X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ketsui og DDP3: Black Label til X360


Svar
NaieraNaieraSkrevet 06/03-08 21:21 
Så må vi håbe udgivelserne bliver regionsfri, og så er det ellers med at finde et godt arcadestick til 360'eren! ;)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 06/03-08 21:25 
Der er i øvrigt også en Raiden Fighters-samling på vej. Ligeledes må vi håbe, at udgivelsen er regionsfri.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 06/03-08 21:53 
Og at den rent faktisk KOMMER denne gang - blev jo annonceret for fem år siden til den gamle Xbox eller sådan noget...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 06/03-08 21:55 
Meen, nu er der vist både cover, pris og udgivelsesdato på ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 06/03-08 22:18 
Ja, det ser godt ud.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 06/03-08 23:08 
Så bliver det bare spændende hvordan det kommer til at virke med opløsning osv.

Og hvordan de klarer at lave falsk slowdown på Ketsui.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
T.L.OT.L.OSkrevet 07/03-08 04:49 
Hvis disse to titler bliver portet ordenligt bliver jeg nød til at anskaffe mig en 360.. håber nu på at det bliver rigtige udgivelser og ikke download spil på XBL :O
NaieraNaieraSkrevet 07/03-08 10:37 
Det bliver rigtige udgivelser.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 07/03-08 11:05 
Øv, jeg havde håbet på XBLA. Nu kommer de jo til at koste tre gange så meget. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 07/03-08 18:36 
plus at der er stor risiko for at de ikke kommer til at virke på PAL maskiner.
NaieraNaieraSkrevet 07/03-08 18:59, rettet 07/03-08 18:59 
Det kan jeg ikke se der skulle være så fantastisk stor risiko for. Hvis ikke, så bliver de nødt til som minimum også at udgive dem i USA, hvor der er endnu en chance for regionsfrihed, for ellers kommer de ikke til at tjene nok på udgivelserne.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 08/03-08 11:46, rettet 08/03-08 11:55 
Så ringe som 360 sælger i japan, skulle man da tro, at en vestlig udgivelse af spillene bare bliver et spørgsmål om tid. Og er der plads til nichetitler som fx Senko No Ronde, Culdcept Saga, A-Train HX og Spectral Force 3, er der vel også plads til Cave spillene. Må sige, at jeg forventer en amerikansk udgivelse. Sikkert en del måneder efter de japanske.

Famitsu har fået billeder op af spillene:

http://www.famitsu.com/game/coming/1213991_1407.html
http://www.famitsu.com/game/coming/1214031_1407.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Alf81Alf81Skrevet 11/03-08 13:42 
Er det bare mig, eller vil det ikke være super underligt, hvis de udgiver DDP Black Label som stand alone? Så ville det da give langt mere mening, hvis de udgav Daifukkatsu?

Mht. Ketsui, så glæder det mig virkelig at der kommer en port. Spændende at se om det virkelig er så godt som folk "derude" hævder.
Ting om dét og pis.
Bede-xBede-xSkrevet 28/08-08 22:30 


DeathSmiles på vej
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/08-08 22:33 
STORT HURRA, flere Cave spil til 360 \o/
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 28/08-08 22:55 
Cave på 360 er da for fucking nederen...
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/08-08 22:56 
Ja når man ikke ejer en 360 selv (=;P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/08-08 22:56 
Meget :( Hvorfor ikke PS3?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 28/08-08 23:03, rettet 28/08-08 23:04 
Så mangler vi bare lige at SFIVs community bliver stærkest på 360, så kvitter jeg konsoller helt...
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/08-08 23:04 
Og jeg klapper...
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 28/08-08 23:07 
For så har du en chance mod alle de retarderede pad monkeys, der uden tvivl kommer til at dominere 360 udgaven? ^^
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/08-08 23:09, rettet 28/08-08 23:09 
HaHAHIHæææ.L=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/08-08 23:14 
Så længe SFIII dur på min 360 er jeg også ligeglad med andre figthere. No doubt!
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 28/08-08 23:27 
Det er gode nyheder men jeg tvivler på det bliver regionsfri. Håber det :-)
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 28/08-08 23:36 
Hvad er den gode nyhed? Man ved bare allerede på forhånd, at det titlen slet ikke vil få den værdsættelse det efter alt at dømme fortjener. At det kommer på en vestlig konsol og muligvis bliver regionsfrit er lidt som at smide perler for svin desværre.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
nerosnerosSkrevet 28/08-08 23:54 
Jeg ved hvad det drejer sig om, og det er nok for mig. Er det ikke bedre hvis man kan få snævret synede folk til at åbne øjnene op for den slags spil? Hvis folk ikke fatter det er det jo deres problem!
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/08-08 00:00 
Det skal bare ske, vi må kryse finger Neros (=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
happyEDhappyEDSkrevet 27/01-09 20:45 
Er der nogle der ved om nogle af disse stadig kommer, og om det kommer til pal?



Og nu har jeg jo ikke lige fuldt med på xbox fronten det sidte år. Er der nogle shmups andet end dem på live.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/01-09 21:01 
Herhjemme er der så godt som ingen der gider den slags spil, så chancen for PAL `release` er nok minimal.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 27/01-09 23:13 
Skulle komme i japan d. 29. januar.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/01-09 23:16 
Goddamnit Xbawks! Hvorfor kan du ikke være regions fri?
happyEDhappyEDSkrevet 28/01-09 12:49 
nu har jeg nu lige kigget lidt omkring. Og hvor er der bare mange shmups til xbox 360, men ja jo kun til japan.

Det ville jeg bla. gerne eje.
Dodonpachi Dai Ou Jou EXTRA
http://www.youtube.com/watch?v=OnbNxSaLYUU

Det få mig til at lige tænke lidt på, om er der ikke en måde at spille jap spil på 360??
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
NaieraNaieraSkrevet 28/01-09 13:02 
Det er der desværre ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/01-09 13:04 
Jeg har prøvet at lurer på det. Desværre er det ikke muligt... Det eneste man kan gøre er at flashe sit drev i 360'eren men det gør kun at man kan spille brændte spil som desværre stadig er regionslåst.
Jeg er lidt paranoid for at blive bannet fra live så det er ikke noget jeg har giddet at gøre på min egen.
NaieraNaieraSkrevet 21/04-10 20:41 
To år senere, og nu er spillet rent faktisk blevet sendt ud til butikkerne, og det er også ved at at trille ud til kunderne ligeså stille :) Nu kommer den møgvulkan på Island desværre i vejen, men på et tidspunkt kommer det jo nok herop til os. Jeg har læst nogle førstehåndserfaringer på nettet, og gengiver lidt herunder.

Konverteringen skulle være god, udover at der ikke er HD-grafik. Ingen har det oprindelige materiale liggende, så det var nok aldrig muligt at lave fin HD-grafik til denne konvertering, ligesom Death Smiles, Futari og Galuda II fik.

Ulig DDP3 er der ikke rod i menuerne, og det er nok den 360-konvertering af et Cave-shmup med mindst loadetid hidtil, hvilket er ret pænt, nu man tænker på hvor lidt de andre gode konverteringer loader. Der er ingen Arrange-modes udover en X-mode, så det er bare en mere eller mindre direkte konvertering, uden for meget fis og ballade. Men det er selvfølgelig langt bedre end slet ikke at få nogen konvertering, af hvad der måske er Caves bedste shmup nogensinde. Hvad angår gameplay-mekanik skulle konverteringen være ligeså præcis som Futari, så der skulle ikke mangle noget på den front.

Nu mangler jeg altså bare Progear. Det SKAL altså komme på XBL en dag!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 21/04-10 21:06 
Og helt i Europa tak :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 21/04-10 21:18 
Dét rører mig sådan set ikke ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 21/04-10 22:18 
Jamen...

:-(
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 21/04-10 22:29 
At dømme ud fra gameplay-videoen man kan downloade på XBL tager det sig nok en tand bedre ud visuelt end DDP3, som jeg synes lige manglede det sidste på den front. Men igen, så tror jeg man skal være glad for, at spillet overhovedet ser en konvertering, så mange år efter dets oprindelige udgivelse ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig