X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP spørgsmål


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 23/02-08 00:09 
Spørgsmål 1:
Jeg har sat lidt og rodet med min søns PSP, han vil gerne have lagt lidt musik og billeder ind. Jeg kan også godt få lagt billederne ind men kan ikke vise dem på skærmen.
Har bare kopieret nogle billeder jeg havde på computeren over på hans memory kort. Hvis jeg så tager hans søsters kort fra hendes mobiltelefon og sætter i vil den godt vise billeder. Hvad skal jeg gøre?

Spørgsmål 2:
Har set man kan købe et kabel så man kan se sine umd film på sit tv, kan man ikke få et kabel så man både kan se umd film og spille sine psp spil på tvet? Han har bare et almindelig tv ikke hdtv. Han har dog en ps3 hvis det gør nogen forskel.

Håber nogen gider og hjælpe.
KTCKTCSkrevet 23/02-08 00:20 
1: Du skal oprette en mappe kaldet "Photo" i roden af dit memory card, hvor du placerer dine billeder. Musik skal ligeledes gemmes i "Music".

2: Den nye PSP slim har mulighed for tv-out, og det er både til spil og film.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
happyEDhappyEDSkrevet 23/02-08 10:13 
du skal fomatere kortet i pspen, så laver den selv de mapper der er brug for
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SyrefoxSyrefoxSkrevet 25/02-08 07:27, rettet 25/02-08 07:29 
bliver de savegames der er derpå så ikke slettet?

Og er det ligegyldigt hvilken type mine billeder er? mener de fleste er .jpg.
BeanoBeanoSkrevet 25/02-08 08:53 
Kopier alle filerne over på PC'en først, formater så kortet og kopier filerne tilbage - så burde du ikke få problemer.
KTCKTCSkrevet 25/02-08 09:04 
Ja, alt ryger ved en formatering. Netop derfor var det ikke mit forslag...
Men du kan kopiere alt fra kortet over på computeren før du formaterer, og så smide det tilbage igen efterfølgende.

Med hensyn til billedformater, så er det vist noget lignende dette: JPG, PNG, BMP, GIF, TIFF
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 25/02-08 09:32 
Spg. 2. Så vidt jeg har forstået specs på den nye PSP, skal du, for at kunne spille spil på TVet via componentkablet, have et fjernsyn med en Progressiv scan opløsning. Hvorimod du kan se dine fotos og film uden en Progressiv-opløsning.

Har ikke selv testet dette efter, kun fået feedback fra kunder om det.
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
SyrefoxSyrefoxSkrevet 25/02-08 09:57 
Vi kopierede alle savegames over på pcen, formaterede også kopierede savegames tilbage. Nu har vi lagt både musik og billeder ind alt virker perfekt. Tak for de hurtige svar.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig