X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bionic Commando Rearmed


Svar
nerosnerosSkrevet 17/03-08 12:47 
WOW haha! Jeg er helt solgt. Glæder mig rigtig meget til at spille det her. Synes faktisk det ser sjovere ud end det nye 3d spil som også er på vej fra Capcom ;-)

Gameplay
Bashful Neophyte
114 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
AmbyAmbySkrevet 19/08-08 15:00 
Nej. Ikke medmindre det er Warhawk. Og du skal self. have Visa.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
sodansodanSkrevet 19/08-08 15:01 
Alt jeg har hentet i US butikken, virker på min EU maskine. Ingen problemer der.
SumezSumezSkrevet 19/08-08 15:05 
Hvad er bedre i PS3-versionen da?

Personligt er jeg i hvert fald ret frustreret over alle load-tiderne i X360-versionen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/08-08 15:14 
De to versioner er identiske grafisk, men jeg syntes D-pad styringen er bedst. Ellers har PS3 udgaven et enkelt ekstra challenge room og mulighed for remote play (uspilleligt) så ikke noget at skrive hjem om IMO :)

Har dog ikke observeret irriterende loadtider.
BeanoBeanoSkrevet 19/08-08 15:16 
Dark-Light>
Nej. Ikke medmindre det er Warhawk.

Sikker?

Er Warhawk ikke bare låst til den PSN konto hvor den er købt, dvs. du skal spille den under US kontoen?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/08-08 15:24 
Beano>
De to versioner er identiske grafisk, men jeg syntes D-pad styringen er bedst. Ellers har PS3 udgaven et enkelt ekstra challenge room og mulighed for remote play (uspilleligt) så ikke noget at skrive hjem om IMO :)

Har dog ikke observeret irriterende loadtider.

Jeg bruger mit FSEX2 HORI(joysticket) til 360, det funker rigtigt godt.
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 19/08-08 15:36 
Beano>
Har dog ikke observeret irriterende loadtider.

Det må være en relevant forskel så, for den er GODT NOK irriterende på X360
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/08-08 15:39 
@KroeboCop: Jeps, jeg taler selvfølgeligt om styring med standard controllers :)

Ikke at 360 udgaven er uspilleligt med analog stick - langt fra - bare mere præcist med en ordenlig d-pad efter min mening ;)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/08-08 15:43 
Jeps, men køb joysticket alligevel, det skal man have hvis man køber live spil :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
sodansodanSkrevet 19/08-08 16:06 
Loadetiderne er klart længere på Xbox udgaven. De er kortere på PS3. Synes osse der er nogle grafik fejl på Xbox. Der er nogle streger og hakker hen over skærmen, engang i mellem, som ikke ser pænt ud.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/08-08 16:12 
Det må vist være dit fjernsyn den er gal med. Der er ingen grafikfejl at spore i min Xbox 360 udgave - loadtiderne er dog lange!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
sodansodanSkrevet 19/08-08 16:24 
Det rigtige ord er vist noget med sync-tearing, og er på alle fjernsyn, går jeg ud fra?
BeanoBeanoSkrevet 19/08-08 16:35 
Jeg observerede ikke nogen tearing i 360 demoen på mit TV via HDMI i 1080p. Og jeg er normalt meget hysterisk med den slags ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/08-08 16:48 
sodan>
Det rigtige ord er vist noget med sync-tearing, og er på alle fjernsyn, går jeg ud fra

Jeg vidste ikke lige det var denne form for "grafikfejl" du omtalte. Svaret er dog det samme: Jeg oplever ingen tearing...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
114 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig