X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rainbow Six Vegas 2


Svar
nerosnerosSkrevet 19/03-08 12:20 
Skulle det ikke være udkommet her i DK nu? Jeg synes ikke det har fået topkaraktere, men det skulle være mere af det samme. Om det er en god ting kan man jo diskutere, men hvad havde man egentlig forventet af sådan en titel..? Jeg tror hvis man kunne lide det første spil i serien Vegas så kan man vel ogå lide dette her.
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 19/03-08 12:36 
neros>
Jeg tror hvis man kunne lide det første spil i serien Vegas så kan man vel ogå lide dette her.

Ja, men det er alligevel svært ikke at blive bare en smule skuffet over at forskellen på de to er næsten ikke-eksisterende (med undtagelse af banedesignet selvfølgelig).

Selvfølgelig er det sjovt nok alligevel :)

Jeg løb dog ind i nogle voldsomme framerate-problemer igår. Altså VIRKELIG voldsomme. Om det var min Xbox der hostede, eller om det er spillet der er glitched skal jeg ikke kunne sige, men et par gange var det hvad jeg i mange andre tilfælde, ville dømme til at væe uspilleligt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 19/03-08 12:48 
Lyder da virkelig ikke så godt..?

Skulle selve karakter designet ikke også være mere udviklet med hensyn til flere muligheder til hvordan man kan lave sin spilleperson og gå online. Flere våben og muligheder i hvordan man kan se ud osv.?
Bashful Neophyte
DommergaardDommergaardSkrevet 19/03-08 13:48 
neros>
Skulle det ikke være udkommet her i DK nu?

Det har `release` i dag. Vi har det nede i Merlin i Ryesgade (Århus). Jeg køber det i hvert fald, var vild med 1'eren!
CoreCoreSkrevet 19/03-08 13:54 
neros>
Skulle selve karakter designet ikke også være mere udviklet med hensyn til flere muligheder til hvordan man kan lave sin spilleperson og gå online.

Jeg har ikke været online endnu, men 'custom persondesign' har egentlig bare fået et lille makeover fra 1'eren, og i en FPS'er mener jeg nu ikke at det betyder så meget ;)

Som udgangspunkt er alle de nye våben låst til at starte med, så dem vil man først stifte bekendtskab med senere.

Det ændrer dog ikke på at det stadig er god og solid Rainbow Six-action (lige med undtagelse af min kedelige oplevelse igår) ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 19/03-08 15:17 
Lige det med Custom Face design...
Kan man i PS3 versionen også sætte sit eget fjæs ind såfrem man har kameraet?

Jeg synes at kunne se at "Fjæsgenereringne" er blevet bedre end i Vegas 1
om det så var et tilfælde.. ved jeg ikke..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 20/03-08 08:58 
Core>

Jeg løb dog ind i nogle voldsomme framerate-problemer igår. Altså VIRKELIG voldsomme. Om det var min Xbox der hostede, eller om det er spillet der er glitched skal jeg ikke kunne sige, men et par gange var det hvad jeg i mange andre tilfælde, ville dømme til at væe uspilleligt.



Jeg har haft samme oplevelse som dig Core. Der er enkelte steder voldsomme slowdowns, hvilket er yderst pinligt for dem. Det er stadig et super spil, men forhåbentligt kan dette rettes med en patch, da det er spillet der er tale om ikke hardware (jeg har en nyere maskine end Core, så det er vist ikke hardware relateret).
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
nerosnerosSkrevet 03/12-08 23:18, rettet 04/12-08 08:26 
Genopliver lige denne tråd. Jeg må sige jeg er helt vild med Rainbow Six: Vegas 2. Det er ikke det flotteste spil det kan vi hurtigt blive enige om og der er visse lidt skøre grafik fejl hist og pist, men gameplayet sidder lige i skabet og er bund solidt IMO. Det er så fedt at designe sin egen spillekarakter med våben, armor osv. Jeg elsker det :D Det eneste jeg savner lidt er faktisk følelsen af at være i Vegas som det første havde i stor stil.

Det er også pænt svært jeg har ihvertfald vældig svært ved at komme igennem alene hen imod slutningen uden sine to buddys. Damn..!

Kunne man lide det første spil er det her kun bedre, og jeg vil spille det her online i mange måneder frem over. Det er en god spilopskrift.
Bashful Neophyte
KnightrideRKnightrideRSkrevet 04/12-08 08:08 
Har næsten lige købt spillet i Merlin til en 20 kr, da de havde ophørsudsalg :) Syntes også at det er et rigtigt fedt spil, og har faktisk den samme mening, som dig :)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
nerosnerosSkrevet 04/12-08 08:27 
20kr haha hold da kæft. Det må være et fund :-)
Bashful Neophyte
KnightrideRKnightrideRSkrevet 04/12-08 10:34 
Jep, var jo også et specialtilbud :D
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig