X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Time Crisis 4


Svar
NeonodeNeonodeSkrevet 03/03-08 10:55 
Er der nogle herinde fra, der ejer dette spil eller har prøvet det? Har nemlig selv lige lagt en bestilling på det fra USA, og synes det kunne være fedt, hvis der var nogle der har set eller prøvet det, som vil dele deres erfaring (Både positive og negative)!
SumezSumezSkrevet 03/03-08 11:00 
Hvordan fungerer det egentlig med lyspistoler på next-gen konsoler? Man må gå ud fra at de tager højde for plasma/LCD-fjernsyn, men bliver de lavet så de fungerer både med nye og gamle teknologier, og understøtter de stadig de gamle spil, osv.?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/03-08 11:03 
Den nye G-Con er en Wii-Mote i forklædning så vidt jeg har forstået - kompabiliteten med de andre spil i serien er jeg ikke klar over dog. Jeg har dog svært ved at forestille mig, at den nye teknologi kan bruges med den gamle software, som ikke har mulighed for at blive patchet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NeonodeNeonodeSkrevet 03/03-08 11:04, rettet 03/03-08 11:05 
Der stod følgende i salgs annoncen:

Next Generation Guncon - The most advanced Guncon ever, redesigned specifically to enhance next-gen gameplay.
New dual analog stick design- Change camera angles, switch out weapons and control your character's movement, including crouching and jumping.
Full compatibility with all displays- Enjoy the adrenaline pumping action in HD quality graphics whether you have an LCD, plasma or widescreen display. (Also supports Standard Definition displays)


Men om den kan bruges i de gamle Time Crisis spil ved jeg ikke :S
SumezSumezSkrevet 03/03-08 11:17 
Det er lidt ærgerligt, for kunne virkelig godt tænke mig at spille Time Crisis 3 på mit nuværende TV.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NeonodeNeonodeSkrevet 03/03-08 11:26 
Den kan den med 99,9 % sikkerhed ikke. Der er i hvertfald en her der skriver, han har prøvet..

Link
SumezSumezSkrevet 03/03-08 11:39 
Er det ikke teknisk muligt at lave en patch over PSN, som kan ligge på maskinen og reagere, når man sætter et af de gamle spil i?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/03-08 12:32 
Echelon VI>
Den nye G-Con er en Wii-Mote i forklædning så vidt jeg har forstået


Ikke helt... man sætter nogle mærker på TV's kant (4 mener jeg) for at pistolen kan spore pege-positionen præcist nok. Wiimote er relativ som en mus og ikke 1:1 som er nødvendig for at lave "rigtige" lyspistol spil.

Jeg var vild med de gamle TC spil men 4'eren er blevet slagtet af anmelderne så jeg syntes ikke det var den høje pris værd. Måske når det engang kommer på tilbud og måske kommer flere spil der understøtter den nye guncon ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/03-08 12:42 
I stand corrected :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 03/03-08 12:44, rettet 03/03-08 12:46 
;)

Man kan få noget lignende til PS2/Xbox/PC...

LCD TopGun
SumezSumezSkrevet 03/03-08 14:19 
Den ser meget cool ud, og koster $33 hos Play-Asia. Måske man skulle bestille en. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/03-08 14:31, rettet 03/03-08 14:34 
Gamebits.dk har den også... lidt dyrere men så er der ingen risiko for Vold & Spat der blander sig ;)

EDIT: lidt=meget
6 Pac6 PacSkrevet 03/03-08 21:06 
Købte Time Crisis 4 tilbage i december, og der er ikke så meget at sige om spillet andet end det er Time Crisis på godt og ondt. Der er ikke sket mange ændringer i forhold til tidligere.
NeonodeNeonodeSkrevet 14/03-08 05:06, rettet 14/03-08 05:08 
Nu har jeg modtaget spillet og slap for told :) Men jeg menes da ikke, at de andre spillet var en blanding af FPS og arcade..Jeg Synes i hvertfald det virker rigtig godt, da det er lidt afvekslende! Vil give spillet 7-7,5 ud af 10
CoreCoreSkrevet 02/05-08 13:02, rettet 02/05-08 13:06 
Jeg købte det i onsdags. Jeg er meget begejstret for seriens gamle udgivelser, og har længe glædet mig meget til at spille Time Crisis igen (de gamle har jeg ikke kunne spille i snart to år pga 100 Hz- og HD-issues). Som sædvanlig har jeg hele tiden været døv for alle dets middelmådige vurderinger og karakterer (sådan er det når jeg først har sat mig for at glæde mig til et spil).

Jeg startede med Story-mode, og var egentlig meget skeptisk (et kort øjeblik næsten skuffet) over spillets nye FPS-elementer. Lidt tilvænning gjorde at jeg lærte at leve med det, og sådan kom jeg igennem første bane, stadig glad for mit TC4, men uden den store begejstring de gamle har vakt.

Men så kom bane 2 og 3, og her er der til min store begejstring ikke FPS-elementer, og stilen her er præcis som i de gamle. Endda stadig med muligheden for at bruge den almindelige controller som pedal. Efter lidt roden rundt, fandt jeg ud af at, FPS-banerne er kun "additional stages", der er smidt i konsolversionens "Story"-mode, og er derfor heller ikke at finde i "Arcade"-mode.

Nu vil begejstringen ingen ende tage. Jeg elsker Time Crisis igen. Jeg er totalt oppe over det, og jeg er ikke engang kommet særlig langt i det.

Dertil kommer der små mini-spil, der egentlig bare går ud på at skyde flyvende målskiver (jeg er ret sikker på at jeg engang har spillet præcist det samme i et Point Blank-spil), og forhåbentlig store overraskelser i de menu-vinduer der stadig er spørgsmåltegn.

Jeg håber (men tvivler) da på at pistolen kan bruges sammen med de gamle spil også. Det har jeg ikke fået testet endnu.

Tænk sig. Nu er der hele to eksklusive PS3-titler jeg er helt oppe over (hvilket er ret heldigt, da det ser ud til at min 360'er er gået kold) :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/05-08 13:22 
Det er virkeligt ærgeligt at de gamle spil ikke kan spilles på. Det kunne have været rart hvis de nu havde et eller andet patch system eller noget som man kunne downloade til de gamle spil. Jeg har f.eks Ninja Assault og Dino Stalker i min samling der kunne være fede at spille med GunCon
GreaseballGreaseballSkrevet 03/05-08 16:01 
Mon ikke, jeg havde håbet på at jeg kunne bruge den nye pistol til mine gamle PS2 spil. Så endten skal jeg finde det gamle tv frem eller anskaffe mig nogen LCD lightguns.

Har ellers den del gode titler til som er meget sjove at spille. Vampire Night, Virtua Cop 1+2 og TC2.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/05-08 18:05 
Vi fik en mail i EBgames i dag, om at der ikke kommer en ekstra pistol til spillet i europa, MEGA sort!
Hoid to colony C05 where the computer is...
NeonodeNeonodeSkrevet 21/05-08 21:58 
Ja spillet er egetnlig ret godt..Men jeg fik en del problemer med at få ordentlig forbindelse mellem fjernsynet og pistolen, nogle gange kørte det rigtig godt og andre gange helt af hel... til. Dette ødelage lidt af glæden, da jeg oftes døde pga af svigtende pistol..Synes det gav en god variation med FPS og nogle gange den gamle stil..
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/05-08 22:01 
Hold øje med den orange "diode" på pistolen... Hvis den lyser, sidder du for tæt på dit TV og pistolen virker ikke. Jeg blev overrasket over, hvor langt man egentlig skal sidde fra fjernsynet.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 21/05-08 22:07 
Nu skal vi bare have 1'eren og Project Titan ud som Classics på PSN Store, så danser jeg min første lille PS3-dans :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/05-08 22:08 
Koster det ikke en formue?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CoreCoreSkrevet 21/05-08 22:13 
De plejer at koste 40 kr. så det er vel en smagssag. Men opgaven for Sony/Namco ligger jo i at få dem til at virke med G-Con 3, så en uberørt port kan ikke helt bruges.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
NeonodeNeonodeSkrevet 21/05-08 22:37 
PalleJensen>
Hold øje med den orange "diode" på pistolen... Hvis den lyser, sidder du for tæt på dit TV og pistolen virker ikke. Jeg blev overrasket over, hvor langt man egentlig skal sidde fra fjernsynet.



Det gjorde jeg også, men jeg kunne ikke finde et fix punkt alligevel, for den forsvandt og kom som det passet den i perioder!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/05-08 23:36 
Damn pistolen er grim, mon det er fordi den ikke må ligne en rigtig gun?
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/05-08 06:24 
Jo. Den er sort i Japan men på grund af den Amerikanske lovgivning om skydevåben er den blevet skrigende orange i Vesten.

Helt ærligt ville jeg selv foretrække en fodpedal istedet for den dér dims i siden meeen jeg er ikke langt fra at købe den.
nerosnerosSkrevet 22/05-08 07:37 
KroeboCop>
Damn pistolen er grim, mon det er fordi den ikke må ligne en rigtig gun?

Skrig Orange er da en fantastisk farve og jeg kunne da finde på at købe spillet bare for den gun ;D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 22/05-08 08:26 
KroeboCop>
Vi fik en mail i EBgames i dag, om at der ikke kommer en ekstra pistol til spillet i europa, MEGA sort!

Som i spillet kommer med to pistoler i stedet for én, eller hvordan?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/05-08 09:01 
neros>
KroeboCop>
Damn pistolen er grim, mon det er fordi den ikke må ligne en rigtig gun?

Skrig Orange er da en fantastisk farve og jeg kunne da finde på at købe spillet bare for den gun ;D


Det ligner lidt en 80'er vandpistol med den farve :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/05-08 09:03 
Sumez>
KroeboCop>
Vi fik en mail i EBgames i dag, om at der ikke kommer en ekstra pistol til spillet i europa, MEGA sort!

Som i spillet kommer med to pistoler i stedet for én, eller hvordan?

Det tror jeg ikke, det bliver nok noget man skal bestille i US eller Jap? Men skal nok lige skrive hvis jeg høre noget om det med 2 pistoler i en pakke.
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 09/09-08 13:44 
Kan man stadig ikke købe GunCon3 for sig selv?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 21/03-18 05:59, rettet 21/03-18 05:59 
Er det sjovt at spille det her med controllers only? Ved ikke helt om jeg orker den lightgun opsætning?
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 21/03-18 08:32, rettet 21/03-18 08:47 
Er det sjovt at spille det her med controllers only? Ved ikke helt om jeg orker den lightgun opsætning?

Nej. Det er en af de svageste Time Crisis (Razing Storm er lidt værre) og det vinder kun lidt på skydningen med GunCon selv.

Til gengæld er lightgun opsætning virkelig nem at smide op og pakke væk igen.
j/k
nerosnerosSkrevet 21/03-18 08:45 
Hvilket Time Crisis er så det bedste havde da ellers kun hørt godt om det TC4 ..!
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 21/03-18 08:49 
2, 3 og 1 :)
j/k
nerosnerosSkrevet 21/03-18 09:25 
Havde håbet det var noget som var udgivet til PS3 ;-)
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 21/03-18 10:00 
De er desværre ikke særligt gode :(
j/k
nerosnerosSkrevet 21/03-18 15:46 
Æv det er da lidt ærgeligt!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig