X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aliens: Colonial Marines


Svar
RaGeRaGeSkrevet 20/02-08 18:22, rettet 20/02-08 18:25 
Det var lige hvad jeg manglede! Fedt at det bliver genoplivet på de nye konsoller, og så at man spiller udelukkende som Marines heri med alt gejl fra de første 2 film såsom radaren og flammekasteren :P For mig står AvP2 Marine campaign som det mest uhygglige og spændende jeg nogensinde har spillet, selvom det har nogle år bag sig nu.

Jeg er totalt op at køre over, at vi får mulighede... Se hele indlægget


Click me
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
480 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
RaGeRaGeSkrevet 20/02-08 18:22, rettet 20/02-08 18:25 
Det var lige hvad jeg manglede! Fedt at det bliver genoplivet på de nye konsoller, og så at man spiller udelukkende som Marines heri med alt gejl fra de første 2 film såsom radaren og flammekasteren :P For mig står AvP2 Marine campaign som det mest uhygglige og spændende jeg nogensinde har spillet, selvom det har nogle år bag sig nu.

Jeg er totalt op at køre over, at vi får muligheden for 4 player co-op online, det kan ikke blive mindre end fantastisk!

De nævner godt nok ikk 4 player co-op i denne nyhed, men har læst på gamefront.de, hvor de bekræfter det.

Click me
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
nerosnerosSkrevet 20/02-08 18:36, rettet 20/02-08 18:36 
Derfor spiller jeg computerspil..! Glæder mig så meget til det her. Damn kan ikke vente, og så skulle der vist også komme et RPG, men det må vi snakke om i en anden tråd nu gælder det FPS'eren. Endelig!
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 20/02-08 22:39 
Det glæder jeg mig også meget til. Håber snart, der kommer noget mere info om det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RaGeRaGeSkrevet 20/02-08 23:23, rettet 20/02-08 23:31 
Gamefront har lidt omkring selve spillets handling og hvor historien foregår.

-----------------

Weitere Details zu Aliens: Colonial Marines

19.02.08 - Hier sind weitere Einzelheiten zum teambasierten Shooter Aliens: Colonial Marines (PS3, Xbox 360) von Sega und Gearbox Software aus der Game Informer (Danke an xenosaga123).

- Vier Colonial Marines erforschen die U.S.S. Sulcaco. Anders als in herkömmlichen Ego-Shootern, gibt es keinen zentralen Helden - diese Rolle teilen sich alle vier Charaktere.

- Die Marines führen vier Waffen: Hauptwaffe (Pulse Rifle, Smartgun), Zweitwaffe, Granaten, Pistole.

Die Zweitwaffe variiert und hängt vom Charakter ab (so wie Hicks Shotgun im Aliens-Film). Ein Flammenwerfer ist eben so mit dabei wie der 'Motion Tracker', um Aliens aufzuspüren.

- Die Entwickler wollen bei der Darstellung der Soldaten authentisch bleiben: Deshalb lassen die Charaktere keine Waffen fallen oder heben sie auf. Daher wechselt man in der Geschichte auch zwischen den vier Charakteren; zum einen, um die Soldaten realistisch darzustellen, zum anderen, um dem Spieler Zugang zu verschiedenen Waffen zu geben.

- Jeder Charakter trägt einen Spezielgegegenstand mit sich rum. Damit ist Interaktion mit den Gefährten oder der Umgebung möglich: Ein Hacker-Werkzeug für versperrte Türen, eine Art Schweißbrenner zum Versiegeln von Türen und Erste-Hilfe-Kästen.

- Der Spieler erteilt seinem Team Befehle. Neben den üblichen Anweisungen für Bewegen und Angreifen gibt es auch kontextabhänige Befehle (Türen hacken oder verschweißen, Geschütztürme aufstellen).

- Es soll Horror-Elemente aus den Filmen geben. So nutzen die Aliens die Umgebung zu ihrem Vorteil, kriechen durch Luftschächte, Rohre oder attackieren durch einen Gitterrost am Boden.

- Offline gibt es eine kooperative Kampagne für zwei Teilnehmer im geteilten Bilschirm, online mit bis zu vier Leuten. Weitere Mehrspieler-Modi sind geplant.

- Die Entwickler versprechen, dass es zu Situationen kommen soll, in denen der Spieler sich verbarrikadieren muss, um eine Angriffswelle der Aliens zu überleben.

- Den Charakteren will Gearbox Tiefe verleihen - sie sollen keinesfalls als Kanonenfutter rüberkommen, nur, weil es Soldaten sind.

- Das Spiel soll über die Sulaco hinausgehen, und es soll auch menschliche Gegner geben; sie gelten als biologische Aliens-Waffen.

- Das Mysterium um die Spezies der 'Space Jockeys' könnte vielleicht gelüftet werden. Der 'Space Jockey' - wird auch 'The Pilot' oder von James Cameron 'Big Dental Patient' genant - war im ersten Alien-Film zu sehen. Die tote Kreatur saß in einem Raumschiff auf dem Mond LV-426 und war wohl das erste Opfer der Xenomorphs und damit wohl ihr Schöpfer.

- Unter dem Teamkameraden befinden sich Leute, die unbedingt überleben müssen - bis die Macher sie in der Hauptgeschichte sterben lassen.

- Geplant sind auch Nahkämpfe gegen die Aliens. Dazu könnte z.B. der Kampf im Hangar gegen die Alien-Königin aus 'Aliens - Die Rückkehr' gehören, sofern die Entwickler diese Szene einbauen wollen.

- Unter den Aliens befinden sich unterschiedliche Typen: Das Original-Alien ist clever, ist eine Art 'Scout'. Es versteckt sich und greift aus dem Hinterhalt an. Dann gibt es den Alien-Warrior, den man aus 'Aliens - Die Rückkehr' kennt: Er jagd den Spieler und greift auch in Überzahl an.

- Brian Cozzens, der Art Director bei Gearbox, betont, dass man endlich an dem Punkt angekommen ist, wo sich das Spiel in einem ähnlichen 'Blockbuster-Stil' wie die Filme befindet.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 20/02-08 23:38 
Jeg ser også en del frem til spillet, 4 player co-op ville være meget lækkert.
Glæder mig til at se nogle screenshots fra spillet.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 20/02-08 23:39 
Ach, sehr geil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 21/02-08 00:53 
Ja det skulle have været ude på PS2, glæder mig meget til det kommer. Hvilken platform kommer det til?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
RaGeRaGeSkrevet 21/02-08 07:54 
Xbox360 og PS3.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
nerosnerosSkrevet 21/02-08 08:48 
Spændene læsning. Kunne da være fedt at se lidt til de "Space Jockeys" også og hvad det er for nogle væsner. Online CO-OP mama mia... :-)

Jeg skal være Hudson!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 20/11-08 12:48 
Ikke fordi man ser så meget, men jeg er ligeglad glæder mig så meget.

Teaser ;-)
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/11-08 13:01, rettet 20/11-08 13:01 
Nøj, hvor jeg bare HADER teasere SÅ hårdt! :-( De viser ikke en skid, og jeg forstår slet ikke de folk i salen, der bare pumper stemningen op til de sygelige højder. Jæ vil ha' nå'd ingame!
nerosnerosSkrevet 20/11-08 13:23 
Ja det er en sygelig hype, men er man Aliens fan som mig kan jeg ikke lade være med at juble :-)
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 20/11-08 13:26 
neros>
Jeg skal være Hudson!

Neros: Ejjj mit hold døde! Game Over Man.. Game Over!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/11-08 21:51 
Nogen der ved lidt om hvornår spillet udkommer?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 20/11-08 22:29, rettet 20/11-08 22:29 
Nej ikke rigtigt men ved det kommer engang til næste år omkring efteråret eller sådan noget. Kan faktisk ikke lige huske hvor jeg har det fra? Laaaaaaang tid til :-(
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 20/11-08 22:34, rettet 20/11-08 22:42 
Darken: What do you mean, "*They* cut the power"? How could they cut the power, man? They're animals!

Hey Vasquez, have you ever been mistaken for a man?

eller:

Hey, maybe you haven't been keeping up on current events, but we just got our asses kicked, pal!

Jeg elsker Hudsons quotes :-)

Sorry alt det nørderi.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/11-08 22:43 
Hvis det bliver bare nogenlunde ligesom det første AVP er jeg glad. Mon ikke det bliver langt mere actionpræget, når nu titlen lægger sig op ad film nr. 2?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 20/11-08 23:04, rettet 20/11-08 23:12 
Hvis det er rigtigt hvad jeg har læst om spillet så kunne det tyde på, at det godt kunne blive en tactical shooter a la Rainbow Six Vegas eller noget i den stil med et team med forskellige egenskaber/opgaver osv, men jo jeg er sikker på man prøver at ramme Aliens filmen. Håber også der bliver en del customization i hvordan ens marine ser ud osv, håber jeg :-) Jeg skal være en ultimate badass!
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 20/11-08 23:12 
Jeg forestiller mig det som Halo uden MC, så man spiller marine i stedet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 20/11-08 23:13, rettet 20/11-08 23:17 
Arrgh det håber jeg ikke men der er måske visse ligheder med hvordan de marines i Halo snakker. Hvor mon Bungie fik den ide fra?

Screens
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 20/11-08 23:33 
Det her er et spil, der potentielt kunne fungere monstergodt både som co-op, i single-player og i multiplayer. Håber virkelig, at Gearbox fokuserer i det mindste nogenlunde lige meget på alle tre områder.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/11-08 10:34 
Der ser ud til at være lidt problemer i Gearbox, men Aliens er dog fortsat under udvikling.

Rumor: Gearbox Lays Off 26, Drops Aliens: Colonial Marines - Update: Gearbox President Responds
(...)
nerosnerosSkrevet 22/11-08 17:00 
Hvis det bliver aflyst så går jeg helt bananas :-(
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/11-08 22:37 
Bare rolig, de dropper nok bare PS3-udgaven :-D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/11-08 16:38 
Det er PS3 versionen der er vist screenshots fra så mon ikke de allerede er nået et stykke med den? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/11-08 00:16 
Jeg ved ikke om det fordi vi er på et dansk forum, men jeg bliver ved med at læse titlen på denne her post i hovedet som "Aliens: Kolonial Mariner" hvilket lyder væsentligt mindre intimiderende end den engelske titel.
nerosnerosSkrevet 21/05-09 20:47, rettet 21/05-09 20:48 
Hvaaah bliver spillet aflyst eller hva? Synes alle folk snakker om det på diverse forums?
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 21/05-09 21:12 
Man kan frygte, at spillet kommer til at lide samme skæbne som Duke Nukem Forever. Spillet har jo været i udvikling i en eller anden form siden 2001.

Aliens Colonial Marines hos wikipedia
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 24/05-09 13:04, rettet 24/05-09 13:04 
Ja det er rigtig nok. Jeg frygter lidt det ville ske....snøft :-(
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 25/04-10 13:57 
Ok mig bekendt kommer det her altså til at ske i 2010 kan jeg læse rundt om på nettet. Jeg glæder mig så vandvigtigt meget til det spil at jeg næsten ikke kan vente. DET SKAL BARE LEVERE ;-)

Nogen der har noget nyt omkring det?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 08/11-10 20:27 
Tjah så kommer det nok heller ikke i 2010? ...Suk :-(

Four player co-op mode!! Det kunne være så fedt, så fedt!
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 15/12-10 08:11 
Lidt nyt:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-12-14-aliens-colonial-marines-reveal-soon
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 15/12-10 09:20, rettet 15/12-10 09:21 
Det er nok det spil i verdenen som har været længst under udvikling ever! Så skal vi virkelig vente et år mere på at det kommer....så vildt nederen :-(

Men UTROLIGT fedt at det alligevel kommer :D
Bashful Neophyte
ViolatorViolatorSkrevet 21/12-10 23:47 
Tror ikke du skal vente et helt år endnu :) Men så fedt at det kommer. Er det spil jeg har set mest frem til de sidste par år...
nerosnerosSkrevet 22/12-10 00:56 
Violator>
Er det spil jeg har set mest frem til de sidste par år...

..Også mig!
Bashful Neophyte
ViolatorViolatorSkrevet 22/12-10 14:48 
Man kan håbe, at grunden til at det har været så længe undervejs skyldes, at Sega ikke vil smide et halvskidt spil som AvP på gaden igen!

Jeg krydser så meget fingre for en ordentlig genoplivning af Alien franchisen...
nerosnerosSkrevet 22/12-10 15:11 
Ja klart men mit indtryk er bare at SEGA elsker deres nye AVP spil, men på den anden side det skal de jo sige ;-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 12/05-11 15:30 
Nyt Alien-spil på vej. Udviklet af Creative Assembly og udgivet af Sega.

Det bliver et actionspil, og meget taler vel for, at det bliver et 3. personsspil.

http://www.rockpapershotgun.com/2011/05/12/creative-assembly-alien/
nerosnerosSkrevet 12/05-11 15:47 
Altså det her er endnu et nyt AVP spil udgivet fra SEGA på vej ? Jeg er forvirret...
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 12/05-11 15:47 
Nej, et nyt Alien-spil, udgivet af SEGA.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 12/05-11 16:42 
Forhelvede så håber jeg det kommer efter Aliens: Colonial Marines ellers dør og drukner det spil for good.
Bashful Neophyte
ViolatorViolatorSkrevet 12/05-11 20:52 
Mon ikke CM ser dagens lys først...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/05-11 10:10 


Sløret bliver løftet til E3?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 27/05-11 10:34 
Haha! Super fede nyheder! Jeg kan næsten ikke vente..
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/05-11 11:54 
Jeg overvejede at skrive "Neros bliver glad" i linkteksten :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 27/05-11 12:01 
Jeg syntes dukkehovedet opfordrer folk til at gøre vold på børn - håber spillet bannes!!
nerosnerosSkrevet 27/05-11 20:11, rettet 27/05-11 20:12 
Hihi ;-)

Nej da Beano..!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 27/05-11 21:01 
Jo da ;D
ViolatorViolatorSkrevet 02/06-11 06:37 
http://174.143.27.200/

password: father

enjoy teaseren...
ViolatorViolatorSkrevet 02/06-11 17:30 
Jeg er da total klar til det spil! Hold da ferie hvor ser det sweet ud!

Men mon ikke det først udkommer i forbindelse med Prometheus :
480 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig