X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gears of war 2


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 20/02-08 22:59 
Dette spil var en fornøjelse at spille I co-up så jeg ser meget frem til det næste spil.
Faktisk et af de spil jeg har spillet mest over LIVE :)

Men November... nå men så har de vel tid til at fin pudse spillet.

US GOW2 side.
268 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/05-10 12:03 
Ny title update med en overhaul af online... nice!

GoW2 title update
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/06-10 00:20 
Når jeg prøver at downloade All Fronts pakken som fulgte med GOTY edition som jeg købte fra El Giganten siger den "This item isn't available from your current location.".

Vil det så sige, at fordi jeg oprettede en skotsk Xbox Live konto længe før skidtet blev tilgængeligt herhjemme så kan jeg ikke downloade den ekstra pakke fordi den er regionslåst til norden? Hvor fucked up er det ikke?
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 12/06-10 08:17 
Der er i hvert fald flere, der har haft problemet. Så noget kunne godt tyde på, at man skal have en skandinavisk Xbox Live konto for at få indholdet. Men ja, det er ikke videre heldigt lavet.

Jeg troede faktisk også, at det ekstra indhold lå på disken. Med den nuværende form, får næste ejer af spillet - hvis man giver eller sælger spillet - ikke det ekstra indhold.
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 12/06-10 09:49 
Konsolkongen>
Når jeg prøver at downloade All Fronts pakken som fulgte med GOTY edition som jeg købte fra El Giganten siger den "This item isn't available from your current location.".

Vil det så sige, at fordi jeg oprettede en skotsk Xbox Live konto længe før skidtet blev tilgængeligt herhjemme så kan jeg ikke downloade den ekstra pakke fordi den er regionslåst til norden? Hvor fucked up er det ikke?

Bare lav en Silver konto med dansk adr. indholdet virker til alle profiler der ligger på maskinen når det først er downloadet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/06-10 12:56 
Bare du er sikker på det så er det jo en mulighed. Men hvad så når eliten her lider den røde død, så vil der jo være nogle problemer med at overføre licenserne til den nye Xbox, ikke?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 12/06-10 21:16, rettet 12/06-10 21:16 
Er alt det ekstra, der følger med i GOTY-udgaven bare download-koder eller hvad!?

Jeg ved godt at det ikke rigtig gør nogen forskel i praksis, men synes da det er lidt trist, hvis det jeg har givet 50kr for i praksis bare er downloadkoder..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/06-10 21:37 
Er det ikke ligegyldigt, om ekstratingene er brændt med på skiven eller du får dem via DLC? Hvordan kan det være "trist"? Du får helt bogstaveligt 1000+ timers underholdning for en fågging halvtredser!
SumezSumezSkrevet 12/06-10 21:38, rettet 12/06-10 21:40 
Sumez>
Jeg ved godt at det ikke rigtig gør nogen forskel i praksis

Det er en principting. Jeg har jo GoW2 i forvejen, så jeg købte det egentlig mest for at have ekstratingene på disc, i stedet for bare download.

Hvor får du 1000+ timer fra? Så lang tid kan man vel ikke være om et enkelt ekstra campaign-kapitel? Et det helt vildt langt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 12/06-10 22:07 
Hyakotake>
Er det ikke ligegyldigt, om ekstratingene er brændt med på skiven eller du får dem via DLC? Hvordan kan det være "trist"? Du får helt bogstaveligt 1000+ timers underholdning for en fågging halvtredser!

Der er da stor forskel, som Sumez også er inde på. Det er noget nemmere med tingene på en disc, end at man skal downloade 1 GB+ over Xbox Live.

Om du lige får 1000+ timer mere ud af spillet, skal jeg ikke gøre mig klog på. Men det ekstra chapter giver i hvert fald ikke mange ekstra timer.

Men ja, 50,- er ikke meget. Men derfor kan man godt være irriteret.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/06-10 22:56 
Godt 800mb fylder pakken nu ;)

Jeg kan bekræfte at det virker at lave en ny silver account og downloadet skidtet på den. Virker fint på min main account. Fint, men fucking åndsvagt alligevel... :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/06-10 00:11 
De 1000 timer var spillet i sin helhed med campaign+multiplayer+horde... ikke kun DLC.
enfenenfenSkrevet 13/06-10 08:10, rettet 13/06-10 08:11 
Nu var min pointe bare, at du ikke kan sætte et præcist timetal på spillet. Det afhænger jo af den enkelte spiller :)

Jeg kommer i hvert fald ikke til at lægge 1000+ timer i spillet. Og jeg tror faktisk også, det er de færreste, der når derop. Det er alligevel 40 hele dages spilletid.
What is the Matrix?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/06-10 16:10 
Jeg er deromkring... seriously :-)
SumezSumezSkrevet 13/06-10 22:12 
Jeg tror ikke jeg har lyst til at gennemføre spillet SÅ mange gange. Horde er virkelig overraskende sjovt, men det er stadig campaign der er det fede i GoW. Deathmatches gider jeg slet ikke, det er bare ordinært og kedeligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/06-10 22:51 
Helt enig... jeg har kørt kampagnen 5+ gange, blandet solo og coop. Resten er Horde-tid. Kompetitivt multiplayer sucks, fordi folk snyder og udnytter platte glitches.
WehnerWehnerSkrevet 13/06-10 23:05 
Og selv uden det, er det ikke noget specielt. I hvert fald ikke i forhold til hvor suveræn kampagne og Horde er. Multiplayer falder helt uden for pakken, fordi det bare er ganske ok.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 13/06-10 23:12 
Præcis :)

Med det sagt, ER Gears Of War-spillene bestemt spil, der kan gennemføres mange gange. Mest fordi de er essensen af co-op spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/06-10 14:17 
Der er en crazy upcoming XP fest om få dage!

TICK TICK BOOM
8 gange XP! (alle modes)
Runde 1-9 i Horde: Kun tickers!
Runde 10: Kun boomers!

XP insanity!
268 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig