X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Game - To do list


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 24/02-08 19:55, rettet 30/04-08 23:12 
For et par måneder siden blev jeg ramt at hvad jeg vil kalde for gamer-stress :) pludselig gik det op for mig at jeg havde ca 32 spil liggende som jeg ikke havde gennemført. Nogle var slet ikke pakket ud, og andre havde jeg kun spillet ca 20-50% igennem.

Det betød at druknede i spil som skulle spilles, hver gang jeg satte et spil på, så fik jeg stress over alle de andre spil jeg så ikke fik spillet, og nogle spil kunne jeg slet ikke komme ind i igen, fordi jeg havde glemt hvordan man styrede det eller hvad det gik ud på. Så det var bare kaos hver gang jeg ville spille.

Jeg ved ikke om nogen har det på samme måde. Men jeg har fundet løsningen :)

Jeg skrev en liste med ALLE de spil som jeg ikke havde gennemført (360, ps2, wii, gamecube, whatever). Og så forbød jeg mig selv at købe nogen spil overhovedet før jeg havde gennemført mindst halvdelen af mine spil.
Så har jeg et overblik, og så kan jeg bare koncentrerer mig om 1 spil ad gangen, gennemføre det og sætte en streg over spillet i min liste. Og det fungerer formiddabelt :) Og jeg vil anbefale alle som har gamer-stress at lave sådan en liste og få det ud af hovedet.

På den måde spiller man 1 spil koncentreret ad gangen, og så får spillet den opmærksomhed som det fortjener. Ligesom dengang man var mindre og kun havde råd til 1 spil hver anden måned. DER fik spillene sgu kærlighed og opmærksomhed.

Her er den liste jeg lavede, og i kan også se hvad jeg har gennemført indefor de sidste 2 måneder, og hvad jeg mangler at gennemføre i min samling.

Bioshock (complete)
Resident Evil 4 (complete)
Metroid Prime 2
Residen Evil Remake
God of War (complete)
Maximo
R-Type Final
Super mario charged football (complete)
FEAR (complete)
Super Mario Galaxy (complete)
PGR4
Twilight Princess
DiRT (complete)
NBA Street Homecourt (complete)
Forza Motorsport 2
Resident Evil Zero
Wind Waker
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Naruto: Rise of a Ninja (complete)
Metroid Prime 3 (complete)
Conan (complete)
Shadow of the Colosus (complete)
God of war 2
The darkness (complete)
Assassins Creed (complete)
Guitar Hero 3
Turok (complete)
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 24/02-08 20:14, rettet 24/02-08 20:15 
Fin ide Darknon, men jeg har sgu travlt nok med at opgradere mig selv i Rainbow Six - Vegas fortiden ;-)

Min hjerne kan ikke rumme sådanne lister, men jeg er ikke tvivl om, at det sikkert vil hjælpe mig på vej. Jeg får stress bare af at skrive i denne tråd...!
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 24/02-08 20:18 
Fin idé. Men hvis jeg skulle opliste alle de spil, som jeg ikke har fået gennemført, så ville det jo blive en alen lang liste med over 100 spil i alt.
Måske man burde overveje at tage et par måneder fri fra al ting for bare sådan rigtigt at få gamet igennem :)
[inspirational quote here]
jaesjaesSkrevet 24/02-08 21:18, rettet 25/02-08 03:04 
Velkommen i antistress-centret. Vi har varme bade med humus og karry, og din vært i dag er Darknon, der med sine velduftende geek-omslag vil forsøge at opbløde din spilstress :)

Jeg kan bekræfte, at det er rart at fokusere på at gennemføre et eller to spil, før der begyndes på det næste. Personligt ville jeg dog ikke kunne holde til at gennemføre halvdelen af to-play-bunken, før jeg køber nyt, og jeg foretrækker for variationens skyld at have gang i ca. to spil sideløbende, men princippet i det er fint.

I og med en nyere undersøgelse konkluderer, at vi mennesker generelt ikke er gearet til multitasking, så giver det også udmærket mening at fokusere på én ting af gangen, også i spilsammenhæng :)
KTCKTCSkrevet 24/02-08 21:47 
Jeg har altid haft problemet, og i dag har jeg vel omkring 200 titler stående, som jeg ikke har givet nok tid og en reel chance. Heldigvis er antallet af spil, som slet ikke har været i maskinerne, noget mindre.
Min løsning er også at fokusere på et enkelt spil eller to på samme tid, men jeg prøver at få testet alle spil i bare fem minutter før de ryger på hylden. Så er det lettere at beslutte sig for, hvilken titel man er i humør til at spille.

En anden form for kontrol af problemet er at anmelde spil, for her tvinges man til at give spillene en chance, også selvom de måske ikke fænger i de første 5 minutter. Det er også lettere at retfærdiggøre over for ens nærmeste, hvorfor man prioriterer at bruge tid på at spille. En sidste bonus er også, at man føler at der er en form for mening med at spille, da andre får mulighed for at læse artiklen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 24/02-08 21:57 
Noget jeg lige kommer til at tænke på, som formentlig også kan give spilstress, er, hvis man partout føler, at man skal gennemføre et spil, der ikke rigtigt fænger. Sælg dog skidtet og spil noget sjovere :)

Kigger man i Vurder, virker det som om en del lider af "købt, skal gennemføres"-syndromet. Naturligvis kan et spil med en lav score godt opfattes bedre af den enkelte, men alligevel...
KTCKTCSkrevet 24/02-08 22:48 
Ja, men det er lettere sagt end gjort. Jeg sælger stort set aldrig mine spil, med mindre det er dubletter. Jeg har det nok på samme måde med spil som film, hvor jeg næsten altid ser hele skidtet, selvom starten virker dårlig, for så kan folk ikke komme og sige at det bliver bedre i slutningen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
happyEDhappyEDSkrevet 24/02-08 23:53, rettet 25/02-08 00:01 
Man ville lyve hvis man sagde man aldrig havde haft det lidt som i nævner.
Dog må jeg sige at jeg ikke har det i så stor stil.
Et spil skal abselute ikke gennemføres for mig. Faktisk er det ret sjældet jeg gennemføre spil helt. Og selvom jeg ikke gennemføre, betyder det langt fra at jeg syntes spillet ikke er godt, bare at jeg har fået det ud af spillet jeg kan.

Har det dog også sådan at jeg højest har gang i en hårdfuld spil på en gang og, hvis jeg går igang med noget nyt, pakker jeg gerne nogle af dem jeg lige har været igang med væk.

Og så er der selvfølgelig spil serie jeg bare må gennemføre :) f.eks boktai 1, 2 og 3.
Og spil jeg kommer tilbage til igen, igen og igen.

Men først og fremmes spiller jeg for at nyde det, og hvis jeg ikke nyder det spiller jeg ik.

Og sælger gerne spil, beholder kun "gode" spil:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KalicolaKalicolaSkrevet 24/02-08 23:58 
Det er klart, at hvis spillet er dårligt så skal man selvfølgelig ikke slæbe sig igennem det. Men hvis man kan li det, så syntes jeg bestemt at det fortjener at blive spillet igennem.

Men det giver nu en dejlig tilfredstillelse at kunne strege et spil ud på listen :)
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 25/02-08 08:53 
Darknon>
For et par måneder siden blev jeg ramt at hvad jeg vil kalde for gamer-stress :) pludselig gik det op for mig at jeg havde ca 32 spil liggende som jeg ikke havde gennemført. Nogle var slet ikke pakket ud, og andre havde jeg kun spillet ca 20-50% igennem.

Kun 32? Hehe, gid det var så nemt. Jeg lavede også en liste engang, men jeg har helt opgivet det nu. Jeg kan selvfølgelig godt finde 30-50 spil at give topprioritet, men jeg har desværre mange flere liggende, der ikke har fået den tid de fortjener. Inkl. flere japanske RPG'er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 25/02-08 09:15 
Sumez: Det er jo lige det som er så pisse synd. Når gode spil ikke får den tid de fortjener. Og specielt det sidste halve års tid her, er der kommet rigtigt mange fede spil lige oven i hinanden. Og så har man en tendens til at spille et par timer hist og her, og når ikke at komme rigtigt ind i spillene. Det er jo synd når top spil som Mario Galaxy, og call of duty 4 bare bliver smidt over i bunken med de andre 32 spil, som man kun spiller 1 times tid ad gangen, med mellemrum. Det er bare mega ærgeligt syntes jeg.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 25/02-08 09:32 
Der er mange spil, jeg gennemfører flere gange. Nogle spil har jeg gennemført rigtig mange gange. Det er helt synd når man tænker på alle de spil jeg mangler at gennemføre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 25/02-08 10:06 
Nå, nu prøvede jeg alligevel at lave en nogenlunde prioriteret liste. For at holde dne overskuelig, har jeg begrænset mig til spil fra de seneste to generationer. Skulle jeg smide PS1 oveni listen, ville den blive meget længere:


Dead Rising
Okami
Final Fantasy XII
Beyond Good & Evil
Final Fantasy X-2
Halo
Halo 2
GTA: VC
GTA III
GTA: VCS
Shadows Hearts: Covenant
Metal Gear Solid 3: Subsistence
Grandia II
Tales of Symphonia
Silent Hill 4
Xenosaga Episode II
Fable
Devil May Cry 1+3
Panzer Dragoon Orta
Project Zero 1+2
Dark Cloud
No One Lives Forever
Project Eden
Breath of Fire 5
Sonic Adventure
Mega Man X7
Viewtiful Joe
La Pucelle Tactics
Killer 7
Shenmue 1+2
Oni
Doom 3
Broken Sword: The Sleeping Dragon
Syberia II
Onimusha 2
Onimusha Warlords
Riddick
Eternal Darkness
Arc The Lad: TotS
Metroid Prime 2
Star Wars: Starfighter
Splinter Cell 1+2
Harvest Moon: Save The Homeland
Mercenaries
Suikoden III
Genji
Killzone
Time Splitters 2
Earth Defence Force 2017
Ninja Gaiden
Luigi's Mansion
Alien Hominid
Ecco The Dolphin
Clock Tower 3
Breakdown
Manhunt
The Getaway
Turok: Evolution
Oddworld: Munch's Oddysee
Space Channel 5
The Bouncer
Gun Valkyrie
Voodoo Vince
Gregory Horror Show
Futurama
Bujingai
RTX Red Rock
Rygar
TMNT: Mutant Melee
Doshin The Giant
+ diverse shoot'em ups
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 25/02-08 10:06, rettet 25/02-08 10:07 
Kobra>
Dengang groede pengene selvfølgelig heller ikke på træerne

Hvad hedder de træer du har plantet i din have i mellemtiden?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 25/02-08 11:57 
Sumez: Godt at se at der er en som har lave en liste mere. Er det ikke fedt at få ud af hovedet :)

Du har godt nok nogle lange nogle imellem, som GTA spillene, og final fantasy.

Du burde også sætte Mercenaries højere op på listen, for det er virkeligt et sjovt spil :)

Jeg troede sgu aldrig at det der "doshin the giant udkom" var det ikke et som skulle komme med et eller andet cd attachment til N64?
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 25/02-08 12:12 
Jo, det var et af de få 64DD spil, men det fås også til Gamecube.
Og jeg smider fluks Mercenaries højere op på listen. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/04-08 01:01, rettet 11/08-08 16:51 
Jeg er så småt også ved at have mig malet op i et hjørne hvad spil angår. Efter et grundigere gik på hylden opdagede jeg at jeg rent faktisk havde købt Tekken Dark resurrection, hvilket jeg fuldstændig havde glemt. Derfor har jeg også lavet en liste, som sikkert kunne være meget længere, hvis ikke jeg havde begrænset mig til spil som enten ikke er blevet pakket op, eller blot har været en enkelt gang i maskinen (i nogenlunde prioriteret rækkefølge inden for hver platform).

PS2
- Grim Grimoire
- Shadow of the Colossus
- Final Fantasy XII
- Suikoden V
- Viewtiful Joe (venter på et GC eksemplar)
- Forbidden Siren
- Shadow Hearts
- Magna Carta

Gamecube
- Paper Mario: Thousand Year Door
- Final Fantasy Crystal Chronicles
- Eternal Darkness
- Harvest Moon: A Wonderful Life
- Soul Calibur 2

PSP
- Crush
- Warhammer 40.000: Squad Command
- Key of Heaven
- Pursuit Force 1+2
- Tekken Dark Resurrection
- Final Fantasy Tactics

Xbox 360
- Armored Core 4
- Blazing Angels
- Just Cause
- Devil May Cry 4

NDS
- Final Fantasy XII Revenant Wings
- Pokemon Diamond

Wii
-Eledees

Jeg ærgre mig over at jeg ikke nåede at få fat på en 60GB PS3, da det kunne være rart bare at smide PS2 skiverne i denne frem for at døje med ps2-konsollens dårlige video out-put - det ville hvertfald gå hurtigere med at få disse spil gjort færdige hvis dette var tilfældet.

Edit: Me and My Katamari tilføjet til listen.

Titler som Just Cause, Harvest Moon og Phoenix Wright: Justice For All, tror jeg aldrig jeg kommer ordentlig igang med - nogen gange må man vist bare acceptere at spil ikke tiltaler en.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/04-08 02:48 
Uha... Jeg har en del spil jeg ikke engang har haft i konsollen endnu men hvad jeg lige kan komme i tanke om som jeg enten ikke har spillet eller ikke har gennemført endnu er:

GrimGrimoire (PS2)
Legend of Zelda - Wind Waker (GCN)
Odin Sphere (PS2)
Metal Gear Solid 2 (PS2)
Metal Gear Solid 3 (PS2)
Sonic Adventure (DC)
Dead Rising (360)
Eternal Sonata (360)
Super Mario Galaxy (Wii)
Persona 3 (PS2) - Jeg er faktisk lige startet på at spille dette igen
Riviera: The Promised Land (PSP)
KalicolaKalicolaSkrevet 26/04-08 12:00, rettet 26/04-08 12:03 
Echelon VI: Det er sgu fedt at få skrevet det ned på en liste, og få tømt ens hoved lidt, og så bare tage dem en efter en derud ad :) Du har da et par fede titler imellem, som shadow of the colossus (som jeg ikke kan anbefale nok), viewtiful joe, crystal chronicles, just cause, og blazing angels.. Men jeg ser at du har alle konsollerne bortset fra nintendo wii. Hvorfor har du ikke den? (ren nysgerrighed).

Jeg er selv løbet ind i et problem på min liste som hedder Metroid Prime 3. Jeg har klaret 33% af det nu, og jeg har absolut ingen motivation til at spille videre. Jeg syntes at miljøerne er alt alt for kedelige og mekaniske i forhold til den suveræne 1'er. Jeg tror at der er omkring 15 timer tilbage eller sådan noget, og jeg orker det simpelthen ikke, spillet er bare ikke hvad jeg håbede på det skulle være. Jeg vil 100 gange hellere spille 1'eren igen i stedet, men det kommer der jo ikke nogle streger på listen af :) Men jeg kan jo ikke kalde mig en rigtig gamer hvis jeg gir op, så der er ikke noget at gøre.

Jeg spiller PGR4 på side linien, og det er et fedt bil spil :)

EDIT: Så er Turok, mario charged football og Conan streget på min liste :) Conan var ok, Turok var intetsigende. Charged football var fantastisk.
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/04-08 12:37 
Den har jeg skam også - der er bare ingen spil jeg ikke har fået gennemført - måske lige med undtagelse af Red Steel ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 27/04-08 17:39 
Så blev metroid prime 3 lige gennemført :)
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/04-08 01:35 
Så fik jeg nogenlunde så meget ud af Me and My Katarmari som jeg gad, og samtidig kom der selvfølgelig seks nye titler ind ad døren. De er tilføjet til listen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 30/04-08 09:40 
Jeg har forbudt migselv at købe nogen nye spil før halvdelen af min liste er streget, det er ca 8 spil som skal klares. Og det gælder også for gta4, smash bros og de andre første klasses spil som jeg brænder efter at købe. Kald det motivation :) Jeg glæder mig til den dag hvor jeg sidder med 1 spil ad gangen.
For The Love Of The Game
ComradeComradeSkrevet 30/04-08 11:00 
Min liste, som gerne skulle ha et par titler hakket af inden jeg får GTA IV om 10 dages tid eller når EB nu får næste sending hjem:

GT5 Prologue 70% færdig
Heavenly Sword 0%
Metal Gear 3: Snake Eater 10% færdig
Assasins Creed: 50% færdig

På sidelinjen:
PGR 4

Jeg får vist en smule travlt ;-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KalicolaKalicolaSkrevet 30/04-08 23:14 
Comrade: Bare se at kom i gang. Assassins er kort, så det er du snart færdig med, og heavently sword skulle være endnu kortere, og GT5 er du jo snart færdig med, så der er lige 3 hurtige dér ;)

Så blev mario galaxy lige gennemført :) Fantastisk spil!
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/05-08 15:24 
Så kom jeg mere eller mindre igennem et par stykker af de spil jeg manglede, så som Ninja Gaiden Sigma, Motorstorm, Gun (godt nok fik jeg kun spillet en time, men mere var det heller ikke værd at spilde sin tid på), Tokobot. Minsandten om jeg ikke også langt om længe fik ordentligt hul på Phoenix Wright: Justice for all, som faktisk er ganske udemærket. Efterhånden tager min liste sig mere og mere ud, som en liste over spil jeg i det mindste skal give en ordentlig chance, og ikke nødvendigvis spille helt igennem (i så fald ville listen være uendeligt lang).

Godt det samme for jeg fik købt en god portion nyt, som jeg mente manglede til samlingen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 31/05-08 18:07 
Echelon VI: Well done :)

Jeg lånte mass effect af en kollega, og spillede det i 4-5 timer før jeg måtte opgive. Det spil er simpelthen for tungt og langsomt at danse med.

Er begyndt på gta4 (også et lånt spil, derfor ikke på listen). Er ca 6 timer inde i det nu, og jeg må indrømme at gameplayet keder mig lidt, og styringen af bilerne er frustrerende. Kan ærligt talt bedre li gameplayet i saints row. Men jo, en perle er det da :)
For The Love Of The Game
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 31/05-08 21:43 
Jeg er kun igang med GTA4 iøjeblikket. Det spil bliver virkeligt bedre når man kommer længere. Missionerne bliver spændende...

Digitalt crack.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
John DoeJohn DoeSkrevet 01/06-08 00:32 
Mass Effect
Lost Planet
Kameo
The Elder Scrolls IV: Oblivion
The Darkness
Call Of Duty 2
BioShock
Fatal Frame 1-3
Ninja Gaiden: Black
Oddworld: Stranger's Wrath
The Legend Of Zelda: Twilight Princess
Devil May Cry 1 og 3
God Of War II
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: Vice City
Jak 2-3
Metal Gear Solid 1-3
Okami
Max Payne
Primal
Prince of Persia 2-3
Silent Hill 2-4
Shadow Of The Colossus
Ratchet & Clank 1-2
Baten Kaitos
Eternal Darkness
The Legend Of Zelda: Majora's Mask
Resident Evil Zero
Rayman 3
Advance Wars: Dual Strike
Castlevania: Aria Of Sorrow
Castlevania: Harmony Of Dissonance
Mario & Luigi: Superstar Saga

Er alle titler som aldrig har været i maskinene eller højest er spillet en time.

Suk, nogle burde spærre mit visa kort.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/06-08 09:28 
Ah, Internettet er ikke langt nok til min liste, så... :D
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-08 10:49 
Kan i så komme igang!
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/06-08 12:33 
Jeg kendte engang en fyr der havde så mange lp'er (det var det man gemte musik på i gamle gamle dage) at hvis han satte sig for at spille dem alle,en efter en, ville han ikke komme igennem dem inden han blev gammel og døde. :P
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-08 14:16 
Vi køber simpelthen for meget i dagens danmark.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 01/06-08 14:31 
Men når King Chaos siger "jeg kendte engang", så er det ret sandsynligt at vi er et pænt stykke fra Dagens Danmark. Vi er nok mere over i Datidens Danmark, måske endda grænsende til kridttiden. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 01/06-08 15:14 
Jeg forstår ikke folk der har så meget musik, det får mine små 700 plader til at virke ligegyldige - hvor får de pengene fra?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 02/06-08 08:25 
Musik er jo fedt.
For The Love Of The Game
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/06-08 12:33 
Sumez>
Jeg forstår ikke folk der har så meget musik, det får mine små 700 plader til at virke ligegyldige - hvor får de pengene fra?

Ha ha - tænk på at man kan købe 3 cd'er for ét spils pris.
På iTunes endnu billigere.

Jeg har nok 1100 - 1200 vinylplader, 300 cd'er og omkring 8000 mp3'er.
Music - you gotta love it :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 02/06-08 13:52 
MP3'er tæller jo ikke. :P Jeg snakker fysiske plader her.

Tror min musik har kostet gennemsnitligt 100 kr pr plade/cd, hvilket allerede har sniget sig op på 70.000 kr. Hvor jeg selv har alle de penge fra, forstår jeg ikke, men det gør bare alle de folk med flere tusind plader endnu mere uforståeligt for mig!

Iøvrigt har http://www.discogs.com]discogs.com[/LINK]" target="">discogs.com en samler-funktion i stil med Play:Right's som jeg er ret vild med, er begyndt at bruge den i stedet for pop.nu, da man kan pinpointe sin specifikke udgivelse ud fra katalognummer, land, osv. Ved ikke hvor meget interesse der er for den slags på P:R, men jeg er frisk på at starte en ny tråd om det, hvis der er. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig