X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right fylder 5


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 03/03-08 23:56 
Klokken er blevet 23:56 og dermed er Play:Right nu officielt fem år gammel. Tak til de mange der har holdt ud gennem alle fem år og dem der forhåbentligt tager fem mere.

Udover vores allerede afholdte fødselsdagsarrangement i weekenden - ekstra tak til dem der deltog heri - kommer der også lidt sjov og gaver her på sitet. Den første ting starter i nat, hvis man kan holde sig vågen.

Vi har også givet lidt gaver til os selv, i form af en ny server og en (meget) hurtigere forbindelse, så engang i løbet af den næste måneds tid vil I opleve et hurtigere og bedre site.

Tak for fem gode år.
WehnerWehnerSkrevet 04/03-08 00:04 
Jeg kom først med nogle måneder senere, men har vist taget revanche for disse. Det var Bede, der fortale mig om P:R.

Skal desværre i seng nu, for arbejdet kalder i morgen tidlig, men held og lykke til natteravnene - og tillykke til Playright.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 04/03-08 00:05 
Sidder og arbejder... kom med gaverne!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 04/03-08 00:10 
Tillykke og tak fordi, I gider :)

Selvom jeg en gang imellem savner nyt kød på sitet (det virker i hvert fald som om, at P:R efterhånden mest består af stamgæster), er det nu stadig et ligeså godt community, som det altid har været.

Og i dagens anledning, var det måske på sin plads, at henlede opmærksomheden på donations-siden, så kan folk jo evt. give en lille fødselsdagsgave. Jeg går da ikke ud fra, at I er blevet rigere siden sidst :)

http://playright.dk/donation.php
HankyHankySkrevet 04/03-08 00:17, rettet 04/03-08 00:18 
Jeg vil også ønske PlayRight tillykke med de fem år. Jeg selv har været med siden sidst i 2003, og noget ros til staben, og især Rune er vist på sin plads, når man ser tilbage på alt det arbejde der er blevet lagt i P:R, og stadig bliver - og som jaes så fint siger, så ja, tak fordi I gider.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 04/03-08 00:26, rettet 04/03-08 00:27 
Også et tillykke herfra. Det er unægteligt dette site, der bliver brugt mest tid på fra undertegnede. Det har været sjovt og spændende at være en del af dette og samtidig følge udviklingen igennem årene.
Og jaes, jeg kan godt følge dig lidt i, hvad du mener med stamgæsterne. Det er måske 30 personer der gør sig gældende i mine øjne herinde, og alligevel er der så mange registrerede brugere... Hvor bliver I af? :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 04/03-08 00:27 
Stort tillykke. Kan ikke huske hvor længe jeg har været med men det var vist helt tilbage da der var noget der hed Dreamcast:Online...

Tak for et godt arbejde og må det forsætte mange år fremover :D
XiwanaXiwanaSkrevet 04/03-08 00:29 
Et stort tillykke skal der også lyde herfra.
Tak for jeres daglige arbejde med at gøre nettets bedste spilarkiv endnu bedre. Play:Right er altid mit førstevalg, når jeg søger efter spiltitler!
[inspirational quote here]
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/03-08 06:55 
Til lykke :)
CoreCoreSkrevet 04/03-08 08:03 
Tillykke Tillykke :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
tastasSkrevet 04/03-08 08:07 
Er det virkelig over 5 år siden nu! Tillykke med det og tak for det gode arbejde med at holde siden kørende :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
nerosnerosSkrevet 04/03-08 08:21, rettet 04/03-08 08:38 
Tillykke PR :-) Godt gået..! Bruger jeres site hver dag.
Bashful Neophyte
silverstarsilverstarSkrevet 04/03-08 08:25 
Tillykke, jeg mener selv at P:R er DK's bedste konsol-relaterede forum, det er her jeg får mit daglige fix :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
la0sla0sSkrevet 04/03-08 09:20, rettet 04/03-08 09:20 
Tillykke med dagen! Super arbejde i gør allesammen.. hep hep
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 04/03-08 10:00 
Det er vildt at der allerede er gået fem år...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/03-08 11:19 
Stort tillykke herfra også :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/03-08 11:30 
Jeg vil også ønske tillykke, og ytre min taknemmelighed. Playright er mit klart foretrukne community, både på grund af den gode ånd (humor, saglighed osv.), og den fantastiske database der er enhver samlers våde drøm :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
happyEDhappyEDSkrevet 04/03-08 12:37 
Ja tillykke.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
IqonIqonSkrevet 04/03-08 12:41 
Jeg vil da også gerne lige ønske tillykke :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
HulleHulleSkrevet 05/03-08 22:34 
Tillykke her fra.. Og tak for den tid i har investeret på sitet.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/03-08 07:27 
5 aar... Vildt! Jeg er desvaerre ikke saa aktiv for tiden, men jeg lover at oppe mig! :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WikzoWikzoSkrevet 06/03-08 15:53 
Stort tillykke!
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 08/03-08 16:55, rettet 08/03-08 16:55 
Tillykke tillykke fra en ret ny bruger!

Nyder sitet og de inputs man får her!
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
lightyear dklightyear dkSkrevet 08/03-08 19:30 
Jeg kan huske jeg joinede i 2003 da Crimson skies til xbox 1 kom på markedet, prøvede online delen og stødte på en dansker der fortalte om Playright.

Stort tillykke herfra.
are you CHICKEN?
tmliljatmliljaSkrevet 27/02-09 11:16 
Nu er det snart tid til at komme 6 lys i lagkagen! :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig