X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

15 irriterende spilpersoner


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/03-08 22:42 
Jeg fandt en sjov liste over irriterende spilpersoner gennem tiden. Har I tilføjelser udfra egne oplevelser? :-)

15 most annoying video game characters
RJKRJKSkrevet 09/03-08 23:00, rettet 09/03-08 23:01 
Et par af de mindre personer:

Bedemanden i Mad Dog, super belastende. "I think you're going to have to put more money in this game!"

Den gamle dame i Shadow Hearts. Dårligste stemmeskuespil nogensinde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 09/03-08 23:34 
Kommentatoren fra BurnOut: Paradise

Mand jeg ville gerne kunne slukke for ham. Eller køre ham over XD
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/03-08 23:44 
Superfly fra Daikatana.
Generelt var der mange bugs i spillet men han sad hele tiden fast og når du prøvede at komme videre fik du beskeden "You gotta wait for your buddy Superfly" og så blev man nødt til at rende tilbage for at skubbe ham på ret køl igen... Mega belastende
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 10/03-08 00:07 
Vil godt have ALLE kommentatorer fra ALLE fodboldspil i løbet af tiden på denne liste!

Tyk britisk accent der bræger: "Thats a great effort..". For helvede hvor har jeg hørt den mange gange i PES, efter et mislykket skud på mål!

Men er utrolig enig i, at hunden fra Duck Hunt skal indtage 1.pladsen! Prøvede også at henrette den hver gang, uden held :O)
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
SumezSumezSkrevet 10/03-08 00:20 
Hehe sjov artikel. Kan nikke genkendende til det meste af det de skriver.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 10/03-08 00:28 
Købmanden fra Resident Evil 4. Belastende er hans mellemnavn, som det fint fremgår af denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=7oXx0qwe0wc
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/03-08 01:58 
LiquidSnakeDK>
Vil godt have ALLE kommentatorer fra ALLE fodboldspil i løbet af tiden på denne liste!

Jeg mener at der var et Kick-off spil engang hvor det vidst nok var Michael Laudrup eller Preben Elkær der kom med totalt dumme kommentare som "Det ser ud til at begge hold virkelig gerne vil vinde den her kamp" og "Der bliver virkelig kæmpet om bolden"
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 10/03-08 08:56, rettet 10/03-08 08:56 
LOL!Det bliver altså ikke bedre af, at være på dansk kan vi konkludere :O)

For helvede hvor er den youtube video med RES4 købmanden sjov!! "Got a lot of good things on sale stranger" :O)
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
ComradeComradeSkrevet 10/03-08 10:05 
Jeg fik aldrig prøvet TIF spillet hvor Svend Gehrs var kommentator, hvordan var det ??
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/03-08 14:23 
Jeg troede titlen mente andet... jeg ville ha' foreslået "Jacob Herold"... men...
millenniummillenniumSkrevet 10/03-08 17:34 
ALLE aberne i Monkey Ball - mest fordi man har lyst til at hive dem ud af de forbandende kugler der gør spillet så helvedes svært og ukontrolleret, men også fordi de er kvalmende nuttede.

Blanka fra Street Fighter II - fordi han har en irriterende evne til at tænde for strømmen, HVER gang man er på vej med en flyvespark - hvilket resulterer i en omgang uundgåelig elektrochock.
The medium is the message.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/03-08 05:14, rettet 11/03-08 05:20 
Planter-saelger-damen i Viva Pinata. Jeg bliver altid rasende, naar hun pludselig faar et anfald og ryster hele maskinen, saa man ikke kan se en s*** af, hvad der staar. Totalt belastende!

Catch-up kan jeg dog heller ikke lide.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig