X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aliens: Colonial Marines


Svar
RaGeRaGeSkrevet 20/02-08 18:22, rettet 20/02-08 18:25 
Det var lige hvad jeg manglede! Fedt at det bliver genoplivet på de nye konsoller, og så at man spiller udelukkende som Marines heri med alt gejl fra de første 2 film såsom radaren og flammekasteren :P For mig står AvP2 Marine campaign som det mest uhygglige og spændende jeg nogensinde har spillet, selvom det har nogle år bag sig nu.

Jeg er totalt op at køre over, at vi får mulighede... Se hele indlægget


Click me
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 28/01-12 00:39 
Er dette ikke en ny trailer ?
http://www.youtube.com/watch?v=ejWKFK4ghJ4
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
nerosnerosSkrevet 28/01-12 08:54 
Jeg har ihvertfald ikke set den før.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 04/02-12 22:54 
Her kommer en gameplay-trailer:

They mostly come at night...mostly
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/04-12 21:05 
http://www.jeuxvideo.fr/jeux/aliens-colonial-marines/video/video-gameplay-2-un-peu-de-la-campagne-solo-413188.html
mere gameplay
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/04-12 22:00 
Synes stadig det ser rigtig lovende ud. Ville ønske at de viste noget "rigtig" gameplay frem for det her hvor de prøver at få det hele til at se "realistisk" ud ved at snegle sig rundt. Sådan er der jo ikke nogen vil spille det alligevel. De sidste 10 sekunder er meget fede :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 04/04-12 22:08, rettet 04/04-12 22:09 
Det har vi vist set ikke?

Jeg glæder mig stadig helt vildt! Håber ikke at der er alt for meget on rail shooteri. Hvis der er noget jeg hader er det FPS'ere med alt for meget on rail shooteri. Faktisk håber jeg der slet ikke er noget.

Når jeg skriver on rail shooteri tænker jeg på den slags hvor man sidder på et tog, bil, helikopter osv og kameraet følger dig rundt i landskabet og så skal du bare sidde og skyde :-( Booooooring!

Det er sådan noget unødvendigt fyld som ingen spil er tjent med.
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 04/04-12 22:32, rettet 05/04-12 18:54 
MGS4 har nu en ret vellykket og intens on-rails-sekvens på en motorcykel (måske flere, har ikke gennemført) :)

Men enig i, at det let kan blive kedeligt. En on-rails-sekvens på ryggen af en alien, kunne jeg dog godt forestille mig kunne være sjovt...
nerosnerosSkrevet 05/04-12 10:11 
jaes>
MGS4 har nu en ret vellykket og intens on-rails-sekvens på en motorcykel (måske flere, har ikke gennemført) :)

Ja det husker jeg faktisk godt, og fra nu af kalder jeg det også for on-rails-sekvens ;-)

På nær MGS4 så synes jeg den slags virkelig skal afskaffes hårdt.
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 06/04-12 16:19 
neros>
På nær MGS4 så synes jeg den slags virkelig skal afskaffes hårdt.

Med mindre vi får lov til at galopere på en rasende alien på gulv, vægge og lofter, mens vi nakker dens familie.

Jeg er helt enig, specielt med det sidste.
nerosnerosSkrevet 07/04-12 08:41, rettet 07/04-12 08:43 
Så er der lidt nyt igen.

Synes især lys effekterne gør det godt og giver en uhyggelige stemning. Multiplayer ser også sjovt ud. Hold op kom nu bare med det...!

Preview
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 07/04-12 13:30, rettet 07/04-12 13:31 
Jeg husker en railshooter sekvens fra GTA San Andreas, hvor det ender med at bilen braser gennem et stort reklameskilt. Før stod der "the taste of things to come" men efter bilen kørte igennem, forsvandt "things to"

..... x-D

Typisk Rockstar.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 07/04-12 14:41 
Hehe :-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/04-12 14:47 
Det ser skide godt ud :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 07/04-12 16:04 
Konsolkongen>
Det ser skide godt ud :)

Måske det bedste Allan spil nogensinde!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/04-12 16:37 
I hvert fald det mest realistiske :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkenDarkenSkrevet 07/04-12 19:35, rettet 07/04-12 19:41 
Bliver bare lidt bange, da det er multi platform. Det ender tit med at pc versionen blot bliver en port og slet ikke bliver optimeret med styring eller grafik (og NEJ! jeg sætter IKKE en xbox controller til min pc I vanhellige konsol hunde!). Sega's AvP skuffede helt vildt på pc.


Jeg vil have AvP1 dagene tilbage, ikke nok med at campaigns var gode, så var coop og vs. modes geniale. Det var fandemer uhyggeligt at være marine, men hvis man spille som et ordenligt squad, så skulle der meget til at kunne slagte alle. I vs. spillede man typisk uden Predator (den var for imba) og det betød mondo at man kunne ødelægge nogle lyskilder så marines skulle koordinere flares. I coop var det bare et spørgsmål om at overleve. Og nej det er ikke bare nostalgi, da vi prøvede det igen til lan sidste år. Og ja marines i panik skyder ofte deres buddies (*host*)


edit: videoen ser godt ud, men det gjorde Segas AvP også. :(

Random tube vid af det gamle AvP's multiplayer
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 07/04-12 20:09, rettet 07/04-12 20:11 
PC hvad er det? ;-)

Sega's AvP var en stinker uanset platform. Jeg er ret sikker på det denne gang er et ambitiøst tiltag i serien. Man forsøger virkelig at lave et Alien spil der tager tråden op efter Cameron's Aliens fra 1986. Tænk lige lidt over det! Jeg tror der er ret så meget kærlighed under hjelmen denne gang. 4 player co-op er da en drøm der går i opfyldelse hvis man er Aliens 1986 fan !

AvP universet er da glimrende og de to første PC spil var gode men filmene der kom ødelagde alt totalt. Bortset fra Atari Jaguarens, PC spillene og Capcom's ene AvP spil er det aldrig lykkedes at fange universet af de to film/tegneserier igen på spil. Jeg er lykkelig over at der ingen Predator er med denne gang. Nej lad os få et rigtigt Aliens spil uden noget mix over. Det trænger vi til!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 21/05-12 15:23 
Forsinket... igen... igen...

Datoen hedder nu 12. feb 2013

Kilde med ny trailer
nerosnerosSkrevet 21/05-12 15:54 
Shit! :-(
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-12 15:57 
Kommer der overhovedet nogen spil i år efterhånden? :D
Bioshock Infinite og Tomb Raider er også først næste år.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/05-12 18:22 
resident evil 6 :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-12 18:35 
Indtil videre ja :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/05-12 18:44 
Hmmm, Dishonored!? Det ser godt nok lidt tyndt ud for resten af 2012 :/
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-12 19:24 
Sleeping Dogs kunne også være sjovt selvom det ser lidt halv-janky ud.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/06-12 01:29 
Opdagede lige, at de lover 2-player split-screen co-op. Day one purchase for mig!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
nerosnerosSkrevet 10/06-12 23:05, rettet 10/06-12 23:11 
Efter at have set lidt multiplayer action fra spillet kom jeg til at læse der var ønsker om et survival horror Aliens spil i stedet for det vi får denne gang. Hvorfor har man egentlig aldrig nogensinde givet sig i kast med det i nyere tid? Dig alene ombord på et dødsens forladt Nostromo og et par Aliens :D Damn det kunne være så fedt!

Jeg har det fint nok med at man denne gang forsøger sig med et spil som bygger videre på Cameron's Aliens film, men håber at det ikke bare bliver en omgang straight gå frem skyde og cover.
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 10/06-12 23:20, rettet 10/06-12 23:26 
I og med der er fokus på motion trackeren, må der være nogle stille skid-i-bukserne-før-stormen-momenter, ellers giver den ikke så meget mening. Men håber også spillet bliver mindst ligeså meget gys/stealth som action. Og gerne noget med at sætte onde fælder op ;)
JmogJmogSkrevet 11/06-12 01:14 
Darkbeat>
Sleeping Dogs kunne også være sjovt selvom det ser lidt halv-janky ud.

Det kommer næsten helt sikkert ikke i år. Når man er klar til at vise noget fra et nyt AAA-spil for første gang, så er der som regel mere end fem måneder til spillet er færdigt. Jeg gætter på at det kommer til julen næste år. Tidligst sommeren.
jaesjaesSkrevet 11/06-12 01:42 
Øh, det har jo allerede en dato i nær fremtid (august), så selvom det evt. forsinkes, er der gode muligheder for det kommer i år :)
nerosnerosSkrevet 11/06-12 06:59 
jaes>
Men håber også spillet bliver mindst ligeså meget gys/stealth som action. Og gerne noget med at sætte onde fælder op ;)

Hehe også her :-)

August! Jeg troede det først kom i starten af 2013?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 11/06-12 08:57 
Der er korrekt. Se linket længere oppe.
SumezSumezSkrevet 11/06-12 09:44 
neros>
Efter at have set lidt multiplayer action fra spillet kom jeg til at læse der var ønsker om et survival horror Aliens spil i stedet for det vi får denne gang. Hvorfor har man egentlig aldrig nogensinde givet sig i kast med det i nyere tid? Dig alene ombord på et dødsens forladt Nostromo og et par Aliens :D Damn det kunne være så fedt!

Er det ikke bare Rebellions "gamle" AvP til PC fra 1999? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/06-12 10:09, rettet 11/06-12 10:10 
neros>
Dig alene ombord på et dødsens forladt Nostromo og et par Aliens :D Damn det kunne være så fedt!

Plottet: Faktisk eksploderer Nostromo slet ikke i Alien. I det sidste sekund før skibet selvdestruerer, dukker Spock op med noget rødt stof som suger Nostromo (Ripley tror bare at skibet eksploderer) ind i et parallelunivers hvor aliens har overtaget. Der klones så en ny Ripley ud fra en efterladt tampon, og hun kæmper imod en lind strøm af aliens udstyret med de våben de havde glemt de havde i en lagerhal på skibet. :D
nerosnerosSkrevet 11/06-12 11:31 
Du skal nok stoppe med det røg Beano :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 11/06-12 11:44 
Det bliver svært :D
nerosnerosSkrevet 11/06-12 13:06 
neros>
Hvorfor har man egentlig aldrig nogensinde givet sig i kast med det i nyere tid? Dig alene ombord på et dødsens forladt Nostromo og et par Aliens :D Damn det kunne være så fedt!

Men beklager det var min kat der skrev indlægget..!

Men jeg tror den mente "Nostromo agtigt rumskib".
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/06-12 13:14 
Beano>
Plottet: Faktisk eksploderer Nostromo slet ikke i Alien. I det sidste sekund før skibet selvdestruerer, dukker Spock op med noget rødt stof som suger Nostromo (Ripley tror bare at skibet eksploderer) ind i et parallelunivers hvor aliens har overtaget. Der klones så en ny Ripley ud fra en efterladt tampon, og hun kæmper imod en lind strøm af aliens udstyret med de våben de havde glemt de havde i en lagerhal på skibet. :D

Lyder mistænkeligt meget som Alien 4 :D
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 11/06-12 13:19, rettet 11/06-12 13:19 
@Neros: Pinligt! Ny kat!

@KB2: Nej da :D
jaesjaesSkrevet 11/06-12 14:50 
Det med august var jo Sleeping Dogs :)
BeanoBeanoSkrevet 11/06-12 14:59 
Jeg sover videre...
BeanoBeanoSkrevet 30/08-12 18:14 
Uh!

Escape Mode video:
http://www.gamespot.com/aliens-colonial-marines-2012/videos/aliens-colonial-marines-escape-mode-trailer-6393909
nerosnerosSkrevet 30/08-12 18:25 
Hold nu KÆFT det ser fedt ud!!!!!! :O
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 30/08-12 18:56, rettet 30/08-12 18:59 
Nu har jeg set frem til det spil i fire år, og det ser mere og mere ud til, at det bliver godt. Glæder mig i hvert fald meget til at prøve det!

Edit: Og udgivelsesdato hedder iflg. Gamespress stadig 12/2 2013. Plejer de ikke at skubbe den hver gang, de sender noget nyt ud?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkenDarkenSkrevet 30/08-12 19:17 
Bare lidt skidt ik?:
Number of Players: 1-4 Players
Number of Online Players: 4 Players Online

Så "LEFT4D..ARRRRRRG*" eller hvad? Nu indrømmer jeg at jeg ikke kan huske det præcise antal spillere man kunne være i AvP1 (1999 pc versionen) men minimum 16 ihvertfald. og så ser hastigheden af gameplay ud til at være konsol baseret.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
WehnerWehnerSkrevet 30/08-12 19:22 
Det ser da ud til, at man kan spille 4v4.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 31/08-12 12:27 
Det kan man - det gjorde jeg i går. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 31/08-12 12:28 
Har du skrevet under på, at du skal af med din førstefødte, hvis du fortæller om det? (blærerøv:))
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 31/08-12 13:58 
Nej :D

De havde sat otte maskiner op på PanVision PlayGround i går. Først kunne man spille 2vs2 TDM, hvor der sad SEGA-folk og spillede Aliens, og senere spillede vi 4vs3. Det er ret flot og tykt af stemning, og jeg morede mig ret godt - jeg tror dog ikke der var nogen der vandt over Aliens på noget tidspunkt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 31/08-12 14:05 
Jeg glæder mig officielt stadig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 25/12-12 13:50, rettet 25/12-12 13:58 
Hold da kæft jeg glæder mig!

Suspense Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=shnrNMh3PYM&feature=fvwp

(NEW) Survivor Mode Trailer
Bashful Neophyte
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig