X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aliens: Colonial Marines


Svar
RaGeRaGeSkrevet 20/02-08 18:22, rettet 20/02-08 18:25 
Det var lige hvad jeg manglede! Fedt at det bliver genoplivet på de nye konsoller, og så at man spiller udelukkende som Marines heri med alt gejl fra de første 2 film såsom radaren og flammekasteren :P For mig står AvP2 Marine campaign som det mest uhygglige og spændende jeg nogensinde har spillet, selvom det har nogle år bag sig nu.

Jeg er totalt op at køre over, at vi får mulighede... Se hele indlægget


Click me
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Svar
slk486slk486Skrevet 01/05-13 13:36, rettet 01/05-13 13:37 
Jeg skrev at jeg ikke bed mærke i at det måske kun lige er over tilstrækkeligt. Det vil sige godt nok til at det (gameplayet) er solidt og ikke forstyrrer spillet og historien i sin helhed, men ikke godt nok til at kunne bære spillet alene.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 15/07-13 16:10 
Så gennemførte Playkid og jeg de to første baner i går. Bedre end forventet - især styringen - men nu var forventningerne jo også sat MEGET lavt. Grafikken er lidt 480i-agtig, og de menneskelige fjender bevæger sig i mistænkelig grad som AI'en i Ghost Recon: Island Thunder, både hvad angår intelligens og animationer.

Alligevel er jeg mildt positivt overrasket: Det kan sagtens spilles, selvom det ligner noget fra en lille udvikler og i det hele taget er ret gammeldags. Flere indtryk kommer hen ad vejen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 15/07-13 16:11, rettet 15/07-13 16:19 
Hvilken platform?
j/k
PlaykidPlaykidSkrevet 15/07-13 17:24 
Xbox360 :-)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 19/07-13 23:48 
Så blev bane 3-8 lige taget i ét hug. En enkelt dræbende bug, hvor en boss sad fast i grafikken, men ellers ingen katastrofer. Bare noget, der visuelt som gameplaymæssigt ser ud til at komme fra en middelstor indie-publisher i stedet for Sega og Gearbox.

Jeg skulle kun updatere spillet med fem megabyte - hvor meget blev der egentlig ændret i forhold til v1.0?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 20/07-13 00:02 
Ud over bugs blev en del textures vist opgraderet, samt dynamic lighting tilføjet i en vis grad.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 20/07-13 00:05 
Så har teksturerne dæleme været helt ude i hampen, for de er bestemt ikke gode nu :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 20/07-13 00:15 
Tjah :)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 22/07-13 00:15 
Så er det gennemført. Yderst middelmådigt, men omvendt ikke helt så svagt, som det har ord for at være. Det kan i hvert fald sagtens spilles, hvis man har lyst til til en omgang space marines krydret med aliens.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 22/07-13 22:57 
Det var en dejlig midelmådig kampagne :) Teknisk svagt (bortset fra kæden), men med underholdende coop gameplay.
Jeg synes det var meget hyggeligt at spille igennem, men det er selvfølgelig synd det ikke levede op til hypen omkring det.
Spiller nu: Halo 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/07-13 23:11, rettet 22/07-13 23:13 
Coop-oplevelsen må være -meget- anderledes, siden I giver spillet så relativt pæne ord med på vejen. Fan af filmene kan man hvert fald ikke være. Min singleplayer-oplevelse hvor stort set nydningsfri.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkenDarkenSkrevet 23/07-13 16:14 
Der kom en større patch, der skulle have forbedret oplevelsen, jeg var selv færdig og har bestemt ikke tænkt mig at tage det frem igen.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
FancyPantsFancyPantsSkrevet 31/08-13 02:08 
Allans Kulinariske Marmelade koster i øjeblikket 4,99€ på Steam, hvis man nu skulle eje en anstændig PC, og overvejer om man skulle købe spillet.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/12-13 23:12 
Er du da sindsyg en stor forskel der er på konsol og pc versionen Har lige fået det til pc og det er jo mildest talt et helt andet spil (rent grafisk). Jeg har ikke den vildeste op sætning, bare en quad core 3.6 ghz amd cpu og et GT640 1gb gddr5 grafikkort, men det er jo helt veldt som det kan se ud. Kører alt på højeste med 720p og det ser fantastisk ud. Så til dem der har en mid-level pc som mig selv, køb det, det ser brænd godt ud. Alt er selvfølgelig taget I betragtning af hvordan konsol versionerne ser ud :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WehnerWehnerSkrevet 05/04-16 23:30 
Der er nogle, der er ved at patche spillet til at blive godt. Spændende om det lykkes:

http://nerdist.com/mod-may-make-aliens-colonial-marines-the-great-game-it-could-have-been/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 06/04-16 00:35 
Ved at? Han er da færdig, ikke? Modden kan hentes nu.
millenniummillenniumSkrevet 06/04-16 09:15 
Hvad var egentlig det specifikke problem med spillet dengang? Eller var det spredehagl...?

- Lortet historie?
- for mange bugs?
- Last gen grafik?
- Generelt manglende evne til at rekonstruere miljøet og oplevelsen fra Aliens?
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 06/04-16 10:02 
Kan huske at mange morede sig over den retarderede AI for både xenomorphs og marines
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
XiwanaXiwanaSkrevet 06/04-16 12:12, rettet 06/04-16 12:14 
Så vidt jeg husker, var spillets største problem, at det slet-slet-slet ikke var i nærheden af de trailers og tidlige gameplays, som Gearbox havde teaset med. Dertil var grafikken og gameplayet alt for undervældende. Elendig AI og på alle måder generisk action. Det gamle AvP (2010) var næsten bedre - men også kun 'næsten'.
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 06/04-16 12:39 
Kort sagt; Mange problemer der skal moddes. :)
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/04-16 14:30 
Jeg burde egentlig få spillet skidtet engang.
Gav trods alt omkring 50 øre for det (og 94,45,- for figuren samt 5,- for det andet tingel der var med)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 06/04-16 15:05 
Folk var _for_ hårde ved det, fordi det blev dømt efter store forhåbninger (Waterworld-historien om igen). Men godt var det ikke...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 06/04-16 16:51 
Xiwana>
Så vidt jeg husker, var spillets største problem, at det slet-slet-slet ikke var i nærheden af de trailers og tidlige gameplays, som Gearbox havde teaset med. Dertil var grafikken og gameplayet alt for undervældende. Elendig AI og på alle måder generisk action. Det gamle AvP (2010) var næsten bedre - men også kun 'næsten'.

Ovenstående og så det at gameplay-videoerne slet ikke var gameplay. Det var CGI forklædt som gameplay.
millenniummillenniumSkrevet 06/04-16 17:22 
Wehner>
Folk var _for_ hårde ved det, fordi det blev dømt efter store forhåbninger (Waterworld-historien om igen). Men godt var det ikke...

Jeg så Waterworld og tænkte; hmmm, så slem er den da ikke.... Fåååk se eksplosioner!!!
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 06/04-16 18:21 
Waterworld er decideret god. Den var bare ikke verdens bedste film, selvom den på det tidspunkt var den dyreste (især pga. komplikationer under optagelsen).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
la0sla0sSkrevet 15/07-18 12:18, rettet 15/07-18 12:25 
Én stavefejl, skyld i

Aliens dårlige AI
Hvad sker der?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/07-18 21:05 
Det er meget interessant. Gad vide om samme .ini fil eksisterer på konsol-versionerne?

Jeg tænker ikke at Sega vil bruge penge på at rulle en update ud, men det kunne være interessant hvis MS havde mulighed for at rette det i Xbox One BC.

Jeg ved godt at de går stærkt ind for at ingen kode ændres, men dette er kun en config fil og man kan vel argumentere for at dét at rette den bringer spillet tættere på udviklernes oprindelige vision :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 15/07-18 21:44 
Mon ikke noget lignende findes på konsoller.
Hold da op en QA Gearbox havde gang i. Eller mangel på samme.
Hvad sker der?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/07-18 21:46, rettet 15/07-18 21:47 
Jeg har aldrig brudt mig synderligt om det firma. De ramte en niche utrolig godt med Borderlands, men derudover har de vel aldrig lavet det helt vilde?
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 15/07-18 23:40 
Næh og Randy Pitchfork virker rimelig usympatisk synes jeg.
Hvad sker der?
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig