-ray (findes der 3D-blu-rays som ikke kan afspilles i 2D?) steelbook edition til 99 kr, med fri fragt. :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/10-15 11:47 
Ja der findes 3D-film der KUN er i 3D, men der findes heldigvis 3D-fjernsyn der kan konvertere til 2D :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 06/10-15 11:52 
Hvis 3D og 2D deler skive, så ligger der jo to udgaver af filmen på skiven. Det er ikke godt for billedkvaliteten.

Furry Road har dog både en 2D og en 3D skive.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
XiwanaXiwanaSkrevet 06/10-15 12:40 
Tak for tippet!

*Furry Road* ti-hi
Blu-ray tilbud
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 06/10-15 12:48 
Jeg nuppede også lige en. Mad Max maraton hos mig meget snart nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/10-15 15:27 
Bestilt!

Tak for tippet, Søren ;)
Soren47Soren47Skrevet 10/10-15 09:42 
Fik Mad Max med posten i går. Hvorfor putter man bagsiden på i form af et stykke påklistret papir? :(
I det mindste er boksen af metal så klistret ikke smadrer boksen..
BeanoBeanoSkrevet 10/10-15 10:02 
Så bagsiden af steelcasen har mere plads til artwork i stedet for filmbeskrivelse, specs, logoer, stregkode, osv. Meget normalt for den slags udgivelser.
Soren47Soren47Skrevet 10/10-15 10:40 
Jo jo, kan godt se grunden - Men det gør mig stadig lidt ked af det, at jeg skal 'ødelægge' indpakningen for at kunne åbne boksen.
Men nu har boksen da fået sig en grim, sammenfoldet insert i stedet for et.. 'outsert'. :b
millenniummillenniumSkrevet 15/03-16 11:28 
Fona har t.o.m. onsdag 25% rabat på alle Disney film, og eftersom en del af dem i forvejen koster 99kr for blu-ray, er der hermed god mulighed for at redde sig nogle klassikere til 75kr stk.

Link...
The medium is the message.
OdinOdinSkrevet 15/03-16 12:04 
Et subsæt af filmene - specifikt Pixars udgivelser - har CDON også tilbud på. 2 for 149,-
Bare som en ekstra mulighed i tilfælde af at noget af det skulle være udsolgt.
SumezSumezSkrevet 15/03-16 12:32, rettet 15/03-16 12:32 
Bilka har også jævnligt to stk. Disney blurays for 130kr, har fået købt godt ind der.
Synes også mange af Fonas Disneyfilm plejer at stå til 60-70kr (dog ikke online), hvis der også er 25% på dem, er det en meget god handel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Soren47Soren47Skrevet 21/04-16 14:01 
Star Wars 89 kr hos Power, hvis man ikke har købt den endnu. :)

Link...
3of193of19Skrevet 21/04-16 14:02 
Er det en skrabeudgave uden ekstramateriale?
194 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig