X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Projektor hjælp


Svar
HNHNSkrevet 02/03-08 19:07 
Efter træf er jeg blevet lidt varm på at få en projektor, men ved ikke så meget om det.

Håber nogen kan hjælpe?

Max 5000kr

HD ready og med hdmi hvis det er muligt, også gerne brugt hvis nogen falder over det.
NaieraNaieraSkrevet 02/03-08 19:55 
5000,- er bare for lidt. Du skal have noget lignende det til et fornuftigt lærred alene.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 02/03-08 20:10 
Du kan sagtens finde en brugt Z3/Z4 til de 5000 eller under, hvilket er en ganske udemærket HD-projektor til begyndere.

Lyt ikke til Naiera ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HNHNSkrevet 02/03-08 20:31 
Naiera rolig nu...

Conker fortalte til træffet at han havde givet 3500 for den projektor, og den var super fin til mit forbrug.
NaieraNaieraSkrevet 02/03-08 21:33 
Jamen, så har du vel også en god idé om, hvad det er du skal købe?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HNHNSkrevet 07/03-08 20:35 
Havd syntes i om denne hér??

http://www.pixmania.com/dk/dk/389361/art/optoma/projektor-hd-ready-themes.html#fichetechnique
NaieraNaieraSkrevet 07/03-08 20:46 
Du går ikke forkert i byen med Optoma, men før du køber, så bør du se en DLP-projektor i virkeligheden, for at teste om du er overfølsom overfor de såkaldte regnbuer, der kan være et meget forstyrrende fænomen, hvis man kan se det.

Og hold dig i det hele taget fra Pixmania. De er nogle bavianer til det med service, hvis de overhovedet sender dig dine ting i første omgang.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HNHNSkrevet 07/03-08 21:10 
oki. prøver og se om de har den andre steder..
HankyHankySkrevet 08/03-08 01:28 
Tag eventuelt ind og besøg HiFi-klubben. De har Optoma HD65, som også er DLP, HD-Ready m.v. til 6490,- kr.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig