X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fladskærm!


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 05/03-08 00:30, rettet 05/03-08 00:31 
Så fik jeg endelig en lejlighed og nu skal der købes et par fladskærme!

Jeg skal have en fladskærm i stuen 37-42", som skal bruges til gaming, film, mediecenter og tv. Den må koste ca. 10-15k. Jeg har set lidt på nogle af Panasonics plasmaTV'er, men er ikke helt solgt endnu. Hvad kan I anbefale?

Den anden skærm skal bare være i soveværelset... måske bare en 32"... Se hele indlægget
401 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
dchangdchangSkrevet 16/12-09 09:16 
Naiera>
Philips er endnu værre end Samsung 'LED' tv. Mage til farvelade-tv skal man lede længe efter. Er man interesseret i god (korrekt) billedkvalitet, så bør man holde sig langt fra Philips.

Jeg vælger at lade være med at debattere, din holdning til ALT andet end Panasonic kan man jo tydeligt se i disse tråde. Men nu spørger Papand jo konkret på LED, derfor får han mit forslag.

Og glædelig jul.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
nerosnerosSkrevet 16/12-09 09:34, rettet 16/12-09 09:34 
Du glemmer at det skal være Plasma alt andet er til direkte ned i lokummet!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 16/12-09 10:12 
Jeg synes ikke der er noget galt i at kalde dem LED-tv, så længe man er obs på at det altså er et LCD-tv. LED-bagbelysningen skulle dog så vidt jeg har hørt være med til at give en meget bedre kontrast, noget som ellers gør at jeg aldrig kunne finde på at købe et "traditionelt" LCD-tv. (når man er vant til et plasma-tv, er det lidt trist at se "sort" blive vist som noget, der bedst kan betegnes som mellemgrå)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PeancanPeancanSkrevet 16/12-09 10:38, rettet 16/12-09 10:40 
dchang>
Jeg vælger at lade være med at debattere, din holdning til ALT andet end Panasonic kan man jo tydeligt se i disse tråde. Men nu spørger Papand jo konkret på LED, derfor får han mit forslag.

Og glædelig jul.

Interessant at se om Naiere nu skifter hest, efter at Otto fra AV precision har meldt ud at han vil design det fuldendte fladskærmstv baseret på tada
tada..........................Samsung LCD panels :))

For dem som ikke kender Otto og AV Precision, så er han uden tvivl Naieres store helt og guru inden for optimering for korrektbilledgengivelse. Naiare basher ofte fortjent LCD og fremhæver Plasme hver gang han får muligheden, så det skal blive sjovt at hvordan han nu vil redde den når et LCD tv fra Samsung slår hans elskede Plasma i billedekvalitet ;)

Det fuldendte fladskærmstv - baseret på LCD teknologi fra Samsung!
HeroldHeroldSkrevet 16/12-09 11:13 
Det er jo primært fordi de vil gøre noget med LCD, som ingen andre har gjort. Det nævner de jo også selv - at der skam findes godt LCD, bare ikke i butikkerne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 16/12-09 13:22, rettet 16/12-09 14:44 
dchang>
Jeg vælger at lade være med at debattere, din holdning til ALT andet end Panasonic kan man jo tydeligt se i disse tråde. Men nu spørger Papand jo konkret på LED, derfor får han mit forslag.

Det er udelukkende fordi Philips sk*der højt og flot på korrekt billedkvalitet at jeg giver deres tv en relativt hård medfart.

Desuden har jeg selv et Pioneer tv. Og en Philips dvd-optager.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 16/12-09 13:23 
Sumez>
Jeg synes ikke der er noget galt i at kalde dem LED-tv, så længe man er obs på at det altså er et LCD-tv.

Det er jo netop det 'man' ikke er. Samsung lancerer deres 'LED' tv som en helt ny teknologi, og det er falsk markedsføring.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 16/12-09 13:25 
neros>
Du glemmer at det skal være Plasma alt andet er til direkte ned i lokummet!

Det bliver dette tv ikke.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 16/12-09 13:29 
Naiera>
Det er jo netop det 'man' ikke er. Samsung lancerer deres 'LED' tv som en helt ny teknologi, og det er falsk markedsføring.

Jamen enig så langt. Men synes stadig godt man kan tillade sig at omtale dem som LED-skærme, for vi er vel ikke uenige om at det er et fremskridt i forhold til tidligere LCD-skærme, og der er fornuft i at gøre forskel på de to.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 16/12-09 13:34, rettet 16/12-09 13:38 
Peancan>
Interessant at se om Naiere nu skifter hest, (...)

Jeg havde faktisk ikke set dette indlæg før jeg skrev det ovenstående. Jeg tror på de laver et rigtigt godt tv, men jeg er stadig kisteglad for at jeg nåede at få et Pioneer tv. Jeg er spændt på at se hvad de får lavet, men eftersom det nok bliver megadyrt og er mindre end mit nuværende tv, så kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle 'skifte hest'. Desuden leder jeg ikke efter et nyt tv; jeg skal have et projektorsetup engang, og håber sådan set at mit nuværende tv holder de næste ti år.

Men prøv nu at sætte dig lidt mere ind i sagerne, før du kalder det et 'Samsung LCD tv'. Det bliver det IKKE. Det baseres med al sandsynlighed på et OEM panel fra Samsung, men der stopper lighederne også. Det bliver VERDENER bedre end ethvert LCD tv Samsung nogensinde har produceret, simpelthen fordi Bigture/AV Precision går målrettet efter god, korrekt billedkvalitet, og bruger højkvalitetskomponenter hele vejen. F.eks. vil tv'et have de-interlacing af meget høj klasse, som er et af stederne hvor producenterne af forbrugerorienterede tv oftest hopper over hvor gærdet er lavest (det gælder desværre også Panasonic). At én producent ud af 500 lige pludselig laver et LCD tv der kan konkurrere med de bedste plasma tv, betyder dog på ingen måde at LCD lige pludselig skulle være den bedre teknologi. Begge teknologier har deres ulemper, og plasmas største fordel har nok egentlig været, at producenter som Panasonic og Pioneer har benyttet sig af teknologien til deres bedste tv.

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg synes at Otto Jørgensens viden på billedkvalitetsområdet er uovertruffen. Det er ikke tilfældigt at han har kalibreret tre af mine tv. Når jeg en dag får råd og plads til et projektorsetup, er det selvfølgelig ham der skal kalibrere dette.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 16/12-09 13:36, rettet 16/12-09 14:54 
Sumez>
Jamen enig så langt. Men synes stadig godt man kan tillade sig at omtale dem som LED-skærme, for vi er vel ikke uenige om at det er et fremskridt i forhold til tidligere LCD-skærme, og der er fornuft i at gøre forskel på de to.

Nej, det er stadig LCD-teknologi, blot med en anden bagbelysning. Det er ikke nødvendigvis et fremskridt; den nye bagbelysning bringer, som sagt, sine egne ulemper med sig. Kontrasten bliver måske bedre, men så går noget andet galt. Et skridt frem og et eller to tilbage, som det desværre plejer at være med mange fladskærms-tv. (bemærk at jeg her skriver 'fladskærms-tv' og IKKE 'LCD-tv')
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 16/12-09 13:36, rettet 16/12-09 13:36 
Papand>
Edit: Hvis Panasonic er så meget bedre, så vil jeg meget gerne have et modelnavn, så vi kan tage noget mere specifikt med i overvejelserne. :)

Forhandleren kan i øvrigt også varmt anbefales.

PANASONIC TX-P46G10
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 16/12-09 13:40 
Naiera>
Nej, det er stadig LCD-teknologi, blot med en anden bagbelysning. Det er ikke nødvendigvis et fremskridt; den nye bagbelysning bringer, som sagt, sine egne ulemper med sig. Kontrasten bliver måske bedre, men så går noget andet galt. Et skridt frem og et eller to tilbage, som det desværre plejer at være med mange fladskærms-tv.

Jeg er stadig usikker på hvilke ulemper det er, du mener LED-belysningen fører med sig? Ikke at jeg betvivler dig, jeg ved bare ikke noget om det, så ville gerne vide det.

Men eh, uanset hvad havde det ikke særlig meget med det jeg skrev at gøre. Min pointe var at hvis man ønsker et LCD-tv er det vel ikke ligegyldigt at pointere at man foretrækker et af LED-typen fremfor et der ikke er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 16/12-09 13:45, rettet 16/12-09 13:45 
Naiera>
og håber sådan set at mit nuværende tv holder de næste ti år.

Ja, det håbede jeg også da jeg købte mit Panasonic plasma, men det nåede så kun at holde i to år.
Jeg vil helst have en plasmaskærm til at erstatte det, da jeg endnu ikke har set et LCD-billede, der har kunnet imponere mig, men problemet er at det næsten kun er Panasonic der laver ordenlige skærme af denne type nu om dage, og er naturligvis ikke meget for at købe deres produkt, efter det forrige Panasonic jeg erhvervede mig viste sig at have så ringe en holdbarhed.
Kan du henvise til et sted, hvor det er bekræftet at deres problem med hæslige lodrette streger ned over skærmen skulle være løst?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 16/12-09 13:53 
MrCase>
Kan man lige få den hurtige version af hvad der er af ulemper ved LED bagbelysning?

Læs fra 'bantams' indlæg og ned.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 16/12-09 13:57 
Sumez>
Ja, det håbede jeg også da jeg købte mit Panasonic plasma, men det nåede så kun at holde i to år.

Pioneer ér altså også i en lidt højere prisklasse end Panasonic. Jeg her stillet flere forskellige Panasonic'er op, og kvalitetsfornemmelsen ved Pioneer'en er en helt anden, selvom det er den 'billige' model jeg har.

Sumez>
Kan du henvise til et sted, hvor det er bekræftet at deres problem med hæslige lodrette streger ned over skærmen skulle være løst?

Jeg har endnu ikke hørt om det i modeller fra de to sidste generationer. Hvis det forekom, så ville der have været noget om det på recordere.dk. Kan du eventuelt vente til april-agtigt hvor de nye modeller kommer, vil du være tre generationer fri af de blå striber.

Men sådan en blå stribe bliver da repararet indenfor garantien. Jeg har også hørt at de reparerer udenfor garantien, fordi det var så relativt hyppig en fejl.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PeancanPeancanSkrevet 16/12-09 14:00 
Naiera>
At én producent ud af 500 lige pludselig laver et LCD tv der kan konkurrere med de bedste plasma tv, betyder dog på ingen måde at LCD lige pludselig skulle være den bedre teknologi.

Nej, men det betyder at dit korstog og evendige bashing af LCD teknologien klinger temmelig hult. Teknologien har sine fordele og ulemper, men det er selve implementeringen og fintuningen, der halter efter og har haft afgørende betydning for at vi endnu ikke har set bedre LCD tv.
Er ikke et sekund tvivl om at Otto vil presse LCD teknologien til det ydereste og at deres tv vil levere en billedkvalitet der får selv diehard plasma fanboys til at nikke med hovedet, ingen nævnt ingen glemt.
NaieraNaieraSkrevet 16/12-09 14:20 
Peancan>
Nej, men det betyder at dit korstog og evendige bashing af LCD teknologien klinger temmelig hult.

Teknologien har IMO fået som fortjent fordi den indtil nu kun er blevet brugt til at lave nogle elendige tv. Det vides endnu ikke præcis hvor godt Bigture/AV Precision tv'et bliver; f.eks. kunne jeg forestille mig, at mit nuværende tv slår det på ægte kontrast, mens deres så får lidt bedre de-interlacing og mere korrekt farvegengivelse. Man har altid kunnet lave studiemonitorer med LCD-teknologi som koster en bondegård, og bruges til at redigere film og tv med, men det har aldrig kunnet oversættes til forbruger-tv. At to mennesker med viden om billedkvalitet, sammen med en samarbejdspartner og nogle ingeniører, uden de store problemer har sat samtlige LCD-producenter verden over til vægs er jo fuldstændig til grin. Kun Pioneer har gået nogenlunde målrettet efter at lave god billedkvalitet, men der har stadig været nogle ting der kunne forbedres. Kunne Bigture/AV Precision få fat i et OEM Pioneer plasma panel tror jeg du kunne bide spids på at de ville bruge dét, men Pioneers tv-afdeling eksisterer desværre ikke længere, så det må man vel bare prøve at komme over...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 16/12-09 15:07 
Hvad skete der med pioneers tv-afdeling?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 16/12-09 15:16 
Er den ikke lige her?

pioneer.dk
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/12-09 15:25 


Den sidste mand slukker...
nerosnerosSkrevet 16/12-09 15:38 
Hvem var Peancan?

Jeg synes bare den her Plasma Vs LCD bølge er ved at blive en smule trættende. Fint hvis man er til det ene eller andet, men man behøver vel ikke at blive religiøs omkring det og skrive nedladende ting om folk der vælger det "forkerte" set i deres øjne.
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 16/12-09 15:53 
Åh, mon ikke det var gode gamle Okotta :)
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 16/12-09 16:09 
Hvad er den store forskel på Panasonic G10 og G15?
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 16/12-09 16:34 
Hvad ligger egentlig på trejde pladsen efter Pioneer og Panasonic?

Nu ser det jo ud til at Pionererne slukker ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 16/12-09 16:40 
enfen>
Åh, mon ikke det var gode gamle Okotta :)

Mon ikke. ;)
Har slettet off-topic indlæggene af hensyn til at tråden ikke kører af sporet. Hvis der er nogen spørgsmål omkring udelukkelser kan de stilles i privatbesked til en moderator.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/12-09 23:30 
Dem, der er helt triste over Pioneers nedlukning, kan jo se frem til Panasonics nye plasma-tv i 2010, der anvender Pioneers KURO-teknologi. De tv bliver også 3D-Ready.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/12-09 23:41, rettet 18/12-09 23:44 
Sumez>
Kan du henvise til et sted, hvor det er bekræftet at deres problem med hæslige lodrette streger ned over skærmen skulle være løst?

Hvilket tv? Der nævnes ikke noget om det problem - efter hvad jeg kan få øje på - hos Flatpanels, der anbefaler X10 (~4.726,00 DKK), G10 (~7.139,00 DKK) og V10 (~10.380,00 DKK).

Jeg anbefalede min bror et TX-P42S10E (~5.567,00 DKK), som han indtil videre er godt tilfreds med.

Jeg venter selv med nyt tv til tidligst april... :)

Test af Panasonic TX-P42X10Y:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1243242293

Test af Panasonic TX-P42G10:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1237883026

Test af Panasonic V10:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1244460230
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
CronossCronossSkrevet 26/01-10 15:16 
Jeg står og skal bruge et billigt tv - og med billigt mener jeg virkelig billigt :-).
Er ret ligeglad med kvaliteten - det er et ekstra tv som kun skal bruges til konsol.

Er der nogen der har et godt bud på et sådant - eller har en gammel model til salg som jeg kan hente i Kbh.?
JmogJmogSkrevet 27/01-10 00:03 
Cronoss>
Er ret ligeglad med kvaliteten
....
Er der nogen der har et godt bud på et sådant

Med de to sætninger, så er anbefalinger vel ligegyldige ;-). Jeg ville tjekke reklamer fra Elgiganten, Fona osv. eller eventuelt lokale forretninger, som sælger brugte apparater.
WehnerWehnerSkrevet 27/01-10 00:09 
Bilka har et Philips 32" til 3500,- i denne uge. Bedre får du næppe for de penge, hvis det skal være nyt, men ellers er det vel bare at gå på dba.dk eller guloggratis.dk og finde et et par år gammelt Mirai...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CronossCronossSkrevet 27/01-10 10:04 
Jmog>
Med de to sætninger, så er anbefalinger vel ligegyldige ;-). Jeg ville tjekke reklamer fra Elgiganten, Fona osv. eller eventuelt lokale forretninger, som sælger brugte apparater.

Det var nu også mere et udtryk for at jeg leder efter en anbefaling af en pris mere end et tv :)
PlaykidPlaykidSkrevet 06/02-10 10:24 
TDC har en 40" Toshiba fladskærm på tilbud til 4000,-
http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx%3Fq%3Dlg&sp%3Dall&pid%3D637450

Lader det til at være et anstændigt tv til pengene?
Underligt nok, kan jeg ikke finde nogen information om det på Toshiba's egen hjemmeside.
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 06/02-10 13:49 
Eftersom du kan få Panasonic plasma helt ned til 5k, så kan jeg ikke se hvad man skal med en 40" Toshiba til 4k.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 06/02-10 18:08 
Fordi det er 4000 kr. og ikke 5000 kr.? :)

Det er også det billigste Full HDTV jeg har set indtil videre.
Spiller nu: Halo 3
JmogJmogSkrevet 06/02-10 18:41 
Det vil være de bedste 1000 kroner ekstra du har givet i dit liv :-)

Seriøst, du kommer til at have tv'et (forhåbentlig) i flere år. Så bør 1000 kroner ikke være det der afholder dig fra at tage den bedste af to muligheder. Har du ikke de 5000? Så vent til du har. Det vil være ventetiden værd.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/02-10 18:47, rettet 06/02-10 18:47 
Hvis han venter til han har 5K, så er det måske endda faldet i pris. :) Eller så er der måske et bedre tv til 5K til den tid.

Der er et LG Full HDTV til 3.500 kr hos Elgiganten. Dog kun 32"...

http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/tv/32LF2500/lg-32-lcd-tv?Selected=Specifications#tProductTabcontent
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
PlaykidPlaykidSkrevet 06/02-10 20:22 
Nu er TV'et ikke til mig, men min morfar. Jeg ikke forskellen vil være de 1000 kr. værd for ham.

Skal selv have et TV, sikkert et Panasonic :P Engang senere, når de falder i pris altså :)
Spiller nu: Halo 3
JmogJmogSkrevet 06/02-10 22:41 
Ahh, troede det var til dig selv, ok, så er det ikke så kritisk ;-)

Men meget kan nu siges for at det er rart når familien køber noget ordentligt. Jeg sørgede selv for at mine bedsteforældre fik et 42" Panasonic plasma. De er lykkelige for det og jeg selv er lykkelige for at mine øjne ikke bløder, når jeg besøger dem.
PlaykidPlaykidSkrevet 07/02-10 12:04 
Min bedste fars syn er ikke hvad det har været, så størrelsen er nok det vigtigste for ham, og prisen :))
og så selvfølgelig at der ikke opstår en masse bøvl med det osv.

Han er dog svær at lokke til at skifte til en fladskærm, fra sit 28" klods philips med misfarvninger i venstre hjørne fordi det røg på gulvet engang :)
Spiller nu: Halo 3
JmogJmogSkrevet 07/02-10 15:41, rettet 08/02-10 02:38 
Ja, man bliver jo helt afhængig af misfarvninger i hjørnet ;-)
NaieraNaieraSkrevet 07/02-10 16:12 
Med LCD kan han få misfarvninger over det hele :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 07/02-10 16:27 
Og på PlayRight kan han få misfarvet vejledning. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 07/02-10 17:32 
Præcis ;)
What is the Matrix?
JuggernautJuggernautSkrevet 11/07-10 10:29 
Jeg skal bruge en "træf-skærm". En 32" eller lavere. Billedet skal selvfølgelig være af en ok kvalitet. Prisen derimod skal ikke være for høj.
Hvad kan anbefales?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KamekKamekSkrevet 12/07-10 13:20 
Jeg står og skal have et nyt TV - har omkr. 8000-9000 kr. at gøre med. Har kigget lidt på et Samsung LE46C655XXE (se link) og det ser lovende ud synes jeg. Men jeg ville høre om I kunne anbefale nogle andre modeller?

Takker! :-)

LE46C655XXE
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 12/07-10 13:45 


Det her er meget bedre
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KamekKamekSkrevet 12/07-10 14:32 
Tak for forslaget! :-)

Har siddet og sammenlignet lidt mellem LCD og plasma (har ikke den store forstand på det). Så vidt jeg kan se egner plasma sig ikke så godt som pc-monitor grundet risiko for burn-in. På den anden side skulle billedet være bedre på plasma end LCD...

Der snakkes også om noget flimren på plasma - bliver sgu nok nødt til at bevæge mig ud i den virkelige verden og sammenligne begge typer :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 12/07-10 14:39 
Som decideret pc-monitor er en skærm af sådan en størrelse vel uegnet, uanset panel-teknologi?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KamekKamekSkrevet 12/07-10 15:48, rettet 12/07-10 16:00 
Det er nu også langt fra det den primært skal bruges til :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
401 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig