X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

New Amsterdam


Svar
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 16/03-08 21:27 
Så fik vores allesammens Nikolaj Coster-Waldau sit store gennembrud med serien "New Amsterdam"! Og serien har endda fået et fantastisk sendetidspunkt i USA (lige efter American Idol) og har fået gode anmeldelser! Rigtig fedt. Har selv lige set første afsnit, og må sige, at der er stort potentiale i denne serie! Hold endelig øje med den! Håber en af de danske stationer samler serien op meget snart!

Andre der har set serien?
Any takes?
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 16/03-08 22:13 
Den er ellers ikke spået de store fremtidsmuligheder, da de kun producerede halvdelen af de afsnit der var planen til at starte med.

Jeg har set første afsnit, og jeg var ikke imponeret - jeg synes jeg har set bedre serier med samme temaer, der er blevet syltet inden de fik en chance... Men på den anden side, så under jeg gerne Waldau successen overthere. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/03-08 09:03 
Kun halvdelen produceret? Pga. writers' strike?

Jeg synes ellers det er yderst sympatisk, at starte nye serier ud med en halv-sæson, både fordi selskaberne ikke løber en større økonomisk risiko end nødvendigt, og seerne kan sagtens bedømme om en serie er noget værd på ca. 10 afsnit i stedet for ca. 20.
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 17/03-08 09:59 
Hehe, det var faktisk slet ikke meningen den skulle sendes. Blev taget af i efteråret, men sat på igen, netop pga. writers strike.

Den er ikke specielt original (Dexter er nok det mest originale twist på "detektiv"/CSI genren), men syntes virkelig Waldau er værd at se på. Han bærer hver scene han er med i helt alene, men det er nok smart, de ikke har produceret flere afsnit fra starten af. I har helt ret i, at denne type serie er "dime-a-dosen"; Vi må se om der kommer nogle originale twists eller om det hele står og falder på Waldaus popularitet; Det vil ikke være første gang en serie bliver en succes, pga. hovedrolleindhaveren/ne og på trods af manglende indhold (Desperate Housewives im looking your way!)
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig