X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fladskærm!


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 05/03-08 00:30, rettet 05/03-08 00:31 
Så fik jeg endelig en lejlighed og nu skal der købes et par fladskærme!

Jeg skal have en fladskærm i stuen 37-42", som skal bruges til gaming, film, mediecenter og tv. Den må koste ca. 10-15k. Jeg har set lidt på nogle af Panasonics plasmaTV'er, men er ikke helt solgt endnu. Hvad kan I anbefale?

Den anden skærm skal bare være i soveværelset... måske bare en 32"... Se hele indlægget
401 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
dpldplSkrevet 16/03-08 22:19 
på en palle med transport firma(da den ikke må ligges ned!)

Kender ikke pana´s politik angående pixelfejl. Altid sende en mail il ham/dem og spørger. ;)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DommergaardDommergaardSkrevet 17/03-08 20:25 
Okay. Du må lige sige til når du bestiller en. Den skærm ser virkelig lovende ud. Irriterer mig at jeg skal vente dog! :)
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 18/03-08 14:11 
Sonic.dk>
Hvad er Panasonics politik angående pixelfejl?

Hvis du køber over nettet, har du jo altid 14 dages fortrydelsesret. Den bedste sikring mod pixefejl er næsten altid bare at købe over nettet, for så er det ligegyldigt hvad deres politik ellers er :)
BeanoBeanoSkrevet 18/03-08 14:21 
Men lad være med at tale om pixelfejl hvis du returnerer varen på grund af det. Sig bare at du ikke var tilfreds med produktet :)
DommergaardDommergaardSkrevet 18/03-08 19:40 
Fair nok. Kan se at de har den inde på www.ppradio.dk, der koster den 17k for TH-42PZ85'eren. Hmm... nu må vi se!
dpldplSkrevet 18/03-08 20:14 
Derfor jeg køber min i england eller tyskland. Billigest jeg set den i DK er 16k. (lidt ligeglad med tuners i den, da jeg skal have ekstern selector)

Ved der masser på diverse forums som undersøger prisen flere steder, til f.eks et fælleskøb. Vis hører noget godt skal jeg nok sige til.

Selvom ser ud til jeg ender med købe fra krishav. Håber bare kan finde flere der skal have med for at spare 1000kr i porto ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DommergaardDommergaardSkrevet 18/03-08 20:18 
Det kan godt være jeg er klar. Hvis jeg kan spare 4k på at købe den i udlandet. Jeg håber bare at de fragter den ordentligt - og stående! Så kan man altid købe en forsikring på skærmen i Danmark. Nu vil jeg lige høre mit arbejde hvad indkøbsprisen på sådan en skærm er. Glæder mig rigtig meget til at se den. Så kan man endelig få noget ud af sin X360! :)
dpldplSkrevet 18/03-08 20:42 
Altså krishav, sender det på en palle hvor tv´et står op(Som sagt han har sendt over 100 tv´er til dk). Ja det er fragt firma det skulle være van til det nu.

Han unskriver og sætter stempel på pan-europe ting. Så der skulle være 1 års garanti på det ved hjælp af panasonic DK.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DommergaardDommergaardSkrevet 05/04-08 21:46 
Så har jeg købt et Panasonic TH-PZ85! Måtte slippe knap 15k for det. Får det i næste uge, så skal jeg nok lige skrive 'first impressions'. :)
QQSkrevet 06/04-08 00:43 
Tillykke! Du bliver glad, meget glad, det kan jeg love dig!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KeenKeenSkrevet 12/04-08 21:13, rettet 12/04-08 21:18 
faldt over dette, men er det overhovedet noget værd? synes det virker volsomt billigt...

det skal siges at jeg har absolut intet forstand på dette...

Link...
NaieraNaieraSkrevet 13/04-08 01:31 
Du får langt hen ad vejen hvad du betaler for. S-serien er en ringere udgave af tv der i forvejen er rigtig dårlige.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 13/04-08 02:52 
Keen>
faldt over dette, men er det overhovedet noget værd? synes det virker volsomt billigt...

det skal siges at jeg har absolut intet forstand på dette...

Tag ned og se det i en butik. S-serien er ikke deres bedste.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 13/04-08 12:23 
Ah har lige bestilt panasonic 42px85 tysk model idag til små 11.000kr :o

Endelig kan jeg hoppe på HD toget (allerede blurays klar ><)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DommergaardDommergaardSkrevet 21/04-08 20:15 
Så fik jeg min Panasonic TH-42PZ85E ind af døren i dag. Jeg pakker det op, og ser at skærmen er totalt smadret. Beskyttelsesglasset er der ikke noget galt med, men indenunder det er der revner over det hele. Nu skal jeg så ind med skærmen igen i morgen. Er det et meget stort problem med Plasma-TV? Nogen der har oplevet det?

Jeg får selvfølgelig et nyt, men er da ked af at jeg ikke kan hygge mig med det i aften - og denne uge for den sags skyld. Jeg transporterede det stående! Det må have været DFF! :/
DommergaardDommergaardSkrevet 21/04-08 20:36 
Har heldigvis købt det der hvor jeg arbejder, så min chef har sagt, at jeg bare kan tage en taxa på arbejde i morgen med skærmen. Jeg er bare stadig træt af, at jeg ikke har min skærm, nu hvor jeg har ventet i små 3 uger på at den kom på lager!
DommergaardDommergaardSkrevet 17/06-08 21:09, rettet 17/06-08 21:41 
Nu har jeg efterhånden haft skærmen i en lille måneds tid. Super lækkert tv. Nogen der ved om der er PIP elle PAP på modellen (TH-42PZ85E)? Andre tweaks eller tricks man kan på dette tv, har ikke rigtig fundet ud af så meget ud over at sætte digital tv til, Xbox 360, Mediecenter osv. Noget jeg kan gøre for at gøre billedet endnu bedre eller lignende? Hemmelige menuer etc? :)
NaieraNaieraSkrevet 17/06-08 21:12 
Køb en professionel kalibrering.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 17/06-08 21:42 
Jah... hvor meget forskel er der? Har tv'et egentlig PIP eller PAP eller lignende? Kan ikke umiddelbart finde det. Med med andre menuer osv? Der er nogle ting jeg skal bruge adgang til.
NaieraNaieraSkrevet 17/06-08 21:45, rettet 17/06-08 21:45 
Hvis du intet har rørt indtil nu, så vil forskellen være kæmpestor. Og AV-Precision kører med 'no cure no pay'-garanti, så hvis du mener der ingen forbedring er når han er færdig, så nulstiller han bare og går sin vej, og du får ingen regning.

PIP, PAP og den slags kan du vel læse om i manualen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 17/06-08 21:58 
Synes bare ikke umiddelbart at jeg kan finde noget om det. Er der ikke en side om Panasonic tweaks og lignende?
tastasSkrevet 18/06-08 07:17 
Du kan jo søge lidt på avforums.

Link til en tråd om PX70
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
JloweJloweSkrevet 19/06-08 19:53 
Jeg hijacker lige denne tråd:
Er dette TV i orden til prisen, hvis nu budgettet siger max 10.000 og min 42 tommer - er dette TV så acceptabelt inde for de parametre?
Skal bruges til Blu-ray og PS3

50 tommer hos mutanten
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
HankyHankySkrevet 19/06-08 20:13, rettet 19/06-08 20:15 
Jeg har ikke lige kigget linket, men det skal minimum være af mærket Panasonic, dog helst Pioneer, og så skal du give 3000 kr for en professionel kalibrering, mindre kan ikke gøre det - ellers bliver du ikke glad for dit TV.

Det er noget jeg har lært.

*Seriøst svar*
Tag ud og kig på det - ser det ud til at være noget for dig, så køb det :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JloweJloweSkrevet 19/06-08 20:20 
Ja jeg har godt set at der sættes strenge krav ;-)
Jeg kan simpelthen ikke længere følge med de produktnavne, opløsninger osv. De ser alle ens ud på papir - men der er åbenbart kæmpe forskel. Problemet er at når man ser det i butikken, så er det med elendig indstilling og en tegnefilm. Så jeg håbede på nogen kunne gennemskue alle specifikationerne og sige om TVet kan bruges. Skal siges at jeg aldrig har købt et plasma tv før....
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
NaieraNaieraSkrevet 19/06-08 20:36 
Philips' tv er noget hø. Køb Panasonic eller Pioneer.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JloweJloweSkrevet 19/06-08 20:41 
Hej Naiera, kan du specificere lidt hvad der gør Philips dårligt? Så ved jeg også hvad jeg skal kigge efter. Er det opløsningen, billedet, farver, sortniveauet eller hvordan?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
HankyHankySkrevet 19/06-08 20:48 
Hvad jeg skrev, var selvfølgelig kun ment i sjov.

Ignorér venligst Naiera's PPP snobberi (Plasma Pana Pioneer), og så tag ud og kig på det pågældende fjernsyn du snakker om. Essensen er, at du bliver mest glad for noget du selv har valgt, ud fra hvad du selv synes. Ikke hvad andre synes.

Min fatter har købt selvsamme TV i denne uge, og de bliver vist solgt rimelig hurtigt, så ud med dig og kig i en hast ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JloweJloweSkrevet 19/06-08 20:55 
Jeg har faktisk set det, men den kørte med en eller anden Pixar film på og det snyder sgu lidt. Må derud igen og tvinge dem til at sætte en Dirch Passer DVD på, den er nok ikke digital enhanced :-)
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-08 21:02 
Eller hvis du spiller retro konsoller så prøv at tage en af dem med ud og se hvordan de tar sig ud på sådan et tv.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 19/06-08 21:03 
Hanky>

Ignorér venligst Naiera's PPP snobberi (Plasma Pana Pioneer) (...)

Hvordan ville du have det hvis jeg bare eksplicit skrev at man venligst skulle ignorere det du skriver? Du ved tydeligvis intet om billedkvalitet, så hvorfor skulle man dog lytte til dig? I modsætning til mange andre har jeg rent faktisk noget at have det i. Selvom fokus ligger et andet sted her på Play:Right så har vi jo stadig at gøre med et entusiastforum, så hvorfor er det fy-fy at prøve at hæve standarden en smule?

Jeg anbefaler Pioneer og Panasonic fordi det er det bedste. Alle er vel interesserede i det bedste? Det er dejligt nemt at købe tv; man ser på budgettet og hvad de to fabrikanters tv koster, og så køber man det dyreste af deres man har råd til. Panasonic er kanon værdi for pengene og kan fås til latterligt lave priser efterhånden, med 42" nede under 8k! Pioneer er bedre på alle leder og kanter men koster så også mere. Der er dog mange der med glæde smider 25k efter et opreklameret Sony eller Samsung LCD, så der er helt sikkert et marked for Pioneers relativt dyre tv. 42" er dog vist nok nede omkring 15k for tiden, og 1080p 50" modellerne fra 9. generation skulle blive noget billigere end dem fra sidste generation.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 19/06-08 21:10, rettet 20/06-08 03:04 
Jlowe>
Er det opløsningen, billedet, farver, sortniveauet eller hvordan?

De er bagefter Panasonic og Pioneer på alle de punkter du nævner (ja, lige bortset fra opløsningen selvfølgelig), og de ynder desuden at designe deres tv så de kan skyde en farvetemperatur af der er dobbelt så høj som den skal være ifølge gældende standarder. Mange er imponerede af Philips på grund af deres ambilight trylleri, men spørger du en filmmager om hvad han synes om den slags, så ville han straks fordømme det på det kraftigste. Design, brugervenlighed og andet gøgl har de måske styr på, men billedkvaliteten halter...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 19/06-08 21:34 
Nej, Kristian - jeg ved ikke noget om billedkvalitet. Faktisk er jeg farveblind, har grå stær og bruger briller med -4,00 dioptri.

Min pointe er, at måske ikke alle har et behov, der hedder toppen af kransekagen, med Otto-kalibreringer og andet hornfis. Bevares, jeg er udemærket godt klar over du kun vil folk det bedste.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 19/06-08 21:36, rettet 19/06-08 21:37 
Næh, måske har ikke alle det samme behov, men hvis nu pengene er til det, hvorfor så ikke det bedste? Plasma-teknologi er så absolut ikke automatisk lig med god billedkvalitet; tv'et skal stadig designes med god billedkvalitet for øje.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
QQSkrevet 20/06-08 00:42, rettet 20/06-08 00:44 
Jlowe skriver vel her på forummet for at få et seriøst og sagligt svar. Han spørger endda om at få uddybt hvorfor netop PPP er bedre.

Han spørger jo netop _ikke_ for at få at vide at hvis bare han ikke ser bedre, skal han nok blive tilfreds, og så blive glad for noget han selv har valgt. Jlowe spørger netop for _ikke_ at købe i blinde.

Når Jlowe netop har interesse i at få det bedste, og spørger efter hjælp, skal vi så ikke hjælpe ham og svare ham så godt vi kan?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JesperJesperSkrevet 20/06-08 06:50, rettet 20/06-08 06:51 
Jeg mener nu også, at hvis man står med eksempelvis et budget på 10.000 kr, så må man da have interesse i at få mest for pengene (i den sammenhæng tænker jeg på billedkvalitet). Og her vil jeg give ret i, at det er Panasonic eller Pioneer man som minimum bør kigge på, før man farer på et tilbud fra Elgiganten.

Jeg var selv ude og købe TV for lidt over et år siden, og valgte Panasonics PX70 (deres nyeste dengang). Det er stadig et fantastisk TV og kan klart anbefale det (eller nyere modeller) til andre.

Ud fra hvad jeg har læst (og det er den eneste erfaring jeg har med det), så er Philips ikke pengene værd. Men hvis man bare - for enhver pris - vil have et så stort TV som muligt (hvis det er det, som man stiller som det største krav), så er det da et godt tilbud i Elgianten. Det er ikke tit man får et 50" for under 10.000,-
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/08-08 16:36 
Jeg sidder og kigger lidt på fladskærme, da jeg med høj sandsynlighed får mulighed for, at købe en der er større og bedre end min nuværende Samsung. Som foreslået i denne tråd har jeg kigget nærmere på Panasonics plasmaskærme, og fundet en jeg synes ser enorm billig ud, i forhold til hvad man får - skærmen koster det samme som jeg gav for min billige Samsung skærm. Er det rigtigt forstået at PX80 (se link) er afløseren for PX70? Det er lidt af en jungle med alle de forskellige modeller.

Umiddelbart ser specifikationerne fine ud - men jeg kan se at TV'et fylder 32 cm bagud. Er der tale om fejl i informationer, eller er det foden der fylden 32 cm i dybden?

Hvis jeg skal have fat i en fladskærm af samme kvalitet, men som er 1080p native, hvilket prisleje skal vi så bevæge os op i?

42" TH PX80
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dpldplSkrevet 13/08-08 16:51 
På min 42pz85 er det foden der fylder mest i dybden, faktisk en del mere end selv tv´et. Så jo tro det er foden.

Lige siges 42pz85 kan fåes i elgiganten til 10k, vis det tilbud stadig er der. Der har du dit 1080p tv som skulle være lidt bedre kvalitet også. Men vis den ikke er på tilbud mere gå efter pz80(1080p samme kvalitet, mangler par små feature(dreje fod også videre)) til billiger penge.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
NaieraNaieraSkrevet 13/08-08 17:40 
Echelon VI>
Er det rigtigt forstået at PX80 (se link) er afløseren for PX70?

Ja, det er helt korrekt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/08-08 18:56 
Er denne så værd at investere i på nuværende tidspunkt? Det ser ud som om der er et voldsomt teknologihop fra PX80 til PZ80/85.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DommergaardDommergaardSkrevet 13/08-08 19:30 
Du kan få Panasonic's PZ85 for 9999,- i ElGiganten. Gav selv 14500,- for 3 måneder siden, så det er et super tilbud. Har været virkelig glad for min skærm indtil videre. Rigtig lækkert billede, både film, spil og almindelig tv.

Vil vove at påstå at du ikke kan få en bedre skærm til de penge!
NaieraNaieraSkrevet 13/08-08 20:54 
Echelon VI>
Er denne så værd at investere i på nuværende tidspunkt? Det ser ud som om der er et voldsomt teknologihop fra PX80 til PZ80/85.

Skal du have noget der er indiskutabelt bedre end PX80 er det PZ800 du bør gå efter. PZ80 og 85 er bedre på flere punkter, men på andre punkter trækkes der ned, så man nok ville få nogenlunde det samme ud af PX'eren. Husk også på at fordelen ved 1080p på 42" tv bestemt er til at overse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/08-08 21:29 
Er der plads til at du kan uddybe de to modellers fordele og ulemper, så jeg nemmere kan tage stilling til om PZ'eren er de flere knaster værd? :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 13/08-08 21:42, rettet 13/08-08 21:50 
Det handler vist ikke så meget om PX80, men du kan læse mere om hvorfor det bør være PZ800 over PZ80/85 i tråden jeg linker til herunder.

Generelt er det meningen at PZ'erne bare skal være mere af det gode og 1920*1080 i stedet for 1024*768, men om man med PZ80/85 får et mere korrekt billede end med PX80 efter kalibrering er et godt spørgsmål eftersom, der er de omtalte problemer med for stort farverum, som der omtales i tråden.

Som du kan se nogle indlæg nede i tråden kunne det være en idé at vælge PX80 med kalibrering i stedet for en PZ80 uden, da førstnævnte simpelthen giver bedre billedkvalitet.

Generelt synes jeg egentlig det er ret nemt at købe fladskærms-tv :) Er du på et budget så køb PX80 i 37 eller 42 tommer, har du lidt flere penge at rode med så køb PZ800, og har du mange penge til rådighed så hedder det Pioneer 5090 (eller 428XD/508XD hvis man stadig kan finde sådan en). Fælles for alle tv er at man bør medregne en professionel kalibrering til 2800,- hvis man vil udnytte det fulde potentiale i investeringen. Det er ikke så dyrt hvis man bare regner det med fra starten ;)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/08-08 22:06, rettet 13/08-08 22:13 
Tak for linket Naiera! Jeg tror jeg må ud og kigge i forretningerne. Hvis forskellen mellem PX80 og PZ80 ikke er særligt stor, kan jeg sagtens nøjes.

Jeg lover at overveje kalibreringen, men jeg er nok for jysk, og for meget på studiebudget, til at det bliver aktuelt, desværre. I mit tilfælde ville det nok hjælpe at se nogle før og efter billeder, før jeg bliver overbevist :)

Med min tekniske videns baggrund i leg med PC'ere, er det svært at stole på, at 1024x768 kan se pænere ud end 1920x1080, og det er nok også her min største tvivl ligger. Derfor er et kig i en forretning nok også nødvendigt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 13/08-08 23:09, rettet 13/08-08 23:11 
Det har at gøre med at dine øjne simpelthen ikke kan opfatte mere detalje end 1024*768 kan give ved normale kiggeafstande. Alt andet lige er 1920*1080 selvfølgelig bedre, så hvis du har pengene, så er PZ800'eren klart bedre end PX80'eren.

Et eksempel der kan virke ekstremt og som selvfølgelig ikke er 100% retvisende eftersom billedet er taget med et kamera og vises på din computerskærm kan du se her:

Fladskærm!
(det er et Pioneer 508XD der er blevet kalibreret, og Pioneers fabriksindstillinger er faktisk ret afdæmpede i forhold til de fleste LCD-fabrikanters)

Det virker som nævnt ret vildt, men det giver rent faktisk en nogenlunde idé om hvad forskellen er på et billede du bare lader stå i fabrindstillingerne og et der med års ekspertise og professionelt udstyr er kalibreret så dit tv yder sit allerbedste. Otto/AV Precision giver i øvrigt 'no cure no pay'-garanti, så hvis du ikke er tilfreds med resultatet nulstiller han bare det hele og går sin vej. Det har han dog sjovt nok ikke skullet gøre endnu...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/08-08 23:31 
Mener ellers at du skrev engang i en anden tråd at de billeder der var kørt igennem photoshop?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/08-08 23:40 
På min skærm ser forskellen hvertfald meget ekstrem ud.

Jeg tror så småt jeg er ved at have besluttet mig for PX80'eren efter at have læst lidt mere på sagen. Om ikke andet kan det kun være en kæmpe forskel fra min Samsung LE26R71B.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/08-08 23:43, rettet 13/08-08 23:44 
Klart. Forskellen er også enorm fra Dynamisk til Standard. Og bare man gider rode en smule med en kalibrerings disc får man et billede som er meget bedre end standard. Så kig på det selv før du brænder penge af :)

Synes bare det burde gøres klart om billederne er photoshopped eller ej.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 14/08-08 09:16 
Jeg er glad for min PX80 også. Det meste ser godt ud. Selv det analoge antenne-signal ser hæderligt ud.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
401 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig