X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gears of war 2


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 20/02-08 22:59 
Dette spil var en fornøjelse at spille I co-up så jeg ser meget frem til det næste spil.
Faktisk et af de spil jeg har spillet mest over LIVE :)

Men November... nå men så har de vel tid til at fin pudse spillet.

US GOW2 side.
268 emne(r).
1 2 3 4 5 6 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 20/02-08 22:59 
Dette spil var en fornøjelse at spille I co-up så jeg ser meget frem til det næste spil.
Faktisk et af de spil jeg har spillet mest over LIVE :)

Men November... nå men så har de vel tid til at fin pudse spillet.

US GOW2 side.
WehnerWehnerSkrevet 20/02-08 23:21 
November er kun to år fra det første, så du skal hellere glæde dig over at toeren kommer så tidligt :)

Det passer mig godt. Jeg glæder mig virkelig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 20/02-08 23:41 
Poster lige Playkids video herovre også. Den er najs.

http://www.gamersyde.com/stream_6268_en.html
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 20/02-08 23:49 
1'eren med vand? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 20/02-08 23:54 
Netop :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 20/02-08 23:54, rettet 20/02-08 23:57 
Wehner>
November er kun to år fra det første, så du skal hellere glæde dig over at toeren kommer så tidligt :)

Men er det godt? Jeg ville klart fortrække en udviklingstid på tre år til den slags spil. Når det er sagt, så er jeg helt vild med Gears, så jeg er selvfølgelig ovenud begejstret for annonceringen af forsættelsen.

Lav nu fire player co-op, Epic.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 20/02-08 23:57 
Det burde ikke tage tre år at lave en efterfølger til samme platform - ikke til Gears of War.

Men 4-player co-op er et krav :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 21/02-08 00:10 
Wehner>
Det burde ikke tage tre år at lave en efterfølger til samme platform - ikke til Gears of War.

Jeg tror nu stadig, at de kommer til at skære lidt her og der med kun to år. Men vi får se.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 21/02-08 03:17 
Bede-x>
Men er det godt? Jeg ville klart fortrække en udviklingstid på tre år til den slags spil. Når det er sagt, så er jeg helt vild med Gears, så jeg er selvfølgelig ovenud begejstret for annonceringen af forsættelsen.

Tjoeh, men de har jo stort set skabelonen. De skal bare finpudse den, og så kører den nye teknologi over. Det er jo ikke fordi de starter fra bunden af denne gang.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 21/02-08 08:57 
Hent enig - etteren lagde jo et solidt fundament så der er jo bare at arbejde videre på det.
Det skal sku' nok blive fedt - forhåbentligt bare en længere fornøjelse denne gang ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/02-08 09:27 
Ja, et solidt fundament!?? Ja, det er da vist jysk underdrivelse i sin reneste form... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 21/02-08 09:52 
Egentligt ikke - spillet var solidt teknisk men kvaliteten lå mere i stilen end teknikken. Der er kommet mange spil siden som er mere imponerende teknisk.
nerosnerosSkrevet 21/02-08 10:05 
Gears of War var begrundelsen for at eje en XBOX 360'er for mig. Det er et fantastisk spil online. Enkelt og sjovt! Flot grafik og super fedt univers. Dog synes jeg single player eller campaigne var lidt kedeligt i længden, og så har jeg været lidt skuffet over at PC fik mere ud af det spil. Hvorfor kom det ekstra aldrig til 360'eren.

Er der nogle chancer for at det vil udkomme til PS3?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/02-08 10:22 
Nej, det tror jeg ikke du skal regne med... Det er vist Microsoft der ejer Gears of War navnet.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/02-08 10:23 
neros>
Er der nogle chancer for at det vil udkomme til PS3?

"Microsoft Game Studios" ... Not a change.. ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
nerosnerosSkrevet 21/02-08 10:24, rettet 21/02-08 11:40 
Nej selvfølgelig hvad tænker jeg egentlig på ;-)

Synes bare at ham Jack D som engang var herinde skrev noget om det i sin skråsikkerhed..!
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/02-08 11:11 
I rest my case... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 21/02-08 11:36, rettet 21/02-08 11:36 
Herold>Tjoeh, men de har jo stort set skabelonen. De skal bare finpudse den, og så kører den nye teknologi over. Det er jo ikke fordi de starter fra bunden af denne gang.

Det er selvfølgelig rigtigt nok. Mit indtryk er bare ofte, at de skydespil med tre års udviklingstid får en bedre følelse af komplethed. Der er tit mange små detaljer, options eller features.

Men det uagtet glæder jeg mig meget til Gears 2.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 21/02-08 14:44 
Jeg tror det bliver udmærket, uden at være prangende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/02-08 20:05 
Fedeste.Video.Ever

Geoff snakker med Cliffy før Gears 2 bliver Annonceret.

Alien boobs FTW!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
la0sla0sSkrevet 26/02-08 20:27 
Der er vel heller ingen der siger at man generelt set ikke kan begynde udviklingen af en efterfølger mens etteren stadig er under udvikling.

Det er absolut ikke noget sjældent syn i spilindustrien at mens første spil færdiggøres går noget af holdet over til at udvikle toeren. Ofte kan storyline osv. være lavet til begge/flere spil tidligt eller på samme tid, ligesom mange gameplayelementer rent teknisk jo kan overgå til en toer. Så at sige at GoW2 tager den tid der er fra GoW1 launch og til GoW2 launch tror jeg er fejlagtigt.

Anyway who cares.
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 13/05-08 21:17, rettet 13/05-08 22:28 
Damn Damn Damn!

Efter jeg har set den nye trailer debut fra GOW2 så er jeg ret sikker på jeg køber en XBOX360 igen engang senere på året ;-)

Jeg må tilstå det ser voldsomt godt ud.
Bashful Neophyte
RitesRitesSkrevet 20/10-08 19:31 
Jeg er også sikker på at GoW2 resulterer i, at jeg slet ikke får spillet så meget WotLK som jeg burde. Eller, ikke burde. Whichever.
» a winner is you «
GreaseballGreaseballSkrevet 20/10-08 22:48 
Fuk... Fable II og GOW2 så tæt på hinanden. Det er ondt.. meget ondt, for tegnebogen. Må se om der noget af arvesølvet der kan sælges XD
Ellers kan min dumme W760i mobil indbringe lidt gryn, den er kun 4 månder gammel og jeg hader den allerede ;p
KeenKeenSkrevet 20/10-08 23:04, rettet 20/10-08 23:05 
Og hvis du skal spille wotlk, er der hele 3 spil, jeg får stress :P
GreaseballGreaseballSkrevet 21/10-08 16:16 
Foresten nogen der ved hvor mange "udgaver" der kommer af GOW2. Jeg har set standard og så den Collecters Edition med en "real size chainsaw riffle". Men der også der viser en Limet Edition som ligner de metal æsker vi kender fra Lost Planet og det første GOW for den sags skyld.
dpldplSkrevet 21/10-08 16:27 
Tro kun der normal, SÅ limited/collectors og til sidste limited/collectors med Lancher(chainsaw ting).

Der udover er der et par bonus som guld hammerburst ved køb det rigtige sted(tro EBgames i her hjemme). Samt 5 retro maps, men det vidste det er til alle der bare køber spillet nyt.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/10-08 08:08 
Jeg har nu spillet knap halvvejs igennem campaign delen af Gears of War 2. Hvis du synes om det første, vil du elske to'eren. Ja, det er mere af det sammen, men der er bare lige skruet godt op for bassen... Det er brutal, dystert og meget smukt...

Jeg er solgt igen...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 31/10-08 08:21 
Det lyder fandme godt :O!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 31/10-08 08:39 
Dvs. flot uden at være prangende?

Godt nok for mig så :)
jaesjaesSkrevet 31/10-08 13:58 
Ja, det er et fremragende spil. Dog er der for lidt nyt i visse områder af spillet.
dRxLdRxLSkrevet 03/11-08 14:21 
Er der nogen der vil spille coop med mig i aften? Synes lige at det blev en andelse svært :-/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 03/11-08 14:45 
Hvor satan har i allesammen spillet fra? Det kan vel ikke være anmelderkopier allesammen o_O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 15:02 
Så er anmeldelserne sluppet løs...

Eurogamer : 9/10
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 15:04 


Gametrailers : 9.5
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 15:17 


IGN : 9.5
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 15:19, rettet 03/11-08 15:25 


1UP video review : A
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 15:33 
Jeg vil ha... :D

Team Xbox : 9.8
GreaseballGreaseballSkrevet 03/11-08 15:40 
Sumez>
Hvor satan har i allesammen spillet fra? Det kan vel ikke være anmelderkopier allesammen o_O

Sad også og kiggede på min friends liste igår aftes. Der er sgu' mange anmelder på den hvis alle dem som spillede GOW2 har anmelder eksemplare.
SumezSumezSkrevet 03/11-08 15:48 
Ja, det må da være begrænset hvor mange spilmedier, der findes i Danmark? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 03/11-08 15:56 
Rygterne vil vide, at spillet har været lækket på nettet i en måneds tid, så nogle af dem har nok hentet spillet.

For mit eget tilfælde, er det en lovlig anmelderudgave, og indtil videre er jeg godt tilfreds. Det er en ægte toer: Større, vildere og i tråd med det første spil.
Det har sine fejl og svagheder, men ikke værre end i det første spil, vurderer jeg indtil videre.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 15:59 
Vurderet ud fra Gametrailers' og 1UP's video anmeldelser syntes jeg det ser helt fantastisk ud!
Rart at se de har givet spillet lidt flere farver, variation og skala uden at miste intensiteten og stilen fra etteren. Åbenbart også blevet plads til en længere og bedre historie :D
SumezSumezSkrevet 03/11-08 16:04 
KTC>
Det er en ægte toer: Større, vildere og i tråd med det første spil.

Ok, mit indtryk er ellers at der i stor grad er tale om en 1.5'er, udvidelse, eller hvad man skal snakke om. Altså lidt a la det japanske Mario 2. :)
Men så længe det kun forbedrer på 1'erens allerede gode formular, er det jo heller ikke skidt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 03/11-08 16:22, rettet 06/11-08 13:20 
Gameplay-mæssigt er der ikke pillet så meget ved grundstrukturen, men der er da alligevel en del forbedringer og udvidelser.
Den største ændring er for mig den store skala, både med kæmpestore fartøjer og monstre, men også antallet af figurer på skærmen på samme tid.
Der er også tilpas mange nye våben og fjender til, at det kan kaldes en "ægte toer". Områderne har flere farver og virker mere dynamiske, og selv om mange af passagerne minder om steder i det første spil, så er der altid noget nyt, som gør det anderledes.

Jeg forstår godt, at man kan få indtrykket af en 1.5'er, og det er nok primært fordi det på alle måder er tro imod det første spil. De ting, der er ændret på grundstrukturen, er alle i udvidelses- eller tweak-kategorierne.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 03/11-08 16:55 
Kan det godt passe at der er færre co-op-sekvensker, hvor man virkelig skal arbejde sammen, end der var i etteren? Altså ala den scene, hvor en render rundt på en gårdsplads, mens en anden er ovenover i nogle svalegange, og man så kan hjælpe hinanden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/11-08 17:51 
Færre ligefrem? Så er der dælme ikke mange tilbage, for der var da kun en 4-5 stykker i etteren (så vidt jeg husker).
WehnerWehnerSkrevet 03/11-08 17:53 
Jeg er heller ikke sikker. Selvom jeg har gennemført dem begge :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 03/11-08 18:44 
Nice, har altid hadet den del i co-op af gears. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 03/11-08 18:48 
Jeg synes, det er spillets bedste element.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 03/11-08 19:06 
Folk har jo altid forskelling meniger :p.

Personlig irriteret det mig hver gang vi blev delt op. Sad altid også "ikke det her igen". For mig er det mere sjov at man er sammen hele tiden.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
268 emne(r).
1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig