X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NTSC online spil.. fra min pal ps2?


Svar
la0sla0sSkrevet 19/06-03 19:31 
Der er ikke rigtig noget der endnu får mine sokker til at trevle af glæde over PS2ens online lineup i PAL land. men men, ved i noget om man kan spille NTSC/US spil fra sin chippede PAL PS2?
Hvad sker der?
Star SoldierStar SoldierSkrevet 19/06-03 19:42, rettet 19/06-03 19:48 
aner det ikke, jeg tror ikke at softwaren vil være problemet, men om HD/BBA kittet vil passe til en pal model, det må der være andre som ved noget om.

Jeg er ikke til sport, men jeg må bøje mig lidt for Minna no Golf online (som også har fået extrem gode ratings i alle jpn blade), selve chat delen ser lækker ud og i det hele taget grafikken i spillet, bare man dog var til sport ;)

MNGO
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
la0sla0sSkrevet 19/06-03 20:03, rettet 19/06-03 20:05 
oh well med lidt god vilje kan man vel nemt transmogriffe golf om til noget puzzle agtigt.. eller sådan noget.. ;)

men hdd'en er jo btw. ikke nødvendig i alle henseender.. nu forestiller vi os at jeg smider et NTSC Socom i en Pal maskine med en PAL BBA... det er her jeg spørger mig selv, om spillet 'opdager' noget

EDIT: det smukkeste, men mest umulige ville jo være at få en PAL maskine til at acceptere en japansk/us bba-hdd combo.. men det er nok farout
Hvad sker der?
olmeolmeSkrevet 19/06-03 22:00 
Jeg har selv BBA, og der følger en network access disk med der lægger en "fil" på din memory kort, med dine netværksoplysninger ind(discen er ihvertfald PAL). Når du starter dit spil vælger den/du en netværksfil. Det er svært at forstille sig at de har lagt oplysninger ind om regionen på hverken netværksfil eller BBA, men hvem ved. Spørgsmålet er om du kan se de japanske spillere ind. Svjv. kan man se på din ip adresse hvor du er fra, så måske frasorteres de.
olmeolmeSkrevet 26/06-03 13:16 
Faldt over et link på DNAS, som nogen påstår skulle finde din chip, og blokkere dig.

DNAS
la0sla0sSkrevet 29/06-03 22:32 
crapohontas! hvis og såfremt det virker kan man jo skyde pile efter div. jap og us online spil man ville have interesse i at se på. Jeg har aldrig haft noget imod PS2ens design, men jeg gider ikke at have 3 stående for at kunne nørde internet gaming i de respektive regioner... ps2en er jo ikke direkte flot.. og fylder no matter what
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig