X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gears of war 2


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 20/02-08 22:59 
Dette spil var en fornøjelse at spille I co-up så jeg ser meget frem til det næste spil.
Faktisk et af de spil jeg har spillet mest over LIVE :)

Men November... nå men så har de vel tid til at fin pudse spillet.

US GOW2 side.
268 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/11-08 17:03 
Herold>

Njøh, det var altså ikke det vilde oplæg som Xbox 360 lagde ud med. Det var dog bedre end Sonys...

Din pointe er? Der kommer sjældent specielt mange 1st generation spil til nyudgivede konsoller der er værd at spille, sådan har det altid været.

360'eren fik dog som ventet masser af gode titler i 2nd og 3rd generation, og det samme har ps3 her i dens 2nd generation.

Du kan jo ikke sammenligne hvad 360'eren har fået på 3 år i forhold til hvad ps3'en har på 2, ingen logik der.
HeroldHeroldSkrevet 12/11-08 17:38 
Det kan jeg sagtens. At der _måske_ er god support det næste år, kan man ikke bruge til en flyvende fis. En konsols udbud af titler kan til enhver tid kun vurderes ud fra hvad der er ude her og nu. At se tilbage er hamrende ligegyldigt, da det intet billede giver. Desuden burde det være nemt nok for Sony at kunne rette ind, når de kan se hvad Xbox gør rigtigt - de gør det jo bare ikke.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/11-08 19:00 
Der er jo ikke ringere udbud af titler pt på ps3 end der var til 360 da den var i en tilsvarende alder. Du sammenligner udbuddet af spil imellem 2 maskiner hvor diverse developers har haft minimum et år mere til rådighed på den ene og så basher du den anden pga der ikke er ligeså mange titler.

Du havde åbenbart forventet at på trods af at ps3'en blev udgivet et år efter 360'eren, så ville den, på nærmest magisk vis, uden videre indhente et helt års udvikling af 360'eren? Meget underlig logik efter min mening.

Du sidder og vurdere ps3'ens udbud af spil mod en maskine der er en hel generation foran, det giver jo mening overhovedet.

Vurder PS3'en udvalg af titler of support ud fra dens egen alder, ikke ud fra 360'erens.
HeroldHeroldSkrevet 12/11-08 19:33 
Den er ikke en generation foran. Få lige styr på dine begreber.

Det er da klart at maskinerne vurderes ud fra hvilke spil der er ude til dem her og nu, og ikke efter et eller andet forskudt tidsbegreb, som du har trukket ned over hovedet på det. Det eneste der giver et ordentligt billede af støtten omkring en konsol er de spil der er udgivet her og nu. Du kan ikke bare trække et år fra Xbox'ens udgivelse, bare fordi du synes det får dit argument til at se pænere ud: Sådan hænger verden altså ikke sammen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/11-08 22:21 
Ok, det er ved at blive en smule tungt det her.

Jeg "trækker ikke et år af 360'eren", men du ligger netop et år til PS3'en når du laver din direkte sammenligning med 360 pt udvalg til ps3'en udvalg pt.

Jeg kan ikke se hvad der er så svært at forstå. Det virker logisk for mig at en maskine der har 3 år på bagen vil have flere titler end en maskine der kun har kun været ude i 2, men det måske bare mig.

3 > 2

Du sidder og tuder over at ps3'en ikke kan hamle op med 360'erens spil udvalg, selvom denne maskine har haft et helt år mere på gaden? Det er jo tragikomik i særklasse.

Som sagt, i forhold til PS3'en alder, er spiludvalget glimrende.
HeroldHeroldSkrevet 12/11-08 23:07 
Nej, jeg lægger ikke noget til noget som helst. Jeg forholder mig derimod til fakta: De spil der er ude til de givne konsoller her og nu - det eneste der reelt kan måles. Spiludvalget ER bedre på Xbox 360 - at den har været ude længere er fuldstændigt uvedkommende. Mængden af spil er som den er. Hvis du føler at du skal trække det sidste års Xbox-udgivelser fra, for at din favorit-konsol kan vinde en eller anden fiktiv kamp, så skal du være velkommen - den eneste du snyder er dig selv.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 12/11-08 23:31 
Hvis det er det, der skal til, er det jo det, der skal til :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 13/11-08 00:09 
Jeg kan bare ikke i min vildeste fantasi forestille mig nogen der vil stå i en forretning og skal købe en konsol. Konsol A har været ude i 3 år, og har det bedste og bredeste spiludvalg. Konsol B har været ude i 2 år, og har også nogle udmærkede spil.

Rent objektivt er der da ingen der ville vælge konsol B ud fra at den har haft et år mindre på markedet, og derfor "har et lige så godt udvalg efter samme periode"? (hvilket også er en påstand der kan diskuteres)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 13/11-08 08:36 
Laver man et kapløb, hvor begge konsoller starter fra startlinjen, står de naturligvis mere lige, men som Herold selvfølgelig har ret i, er det fuldstændig irrelevant for både forbrugeren, firmaerne, og markedet generelt.

Tilbage til Gears of War 2!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 13/11-08 09:09 
Gaaaab...! Ja tak.

Gennemførte det igår. Det bliver godt nok noget af en vild tur til sidst i spillet. De sidste baner er fantastiske, men jeg synes ikke lige helt man får svar på det hele, eller faktisk langt fra. Hvad skulle den bane med sikkerhedssystemerne gøre godt for? Jeg tror roligt man kan konkludere at der er en 3'er på vej ;-)

Nu er det så tid til online og jeg glæder mig!
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 13/11-08 09:44 
neros>
Jeg tror roligt man kan konkludere at der er en 3'er på vej ;-)

Det kan man konkludere ud fra salgstal alene, men ja - GoW2 lægger lige så meget op til en treer, som Halo 2 gør. Jeg glæder mig :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 13/11-08 10:02 
Haha ja det har du nok ret i.

En ting som jeg synes er lidt tarveligt ved Gears 2 er, at det fandme er for let at gennemføre. Slutningen er fed men jeg døde ikke en eneste gang! Er der nogen som har gennemført det solo på hard eller insane?

Jeg håber at EPIC vil lave det næste spil i serien mere svært a la Halo 3 på hard f.eks
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/11-08 10:06 
neros>
Jeg er gået igang med kampagnen solo idag og kan kun sige jeg er henrykt! Glæder mig meget til online delen, men first things first ;-)

Uha det her er godt og et dejligt gensyn.

Dejligt at se en, som nyder sit spil, uden at sidde og nærstuderer og klage over diverse tekniske ligegyldigheder... En som bare nyder det rush, som spil kan give os - tearing eller ej... Thumbs up Neros! :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 13/11-08 10:10 
Hehe jeg er ikke så kræsen jo ;D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/11-08 10:44 
Min kammerat og mig døde altså et par gange (på casual endda) men det var mest på grund af de dér bullshit baner som den med is haglende hvor man ikke ved hvor man skal gå.

Jeg er glad for at der ikke var noget som bersekeren i 1'eren for den var da nederen. Jeg tror det tog mig 20 minutter at komme igennem drivhuset da man møder den anden gang.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/11-08 11:45 
neros>
Jeg tror roligt man kan konkludere at der er en 3'er på vej ;-)

Blev det ikke meldt ud forholdsvist tæt efter etterens udgivelse (og flotte modtagelse) at det skulle blive en trilogi?
GreaseballGreaseballSkrevet 13/11-08 15:13 
Har endelig fået mit hjem og det blev der også sat nogen timer af til det i går aftes :D

Dejligt gensyn med Gears og nød virkerlig at være tilbage med Lancer i armen.

Hvis nogen er frisk på multi-player så bare add mig.
jaesjaesSkrevet 13/11-08 16:44 
neros>
En ting som jeg synes er lidt tarveligt ved Gears 2 er, at det fandme er for let at gennemføre. Slutningen er fed men jeg døde ikke en eneste gang! Er der nogen som har gennemført det solo på hard eller insane?

Har du gennemspillet det på Normal? For så kan du da ikke konkludere, at det er for let ;) Måske husker jeg forkert, men jeg mener da, at man kan ændre sværhedsgraden undervejs.

Jeg døde også nogle gange af isregnen, og også nogle gange i...

SPOILER


...ormens mave. Der var et par frustrerende steder dér, synes jeg


SPOILER SLUT
nerosnerosSkrevet 13/11-08 16:55 
Ja på normal, men i forhold til at man nærmer sig slutningen osv. bliver det sku ikke sværere af den grund, men du siger noget måske jeg skulle have skiftet til hard undervejs, men jeg havde så travlt med at spille det færdigt ;-)
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 13/11-08 17:08 
Hardcore var endda pænt let :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/11-08 17:56 
PalleJensen>

Dejligt at se en, som nyder sit spil, uden at sidde og nærstuderer og klage over diverse tekniske ligegyldigheder... En som bare nyder det rush, som spil kan give os - tearing eller ej... Thumbs up Neros! :D


Jow, men dem af os der anmelder burde vel ikke bare "nyde det"? ;)
WehnerWehnerSkrevet 13/11-08 18:14 
Hvis man som anmelder, der ser så mange spil med kritiske, som vi gør, overhovedet formår endelig bare at nyde et spil, så er det også fordi, spillet leverer :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/11-08 18:34 
Eller fordi man er så forelsket at man ikke vil se fejlene? :D
WehnerWehnerSkrevet 13/11-08 18:55 
Tjah... hvis jeg går igennem et 14-timers spil igennem to gange på en uge, hvor jeg samtidig har en ekstra travl periode på arbejdet og et band at køre, så tror jeg på, at det ikke bare er blår, der blænder mine øjne.

Omvendt findes der jo ikke det topspil, den rigtige/forkerte anmelder ikke kan skrive en plausibelt lydende 7/10-anmeldelse af for at få lidt cred. Han vil nævne ting som "nogen tearing og enkelte framedrops i ny og næ", "lineært banedesign", og at spillet "ikke er nyskabende" samt måske endda at historien ikke er særlig "dyb".

Med andre ord ting, du kan skrive om næsten alle spil, men der er også andre steder, man kan lægge sit fokus. Der må man jo vælge, hvilken type man er. Jeg har fundet ud af, at selv i en relativt fremskreden alder kan jeg stadig begejstres af spil.

Hov, det endte jo næsten med en lille rant - det er ikke noget angreb på dig Chaoskonge, bare generel betragtning :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 13/11-08 18:59 
Jaja snak i bare, bare fordi jeg er forelsket og i er misundelige ;D

Online:
Det skal siges det stadig holder og er rigtig sjovt, men men jeg er godt nok rimelig træt af, at man ikke selv kan vælge hvad man vil spille. Det er godt nok irreterende og et rigtig skidt træk af EPIC. De skulle have en røvfuld for den beslutning. Jeg er en Warzone hund, og det er det jeg vil spille, men nej sådan skal det ikke blive dog kun hvis man invitere til privat server eller hvad det nu hedder ;-)
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 13/11-08 19:08 
Ja, det system sutter max røv, jeg vil sgu selv bestemme hvad jeg vil spille og ikke tvinges til noget andet.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/11-08 19:16 
Wehner>

Hov, det endte jo næsten med en lille rant - det er ikke noget angreb på dig Chaoskonge, bare generel betragtning :)

Næe... og jeg prøvede bare at hive i Xboys... ah.. Palles kæde :D
nerosnerosSkrevet 13/11-08 19:21 
RaGe>
Ja, det system sutter max røv, jeg vil sgu selv bestemme hvad jeg vil spille og ikke tvinges til noget andet.

Ja det er skide irreterende :-(
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/11-08 05:21, rettet 15/11-08 05:22 
Herold>
Nej, jeg lægger ikke noget til noget som helst. Jeg forholder mig derimod til fakta: De spil der er ude til de givne konsoller her og nu - det eneste der reelt kan måles. Spiludvalget ER bedre på Xbox 360 - at den har været ude længere er fuldstændigt uvedkommende. Mængden af spil er som den er. Hvis du føler at du skal trække det sidste års Xbox-udgivelser fra, for at din favorit-konsol kan vinde en eller anden fiktiv kamp, så skal du være velkommen - den eneste du snyder er dig selv.

Det er alt sammen meget godt, men totalt irrelevant for samtalen.

lad os lige kort opsummere:

Min kritik af dine holdninger, går på at du kritiserer PS3'en for ikke at kunne hamle op med 360'erens spiludvalg.

Jeg siger så, at det skyldes at 360 har været et år mere på gaden, og at PS3'ens spiludvalg faktisk er ganske udemærket taget i betragtning af maskinens alder. Det tror jeg næppe, der er nogen der kan være helt uenig i.

Problemet ligger så i at jeg kan virkelig ikke se hvordan du i din vildeste fantasi kunne have forventet en anderledes situation end denne? Hvordan i alverden skulle Sony kunne formå at indhente et helt år på så forholdsvis kort tid? Det kan måske udligne sig i løbet af en 5-6 år, men på 2 år - nej.

Det er simpelthen ikke realistisk at fovente andet. Så derfor giver det ikke specielt meget mening at sidde og komme med kritik og lyde småforarget og sige Sony burde have gjort dit og dat når det præcis er gået som forventet. Jeg kunne forstå hvis begge maskiner var udkommet samtiddigt, og det alligevel tippede så stort til 360'erens side, men det er netop ikke tilfældet.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/11-08 10:39 
Skulle vi ikke holde 360 vs PS3 diskussionen fuldstændigt ude af Gears of War 2 tråden!? Den slags pjatteri kan man tage på Gamereactor hvis man vil :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 15/11-08 15:04 
Ja, kun Gears of War 2 snak fra nu af :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-08 17:25 
Wehner>
Tjah... hvis jeg går igennem et 14-timers spil igennem to gange på en uge, hvor jeg samtidig har en ekstra travl periode på arbejdet og et band at køre, så tror jeg på, at det ikke bare er blår, der blænder mine øjne.

Jeg har det på samme måde. Det er ikke fordi, jeg ikke kan finde ting at kritisere i Gears 2. Der er flere ting, jeg godt ville have, var anderledes, men i en tid hvor jeg ikke spiller så meget, siger det alt, når jeg bruger tolv timer i træk(minus en enkelt spisepause)på et enkelt spil.

Det gjorde jeg med Gears 2. Mere er der egentlig ikke at sige.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 19/11-08 21:45 
Hvor lang tid tager det jer andre at finde et team i matchmaking og komme igang med at spille? Jeg synes jeg kan sidde i flere minutter før der sker noget som helst.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 19/11-08 21:57 
Der er noget galt med deres matchmaking i forhold til europæiske spillere, har vi konkluderet. Lørdag aften sad vi fire stykker i 1½ time og søgte uden held. Hvis man er fuldt party kører det fint, men alt andet er problematisk/umuligt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 19/11-08 22:03, rettet 19/11-08 22:03 
Fuldt party mener du så med ens DK venner over Live?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 19/11-08 22:17 
Fem mand så man ikke skal have randoms med på holdet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 19/11-08 22:44 
Ok :-) Mon ikke der kommer en update så det kører lidt bedre?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 19/11-08 23:02 
Jo, vi antager, der kommer en patch. Den må gerne komme snart :-/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 19/11-08 23:46 
Ja faktisk så synes jeg det nye lobby system stinker. Jeg synes Gears 1 var rigtig godt online og havde sjældent problemer med det, men med Gears 2 så har de virkelig gjort det skidt. Meget ærgeligt da jeg faktisk købte det på grund af online-delen.
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 19/11-08 23:52 
Så er du nok den eneste i verden der ikke har lidt under konstant tilbagevendende connection errors under kampene i GoW.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
nerosnerosSkrevet 20/11-08 08:44 
Måske :-)
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/11-08 00:30 
Arrrrraaaghhh! Jeg kan ikke tage det! Med de få timer jeg bruger på gaming efterhånden er jeg nødt til at have det bedste! Må have gears 2!

Xbox360 here I come! (igen, igen, igen)

Hvad koster Castle Crashers?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CoreCoreSkrevet 23/11-08 00:53 
Heading Back Underground????

Come on mand, hvorfor er der så lidt af GOW2 der foregår i sollys?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/11-08 09:11, rettet 23/11-08 09:13 
Nu er den verden som Gears foregår i, jo ikke lige den mest lyse og glade Mario verden... Jeg ville dog også have ønsket, at lide mere havde foregået ovenpå Jorden (ikke nødvendigvis i solskin) og ikke inde i Jorden...

Born2Play>
Hvad koster Castle Crashers?

108 kr...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 23/11-08 10:27 
PalleJensen>
Jeg ville dog også have ønsket, at lidt mere havde foregået ovenpå Jorden (ikke nødvendigvis i solskin) og ikke inde i Jorden...

Det var også det jeg mente, nu skal du altså tage at høre efter hvad jeg tænker, og ikke bruge så mange kræfter på hvad jeg skriver.

Men det var heldigvis ikke så slemt, jeg var lige nået til det punkt, hvor han sagde det ("-Heading back underground"). Men heldigvis udviklede banen langt bedre, end jeg frygtede da jeg hørte det.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/12-08 23:01 
GawdDAMN, det er sa-weeet! (Men en lille smule pebret)

http://www.nightmarearmorstudios.com/portfolio_war.htm
http://www.projecttriforce.com/index.php?p=catalog&parent=3&pg=1
WehnerWehnerSkrevet 21/01-09 21:59, rettet 21/01-09 21:59 
Wehner>
Jo, vi antager, der kommer en patch. Den må gerne komme snart :-/

Kæmpepatch, nye achievements, generelle forbedringer:

http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=120088
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/03-09 18:30, rettet 14/03-09 18:36 
Er der nogen (overhovedet) der har klaret Horde level 50 på Insane? (med eller uden skjold-snyd)
Kurt HecticKurt HecticSkrevet 17/03-09 11:08 
Ja, det ville være dejligt hvis der snart kom noget DLC til GoW 2, så spillet faktisk virkede. Det har jo kun være ude i snart et halvt år nu.

DLC burde omdøbes til Downloadable Contempt. Der udvises snart ikke andet end foragt overfor forbrugeren med de opdateringer der udgives. De er altid nødt til at udgive endnu en opdatering fordi den første og anden ikke virkede ordentligt.

Downloadable Contempt. Det er hvad det er.
SumezSumezSkrevet 17/03-09 11:13 
Hvordan mener du ikke at spillet virker?

Jeg tror iøvrigt at det du efterlyser er en patch, snarere end DLC? Selvom jeg ikke kan se hvad der skal patches. Spillet kører perfekt for mig, og vi har spillet det pænt meget herhjemme alligevel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
268 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig