X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

High Velocity Bowling?


Svar
nerosnerosSkrevet 03/03-08 10:40 
Jeg synes ikke jeg kan finde det her spil på PS3'ens online store kan det virkelig passe? Skulle det egentlig ikke befinde sig i menuen under "full games". Jeg er PS3 newbie skal der lige tilføjes ;-)

High Velocity Bowling
Bashful Neophyte
BatemanBatemanSkrevet 03/03-08 10:47 
Du skal lave en US account og logge ind på PS store med den, så ligger det under full games. Men du skal oprette dig med dit kreditkort, hvis du vil hente det.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
nerosnerosSkrevet 03/03-08 10:58, rettet 03/03-08 11:09 
OK...Vil det sige at jeg skal lave mig et nyt navn under "bruger"? Eller hvordan gør man præcist det du skriver?

Edit: Aahh..! Nu er jeg med ;-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/03-08 11:14, rettet 03/03-08 11:15 
Du skal oprette en ny bruger. Når du gør dette skal du have en amerikansk adresse klar, og en email (som ikke er din egen). Jeg kan ikke lige huske hvilke domæner der glider snildt igennem, jeg mener dog at @live.com er et af dem.

Du kan f.eks. bare gå ind på mytravelguide.com og finde adressen på en restaurant og bruge denne.

Jeg vil foreslå dig at lave en Japansk PSN konto/bruger også, hvor fremgangsmåden er den samme.

Videoen herunder viser hvordan du opretter en japansk bruger, og hvad de forskellige felter betyder. De første 40 sek.er bare en lille intro - skaberen har tilsyneladende tænkt sig at lave en hel serie :)

Serect JAPAN!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 03/03-08 11:44 
Takker :-)

Det ser ud til det er en del mere kompliceret end jeg lige havde forventet, men der er jo ikke andet for end bare komme igang og prøve sig frem..

Men hvis jeg nu har to email adresser kan jeg så ikke bruge den anden jeg har, og hvorfor må det ikke være min egen?
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/03-08 11:51 
Det må det sådan set også gerne, jeg mener bare at kunne huske, at systemet tjekker om domænet passer med en amerikansk udbyder eller des lige - så det er ikke så meget fordi det ikke må, men mere fordi din egen som regel ikke kan benyttes ;)

Det er ikke særligt besværligt, det tager bare lidt tid at sætte sig ind i.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 03/03-08 11:59, rettet 03/03-08 11:59 
Ok tak for hjælpen så håber jeg snart at jeg kan komme til at lave et par flotte strikes :-)
Bashful Neophyte
SlothSlothSkrevet 03/03-08 14:13 
Jeg brugte en almindelig Hotmail-konto, gik uden problemer.
Kiss me, would you kindly?
nerosnerosSkrevet 03/03-08 14:48 
Cool sådan en har jeg nemlig til rådighed.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/03-08 15:00 
Echelon VI>
Det må det sådan set også gerne, jeg mener bare at kunne huske, at systemet tjekker om domænet passer med en amerikansk udbyder eller des lige...

Nope - jeg har mit eget danske domæne og har både amerikanske og japanske PSN konti uden problemer ;)

Man skal bare angive en amerikansk zip code når man opretter kontoen, så virker det fint.
Husk dog at bruge ens rigtige navn hvis man vil købe ting med kreditkort da dette skal passe sammen med kreditkortnummer.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/03-08 17:17 
Så må jeg være blevet misinformeret på det store informationsnet :)

Under alle omstændigheder må det siges at være livsnødvendigt at have en US-konto, hvis man er bare lidt interesseret i demoer, trailers, arcade-spil osv. - EU-shoppen får jo som regel bare en gammel trailer og en wall-paper hver torsdag. Det er altså for dårligt Sony!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 03/03-08 18:00 
Echelon VI>
Under alle omstændigheder må det siges at være livsnødvendigt at have en US-konto, hvis man er bare lidt interesseret i demoer, trailers, arcade-spil osv. - EU-shoppen får jo som regel bare en gammel trailer og en wall-paper hver torsdag. Det er altså for dårligt Sony!

100% enig - fatter ikke at det stadig er så sløvt.
nerosnerosSkrevet 03/03-08 20:31 
Ja det vil jeg give jer helt ret i. Damn! Nu fik jeg en US konto lavet og det ser jo en hel del anderledes ud.

HVB er jo et fantastisk spil, fedt at man kan lytte til sine egne numre henover spillet. Jeg har lavet en playliste som hedder Bowling. Oh-Yes :D!

Jeg er så glad for min PS3'er.
Bashful Neophyte
lkzlkzSkrevet 03/03-08 20:58 
Easy peasy lemon squeezy :-)
McLovin
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/03-08 21:45 
Det er jo standard i alt til Xbox 360 :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3of193of19Skrevet 03/03-08 22:02 
Beano>
Echelon VI>
Under alle omstændigheder må det siges at være livsnødvendigt at have en US-konto, hvis man er bare lidt interesseret i demoer, trailers, arcade-spil osv. - EU-shoppen får jo som regel bare en gammel trailer og en wall-paper hver torsdag. Det er altså for dårligt Sony!

100% enig - fatter ikke at det stadig er så sløvt.

Især når man tænker på hvor stort et marked Europa er for Sony. Men Sony fans i Europa er jo vant til at blive behandlet som 3. rangs kunder...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/03-08 22:26 
Men stadig er det Microsoft de vender ryggen - hvilket vel egentlig bare viser hvor underligt et marked kan opføre sig, og hvor svært det er at forudsige hvad der er tungen på vægtskålen. Sony må være utroligt glade for deres Playstation-brand lige nu. For mig at se, afholder det dem fra miste det europæiske marked. 'lord knows it ain't their supply of fun 'n stuff!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig