X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii Fit til DK d. 25-4


Svar
Per SPer SSkrevet 20/02-08 12:04 
Uredigeret pressemeddelelse fra Bergsala, inklusiv salgsgas:

Wii Fit til Danmark den 25. april

Wii Fit, Nintendos seneste innovative produkt, bliver lanceret i Danmark den 25. april i år. Siden lanceringen i Japan den 1. december sidste år har Wii Fit solgt i mere end 1,4 millioner eksemplarer. Det gør den til en af de absolut hurtigst sælgende spil til Wii i Japan. Dog skal det tilføjes, at Wii Fit er betydeligt mere end et klassisk spil...

Wii Fit er designet til at bevæge hele familien. Wii Fit har således formået at overbevise familier om at træne og tænke på, at man skal tage vare på sin krop. Og det på en sjov og underholdende måde. Dette har Nintendo observeret i Japan siden lanceringen i december.

Wii Fit udgives sammen med et såkaldt Wii Balance Board. Dette balancebræt er innovativt, trådløst, spændende at bruge og ekstremt trykfølsomt for at kunne udføre det, det gør. Det mærker præcist, hvordan du læner dig og kan blandt andet hjælpe dig med at få en bedre balance.

Den bedste måde at finde ud af, hvad Wii Fit kan, er naturligvis at teste den selv. Fra den 25. april findes Wii Fit i butikkerne. Prisen bliver fastsat lidt længere fremme.

Vil du vide mere om Wii Fit, kan du gå ind på www.nintendo.dk <http://www.nintendo.dk> og læse om spillet. Der findes også en udmærket artikel om Wii Fit på Wikipedia.org
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
MrCaseMrCaseSkrevet 20/02-08 12:39 
Perfekt. Jeg glæder mig allerede til at stå og lave yoga-øvelser foran mit tv. Nej nej... det er noget helt andet en 'Balder af Stål'!!! ;-)
Have you considered sucking less?
dRxLdRxLSkrevet 29/07-08 10:34 
Nogen der har en idé om hvor man ville kunne finde Wii Fit på nuværende? Alle steder som spilpriser.dk lister, synes at have den i restordre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PapandPapandSkrevet 29/07-08 11:26 
Jeg tror de fleste GAME butikker skulle have den på lager nu.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dRxLdRxLSkrevet 31/07-08 09:13 
Har GAME en hjemmeside, eller er der telefonnumre på butikker i København?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WonderboyWonderboySkrevet 31/07-08 09:53 
Du kan finde dem her.

Game butikker.
I love monster land
CoreCoreSkrevet 25/12-08 23:36, rettet 26/12-08 00:28 
Er det mig eller Nintendo der overser noget?

Kan det virkelig passe at der ingen form for party-mode er i Wii Fit?

Da jeg skulle spille det med familien her i juledagene, erfarede vi at man åbenbart ikke har mulighed for at hverken at dyste på fælles scoreboard, eller skifte imellem de oprettede profiler. Dette var helt ad helvedes til, da min mors kæreste der er en del tungere end os andre, ikke havde mulighed for at være med, da den random-profil vi skiftedes til at spille med, ikke var tilpasset ham.

Eksempel: I Skihop-spillet hoppede han pr. automatik hvis han spillede på min profil, mens jeg slet ikke kunne hoppe hvis jeg spillede på hans.

Eneste løsning vi kunne finde var "Trial", hvor man ikke alene kun havde adgang til nogle få spil, men også skulle ud i hovedmenuen efter hver spillers tur, resulterende i latterligt meget ventetid.

Kan det passe? For hvis ja, så syntes jeg da godt nok at det er amatør-agtigt...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WikzoWikzoSkrevet 26/12-08 00:23 
Det er helt rigtigt, og faktisk meget dumt lavet af Nintendo. Spillet er kun udviklet med én person in mente, så alle skal have hver deres profil med data for træningsdage, rekorder osv. Det eneste "multiplayer-agtige" jeg kan finde i spillet er rekordlisten, hvor man kan sammenligne tider/points mellem de forskellige profiler. Tåbeligt ...

Jeg har ikke selv prøvet det, men det nye Rayman ("TV Show Party" eller sådan noget) har vist større fokus på multiplayer med Balance Boardet.
CoreCoreSkrevet 26/12-08 00:31 
Det er godt nok fjollet. Især når spillet under indlæsningstiden også har "Nothing motivates you better, than playing Wii Fit with friends", stående på skærmen.

Major-FAIL Nintendo!

Jeg får kigget nærmere på Rayman så, tak for tippet. Det første Raving Rabbids er bestemt heller ikke dumt, så hvis "TV" er ligeværdigt med det, burde det godt kunne virke efter hensigten ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/01-09 18:47 
Nogen der ved hvor de har Wii fit på lager i Aalborg området??? I needs it!!! Oy!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
tmliljatmliljaSkrevet 29/01-09 19:33 
Jeg ved intet om lagerstatus ved Aalborg, men det er på lager i følgende netbutikker:

http://www.shoxx.com/catalog/product_info.php/language/da?products_id=8168&cref=

http://www.mm-konsol.dk/produkter/visvare.asp?varenr=4093&menu=Nintendo

http://www.cybercom.dk/vare.asp?varenr=24WI1013
solid snakesolid snakeSkrevet 08/03-09 04:51 
Jeg hørte at der er snak om der skulle være udkommet et nyt og forbedret Wii board, eller er det bare rygter?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig