X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aliens: Colonial Marines


Svar
RaGeRaGeSkrevet 20/02-08 18:22, rettet 20/02-08 18:25 
Det var lige hvad jeg manglede! Fedt at det bliver genoplivet på de nye konsoller, og så at man spiller udelukkende som Marines heri med alt gejl fra de første 2 film såsom radaren og flammekasteren :P For mig står AvP2 Marine campaign som det mest uhygglige og spændende jeg nogensinde har spillet, selvom det har nogle år bag sig nu.

Jeg er totalt op at køre over, at vi får mulighede... Se hele indlægget


Click me
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
DarkenDarkenSkrevet 12/02-13 18:36 
Da der var mandags tilbud på zavvi bestilte jeg det, da jeg troede at det var gearbox selv der havde udviklet det. Beano's link giver mig sad-face... efter det sidste AvP smadrede mit håb om et godt Aliens spil, så blev jeg så glad da jeg hørte at det var Borderlands udvikleren der lavede Allans Koloni-have Marinade (som DB så godt udtrykker det).

Så er det godt at jeg kan afreagere ved at få en to-hånds hammer tyret i mit hovede i Chivalry.. så har jeg noget andet at tude over :P
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/02-13 20:19 
Nu er jeg kommet til LV-426 og jeg må sige at det bliver bedre og bedre, forstår ikke hvis i ikke kan lide det.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
OlimarOlimarSkrevet 12/02-13 20:22 
Spil nu spillet igennem først ik? Du havde samme mening om re6...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/02-13 20:29 
Man må ikke komme med meninger omkring spillet løbene?????????????
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ViolatorViolatorSkrevet 12/02-13 20:29, rettet 12/02-13 20:30 
Fuck det.. Jeg har også fået mit med posten i dag, og selvom jeg overvejede at returnere det, så har jeg nu besluttet mig for at se nærmere på spillet :)

Hvis nogen er friske på Coop, så er jeg på kl 21! Mr feathers dk...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/02-13 20:53, rettet 12/02-13 20:53 
Jeg kigget lidt rundt på hvad brugerne har at sige om spillet... Jeg hørte at man skal sætte spillet på hard, det skulle hjælpe på AI. (at man er mere bange for dem også)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/02-13 21:08 
Og hvis man giver sværhedsgraden et nøk opad forsvinder screen-tearing, bugs og grafikken bliver bedre...

Jeg har også kigget rundt. Folk er godt nok ikke glade :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 12/02-13 21:25 
Danny Salling>
Nu er jeg kommet til LV-426 og jeg må sige at det bliver bedre og bedre, forstår ikke hvis i ikke kan lide det.

Rart ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 12/02-13 21:28 
Lidt at tænke over :-)

Link...
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/02-13 21:31 
Et Fifa 13 review?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KilroyKilroySkrevet 12/02-13 21:49, rettet 12/02-13 21:52 
jaes>
Det er ekstra surt, fordi historien er en officiel del af serien, så det kunne nærmest have været Aliens 5.

Det skal du ikke være ked af, eftersom, hvis jeg har forstået det ret, alt der er udkommet af Alienprodukter er officielle. Alien Vs. Predator (begge film), tegneserierne, tidligere spil.. alt er "kanon" Alien. Det eneste der faktisk ikke er kanon, er Alien Vs. (indsæt anden figur hér).

(Dog er Alien Vs. Judge Dredd kanon i Judge Dredd-universet, så der er det)

Edit: Haha!
http://youtu.be/XsVDWcTUdE0
Kilroy Was Here
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/02-13 21:58 
Nuclear Detergent>
Et Fifa 13 review?

Tror mere det er det faktum, at en spiltype der hvert år bliver en mere og mere udkogt suppe, formår at score sig en 8/10 rating hos Gamesnot. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/02-13 22:22, rettet 12/02-13 22:44 
Jeg aner intet om Fifa, jeg har ikke prøvet serien siden 07 eller sådan noget, så jeg skal ikke kunne sige noget specifikt, men jeg kan slet ikke se relationen. En anmelder hos Gamespot har givet Fifa 13 8/10, hvilket stemmer meget fint overens med andre anmeldelser fra andre sites, mens en anden anmelder hos Gamespot har tildelt Alien CM 4,5/10 der ligeledes stemmer meget fint overens med de fleste andre anmeldelser. Er det en kommentar om at anmeldere generelt ikke deler den holdning at fodbold-serier, der indeholder mange iterationer med knap så meget nyskabelse, men ellers tilsyneladende er fine produkter for dem der holder af den slags, burde få lavere karaktere? Og at man derfor i det hele taget ikke kan tro på hvad anmeldere generelt skriver om noget? Skørt!

Edit: Jeg tror folk der holder af filmene får sig lidt af et chok over hvilke friheder spillet tager med hensyn til omskrivning af film nummer 2s historie.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/02-13 00:32 
Fisk.
Jeg synes sjældent jeg finder anmeldelser der virkelig afspejler min egen mening om et spil.. Jeg gik bare ud fra, at det var noget i den retning Neros ville med sit link :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
nerosnerosSkrevet 13/02-13 07:04, rettet 13/02-13 07:05 
FancyPants>
Tror mere det er det faktum, at en spiltype der hvert år bliver en mere og mere udkogt suppe, formår at score sig en 8/10 rating hos Gamesnot. :P

Præcist og dette faktum at man ikke altid skal hænge sig i anmeldelser. Synes det er dumt at afblæse det hele på grund af anmelder medier? Giv det en chance hvis man har det forudbestilt og bedøm selv det er sundt for sjælden.

Jeg ville gerne have fundet IGN's anmeldelse af Godhand til PS2 men kunne ikke finde den ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 13/02-13 08:38, rettet 13/02-13 08:39 
Der er også enorm forskel på at hænge sig i et par dårlige anmeldelser (f.eks. God Hand 75% på metacritic), og at se en overvældende negativ trend (her A:CM 46-51% på Metacritic) . Fair nok at du alligevel vil give det en chance og måske få noget ud af det på trods. Personligt vælger jeg ikke at belønne udviklerne's sjuskeri med mine penge, specielt efter Duke Nukem fadæsen.
jaesjaesSkrevet 13/02-13 08:53 
Kilroy>
Det skal du ikke være ked af, eftersom, hvis jeg har forstået det ret, alt der er udkommet af Alienprodukter er officielle. Alien Vs. Predator (begge film), tegneserierne, tidligere spil.. alt er "kanon" Alien. Det eneste der faktisk ikke er kanon, er Alien Vs. (indsæt anden figur hér).

(Dog er Alien Vs. Judge Dredd kanon i Judge Dredd-universet, så der er det)

"Chris Faylor, the Community Manager for developer Gearbox Software, told us that all previous expanded universe material (including the novels, the comics, and all the Alien vs Predator stuff) has been thrown out. The only productions currently considered canon are the first four films (yes, even Alien 3), Aliens: Colonial Marines, and maybe Ridley Scott’s Prometheus (since there’s still the possibility it’s not a prequel)."
http://www.warpzoned.com/2012/04/aliens-colonial-marines-is-officially-part-of-movie-canon-wii-u-version-is-not-a-port/
SumezSumezSkrevet 13/02-13 08:54, rettet 13/02-13 08:55 
Til A:CM's forsvar har Deadly Premonition kun 68% på Metacritic, og det er IMO et af det vildeste spil fra denne generation. :) Men ok, det er stadig et pænt stykke over 50%, og efter Duke Nukem Forever har jeg svært ved at tro på at A:CM besidder den slags skjulte kvaliteter.

Er glad for at høre at Predator ikke er kanon i Alien-universet længere. :P Hvis det stod til mig, er det stadig kun den første Alien-film, der er kanon.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/02-13 09:06 
Sumez>
Til A:CM's forsvar har Deadly Premonition kun 68% på Metacritic, og det er IMO et af det vildeste spil fra denne generation. :)

Deadly Premonition har trods alt også fået mange positive scores, men gennemsnittet hæmmes af nogen meget negative. Kig mere på fordelingen af scores, og ikke gennemsnittet alene. Noget jeg syntes Metacritic bør illustrere bedre.

http://www.metacritic.com/game/xbox-360/deadly-premonition/critic-reviews
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/02-13 09:42, rettet 13/02-13 10:02 
neros>
Præcist og dette faktum at man ikke altid skal hænge sig i anmeldelser. Synes det er dumt at afblæse det hele på grund af anmelder medier? Giv det en chance hvis man har det forudbestilt og bedøm selv det er sundt for sjælden.

Beano beskriver fint mine egne tanker.

Jeg ser ingen grund til at støtte et produkt der så entydigt i pressen er blevet karakteriseret som fyldt med bugs, fortælle en historie der respektløst omskriver kanon, har fokus på nedslagtning af tropper ikke Aliens, ringe AI, etc.

Et var hvis spillet havde fået blandede anmeldelser, eller at de fleste brugere rapporterede at de synes spillet var fedt, så var der jo netop grund til at give det en chance. Nogen mener at man på trods af alt dette skal fare ud og give fuld pris for et spil der med al sandsynlighed skuffer fælt. Gearbox må leve uden mine surt tjente penge, lige meget hvor sundt nogen mener det er at kaste penge i grams.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 13/02-13 09:47, rettet 13/02-13 10:24 
Jeg vil gerne sende penge til Gearbox - men det bliver i form af DLC-køb til det fantastiske Borderlands 2 :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/02-13 09:52 
Det er så en anden sag :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 13/02-13 11:40, rettet 13/02-13 13:44 
Nuclear Detergent>
Jeg ser ingen grund til at støtte et produkt der så entydigt i pressen er blevet karakteriseret som fyldt med bugs,

Spilhistorien har lært mig noget andet..Jeg handler entydigt ud fra mine egne fornemmelser.
Bashful Neophyte
T.L.OT.L.OSkrevet 13/02-13 15:45 
(WTF HAPPENED?!) Alien fan har det lidt hårdt med Colonial Marines
http://www.youtube.com/watch?v=ck836MIeYwo
nerosnerosSkrevet 13/02-13 15:52 
FAILiens! :-(
Bashful Neophyte
spectrespectreSkrevet 13/02-13 16:06 
Elsker Maximilians videoer. Vildt at grafikken/textures/models er så grim mange steder.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 13/02-13 16:08 
Denne video er også ret underholdende - ren spilindustri-satire!

www.youtube.com/watch?v=8dPF8jpItCs
SonicSonicSkrevet 13/02-13 16:09 
Damn you Bønne, skulle lige til at poste den :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/02-13 16:20 
Nu har jeg gennemført spillet

Hen mod slutningen af Aliens: Colonial Marines er der en sekvens hvori man trykker på "Use" for se en animation af at man åbner en kuffert og betjener en kran for at tabe en container oven på en APC. Hvis man trykker "Use" igen spiller første del af animationen igen hvor man åbner kufferten hvorefter man står og kigger ud i luften i 6-7 sekunder fordi containeren er blevet droppet og APC'en er sprunget i luften.

Det er sådan en slags spil Alien: Colonial Marines er.


4/10.
SonicSonicSkrevet 13/02-13 16:24 
Haha ja det er sindsygt. Er selv igang med spillet. Det virker enormt ensformigt og kedeligt, og der sker af og til noget meget sære ting med textures og diverse. Spiller det på PC.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 13/02-13 16:27 
@Darkbeat+Sonic: Der skulle været kommet en patch til spillet. Har i observeret nogen forskel?

DF har deres face-off oppe:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-colonial-marines-face-off
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/02-13 16:38 
Jeg har også spillet PC versionen her som jeg syntes så lidt gammel ud, men jeg har set noget video med 360 versionen hvor texture ikke loader ordentligt ind osv... Noget man ikke har set i Unreal-engine spil i et par år efterhånden.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/02-13 17:06 
neros>
Spilhistorien har lært mig noget andet..Jeg handler entydigt ud fra mine egne fornemmelser.

Glad for at du siger det.... så jeg ikke alene.
Fatter ikke man styre sit spille valg , af online anmelder.!
Brug det som en guide, ikke dit valg!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/02-13 17:09 
Helt enig. Køber meget ud for min egen smag.
SumezSumezSkrevet 13/02-13 17:09 
Det er jo heller ikke fordi du bare skal høre på anmelderen sige "det her er ikke så godt et spil". Du skal læse deres anmeldelser og se hvorfor de synes det, vurdere om det er ting der ville have betydning for dig (f.eks. er jeg personligt lidt ligeglad med texture-pop-in og clipping fejl), evt. se nogle af videoerne, og så ud fra alle de indtryk du kan samle dig, konkludere om det stadig er et spil du burde smide fuld pris efter øjeblikkeligt efter udgivelsen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/02-13 17:16, rettet 13/02-13 17:16 
darkbeat:
Hvordan fanger spillet alien-stemningen?
Hvis den er der? :P

Min collector skulle først komme på fredag
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/02-13 17:42 
Det er ihvertfald lavet af nogen der er glade for Aliens for der er mange mindeværdige steder fra filmene.
nerosnerosSkrevet 13/02-13 17:51 
ChronoSousa>
Glad for at du siger det.... så jeg ikke alene.

Men selvom man ikke er enig med anmelderne altid ligner Allans Kulinariske Margarine ikke noget godt spil selvom jeg meget ønsker at det ville være anderledes...snøft :-(
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/02-13 17:59, rettet 13/02-13 18:00 
Wise words

<blockquote class="twitter-tweet"><p>Trying to fix Aliens: Colonial Marines' problems with DLC sounds like Weyland-Yutani trying to fix the Alien problem by making more Aliens.</p>— Alex Navarro (@alex_navarro) <a href="https://twitter.com/alex_navarro/status/301734246253473792">February 13, 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

*EDIT* Øv... Det virkede ellers i preview. Her er det som jpg.

Aliens: Colonial Marines
OlimarOlimarSkrevet 13/02-13 19:11, rettet 13/02-13 19:20 
Sjovt at Gearbox prøver at skjule deres failure, ved at sige det ikke var dem der stod for SP delen :) http://www.dsogaming.com/news/sega-aliens-colonial-marines-sp-was-not-outsourced-to-timegate-studios/

Også en interessant video > http://videogamer.com/videos/aliens_colonial_marines_what_the_hell_happened_to_aliens_colonial_marines_2.html
ViolatorViolatorSkrevet 13/02-13 22:35 
Ja, hvad fanden skete der lige på 12 mdr.! Det er jo helt galt det dér! "Aliens-gate"...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/02-13 23:13, rettet 13/02-13 23:17 
ChronoSousa>
Brug det som en guide, ikke dit valg!

Det er da lige netop det jeg har forsøgt at argumentere for, som svar på at man blot skulle holde sig for ørene og gå ud og købe spillet på trods af at både anmeldere og brugere fortæller at Aliens: CM er en fadæse af dimensioner. Jeg forsøger, som vel alle andre, at danne mig et billede gennem anmeldelser, fora, videoer etc., og tager derefter beslutningen om de kritikpunkter der har måttet være er nogen jeg sagtens kan leve med, eller om spillet gode sider opvejer disse.

@Olimar
Det er ret vildt der er så stor forskel. Jeg kan forstå at konsol-udgaverne har svært ved at nå samme niveau som den target render der præsenteres i demoen, men PC-versionen burde i det mindste kunne lægge sig tæt op ad den.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 13/02-13 23:29 
Husk i øvrigt at se denne 3-i-1 PA stribe om A:CM:
http://www.penny-arcade.com/comic/2013/02/13

Første panel, hvor 7 ikke er lavt nok, så han må ty til "de forbudte tal", siger noget utroligt rigtigt om stadet for spilanmelderi =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OlimarOlimarSkrevet 13/02-13 23:47 
Nuclear Detergent>
ChronoSousa>
Brug det som en guide, ikke dit valg!

Det er da lige netop det jeg har forsøgt at argumentere for, som svar på at man blot skulle holde sig for ørene og gå ud og købe spillet på trods af at både anmeldere og brugere fortæller at Aliens: CM er en fadæse af dimensioner. Jeg forsøger, som vel alle andre, at danne mig et billede gennem anmeldelser, fora, videoer etc., og tager derefter beslutningen om de kritikpunkter der har måttet være er nogen jeg sagtens kan leve med, eller om spillet gode sider opvejer disse.

@Olimar
Det er ret vildt der er så stor forskel. Jeg kan forstå at konsol-udgaverne har svært ved at nå samme niveau som den target render der præsenteres i demoen, men PC-versionen burde i det mindste kunne lægge sig tæt op ad den.

Det er ret vild så stor en forskel der er, der er gået et eller andet helt galt.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/02-13 00:06 
Her er endnu et kig på hvad der IKKE er i spillet.
Jeg havde faktisk helt glemt hvor lækker E3 demoen var i forhold til det færdige spil

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/6832-A-LIE-ns-Colonial-Marines
la0sla0sSkrevet 14/02-13 09:37 
Det er godt nok vildt, at det spil er i så skidt stand, efter så mange år, og at man øjensynligt, meget tæt på launch har haft noget så uspilleligt.

RPS graver lidt i, hvad der mon kan være sket.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 14/02-13 09:41, rettet 14/02-13 09:42 

Det irriterer mig lidt at folk bliver ved med at gå op i sådan nogle detaljer, hvis problemet med spillet er at det slet ikke er et godt spil.
Ja, det er underligt at nogle af de effekter og lyssætning der er vist ved tidligere demonstrationer ikke er kommet med, men jeg synes stadig det er et rigtig flot spil ud fra hvad jeg ser.
At folk bliver ved med at hænge sig i ting som at udviklerne har valgt at gøre et rum lidt lysere og ikke har fået effekten af glas der krakelerer med, såvel som teksturfejl, plothuller, osv. synes jeg bare får al kritiken til at lyde som nitpicking, og ikke ting der kan komme i vejen for at spillet stadig kunne være et rigtig godt spil.

Jeg siger ikke at det ikke er berettiget kritik, men jeg synes det lyder som fokusområder man ikke bør bruge så meget tid på, hvis der er meget værre ting galt med spillet.

AvP fra 1999 har da slet ingen dynamisk belysning, og det er stadig et ret godt spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 14/02-13 09:57 
Men at AvP spillet tilbage i 1999 gør jo ikke Colonial Marienes til et bedre spil.
Jeg har skisme svært ved at forstå hvad GearBox kan have ud af at sende et ufærdigt spil på gaden. De smadrer jo deres ry både hos spillere og udgivere samtidig med at de ødelægger muligheden for at skabe, hvad der kunne have været, et fantastisk franchise... Nu kommer vi nok ikke til at se Colonial Marines 2 og 3 !
Nu vil mange sikkert sige at de gør det for at tjene deres usle mammon på os gamere, men det kan da ikke være hele sandheden. Der må da sidde folk i kulissen og rive sig i håret over at se hvad produktet Colonial Marines er blevet til. Endvidere må Nintendo stå med "lange løg" da en stor del af deres reklame for WiiUens controller beroede på netop Colonial Marines og dennes motion sensor.

Så hvad er meningen !!!!
SumezSumezSkrevet 14/02-13 10:00 
SuperMikkel>
Men at AvP spillet tilbage i 1999 gør jo ikke Colonial Marienes til et bedre spil.

Jeg forsvarer slet ikke Cologne Marinade, jeg siger bare det er underligt for pressen at fokusere så meget på områder, der på ingen måder er nødvendige for at lave et godt spil.

Nu vil mange sikkert sige at de gør det for at tjene deres usle mammon på os gamere, men det kan da ikke være hele sandheden. Der må da sidde folk i kulissen og rive sig i håret over at se hvad produktet Colonial Marines er blevet til.

Ja, det kunne lugte lidt af en billig licens-cash-in, men det kan bestemt ikke være et "slipse-issue", nej.
Udviklingen har jo taget, hvad, rigtig mange år? Det har formentlig været rigtig dyrt at udvikle, så der har helt sikkert været satset på et spil af rigtig høj kvalitet ovenfra. Rocksteady har udviklet fantastiske licensspil på den halve tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/02-13 10:10 
Jeg tror der er lidt snebolds effekt over det. Allan til Kolonial Afdelingen er et skuffende spil til en sådan en grad at pressen og folk virkelig er gået i detaljer med at pille det fra hinanden.
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig