X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Borderlands


Svar
nerosnerosSkrevet 27/02-08 22:23 
Hov så fandt jeg lige ud af det her :-)

Lyder da virkelig interessant og lige noget for mig som godt kan lide en ordenlig omgang sci-fi.

Kommer det i år?

Borderlands:
A sci-fi / action RPG from acclaimed developer Gearbox, Borderlands combines the best in first-person action with player customization and vehicular combat for incredible layers of gamep... Se hele indlægget
Bashful Neophyte
176 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
dpldplSkrevet 07/10-09 16:59, rettet 07/10-09 17:07 
Darknon>
2. Er det et terninge system. Så der bliver rullet en terning hver gang man skyder, så man altså kan "miss" et headshot osv?

De sagt flere gange det er lavet som et FPS angående det og mest skydning er som vi kender fra FPS. Så vis der er miss med, tro jeg det meget begrænset. Især Randy selv har nævnt at Fallout 3 blev en del mindre sjov pågrund sådan noget.
EDIT: Kommer i tanke om der også er "weapon profession" halløj. Så er nok en del miss vis du er lav med dit våben.

Og tro det passer hvad herold siger. Aldrig let at blive smidt midt in i et spil ved level 20 og mangle på sammearbejde (også hørt de kun vidste ting frem fra de først 15 levels. For give folk mere at opdage når det udkommer. Så level 20 lyder overkill der ><)

Spil jeg ser mest frem til i år.(synd så få jeg normal spiller med køber spillet til 360 :( )

EDIT2: fra deres egen faq på deres forums
"FPS or RPG?
Both! Borderlands combines FPS combat with RPG character development and loot. The gameplay itself is FPS, not dice-rolls. The characters have skill points and can suit many playstyles, and loot comes out of everything. It's very satisfying. Some other games have begun to experiment combining these genres - Borderlands is the first to approach from an FPS vector and layer RPG on top."
Ellers sikker set miss eller noget. SKulle ikke undre mig jeg husker forkert nu ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 07/10-09 17:27, rettet 07/10-09 18:34 
Darknon>
vil du lige foreklare hvad du mener med randomization på fjenderne? Deres farver eller hva?

Det lyder ellers fedt

Så vidt jeg har forstået det, fungerer det lidt ligesom med våbnene - ikke bare kan de se forskellige ud, nogen vil have evner og angreb andre ikke har. Jeg har ikke set det med mine egne øjne med wildlifet, men de gangmembers vi mødte senere i spillet var ret forskellige.


Edit: Og mht. FPS vs. RPG, så interviewede jeg Randy Pitchford fra Gearbox om netop dette til min artikel i >pc player. Hans sammenligning var at de der har forsøgt at gøre dette før (Flagship med Hellgate London, fx), kom fra andre rollespil, så deres vægt var på shooterelementer i et rollespil, hvorimod Gearbox har shooter-baggrund - og derfor har mere fokus på at lave en ordentlig shooter med RPG-elementer i.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 19/10-09 10:35 
Til folk der stadig ikke har bestemt sig endnu med dette spil, så kan jeg sige det bleve solgt tidlig i US. Men de flest folk der har købt det streamer spillet online.

Her link til en der hedder brandon som har streamet spillet. Måske ikke den fedest at hører på, men de devs fra gearbox faktisk kommer ind og chattet med folk, hvilket svar på en god del spørgemål folk havde. (Og de vidste ham 1 godt gemt chest og en claptrap han var ved at glemme). Da mere fokus på gameplay og virker som meget lille historie, så ikke meget der bliver spoiled her.

Starten var ikke så super god(men jeg synes altid de første level i RPG´s er kedelige).

Dejlig få at vide hvordan class mod virker(kan give +skill. 5 talent point 10 skills fra class mod til ramme 15 skill i det talent er muligt). Også mange flere ting der blevet svaret på de sidste par dage.

Borderlands 20 Hour Playthrough 1/80
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 19/10-09 10:48 
Jeg kan ikke rigtig lide den sorte outline rundt omkring alting det ser forfærdenligt ud :-(
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 19/10-09 10:58 
Det synes jeg ikke. Det er jo en del af det stilistiske udtryk. Jeg synes nærmere det fremhæver det fede i det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 19/10-09 11:01 
Set en helveds del af det streamed video, de sidste par dage(Kun blevet solgt mere på spillet). personlig kan jeg bare ikke se hvad folk hader ved de sorte outline, jeg ser dem generelt ikke meget. Og ser dem nok endnu mindre når jeg selv spiller det på fredag!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 19/10-09 11:43 
Herold>
Det synes jeg ikke. Det er jo en del af det stilistiske udtryk. Jeg synes nærmere det fremhæver det fede i det.

Jeg ved det ikke helt, men jeg har det ikke så godt med spil der får det her lidt tegneserieagtige look.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 19/10-09 17:05 
Uden den sorte kant, ville det jo bare være "Lands" :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/10-09 17:43 
Bwahahaha... good one!
nerosnerosSkrevet 19/10-09 19:11 
Ja det er der ikke meget ved :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 19/10-09 19:34 
Så er der et review oppe på IGN.

Her :-)
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 19/10-09 19:45, rettet 19/10-09 19:46 
Der er masser reviews oppe nu.
Giant Bomb - 4/5 stars
http://www.giantbomb.com/borderlands/61-20487/reviews/
gamepro - 4.5/5:
http://www.gamepro.com/article/reviews/212640/borderlands/
MTV Multiplayer:
http://multiplayerblog.mtv.com/2009/10/19/borderlands-review-guns-guns-everywhere-and-not-a-drop-to-drink/
destructoid review - 8.5
http://www.destructoid.com/review-borderlands-152286.phtml
1up - B+:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3176535
kotaku review:
http://kotaku.com/5384689/borderlands-review-guns-guns-guns


SÅ ser ud til review embargo er væk. Så kommer nok flere idag/imorgen
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 20/10-09 07:38 
Gametrailers anmeldelse oppe

Link
nerosnerosSkrevet 20/10-09 09:49 
Jeg synes aligevel det trækker lidt i mig, men det er mest fordi man kan spille co-op online. Så må jeg jo bare leve med at det tegneserie-agtige look ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 20/10-09 10:18 
Jeg syntes stilen er fed - men er lidt i tvivl om det er noget for mig efter anmeldelserne. Også meget tearing vurderet udfra videoerne :(
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/10-09 10:27 
Jeg er (som sædvanlig) i tvivl om hvilken maskine jeg skal spille det på :/
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/10-09 10:51, rettet 20/10-09 10:54 
Det burde ikke være så svært, ifølge Metacritic er 360 igen den bedste version (lige p.t. i hvert fald)... ;)

Jeg er ret tændt på det (har ikke været det tidligere), da jeg synes det ser spændende og lækkert ud. Jeg er ligeglad med tearing, så længe spillet lader til at være godt.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 20/10-09 11:07 
Det er bare fordi du altid er på stoffer og oplever tearing i virkeligheden ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/10-09 11:31 
Nu tænkte jeg mest PC vs konsol :P
BeanoBeanoSkrevet 20/10-09 11:41, rettet 20/10-09 11:46 
PalleJensen>
Det burde ikke være så svært, ifølge Metacritic er 360 igen den bedste version (lige p.t. i hvert fald)... ;)

Det var dog et tyndbenet grundlag at konkludere det på. Den forskel er jo bare de konsolspefifikke sites som vurderer spillet forskelligt. Multi-platform sites giver en fælles score som for det meste er den samme. Og forskellen er pt. 1%!

Ikke at jeg tror PS3 udgaven af Borderlands er bedre, faktisk vil det overraske mig hvis 360 udgaven ikke er bedre og regner selv med at gå efter 360 versionen hvis jeg køber den. Men din måde at vurdere det på er misforstået.

EDIT: Er det annonceret om der kommer en demo af Borderlands?
BeanoBeanoSkrevet 20/10-09 11:56 
Eurogamer anmeldelse oppe...

her.
SumezSumezSkrevet 20/10-09 12:49, rettet 20/10-09 12:50 
Hmm, kan ikke finde ud af om det er muligt at spille co-op fra samme maskine?

Anmeldelsen siger at spillet er lavet til co-op, så det er egentlig temmelig afgørende for om jeg overhovedet gider have det. :) GoW ville være dræbende kedeligt hvis man ikke kunne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/10-09 12:53 
Der står at det understøtter split-screen co-op på det officielle site.

Her!
SumezSumezSkrevet 20/10-09 12:59, rettet 20/10-09 13:01 
Godt nok! Jeg læser kun anmeldelser :P

edit: Og hader websites, der skal loade, især når de skal bruge 20 sekunder på det hver gang man klikker sig ind på et menupunkt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 20/10-09 14:27, rettet 20/10-09 14:31 
2 mands co-op på samme maskine. MEN hvordan skærmen bliver delt op kommer an på om det widescreen eller ikke. ><

Og man så ikke spil online med 2 mand på samme maskine(Vil de prøve at gøre mulig med en patch).

Beano: Nu har jeg ikke lige læst anmeldelser(udover set den på gametrailer), men indtil videre ikke hørt nogen der har klaget over tearing(Har heller ikke set tearing i diverse stream der er/har været)

PalleJensen: Eneste forskel jeg hørt der skulle være er 720p på 360 og 640p på PS3.

EDIT: Kan se første DLC aldrig blevet nævnet her inde, så linker lige til et par billeder og nyheden. (Så dem ikke set det endnu har en chance.)
Personlig synes jeg deres grafik stil på de zombier ser godt ud.

he Zombie Island of Dr. Ned
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 20/10-09 14:30 
dpl>
Nu har jeg ikke lige læst anmeldelser(udover set den på gametrailer), men indtil videre ikke hørt nogen der har klaget over tearing(Har heller ikke set tearing i diverse stream der er/har været)

Syntes det er tydeligt se i video anmeldelser (gametrailers f.eks.). Kan være videoen men jeg tvivler.
Tearing er ofte noget anmeldere ikke går op i - eller overhovedet ikke ser. På samme måde som forskel i opløsning.


dpl>
Eneste forskel jeg hørt der skulle være er 720p på 360 og 640p på PS3.

Det er også en ret stor forskel IMO :P
dpldplSkrevet 20/10-09 14:34, rettet 20/10-09 14:43 
Jeg stoler ikke på vidoer på sider som GT, IGN også videre. Deres kvalitet er simpelhen for ringe, altid gået efter vidoer på gamersyde.
Nogen de problemmer du kan se visse steder kan sagtens være sides fejl og ikke spillets.

Men jo tearing er ikke en dejlig ting. (Fik så mange screen tears på 2 sekunder in DMC4 at jeg hurtig lærte hvad det var :( )

både halo og CoD4 har vidste mig 640p kan se godt ud.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 20/10-09 14:39 
dpl>
Nogen de problemmer du kan se visse steder kan sagtens være sides fejl og ikke spillets.

Enig - men syntes gametrailers' videoer er ret konsistente mht. at se tearing :)
nerosnerosSkrevet 20/10-09 14:44 
For mig at se er det da langt sjovere at spille online co-op istedet for split screen det ødelægger for meget at oplevelsen. Jeg har faktisk aldrig brudt mig om splitscreen.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 20/10-09 14:53, rettet 20/10-09 14:54 
Splitscreen er selvfølgelig ikke foretrukkent, men muligheden som alternativ er det der i det mindste - det synes jeg ikke man kan kritisere spillet for.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 20/10-09 16:16 
neros>
For mig at se er det da langt sjovere at spille online co-op istedet for split screen det ødelægger for meget at oplevelsen. Jeg har faktisk aldrig brudt mig om splitscreen.

Jeg synes det ødelægger HELE oplevelsen at man ikke sidder i samme rum som den, man spiller sammen med. Et ansigtsløst GoW-spil over nettet vil heller aldrig give den samme "sammenhold"-fornemmelse man får af at spille det lokalt sammen med en ven.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 20/10-09 16:40 
Der er vi så nok bare meget forskellige :-)

Jeg prøver egentlig ikke at kritiserer spillet for at have splitscreen med. Jeg synes bare ikke det er godt nok til co-op, og vil helt sikkert mest fortrække at spille det online så man hver får et helt billede at se på. Sådan har jeg det bare bedst :-)

Jeg synes faktisk ikke det lyder så dårligt med det her spil. Bare lidt ærgeligt, at man ikke fra Gearbox's side har gjort noget mere ud af at gøre de kun 4 karakterer lidt mere interessante at spille med. Det lader til at der faktisk ikke er den store forskel, men det kan jo være der i fremtiden vil komme lidt mere at vælge imellem med hensyn til den slags. Det håber jeg ihvertfald.
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 20/10-09 16:55 
Jeres avatars minder sindsygt meget om hinanden.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 20/10-09 16:56, rettet 20/10-09 16:57 
@neros: Det tror jeg ikke du skal regne med. Borderlands er først og fremmest en shooter, ikke et rpg. Derfor spiller det også som en. Jeg synes dog der er rimelig forskel på soldier og siren, rent evnemæssigt... Men alle fire starter på samme grundlag... Resten afgøres af udstyr + pointsætning.

@Sumez: hav to af alt! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 20/10-09 17:16, rettet 20/10-09 17:17 
Ok det var bare en tanke jeg fik ud fra de reviews jeg læste, men jeg er ihvertfald glad for du kan afkræfte det lidt :-)

Angående vores ikoner/avatars så er mit da klart fedest :D
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 20/10-09 17:28 
Altså, jeg har ikke spillet det længere end til 4-5 level, hvor man begynder at få skills, og jeg synes ikke der er radikal forskel som i fx Diablo. Men evnerne burde gør en større forskel senere i spillet, alt efter hvilket skilltree man vælger at sætte flest point i.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 20/10-09 18:02 
Ok det lyder meget godt. Siden du allerede har spillet kan man så købe det online nu eller bliver man nødt til at vente?
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/10-09 18:26 
Ja, hva' Herold! >:(
HeroldHeroldSkrevet 20/10-09 18:55 
De 4-5 levels jeg har spillet var for seks måneder siden i London :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 20/10-09 19:04 
OK haha kan se det vist udkommer herhjemme d. 23 ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 20/10-09 19:12 
Jeg regner med at få det i morgen til 360... så må vi se ;)
nerosnerosSkrevet 20/10-09 20:20 
Hvor købte du det henne?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 20/10-09 20:33 
Gamebits men de har vist ikke flere :(
dpldplSkrevet 20/10-09 21:11 
Beano>
Jeg regner med at få det i morgen til 360... så må vi se ;)


Vis du gør det, kommer jeg til hade dig! :P
Set frem til spillet siden første gang blev nævnte, altså før grafik skifte. ><

Personlig skal jeg ud til Gamestop kolding 9:30 for hente spillet (Grunden til så tidlig er deres først til mølle med LE udgaver(forza 3))
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 20/10-09 21:46 
He he he :)
HeroldHeroldSkrevet 21/10-09 00:26 
Kommer det ikke først den 30.?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 21/10-09 00:32 
Nej det er PC version der udskubbet 1 uge. 360 og PS3 version kommer her på fredag.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 21/10-09 07:50, rettet 21/10-09 08:20 
Gamespot har et halv point i forskel på 360 og PS3 udgaverne - vist godt jeg gik efter 360 udgaven :)

360 anmeldelse: 8.5
http://www.gamespot.com/xbox360/action/borderlands/review.html

PS3 anmeldelse: 8.0
http://www.gamespot.com/ps3/action/borderlands/review.html
nerosnerosSkrevet 21/10-09 08:17 
PS3 anmeldelse: 8.0 ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 21/10-09 08:21 
Ja selvfølgeligt - morgenkaffen har ikke virket endnu ;)

Rettet.
176 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig