X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gears of war 2


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 20/02-08 22:59 
Dette spil var en fornøjelse at spille I co-up så jeg ser meget frem til det næste spil.
Faktisk et af de spil jeg har spillet mest over LIVE :)

Men November... nå men så har de vel tid til at fin pudse spillet.

US GOW2 side.
268 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/11-08 15:39 
Jeg kunne sagtens være klar til Horde.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 08/11-08 15:55 
Så skal vi bare lige have fat i et par stykker til og aftale et tidspunkt. Hvad med kl. 23 i aften?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/11-08 16:20 
Jeg kan desværre ikke før i morgen aften.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 09/11-08 15:43, rettet 09/11-08 16:36 
Jeg er gået igang med kampagnen solo idag og kan kun sige jeg er henrykt! Glæder mig meget til online delen, men first things first ;-)

Uha det her er godt og et dejligt gensyn.
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 09/11-08 16:26, rettet 09/11-08 16:30 
Gennemførte det i går i co-op med en m8 og kan love dig for, at spillet kun bliver bedre og bedre senere hen :) Og for mig står Gears of War 2 som det absolut flotteste spil til dags dato endda Crysis blegner i forhold til.

Hvis jeg skulle sætte en finger på noget, så synes jeg at sværhedsgraden godt kunne have været en tand højere, selv på hardcore var det forholdvis let til tider.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dpldplSkrevet 09/11-08 16:36 
Vis jeg ikke lige spiller med mine engelsk venner(Og 1 svensker), kan jeg da let join.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 09/11-08 22:20, rettet 09/11-08 22:20 
RaGe>
Og for mig står Gears of War 2 som det absolut flotteste spil til dags dato endda Crysis blegner i forhold til.

Hvis jeg skulle sætte en finger på noget, så synes jeg at sværhedsgraden godt kunne have været en tand højere, selv på hardcore var det forholdvis let til tider.

Ja det er godt nok meget flot og jeg er imponeret. Det eneste som jeg umiddelbart vil kritisere en lille bitte smule er, at grafikken og detaljen til tider virker en lille smule mat på ens spillepersoner i forhold til omgivelserne, men det er måske et design valg. Indtil videre har det satme været en ret vild tur ;D Ja sværhedsgraden er ikke den sværeste, men det gør ikke noget når gameplayet er så fedt som det her! Damn jeg elsker det her spil utrolig meget allerede :D Spillet er utrolig godt varieret og har en masse nye ting at byde på i forhold til det første spil. Super spil!
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/11-08 00:10 
Jeg vil tro at mit dukker op hér i løbet af Mandagen så Mandag after er jeg på hvis nogen har lyst til at spille. Mit gamertag er DarkbeatDK
BeanoBeanoSkrevet 10/11-08 10:20 
RaGe>
Og for mig står Gears of War 2 som det absolut flotteste spil til dags dato endda Crysis blegner i forhold til.

Er helt enig - det er ufatteligt flot lavet!

Har aldrig selv prøvet Crysis men GOW2 slår også alt andet jeg har set i et spil - og har ikke engang gennemført det endnu :)

Man kunne frygte der ville være framerate problemer, tearing eller aliased - men det er der næsten intet af heller. Total afpudset grafik!

(og nu vil jeg vaske mine underbukser)
nerosnerosSkrevet 10/11-08 10:46 
Ja jeg er også helt blæst væk.....!
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 10/11-08 12:03 
Jeg blev i hvert fald ikke blæst væk GoW2, faktisk var jeg temmelig skuffet efter jeg havde gennemført det. GoW2 er ikke i nærheden af at være ligeså godt som det første IMO. Jeg er som kongen enig i, at der er alt for mange stillestående sekvenser og ikke mindst er der alt for stor fokus på køretøjer. Samtidig er matchmaking i online-delen noget af det mest forfærdelige nogensinde. Hvis jeg kun vil spille Warzone, hvad gør jeg så?
Den eneste formildende omstændighed er Horde der er enormt sjovt, og noget jeg godt ville kunne bruge en hel nat på med de rigtige holdkammerater :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
BeanoBeanoSkrevet 10/11-08 12:21, rettet 10/11-08 12:22 
Også mest grafikken jeg er "blæst væk" af :)

Gameplayet er skam rigtigt godt men også ting som irriterer - bl.a. er buddy-AI'en frustrerende. Har flere gange oplevet de nægter at genoplive mig selv om jeg lå lige for fødderne af dem og de bare stod og gloede på. Og så render de ofte ind i ens skudlinie mens man er i duel med fjenderne. Noget 1'eren også led af men opstår bare oftere i 2'eren når man er samlet 4.
Dog ingen deal-breaker - fuld ud en værdig opfølger IMO :D
nerosnerosSkrevet 10/11-08 12:55, rettet 10/11-08 12:59 
Ja jeg mente grafikken. Har oplevet de samme ting som Beano beskriver, men ikke noget der irretere mig så meget. Jeg synes der imod det er ganske rart at der er lidt puste rum imellem de forskellige hæsblæsende action frekvenser. Noget jeg dog er rimelig forskrækket over er det med at man ikke kan vælge selv hvad man vil deltage i når man spiller online. Fåk det er noget pis hvis det er rigtigt!
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 10/11-08 13:05 
De skriver i manualen, at det er for at balancere leaderboards bedre. Jeg mener dog, at man godt kan vælge det fast i private matches.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 10/11-08 13:19 
Nå ok! Alt det leaderboards fis i møg kasketten ;-)
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 10/11-08 16:31 
Beano>
Gameplayet er skam rigtigt godt men også ting som irriterer - bl.a. er buddy-AI'en frustrerende. Har flere gange oplevet de nægter at genoplive mig selv om jeg lå lige for fødderne af dem og de bare stod og gloede på. Og så render de ofte ind i ens skudlinie mens man er i duel med fjenderne. Noget 1'eren også led af men opstår bare oftere i 2'eren når man er samlet 4.
Dog ingen deal-breaker - fuld ud en værdig opfølger IMO :D

Jeg havde den modsatte opfattelse af ai'en. Jeg følte virkelig at de var en del af holdet og at de var hurtige til at genoplive en, når man lå såret et sted. Det med at de render ind i skudlinien oplevede jeg kun et par enkelte gange hedligvis, så ikke videre irriterende.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/11-08 17:50 
Kristensen>
Den eneste formildende omstændighed er Horde der er enormt sjovt, og noget jeg godt ville kunne bruge en hel nat på med de rigtige holdkammerater :)

Er det noget vi skal finde ud af i nærmeste fremtid? Det skal i hvert fald være snart for jeg regner ikke med at jeg beholder spillet så længe. Har du det stadig på samme måde?
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 10/11-08 22:42, rettet 10/11-08 22:43 
..og efter du har byttet det giver du det et 7 tal, eller måske 6 da det jo er dårligere end det første spil i serien ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/11-08 22:56, rettet 10/11-08 22:57 
Jeg forstår ikke helt hvad du mener? Jeg synes klart spillet er meget dårligere end det første. Jeg har lige forsøgt at spille videre men der var intet at komme efter. Jeg vurderer det selvfølgelig ikke når jeg ikke har set ret meget af det endnu, men 6/10 lyder ikke helt ved siden af.

Jeg overvejer at bytte det væk til enten FarCry 2 eller Resistance 2. Og så kan jeg så undre mig over hvad jeg overhovedet skal med en 360'er frem over?
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 10/11-08 23:09 
Jeg driller bare ;-)

Spillet er jo ganske rigtigt ikke for alle, og sådan kan man jo have det med så mange spil. Det er nok bare ikke lige din kop te, men der imod noget jeg har set meget frem til og det har på ingen måde skuffet, tværtimod! Jeg er næsten færdig med min solo kampagne og det bliver kun bedre og bedre. Smag og behag som man siger.
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 10/11-08 23:25, rettet 10/11-08 23:29 
Jeg kan slet ikk se hvorfor man ikke skulle kunne lide det her, så det må jo nærmere være en smagssag end at det er et dårligt spil.. For mig er det alt hvad første del var bare større, flottere og mere varierende.

Tror bare vi skal lade konsolkongen hygge sig med sin PS3, mens vi andre nyder de fede spil ;P
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/11-08 06:42, rettet 11/11-08 06:45 
RaGe>
Jeg kan slet ikk se hvorfor man ikke skulle kunne lide det her...

Som jeg skriver så mener jeg jo at det første var klart bedre. Så det kunne jeg jo åbenbart godt lide. Etteren indeholdt også den nok bedste multiplayer vs mode jeg nogensinde har spillet, men det var desværre godt ødelagt af en elendig lobby hvor det ofte tog timer før folk joinede.
Toerens campaign er som Kristensen også skriver noget dårligere end den i etteren (hele anden bane uhf!). Det var nu online jeg købte spillet for og her er lobby-systemet så broken på den der ulækre Halo måde hvor man ikke selv må vælge hvad man vil spille. Det er meget meget skidt. Horde er rigtig godt men hvor længe bliver det ved med at være sjovt?

Hvad grafikken angår så er det bestemt flot, men det ligner bare etteren så utroligt meget at jeg ikke umildbart kunne se en forskel.

Jeg vil dog meget gerne høre hvad du mener at 360'eren har af eksklusive spil som man ikke kan leve uden? GOW2 var det der skulle overbevise mig om maskinen (igen) og Resistance mere end opvejer Halo. Så er der vel kun Fable II tilbage og den må 360'eren godt have for sig selv :)

Deathsmiles og noget DoDonpachi "dig-og-mig" er annonceret i Japan og bliver nok uden de store problemer maskinens bedste spil. Men igen skal man så overveje om man vil tage chancen og spille de spil der kræver fordybelse på en maskine der går i stykker så let. Dertil kommer larmen og så er det ikke engang sikkert at de spil vil være regionsfrie.

:)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 11/11-08 07:33, rettet 11/11-08 07:36 
Jeg har ikke spillet multiplayer i GOW2 endnu, så jeg vurderer rent ud fra campaignen, som jeg tilgengæld synes er meget bedre end sin forgænger :) Du har ret i, at de fleste interessante og eksklusive titler kommer på PS3 i nærmeste fremtid og at xbox360 har den til dags dato mest skrøbelige hardware i en konsols historie ( i hvert fald hvad jeg har oplevet).

Men anyway.. spil jeg ser frem til kommer ligeledes til PS3, men da jeg ikke har sådan en, så nøjes jeg med multiplatforms titlerne, som de fleste spil jo alligevel bliver. Desuden synes jeg XBL er det hele værd i sig selv og mange titler kommer ofte før ud på 360'eren :P
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
CoreCoreSkrevet 11/11-08 07:54, rettet 11/11-08 07:56 
RaGe>
Du har ret i, at de fleste interessante og eksklusive titler kommer på PS3 i nærmeste fremtid
¨
Hvad er det for nogle? Resistance 2 behøver du ikke at nævne, den er jeg med på (selvom mine forventninger til det ligger på et meget lille sted, efter den ekstremt kikset 1'er), men hvad er der da ellers på vej af eksklusive titler?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 11/11-08 08:17 
Konsolkongen>
Og så kan jeg så undre mig over hvad jeg overhovedet skal med en 360'er frem over?

Tja, du kan enten sælge den, eller købe Lost Odyssey, Dead Rising, Blue Dragon, Mass Effect, Castle Crashers og Braid. Smag og behag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/11-08 08:21 
@Konsolkongen: tsk tsk tsk! Du glemmer IMO...

Noget andet er hvis du synes grafikken ligner for meget 1'erens så er det fordi dette er en 2'er! Men helt ærligt grafikken her er sku da langt langt bedre en etteren og på mange måder så varieret og flot lavet med flere farver osv. Hvis du kun har spillet til bane 2 kan du ikke tillade dig at kritisere det punkt.

Lad os andre nu bare hygge os med Gears 2 og vores dejlige XBOX360 :-)

..og med hensyn til eksklusive titler kan jeg da nævne Dead Rising 2 og Blood Bowl ..hehe!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/11-08 08:36, rettet 11/11-08 08:38 
neros>
Noget andet er hvis du synes grafikken ligner for meget 1'erens så er det fordi dette er en 2'er!

Hvad er det for et argument? Der er da MANGE toere i tidens løb der har haft langt flottere grafik end etteren. Satte man toeren op ved siden at etteren går jeg da også ud fra der er en tydelig forskel. Jeg husker bare ikke at etteren var grimmere end det her.

Hvis du kun har spillet til bane 2 kan du ikke tillade dig at kritisere det punkt.

Jeg har spillet bane 2 igennem og jo jeg kan sagtens kritisere det jeg har spillet indtil videre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/11-08 08:40, rettet 11/11-08 08:42 
Sumez>
Tja, du kan enten sælge den, eller købe Lost Odyssey, Dead Rising, Blue Dragon, Mass Effect, Castle Crashers og Braid. Smag og behag.

Lost Odyssey var udmærket men manglede alt hvad der hedder udvikling i kampsystemet så det kørte jeg død i på CD4. Dead Rising har jeg spillet en masse det var rigtig godt. Blue Dragon ser simpelthen for uinteressant og trist ud IMO. Mass Effect er BioWare, firmaet kan ikke lave spil. Castle Crashers har vi vidst været rundt om. Braid virker interessant.

Men faktisk burde jeg ha spurgt om titler der kommer fremover eller lige er kommet. Der findes jo en håndfuld gamle titler til maskinen der er ganske gode. Og ja så falder min Halo vs Resistance kommentar lidt til jorden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 11/11-08 08:50 
Konsolkongen>
Jeg har spillet bane 2 igennem og jo jeg kan sagtens kritisere det jeg har spillet indtil videre.

Ja kritisere hele spillet til bane 2? Det kan jeg ikke bruge til noget. Spil det igennem ligesom far og vi kan snakke ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/11-08 08:55 
Hvorfor skal jeg straffes for at diskutere spillet yderligere med dig? Det er da en lose lose situation ;p

Spøg til side. Den sidste del af spillet kan jo ikke få mig til at ændre mening om den første. Uanset har den del været under al forventning og er nød til at trække ned i en evt vurdering.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 11/11-08 08:59, rettet 11/11-08 09:27 
Ja selvfølgelig. Fair nok hvis du ikke synes om det. Jeg bliver bare nødt til at forsvare det når jeg nu er så glad for det :D
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 11/11-08 09:22 
Konsolkongen>
Det var nu online jeg købte spillet for og her er lobby-systemet så broken på den der ulækre Halo måde hvor man ikke selv må vælge hvad man vil spille.

I Halo er der et væld af playlists at vælge imellem - og du må helt selv bestemme, hvilke du går ind i. Der er i øvrigt en grund til, at så mange spil har kopieret - og bliver ved med at kopiere - systemet fra Halo 2. Det er det bedste multiplayersystem, vi har i dag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 11/11-08 09:39, rettet 11/11-08 09:40 
Konsolkongen>
Og så kan jeg så undre mig over hvad jeg overhovedet skal med en 360'er frem over?

Den skal du have klø i Colonial Marines af mig på - det kan du ikke sige nej til :)

Wehner>
Det er det bedste multiplayersystem, vi har i dag.

Så er det da ærgeligt at spillet ikke er bedre. HAHA! :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/11-08 09:53 
Wehner>
... Halo 2. Det er det bedste multiplayersystem, vi har i dag.

Hørt!

Jeg må indrømme, at jeg er 120% uforstående overfor, hvordan man, hvis man har brugt bare lidt tid på onlinespil med lobby systemer, som jeg går ud fra at Konsolkongen har gjort, kan synes at Halo 2 - 3 systemet er "ulækkert".

Man kan have en ideologisk modvilje mod, at spillet bestemmer så meget for én, men helt objektivt set, burde det være indlysende, at det er den eneste rigtige måde at gøre det på for ranked spil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 11/11-08 09:55, rettet 11/11-08 09:55 
Core>
Wehner>
Det er det bedste multiplayersystem, vi har i dag.

Så er det da ærgeligt at spillet ikke er bedre. HAHA! :D

Du må bare glæde dog over, at matchmaking i CoD4 findes pga. Halo 2 og sende en venlig tanke til Bungie, selvom du har dårlig smag :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 11/11-08 10:41 
Nix - jeg er sikker på at Infinity Ward har bygget hele strukturen fra bunden af. Nu skal du jo tænke på at COD4 er udviklet med Playstation 1 som lead-platform, derfor det tekniske forældet matchmaking-system :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GreaseballGreaseballSkrevet 11/11-08 10:48 
Det er skægt med titler som de falder til forskellige smag. Se f.eks Konsolkongen som ikke kan lide GOW2 mens andre er vilde med det. Selv er jeg meget glad for det første spil og ser frem til at spille 2'eren- Posten skal få taget sig sammen og aflevere GOW2.
Men Resistance på PS3, havde det ikke været for co-up delen så havde jeg aldrig gennemført det. For det virker IMO som en HALO/GOW rip-off. Jeg har en PS3, men jeg har flere Blu-film en spil til den. Der er heller ikke nogen titler der står på listen over titler der skal havdes som er PS3 titler.
jaesjaesSkrevet 11/11-08 15:51 
Grafikken i 2 ER da meget bedre. Teksturerne ligner sig selv (bortset fra de nye selvfølgelig). Men der er mange flere deltaljer på banerne. Bare omtalte bane 2, der som nævnt minder lidt om den underjordiske bane i GoW1, har mange flere grafiske detaljer i form af vegetation og andre elementer der gør hulerne mere levende at se på. Og så er der også et par godbidder, der ikke skal spoiles.

Ang. kommende titler. Husk at The Last Remnant kommer næste uge :) Jeg er enig i, at de øvrige JRPG'er på X360 virker småtamme, men svært at sige om det er gældende i praksis, når jeg ikke har spillet dem. Men, The Last Remnant lyder i det mindste til at have et godt kampsystem. Så må vi bare håbe, at der ikke er andre elementer, der kan smadre spillet :)

Og drop nu den BioWare-rant, tak :) Selvfølgelig kan de lave gode spil. Deres spil mangler ofte vigtige elementer hist og pist, ja, men det samme kan siges om 9/10 af andre RPG'er.
Bede-xBede-xSkrevet 11/11-08 16:32 
Greaseball>Der er heller ikke nogen titler der står på listen over titler der skal havdes som er PS3 titler.

Er det ikke også tilfældet, at 360 har mere trediepartsstøtte end PS3?

I alle fald har den da et større og mere bredt udvalg af titler.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 11/11-08 17:08, rettet 11/11-08 17:12 
Core>
RaGe>
Du har ret i, at de fleste interessante og eksklusive titler kommer på PS3 i nærmeste fremtid
¨
Hvad er det for nogle? Resistance 2 behøver du ikke at nævne, den er jeg med på (selvom mine forventninger til det ligger på et meget lille sted, efter den ekstremt kikset 1'er), men hvad er der da ellers på vej af eksklusive titler?



Der er sådan set ikke så forbandet mange flere PS3 titler jeg ser frem til end til 360 (sov lidt i timen), men disse har jeg dog store forventninger til :)

Heavy Rain
Killzone 2

Til Xbox360 er det flg.

left 4 Dead (kommer nok ikke til PS3 ifølge Valve)
Alan Wake
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
GreaseballGreaseballSkrevet 11/11-08 17:17, rettet 11/11-08 17:18 
Bede-x>
Greaseball>Der er heller ikke nogen titler der står på listen over titler der skal havdes som er PS3 titler.

Er det ikke også tilfældet, at 360 har mere trediepartsstøtte end PS3?

I alle fald har den da et større og mere bredt udvalg af titler.

Der jo flere og flere der udgiver deres titler på flere formater. Det giver flere penge i kassen ;)
Syns også bare at mange af de titler vi ser som multiformat titler der står 360 mange gange som være bedre. Ellers så vinder den på LIVE delen IMO.

Men hvad ang. eksklusive titler så er der mange gode på 360 mens jeg har svært ved at komme på andre end lige Drake og måske MGS4(hvis man kan lide serien) til PS3.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/11-08 18:20 
ulempen ved at man så vælger at udgive dem som multiplatforme... er at spillende skal ligne hinnanden funktion mæssigt.
Har endnu ikke set et multiplatformspil hvor man alligevel har brugt xbox live delen fuld ud... som eks. Live Multiplayer Matchranking.
og samtidig lavede en version til PS3 osv...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
CoreCoreSkrevet 11/11-08 20:04 
Bede-x>
I alle fald har den da et større og mere bredt udvalg af titler.

Sådan som jeg har forstået det, så kan vi takke Sony for det. Denne gang har de efter sigende bestemt sig for ikke at ville betale for eksklusivitet, hvilket allerede nu har resulteret i at to store PSX-flagskibe er gået "multi" (FFXIII & Tekken 6). Så Namco og Square ser da ud til at hæve de samme checks andre steder i dag (Soul Calibur IV, Tekken 6, Ace Combat, samt Squares pludselige interesse i Xbox 360).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/11-08 21:34 
Bede-x>
I alle fald har den da et større og mere bredt udvalg af titler.

Jeg ved det lyder usandsynligt, men måske har det noget at gøre med det faktum at 360'eren har været på gaden et år længere?

Blot en tanke...
nerosnerosSkrevet 11/11-08 21:37, rettet 11/11-08 23:28 
Denne tråd er ved at udvikle sig til en PS3 vs X360 debat ligesom den første GOW tråd, dog var den lidt mere grum og negativ på grund af Jack D som var Sony Knight!

Man kan så konkludere at Gears of War altså lægger en vis form for standard i fremtidens konsol spil, med hensyn til grafikken iøvrigt ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 12/11-08 01:53 
Azzkikr>
Bede-x>
I alle fald har den da et større og mere bredt udvalg af titler.

Jeg ved det lyder usandsynligt, men måske har det noget at gøre med det faktum at 360'eren har været på gaden et år længere?

Blot en tanke...


Njøh, det var altså ikke det vilde oplæg som Xbox 360 lagde ud med. Det var dog bedre end Sonys...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/11-08 07:44, rettet 12/11-08 08:38 
Jeg har fået Gears 2 i mandags og skulle "lige hurtigt" prøve det med en kammerat igår. Det endte med at vi spillede det igennem i ét stræk og var færdige kl 02:30 i nat. Vi spiller normalt ikke så lang tid af gangen men Gears 2 var rigtig rigtig fedt i split screen co-op.

Gears 2 har klart sin øjeblikke når man slår hjernen fra og når man lever sig fuldstændig ind i det testereson helvede så er alt hvad Cole Train siger guds ord.

Jeg mindes at vi begyndte at high-five ved at klaske vores controllere mod hinanden hver gang én af os savede endnu en grub i stykker. :D
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/11-08 10:23 
Darkbeat>
...testereson...

...Jeg mindes at vi begyndte at high-five ved at klaske vores controllere mod hinanden hver gang én af os savede endnu en grub i stykker...

Testosteron?

Godt, at det kun var controllerne I klaskede sammen!

(totalt bitter over ikke at have modtaget spillet fra gameplay.co.uk og det gik så lige ud over dig nu, i al godmodighed, håber du kan tage en joke) :-D
nerosnerosSkrevet 12/11-08 10:27, rettet 12/11-08 10:52 
Ja det er et mega fedt spil :D

Synes bare det måske er lidt synd at spille det igennem split screen da jeg vil mene man ikke får hele herligheden med så, men det skal da prøves. Satser på at spille co-op online med en ven istedet til at starte med.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/11-08 11:58 
Gears of War 2 sælger 2 millioner på den første weekend...

Ikke dårligt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
268 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig