X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sticks PS2?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 10/03-08 15:55 
Hvilke sticks er værd at gå efter til Ps2? Det vil naturligvis ikke gøre noget, hvis de kan erhverves indenfor EU.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 10/03-08 16:09 
Den originale Namco pind er et meget godt bud på 'bedste pind til PS2'. Spørgsmålet er bare hvor man finder den...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 10/03-08 16:16 
Altså den grå med gule knapper? De er vist ret eftertragtede. Og sikkert også med god grund. Havde forestillet mig at købe nyt. Findes der overhovedet noget spændende?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/03-08 16:37, rettet 10/03-08 16:40 
Hori laver nogen rigtig rigtig gode sticks der er værd at checke ud. Desværre ved jeg ikke hvor man får fat i et her I EU andet end deres PS3 stick som bliver solgt på bla gamebits.dk

Det bedste af det bedste skulle være "Hori Real Arcade Pro" som åbentbart ikke er til at finde nogen steder.

Hori sticks hos Play-Asia
T.L.OT.L.OSkrevet 10/03-08 18:15 
Der er også Hori Real arcade pro 2, kan findes på ebay.
NaieraNaieraSkrevet 10/03-08 18:46 
Juggernaut>
Altså den grå med gule knapper? De er vist ret eftertragtede. Og sikkert også med god grund. Havde forestillet mig at købe nyt. Findes der overhovedet noget spændende?

Der findes en hel masse spændende, men forsendelsen koster desværre ofte en bondegård ;) Det ville være meget nemmere, hvis man bare kunne købe en af de omtalte Namco pinde i en dansk butik...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 20/03-10 12:38 
Starter lige den her tråd op igen da jeg søger et stick til min PS2 med Sanwa parts. Hvor kan man finde sådan et? Der var ingenting på ebay..
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 20/03-10 12:45 
Sådan noget mener jeg ikke man lavede dengang. Hvis du får lavet et custom stick til din Neo, så sørg for at få smidt en PS1/PS2-controller ind i det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 20/03-10 12:46 
Naiera>
Den originale Namco pind er et meget godt bud på 'bedste pind til PS2'. Spørgsmålet er bare hvor man finder den...

Muahahahaha! Har to...den ene købt for 25kr på loppemarked, den anden fundet på storskrald };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 20/03-10 12:56 
Nogle skal jo være heldige ;)

Personligt græder jeg ikke snot over ikke at kunne finde mit længere, nu hvor jeg har fået øjnene op for originale arcadedele :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 15/10-10 16:34 
Så er Hori åbenbart ved at genudgive et stick til PS2:

Hori Japan
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/10-10 16:36 
Det er da meget pænt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/10-10 16:58 
Nice!
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 15/10-10 20:32 
2tal :D
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig