X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bionic Commando Rearmed


Svar
nerosnerosSkrevet 17/03-08 12:47 
WOW haha! Jeg er helt solgt. Glæder mig rigtig meget til at spille det her. Synes faktisk det ser sjovere ud end det nye 3d spil som også er på vej fra Capcom ;-)

Gameplay
Bashful Neophyte
114 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 17/03-08 12:47 
WOW haha! Jeg er helt solgt. Glæder mig rigtig meget til at spille det her. Synes faktisk det ser sjovere ud end det nye 3d spil som også er på vej fra Capcom ;-)

Gameplay
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/03-08 12:54 
Ja, det ser godt ud! Ikke grafikmæssigt dog - jeg er ikke så vild med stilen. Havde håbet de ville holde det mere "tegneserie-agtigt" ligesom det gamle arcade.

Jeg er rigtig glad for at de bruger health bar, i stedet for det gamle crap med at du døde af ét (to?) skud.
SumezSumezSkrevet 17/03-08 13:06 
Som nævnt i både Xbox Live tråden og i spil-du-ser-frem-til tråden, er dette et af de spil, jeg ser rigtig meget frem til :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 17/03-08 17:30 
Jeg er ret vild med grafikken synes det ser rigtig flot ud, og ja det ligner ikke originalen, men rart at se noget nyt. Kan godt lide der hvor hovedpersonen/bionic eller hvad han nu kaldes skyder en fjende og fjenden ryger ud over kanten af gitteret. Smukt ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 04/05-08 11:01 
Lidt godt nyt.

Ser godt ud :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 08/08-08 14:46, rettet 08/08-08 14:47 
Forsinket bare ikke i US store ;-)

The delay doesn't affect either the US launch, which still stands firm at August 14, nor the Xbox Live launch which releases globally on August 13.

ign.com
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 08/08-08 14:54, rettet 08/08-08 14:57 
Ikke spor overraskende efter 1942 heller ikke er dukket op endnu i EU Store. Vi må bare krybe til US Store... igen :!

Forstår ikke at Sony ikke bare dropper kravet om lokaliserede udgaver og bare udgiver spillene på Engelsk som på XBLA. Idioter.
nerosnerosSkrevet 08/08-08 15:06 
JA..?

Det der 1942 er godt nok ringe men aligevel ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 12/08-08 11:12, rettet 12/08-08 11:15 
Så kom det første review fra ign.

9.4
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/08-08 11:15 
Kommer IGN med flere anmeldelser? ;)
nerosnerosSkrevet 12/08-08 11:22, rettet 12/08-08 11:26 
Tror det ikke men måske jeg får lyst ;-)

Hold da op hvor ser det fedt ud :O
Bashful Neophyte
AmbyAmbySkrevet 12/08-08 11:35 
Beano>
Kommer IGN med flere anmeldelser? ;)

Ja. De har flere afdelinger.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
nerosnerosSkrevet 12/08-08 12:03 
Er i sure nu?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 12/08-08 12:18 
And while the smart choice may be to just let that 1-up stay unclaimed, it's hard to resist making the attempt over a seemingly impassable set of traps. You may die five times just to get that extra life, but somehow making the feat is rewarding. Sure, from an accounting standpoint, sacrificing five lives to gain one is not profitable -- but that's why accountants don't make games.

Fantastisk beskrevet, og præcis det samme, der også gør spil som Super Mario Galaxy så underholdende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 12/08-08 16:43 
Nu glæder jeg mig bare endnu mere :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dpldplSkrevet 12/08-08 17:59 
Ugh stakkels pung, og jeg mangler stadig at købe braid.

Men glæder mig helt vild til dette lille arcade spil. Capcom laver næste for meget godt nu om dags (Håber de bliver ved i denne stil)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 13/08-08 09:41 
Det skulle være en demo på den japanske PSN Store nu... hvis man ikke kan vente med at prøve det ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/08-08 10:03 
Der er ingen grund til at vente eller fedte rundt med en japanske demo. Man snupper da bare den færdige version fra Xbox Live... :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 13/08-08 10:07 
Og spille den med 360 controllerens elendige D-pad... nej tak :)

Tror heller ikke den er oppe på Marketplace endnu - hvilket var min pointe.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/08-08 10:13 
Det er den - sidder og spiller den nu.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 13/08-08 10:13 
Ok, fino :)
BeanoBeanoSkrevet 13/08-08 11:30 
Fik prøvet demoerne på både XBLA og PSN... kan sagtens spilles med 360 analog stick (ihvertfald demo banen) så D-pad'en er ikke et problem ;)

Ellers er spillet en smule aliased og ikke helt så poleret som det kunne være på begge maskiner, men spiller rigtigt godt og ser frem til at få fingrene i den fulde udgave senere :)
nerosnerosSkrevet 13/08-08 12:59 
Kan man hente det idag på PSN?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 13/08-08 13:00, rettet 13/08-08 13:00 
Kun Jap Store... US Store i morgen.
nerosnerosSkrevet 13/08-08 13:23 
Årrrhhhh ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/08-08 15:48 
Beano>
Kun Jap Store... US Store i morgen.

Har du ikke tidligere linket til en guide der beskrev hvordan man lavede en Japansk konto?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/08-08 16:13 
Jo... er i PSN ID tråden så vidt jeg husker.

Ellers burde denne også funke:
http://blogs.ign.com/xheavenxsentx/2006/12/09/39684/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/08-08 16:37 
Tak det må jeg prøve senere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/08-08 16:40 
Jeg fandt ud af den oprindelige guide ikke længere er online, så du må nøjes ;)
SumezSumezSkrevet 13/08-08 20:42 
Øj jeg er helt vild med det nye spil, det er virkelig et perfekt eksempel på hvordan et gammelt spil kan opgraderes helt problemfrit.

Elsker også den måde de har sammensat dialogerne, spillet er virkelig gennemsyret af en "cool" charme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 13/08-08 21:16 
Fedt :D!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 13/08-08 21:22 
Men man kan dø i spillet og miste sine liv, og starte forfra, og det sucks max :( Plus at man ikke kan hoppe, hvilket er mega frustrerende.
For The Love Of The Game
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 13/08-08 21:29 
Mener du, at der er ikke er uendeligt med continues?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
BeanoBeanoSkrevet 13/08-08 21:50, rettet 13/08-08 21:50 
Men man kan finde ekstra liv rundt omkring bemærkede jeg.
HeroldHeroldSkrevet 13/08-08 21:55 
Darknon>
Men man kan dø i spillet og miste sine liv, og starte forfra, og det sucks max :(

Hvad fanden er det for et mærkeligt koncept??!?!?

(sarkasme kan være brugt i dette indlæg)

Er jeg den eneste der kan huske dengang spil rent faktisk var svære at gennemføre?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 13/08-08 22:13 
Originalen var meget sværere, og endnu mere ubarmhjertigt, så jeg synes bestemt det er rart, det ikke er gjort mere venligt, end hvad godt er.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/08-08 22:46 
Jeg syntes det er ganske ok. Der er godt nok nogen steder med vand og pigge som jeg er ved at gå i bro over men generelt er det en rigtig god adaption af NES klassikeren.
nerosnerosSkrevet 13/08-08 23:03 
Herold>
Hvad fanden er det for et mærkeligt koncept??!?!?

(sarkasme kan være brugt i dette indlæg)

Er jeg den eneste der kan huske dengang spil rent faktisk var svære at gennemføre?

Her er vi fuldstændig enige. Det er sku da derfor man spiller computerspil IMO.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/08-08 23:31 
Man spiller computerspil for at miste liv og starte forfra? :p

Jeg synes enormt godt om Bionic Commando Rearmed. Personligt mener jeg at det ville have klædt spillet med noget pixeleret 2D grafik istedet, men når det nu ikke kan være anderledes er 3D grafikken ganske nydelig. Det der bringer euforien tilbage i min mørkegrå verden, er soundtracket, der til min glæde er holdt i en 8/16 bit stil - lækkert!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 13/08-08 23:48 
Darknon>
Plus at man ikke kan hoppe, hvilket er mega frustrerende.

Klandrede du lige Bionic Commando for at man ikke kan hoppe?




Klandrede du lige Bionic Commando for at man ikke kan hoppe????
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/08-08 23:53 
Ja gid man kunne hoppe, så man ikke behøvede at bruge den der irriterende periskop-arm :D
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 14/08-08 00:18, rettet 14/08-08 00:31 
Echelon VI>
Man spiller computerspil for at miste liv og starte forfra? :p

JA ;-) Derfor er det jo i samme ånd som de gamle spil. Det er jo en af de ting, som er så godt ved de gamle retro spil og det her er et "reeeemake" ;-)
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 14/08-08 10:01 
Jeg mener at det er forældet gameplay at man starter med 3 liv, og 2 af dem mister man fordi kontrollen er fucked. Jeg spillede co-op med en ven, og han mistede sine liv, og så rendte jeg bare rundt alene længe, og det er der da overhovedet ikke noget sjov ved. Plus det er mega frustrerende at man ikke kan hoppe. Man føler sig låst fast til en platform. Og ja, måske kunne man ikke hoppe i det gamle, men come on. Det mangler nu, og det manglede dengang, se det i øjnene. Og hvorfor bruger man ikke sin Right-stick til at fyre sin arm afsted med, så kunne man måske ramme præcist og slippe for at være låst i 5 retninger. Hvorfor tænker dem som laver det sig ikke lidt om?
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 14/08-08 10:13 
Tsk tsk tsk...Folk er blevet for vandt til alt det nymoderne pjat. At man ikke kan hoppe og kun bruge sin svingarm er jo hele konceptet bag dette spil SE det i øjnene!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/08-08 10:17, rettet 14/08-08 10:18 
Jeg fandt nu også den manglende hop en smule underlig. Ja ja, BC hander ikke om at hoppe rundt, men bare et lille hop så?... det er 2008 :)

Heller ikke vild med den måde man skal grabbe og hurtigt slippe retningen for at stoppe svinget, hænge og trække sig op igen.
Af vane sidder jeg og holder retningen nede når jeg har startet et sving, og falder derved ofte i døden fordi svinget fortsætter. Måske bare tilvænning jeg mangler :!
AmbyAmbySkrevet 14/08-08 11:56 
Som sagt, det er andre tider. Dengang fandt man sig i et spils "regler" og gjorde det bedste man kunne med dem.

I dag ser det ud til at folk åbenbart hellere vil klynke på internettet... ;)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 14/08-08 11:56 
Er det ikke derfor det blev opfundet? ;)
AmbyAmbySkrevet 14/08-08 11:59 
Nej. Det blev opfundet til at se nøgne piger via. Dette er bare en uventet side-gevinst :P
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
nerosnerosSkrevet 14/08-08 12:06 
Internettet blev opfundet af NASA folkens ;-)
Bashful Neophyte
AmbyAmbySkrevet 14/08-08 12:33 
Hvem opfandt så humor? For du trænger til en dosis ;)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
114 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig