X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Borderlands


Svar
nerosnerosSkrevet 27/02-08 22:23 
Hov så fandt jeg lige ud af det her :-)

Lyder da virkelig interessant og lige noget for mig som godt kan lide en ordenlig omgang sci-fi.

Kommer det i år?

Borderlands:
A sci-fi / action RPG from acclaimed developer Gearbox, Borderlands combines the best in first-person action with player customization and vehicular combat for incredible layers of gamep... Se hele indlægget
Bashful Neophyte
176 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 21/10-09 16:23 
dpl>
Vis du gør det, kommer jeg til hade dig! :P

Æv ingen BL til mig i dag... men så slipper jeg for HA'er i opgangen ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/10-09 17:02 
Borderlands?? HA'er..?? Opgang?? Den var lige kryptisk nok... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 21/10-09 17:06, rettet 21/10-09 17:11 
Ja, de Hell Angels som dpl evt. kunne finde på at sende efter mig... skam ikke SÅ kryptisk :)

(og opgang er ikke noget perverst)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/10-09 17:57 
Haha, det lød også sort for mig. Men ret griner nu :P
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/10-09 19:32 
Jeg forstår det stadig ikke... men jeg er også gammel...
dpldplSkrevet 21/10-09 20:51 
AHHH, så det er det HA betød. ><
Men kender sgu ingen HA og har næsten ingen penge. Så var nu ikke det jeg ville have gjordet. :o
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 22/10-09 19:30 
Fik Borderlands i dag og har spillet det ca 2½ timer... så lige nogle "første indtryk" ;)

Det er sjovt og tilgængeligt at spille. Masser af loot og nye våben at finde rundt i og min figur (hunter) er pt. på level 7 med diverse opgraderinger og lir. Så jeg føler der løbende sker en udvikling.

Ret god atmosfære med den lækre grafiske stil og stemningsfuld musik. Syntes specielt HUD fungerer fortræffeligt og gør det nemt at overskue ens level osv.
Vedr. tearing så var mine tidligere observationer ikke helt ved siden af, men indtil videre er det ikke slemt og fint til at leve med. Forhåbentligt bliver det ikke værre senere.

Første indtryk er generelt positivt. Frygter dog lidt det kan blive trivielt hvis der ikke sker noget nyt - der har ikke har været den store variation af fjender og missioner endnu. Men det er jo stadig meget tidligt i spillet ;)
Syntes ikke det har det open-world feel som f.eks. Fallout 3 har, og virker mere lukket og kulisseagtige - måske åbner det sig op senere.
nerosnerosSkrevet 22/10-09 19:46 
Der skulle efter hvad jeg har læst være en meget stor spilverden at gå på eventyr i, men det ville først vise sig jo længere man kommer ind i spillet :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 22/10-09 19:48 
Ikke så meget størrelsen men mere opbygningen - men nu ser vi :)
HeroldHeroldSkrevet 22/10-09 20:10 
Det skulle åbne sig op efter startbyen - så får man lov til at trille rundt i de dersens biler.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 22/10-09 20:33 
Lyder godt :D
SumezSumezSkrevet 22/10-09 21:14 
Det lyder umiddelbart ret forkert at sammenligne spillet med Fallout. Er jeg helt gal på den hvis jeg siger Diablo møder Gears of War?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 22/10-09 21:29 
Jo det skulle gerne være fps(valg selv et!) der møder diablo. Med focus på FPS og Loot(våben, shield, grenades).

Det vil jeg se imorgen, når jeg har hentet det hos gamestop.


Btw folk der har lyst til spille kan bare sende invite på 360 eller joine (sidder højest og snakker med min engelsk venner i live chat)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 23/10-09 08:32, rettet 23/10-09 08:58 
Sumez>
Det lyder umiddelbart ret forkert at sammenligne spillet med Fallout. Er jeg helt gal på den hvis jeg siger Diablo møder Gears of War?

Sammenlignede med F3 fordi det er det jeg har spillet som mest minder mest om BL - et ødemarks open-world RPG med shooting elementer.
De to spil er dog ret forskellige. F3 er ren RPG med nedtonede shooting elementer, mens BL bedst kan beskrives som et shooter RPG. BL spilles og styres som et FPS men drives stadig af RPG elementer via skills, udstyrede items, level, etc. som har stor indflydelse på gameplayet og ens styrker og svagheder. Spiller man udelukkende BL som en ren shooter får man en overraskelse da RPG elementerne er vigtige :)

Har aldrig spillet Diablo men kan ikke se Gears sammenligningen (tredie person lineær shooter uden RPG elementer) men udviklerne har lånt lidt fra Halo - den måde køretøjer styres og lyden af ens skjold der oplader :D

dpl, kan være jeg joiner dig i aften hvis jeg alligevel spiller det :)
nerosnerosSkrevet 23/10-09 08:39 
Kan nu heller ikke se hvad det skulle ha med Gears og War at gøre?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 23/10-09 12:28, rettet 23/10-09 12:34 
Beano>
De to spil er dog ret forskellige. F3 er ren RPG med nedtonede shooting elementer, mens BL bedst kan beskrives som et shooter RPG.

Bliver du meget fornærmet hvis jeg påstår at jeg ikke rigtig kan finde meget mere RPG i Fallout 3 end jeg kan i Monkey Island?

Har aldrig spillet Diablo men kan ikke se Gears sammenligningen (tredie person lineær shooter uden RPG elementer)

Tredje eller førsteperson er en bagatel. Jeg tænker på hele co-op systemet, der lader til at være meget fremtrædent i begge. Men stort set alt hvad jeg har hørt om Borderlands indtil videre lyder virkelig som alt hvad jeg forbinder med Diablo, altså bortset lige fra at det er et FPS.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 23/10-09 12:31 
Det her spil lyder jo bedre og bedre!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/10-09 12:38 
En skam man ikke kan spille det i 3rd person.

Havde jeg måske givet det en chance.
BeanoBeanoSkrevet 23/10-09 12:45 
Sumez>
Bliver du meget fornærmet hvis jeg påstår at jeg ikke rigtig kan finde meget mere RPG i Fallout 3 end jeg kan i Monkey Island?

Fornærmet nej.... forbløffet - ja MEGET :P


Sumez>
Tredje eller førsteperson er en bagatel. Jeg tænker på hele co-op systemet, der lader til at være meget fremtrædent i begge.

Gears har slet ikke patent på co-op og heller i det som gør det bedst på den front IMO. Desuden meget anden måde man spiller co-op i de to spil da spillene er vidt forskellige struktureret. Men det finder du ud af når/hvis du prøver det :)
nerosnerosSkrevet 23/10-09 12:54 
Sumez>
Tredje eller førsteperson er en bagatel.

Måske for dig ;-)

Hvis man kan sammenligne det her med bare en smule Gears of War er der Gears of War i alle FPS's! Men uden at have prøvet det ville jeg mene man kunne kalde det en form for Diablo with guns som der også skrives om i næsten alle reviews.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 23/10-09 13:10, rettet 23/10-09 13:11 
Selvfølgelig er der Gears of War i alle FPS'er, så originalt er det godt nok heller ikke. Det var som sagt mest en hentydning til co-op-systemet kombineret med FPS-gameplay.

Beano>
Desuden meget anden måde man spiller co-op i de to spil da spillene er vidt forskellige struktureret. Men det finder du ud af når/hvis du prøver det :)

Sikkert mere som Diablo så. :) Især loot-delen minder mig meget om nogle af de Diablo 2 sessions jeg har haft med vennerne, hvor det altså bare er ærgeligt at spille med projektiler.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 23/10-09 13:59 
Sumez>
Selvfølgelig er der Gears of War i alle FPS'er, så originalt er det godt nok heller ikke. Det var som sagt mest en hentydning til co-op-systemet kombineret med FPS-gameplay.

Tjah..! Det ved jeg nu ikke helt om man kan sige.

Det eneste originale ved Gears er spillets dækningssystem alt andet er set før ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 23/10-09 14:25 
Det var sgu også set før. kill.switch havde det.

Det originale i GoW var for mig, bizart nok, retrofornemmelsen det gav mig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 23/10-09 15:12 
Ejere af PS3 udgaven kan godt tørre øjnene nu :)

"Borderlands PSN issue identified and fixed "
dpldplSkrevet 23/10-09 15:46 
OK nu jeg spillet det i en del timer nu. Første, DET ER FANDME GODT :p

Allerede blevet level 15. Nå tilbage til spillet, ikke tid skrive meget når der skal spilles! :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 23/10-09 19:06 
Herold>
Det var sgu også set før. kill.switch havde det.

Det originale i GoW var for mig, bizart nok, retrofornemmelsen det gav mig.

Ok Fair nok så du får ret. :D
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/10-09 23:57 
Nu har jeg spillet Borderlands i en 3 timers tid og er på level 8. Umiddelbart virker det ganske godt, kan godt lide de simple RPG-elementer, som jeg ikke-RPG-spiller kan følge med i.

Men der er dog to ting som irriterer mig meget:

1) Skag's. Det var dog nogle af de mest irriterende fjender jeg længe har oplevet i et spil - og de er overalt.

2) Respawning. Det er gammeldags, irriterende og træls at skulle slå de samme fjender (læs Skag's) ihjel igen og igen og igen og igen.

Jeg er bange for, at punkt 2 på et tidspunkt pisser mig så meget af, at jeg holder op med at spille det... :-/
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 24/10-09 01:14, rettet 24/10-09 01:16 
Jeg er level 23 nu (ja spillet lidt for meget idag). Personlig Når ting ikke at respawn i "dugeons"(Ved ikke hvad kalde det) og ud på selve kortet med fyrestone, bliver alt respawn lige meget, med det samme du har bilen og bare kører dem over. ><

Angående skags. Glæde dig til moe and marley mini boss kamp. Jeg var så uheldig at jeg fik 20 til 30 små skags, sam 4 badass imens jeg slåses imod de 2. Tro aldrig jeg nydt et fps som meget som jeg gøre i den kamp.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 25/10-09 11:46, rettet 25/10-09 11:47 
Så har jeg lige været med i en 4 mands BorderLands marathon, fra 14.00 lørdag til 06.00 lørdag nat. Vi nåede alle at blive lvl. 26. Spillet er super godt, ingen tvivl om det. Omvendt kan jeg godt se, at det meget er de samme fjender man slås med, altså skags, raiders, skags og flere raiders og måske en fugl. Dyrelivet i Borderlands er bare ikke så rigt.
Vi havde en del framewaredrops og en enkelt gang spillet helt gik i stå, men ellers kørte det upåklageligt.
Alt i alt thumbs up til Borderlands herfra.
nerosnerosSkrevet 25/10-09 13:17 
Det lyder ellers meget kedeligt på den måde du beskriver det ;-)
Bashful Neophyte
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 25/10-09 15:31 
Spillet vinder meget ved at man spiller det sammen med en flok venner, ingen tvivl om det, og det er jo også ment som et Co-op spil.
At spille det selv tror jeg ville være meget kedeligt... Men når man som sagt sidder med nogle gode venner, lidt øl og nogle chips leverer spillet en virkelig god oplevelse.
Samtidig er spillets omdiskuterede design helt i top og gør oplevelsen helt unik.
WehnerWehnerSkrevet 31/10-09 12:27 
Jeg spillede Borderlands et par timer alene den anden dag, og var egentlig ikke særlig imponeret. I går tog jeg så lige tre timers co-op i ét stræk. Der er det altså godt og fængende. Det Diablo-agtige random-våben system gør bare noget ved enhver, der har rpg af den ene eller anden art i blodet - og hvem har ikke det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/10-09 16:12 
Her!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RaGeRaGeSkrevet 31/10-09 16:18 
Jeg tilslutter mig Palle.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/10-09 23:03 
well, jeg er bare en levelling-grinding-XPwhore... og jeg spiller også Borderlands :P
dpldplSkrevet 09/11-09 21:12 
Så er dato på borderlands første DLC kommet.

"2K Games and Gearbox are proud to announce that The Zombie Island of Dr. Ned, the first in a series of downloadable content for Borderlands, will be available for download for Xbox 360 and PS3 starting November 24, 2009 for 800 Microsoft Points ($9.99)."

Teamxbox
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 21/11-09 17:29 
Er der nogen herinde der har den der virale achievement?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 21/11-09 17:57 
jeg har den.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 24/11-09 13:58 
Zombie Island er ude, 800point og fylder næsten 1GB.

Selv lige hentet den og intro videoen er fed efter min menig! :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 24/11-09 14:01 
Det skal bare ud til pc, det DLC, og det kan KUN gå for langsomt! D:
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/01-10 17:56 
Er der nogen, der spiller DLC "Arena"-tingen?

Jeg har kun prøvet den i 2-mands coop, og der er den temmelig usjov, for det føles ikke som om fjenderne scales efter at man kun er to. Det virker mere som om det er beregnet på et fuldtalligt hold på 4.
dpldplSkrevet 24/01-10 23:17 
Yup, synes det samme. Helt vildt vis man prøver at solo det, selv som 2mand kan det være svært med forkerte buff to mobs (Naked UGH!).

Men ikke fået spilelt så meget udover første 2 små arenas......
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/01-10 18:02 


Borderlands DLC'erne udkommer på fysisk medie i februar
HulleHulleSkrevet 05/02-10 16:29 
Er der nogen der stadig spiller dette spil? Jeg har lige købt det til PS3, så tilføj gerne mit tag hvis nogen vil spille.

PSN id: HullePR
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KalicolaKalicolaSkrevet 07/02-10 17:38 
Jeg overvejer også at købe det. Holder det stadig? Og er det spil bart i single player?
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 07/02-10 17:47 
´Ja og Ja. Men det er så min menig.(Gennemført det første gang singleplayer med hunter)

Især da næste DLC giver nye våben og flere levels!!!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/02-10 18:56 
Jeg synes det var meget middelmådigt i singleplayer. Kan forestille mig at det er kanon underholdning i multi.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 09/02-10 19:31 
Nu har jeg ikke brugt så længe på spillet, men er indtil videre enig med konsolkongen. Det virker middelmådigt, som en fattigmands Fallout 3.. Men det har potentiale i multiplayer, det er der styrken ligger.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 09/02-10 19:39 
Uden tvivl.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 09/02-10 20:01 
Nu er det købt ihvertfald. Det koster 200kr i gamestop fra ny. Jeg kommer med nogle impressions når jeg har gamet lidt.
For The Love Of The Game
176 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig