X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gears of war 2


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 20/02-08 22:59 
Dette spil var en fornøjelse at spille I co-up så jeg ser meget frem til det næste spil.
Faktisk et af de spil jeg har spillet mest over LIVE :)

Men November... nå men så har de vel tid til at fin pudse spillet.

US GOW2 side.
268 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/11-08 21:33, rettet 03/11-08 21:33 
Beano>
Vurderet ud fra Gametrailers' og 1UP's video anmeldelser syntes jeg det ser helt fantastisk ud!

Det ser også rigtigt flot ud, ikke alene teknisk (meget flot lys), men også artistisk... Til tider ligner det næsten, at man bevæger sig rundt i et maleri... Der er rigtigt mange detaljer - Epic har nogle pænt hardcore designere... :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 03/11-08 21:43 
Jeg MÅ og SKAL have fat i det her spil. Hold op hvor ser det godt ud, og mig som var fuldstændig vild med etteren..Gud hjælpe mig :O
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/11-08 22:10 
Sikke du "himler op" :-) Man kunne fristes til at kalde GOW2 for "The Second Coming".
nerosnerosSkrevet 03/11-08 23:49 
I'm a Believer ;-)
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/11-08 09:52 
Gamespot: 9,0

Now go buy!

Gamespot: Gears 2 anmeldelse
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 04/11-08 09:57 
Mit første indtryk af Horde mode (online cooperative) er lidt meh... Især fordi det tager så lang tid. Et mere grundlæggende problem er nok at jeg dybest set ikke bryder mig så meget om at spille Gears med andre (jeg suuuuuger).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 04/11-08 11:04 
PalleJensen>
Gamespot: 9,0

Now go buy!

Jeg skal lige have en maskine først ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/11-08 11:07 
Så kan du til gengæld også købe Fallout 3 til den ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 04/11-08 11:10 
Oh-Yes!
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/11-08 00:50 
Jeg har efterhånden fået et par overraskelser i det her spil - hvem havde f.eks. troet, at Epic, af alle, kunne fortælle en historie mere flere bevægende øjeblikke? Det kan de altså, i Gears 2...

Og det æstetiske i grafikken bliver bare ved med at være alt for lækkert... Ja, jeg er grafikluder og jeg elsker det... :o)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 05/11-08 08:39 
PalleJensen>
hvem havde f.eks. troet, at Epic, af alle, kunne fortælle en historie mere flere bevægende øjeblikke? Det kan de altså, i Gears 2...

Aha, den har jeg stadig svært ved a tro på, trods din udtalelse. Det første GoW er absolut lavmålet indenfor historiefortælling, har aldrig været ude for noget så pinligt, selv sammenlignet med de fleste andre hjernedøde actionspil. Men om ikke andet er jeg nu ret nysgerrig. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 08:51 
Iflg. anmeldelserne så har de faktisk lagt en bedre historie i spillet denne gang. Kunne næsten heller ikke være ringere eller mere infantilt i etteren :)
KTCKTCSkrevet 05/11-08 09:00 
Historien er stadig overfladisk og amerikansk, men man kan sagtens se, at de har haft en manuskriptforfatter på opgaven denne gang alligevel. Som nævnt bliver spillet ligefrem rørende et enkelt sted, men ellers vil de fleste ikke huske historien for andet end dette og så måske lige et sted, hvor det bliver lidt blodigt :).
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/11-08 09:07 
Nej, nu mente jeg heller ikke, at det var en historie som kunne komme i nærheden af f.eks. rollespil, men det er et actionspil fra Epic - så den mindste smule historie med et par emotionelle øjeblikke, er overraskende for mig...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 05/11-08 09:38, rettet 05/11-08 09:40 
Damn, ser sgu frem til at opleve det. Jeg synes virkelig det var et skår i glæden i 1'eren, at man nærmest sidder og krummer tæer over spillets verden.

Og nej, jeg kræver ikke nogen god historie i et actionspil som dette, men det er lidt ligesom med musik og sangtekster. Hvis musikken er god, er det lige meget med teksten, men det er stadig ødelæggende, hvis den er direkte pinligt dårlig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/11-08 09:57 
Sæt nu ikke forventninger for højt... :) men jeg havde bare slet ikke forventet noget af historien i et actionspil fra Epic - derfor blev jeg overrasket over de rørende øjeblikke som spillet alligevel byder på...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 05/11-08 10:12, rettet 05/11-08 10:17 
Potentielt spoiler:

Det mest velfungerende sted i historien for mig var der hvor man trænger ind i det gamle hospital. Med en horror-suspense stemning lykkes det dem virkelig at få lagt i ovnen til en klimatisk afsløring omkring hvad "The Sires" er, og man forestiller sig at man måske tilmed skal have afsløret at Locust Horde er opstået som et fejlslagent medicinsk eksperiment, og så ingenting! De bruger al den opbyggede suspense til absolut ingenting! Fucking klovne!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 05/11-08 11:03 
SPOILER:

Gik jeg glip af noget, eller kom der aldrig nogen konklusion på "iron lung" problemet? Det afsløres, at sygdommen opstår på grund af udsættelse for immulsion, men så er det som om de glemmer at behandle emnet mere?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 05/11-08 15:51, rettet 05/11-08 22:40 
Historien er ikke noget specielt, men jeg synes den fortælles ret godt. Der er en million små filmklip i spillet, samt situationer som ændrer sig, så dynamikken er god, og spillet føles samtidig levende. Og så elsker jeg konceptet med store action-brød og skarpe (nogle gange dog lidt platte) oneliners. Når nu vi ikke kan få Duke, er det ok erstatning. Kitsch på den gode måde :)

Gameplayet er også mere varieret, men hader man duck-and-cover-spil, skal man stadig holde sig væk - der er meget lidt frihed til at vælge egen spillestil.
WehnerWehnerSkrevet 05/11-08 19:08 
Historien er i hvert fald bedre fordelt, og der er meget mere af den, end i etteren.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 05/11-08 19:21 
Og det syntes jeg er noget nær det vigtigste sted at lægge forbedringerne :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 05/11-08 19:26 
Hvis bare gameplayet er intakt og det ved jeg det skulle være så er jeg glad, og endda en smule forbedret siden etteren. Online delen skulle også være lidt bedre. Historien er bedre, det hele er bedre ;D
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 05/11-08 20:29 
Alt undtagen for få split-op-og-støt-hinanden-fra-afstand-co-op sektioner. Jeg er ved at skrive anmeldelse nu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-08 21:29, rettet 05/11-08 21:30 
Nu har jeg spillet halvdelen af spillet igennem med KTC. Indtil videre har der da været mindt lige så mange splitop passager som der var på samme tidspunkt i det første spil.

Men der mangler lidt de der "Den ene dækker, den anden rykker frem" passager, men dem var der nu heller ikke specielt mange af i etteren.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/11-08 21:31 
Ja, det synes jeg også... Især mod slutningen af spillet, kommer der en hel del...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 05/11-08 21:33 
Det måtte i hvert fald godt have været endnu flere. Jeg synes ikke det primære problem var antallet, men at man mest passede sig selv, når man splittede op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-08 21:36, rettet 05/11-08 21:37 
Men sådan husker jeg også etteren. Jeg kan da kun huske den split-op i bane 4 hvor en kom op i nogle lejligheder og fik mulighed for at dække ham der løb rundt i haven, var der flere?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 05/11-08 21:39 
Sådan husker jeg det - er næsten sikker, men jeg har ikke haft tid til at spille det igennem igen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-08 21:42 
Det forlanger jeg heller ikke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 05/11-08 21:56, rettet 05/11-08 22:17 
Er det campaign co-op online i spiller eller splitscreen? Ja det var måske et dumt spørgsmål ;-)
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 05/11-08 22:00 
Jeg ved ikke, hvad forskellen på "spiller" og "splitscreen" er, men der er fuld campaign co-op i både splitscreen og over Xbox Live samt sågar system link.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 05/11-08 22:16, rettet 05/11-08 22:18 
Ok det jeg spurgte om var om man kunne spille campaign co-op sammen over XBOX LIVE ;-)

Så ja det kan man vist.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 05/11-08 23:53 
Ja, vist op til 4 spillere i 2'eren (kinky) :)
SumezSumezSkrevet 05/11-08 23:55 
Jeg kan umiddlebart kun huske to splitopsteder hvor man virkelig kunne støtte hinaden i 1'eren, og kun én af dem hvor det virkelig fungerede fedt. Resten af dem var primært red-din-egen-røv.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 05/11-08 23:57 
Co-op to spillere og så er der kommet en speciel Horde-mode, hvor bølge efter bølge af fjender angriber på multiplayerbaner. Her kan man være op til fem. Min anmeldelse er oppe på www.gamesector.dk nu. Jeg kan godt lide spillet, som det vil fremgå :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 06/11-08 00:03 
Tror jeres server lige skal have stillet uret til vintertid ;)
WehnerWehnerSkrevet 06/11-08 00:06 
Doh, pinligt. Jeg kan først få det fikset i morgen. Tak for tippet :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 06/11-08 00:08 
Du kan bare prale med at være fremme i skoene ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/11-08 02:02, rettet 06/11-08 02:04 
Banedesignet i singleplayer delen har de godt nok formået at smadre ganske flot. Spillede i Co-op sammen med KTC hvilket alligevel gjorde det rigtig underholdende men alene kan jeg kun forestille mig at etteren var markant bedre.

Horde mode online var en fantastisk positiv oplevelse, det kørte rigtig fint og sammen fik vi, Kristensen, KTC og jeg, noget ubehageligt teamwork op og køre.

Multiplayer var som altid en kanon oplevelse og grunden til at jeg købte toeren. Lobby systemet virker bedre og der joinede spillere stort set med det samme (modsat etteren hvor man kunne vente halve og hele timer).
Til gengæld er jeg stadig i tvivl om hosten helt selv kan fastsætte gamemode og levels eller om det hele ender i en gang voting fis. I så fald er det ganske ødelagt IMO.

Singleplayer oplevelsen er baseret på halvdelen af spillet og det er ikke den store lyst jeg har til at sætte mig ned og gennemføre det ASAP. Fallout 3 og Valkyria Chronicles har langt større prioritet lige nu.
Kun baseret på få timers spil så jeg håber bestemt det vender. Spillet er dog købt for multiplayer og det ser heldigvis ud til at levere :)

Ikke umildbart et 10/10 spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 06/11-08 03:42 
Konsolkongen>
Banedesignet i singleplayer delen har de godt nok formået at smadre ganske flot.

Uddybning, tak.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SumezSumezSkrevet 06/11-08 08:18 
Konsolkongen>
Banedesignet i singleplayer delen har de godt nok formået at smadre ganske flot. Spillede i Co-op sammen med KTC hvilket alligevel gjorde det rigtig underholdende men alene kan jeg kun forestille mig at etteren var markant bedre.

Nej, singleplayerdelen var også ret kedelig i 1'eren. Spillet skal simpelthen spilles i co-op, før det udmærker sig (uden at være prangende :P).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/11-08 08:37 
Konsolkongen>
... og grunden til at jeg købte toeren.

Man kan jo godt undre sig lidt over dén udtalelse, når nu spillet som sådan ikke kan købes endnu :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 06/11-08 08:39 
Jeg har da købt mit eksemplar :)
nerosnerosSkrevet 06/11-08 09:22 
Konsolkongen>
Til gengæld er jeg stadig i tvivl om hosten helt selv kan fastsætte gamemode og levels eller om det hele ender i en gang voting fis. I så fald er det ganske ødelagt IMO.

Hvis det er rigtigt er det ikke godt, men jeg vil så give det 9 istedet for 10 og det er uden at have prøvet det endnu. Ja jeg er fan :D
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/11-08 14:30, rettet 06/11-08 14:31 
RaGe>
Uddybning, tak.

SPOILER!!!:







Lidt begrænset hvor meget jeg kan uddybe uden at spoile for meget. Men lidt for store dele af spillet har indtil videre været stillestående hvor man bla. skal styre en mountet gun på et køretøj mens den anden spiller bare kunne rende rundt før man blev boardet af fjender.
Hele anden bane var endnu en omgang kravlen rundt i gangene under jorden som tredje bane i etteren, bare længere. Den bane var det største minus ved etterens singleplayer IMO og jeg stoppede da også med at spille toeren lige efter den, så det er muligt at det har påvirket min mening lidt for meget :)
Men første halvdel af etteren var nu en bedre oplevelse end første halvdel af toeren.

IMO og alt det der selvfølgelig ;)
SPOILER SLUT!

Og ja jeg har købt og betalt spillet ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 06/11-08 14:51 
Jeg takker :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dpldplSkrevet 08/11-08 00:54, rettet 08/11-08 00:59 
dpl>
Nice, har altid hadet den del i co-op af gears. ><

Den her kommentar om steder hvor man deler sig, tager jeg i mig igen. De var sgu rigtig godt lavet.

Damn spillede HELE "normal campaign" på 1 enkel dag. Uh dejlig med en lille pause. Nu gælder bare og finde tid til 1 eller 2 dage til klare spillet på insane ><

Udover det, så har Epic lavet et damn godt spil.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RaGeRaGeSkrevet 08/11-08 07:49, rettet 08/11-08 07:55 
2'eren er alt det jeg har håbet på :) Vildt underholdende i co-op og har indtil videre ikke kedet mig en eneste gang. Jeg har dog ikke gennemført det helt endnu, men tror dog næppe, at det kan gå hen og ændre mit indtryk af spillet so far..

Jeg må virkelig rose Epic for at have finpudset grafikken og tilsat en del fede effekter, os selve størrelsen samt variationen af omgivelserne er en fryd for øjet. Jeg er godt nok imponeret.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dRxLdRxLSkrevet 08/11-08 13:25 
Jeg savner nogen at spille Horde eller Coop med, nogen frivillige?
Kunne være sjovt at samle et helt PR hold til horde (bare husk på at jeg suuuger).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/11-08 13:31 
Hey, jeg suger også helt vildt, så vi kan være på hold overfor hinanden! Jeg får spillet om et par dage, og når jeg så lige er væltet gennem kampagnen er jeg klar på online!
268 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig