X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario Kart Wii i DK d. 11-4


Svar
Per SPer SSkrevet 20/02-08 12:02 
Uredigeret pressemeddelelse fra Bergsala, inklusiv salgsgas:

Mario Kart Wii i Danmark den 11. april

I dag meddelte Nintendo, at Mario Kart Wii lanceres i Danmark den 11. april i år.

Mario Kart Wii bliver lanceret sammen med et rat, der går under navnet Wii Wheel. Du behøver dog ikke at bruge rattet i spillet, hvis du ikke har lyst. Mario Kart Wii kan også st... Se hele indlægget
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
180 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/04-08 16:37 
0602 6512 4865

...lorte system

Jeg er sikkert ikke med kl 20... det er der omkring vi spiser...
EchoEchoSkrevet 19/04-08 18:59 
Jeg er frisk på kl. 20!

Hvor mange bliver vi? :)
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
seebergseebergSkrevet 19/04-08 20:30 
Hvor bliver folk af? :)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
ChronoChronoSkrevet 19/04-08 20:47 
Jeg kan ikke lige nu. Måske kl. 23?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 20/04-08 12:58 
Gametrailers har nogle videoer der sammenligner de forskellige spil i serien med Wii-udgaven:
http://www.gametrailers.com/player/32958.html
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
rapsacrapsacSkrevet 20/04-08 15:54 
det var præcis det jeg frygtede- GCspil med WII kontrol... men det er vist også onlinedelen der er det store trækplaster i spillet?
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
ChronoChronoSkrevet 20/04-08 16:03 
Det minder da i mine øjne ikke så meget om GC-udgaven som det minder om DS og N64-udgaverne. Udover selvfølgelig det grafiske.

Og hvis du ikke synes om Wiimote-kontrollen kan du jo bare bruge en anden controller.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
rapsacrapsacSkrevet 20/04-08 16:19 
Det var på det grafiske jeg mente- ikke at det er en dårlig ting. Jeg har været på nippet til flere gange at ligge 400,- på bordet men jeg er i tvivl om jeg får nok for pengene. I forvejen har jeg GC-versionen, har downloadet 64-versionen til min wii samt jeg har DS-udgaven. En del af banerne i wii skulle jeg være gengangere fra netop disse...?
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
BeanoBeanoSkrevet 20/04-08 16:36 
16 af banerne er helt nye og de sidste 16 baner er fra tidligere spil inkl. Double Dash. Jeg syntes Mario Kart Wii er noget bedre end Double Dash - bedre baner og knap så cheesy AI :)
KalicolaKalicolaSkrevet 20/04-08 16:43 
Jeg har desværre ikke prøvet spillet endnu. Men så vidt jeg kan dømme ud fra den comparison video, så er GC udgaven flottere.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 20/04-08 16:57 
Wii versionen er lidt flottere syntes jeg - mere poleret, bedre lys, refektioner og effekter. Men forståeligt nok ikke meget bedre end Double Dash ;)
solid snakesolid snakeSkrevet 21/04-08 18:24 
Er der nogen der har set Mario Kart til Nintendo Wii udgaven med 2 rat til?
Jeg synes jeg har set et eller andet sted,
at man kan købe spillet med 2 rat til.
Det ene rat er nok uofficel så.. Altså uoriginal.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 26/04-08 00:04 
Bump.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WehnerWehnerSkrevet 26/04-08 00:11 
Det skulle være i GAME-kæden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
solid snakesolid snakeSkrevet 26/04-08 04:40 
Takker, jeg synes nok jeg havde set det et sted, men
Der er udsolgt på dette link herunder, men man kan da håbe på de får dem hjem igen.. :O) Eller har de det andre steder i pal udgave med 2 bilrat?

Mario Kart med 2 bilrat
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
CoreCoreSkrevet 29/04-08 09:23, rettet 29/04-08 09:26 
Nu er jeg kommet igennem det første gang. Og jeg må sige at jeg er meget glad, for banedesignet på de nye baner. Især den allersidste er helt fantastisk, og langt bedre end Double Dash's afslutning.

Samtidig syntes jeg, at det langt fra er alle "classics"-baner der er særlig sjove. Og det ærgrer mig meget at de ikke har taget Cruiser-banen med fra Double Dash.

Trick-systemet er en meget sjov tilføjelse, selv om jeg stadig har lidt problemer med min timing. Er det kun mig der har problemer med "Rocket-start"? Det syntes jeg var meget meget lettere i Double Dash.

Grafisk er det ganske pænt, konsollen taget i betragtning, og jeg er glad for at vi her slipper for de her fnidret og uskarpe kanter (det er mig en gåde, at Wii-grafik-fortalere ikke selv kan se en forskel på Mario Kart og de tidligere omtalte mindre pæne spil).

Men jeg er ret ærgelig, over at man ikke har taget Double Dash's co-op-funktion med denne gang. Det kan da ikke kræve alverden, lige at knalde den med i udviklingen. Og selvom nogle af de nye power-ups er ret sjove, så kan jeg ikke se, hvad jeg skal med så mange varianter, når jeg af en eller anden grund aldrig får andet end bananer.

Men ganske udmærket Mario Kart-spil. Det er meget blottet for overraskelser, i forhold til den serie man kender, men det havde jeg egentlig også forventet, og det er lækkert med så stort et baneudvalg.

Helt enig i at det er langt bedre end Double Dash.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ChronoChronoSkrevet 29/04-08 11:37 
For at få "rocket-start" skal du bare trykke når der står 2 på skærmen. Det kræver ikke nogen særlig præcis timing.

Jeg synes de fleste classic-baner er sjove. Især fordi jeg har bedre chancer for at vinde på de baner jeg kender godt :)

Men jeg savner nu Kalimari Desert fra Mario Kart 64 - det var altså sjovt at man kunne blive nødt til at vente på toget! Vil håbe de smider en udvidelsespakke på Wiiware-kanalen engang.

Og enig i at Double Dash co-op mangler - det ville være oplagt at lade spiller 2 sidde og skyde power-ups afsted med Wiimote'en. Lidt som i Super Mario Galaxy.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 29/04-08 11:48 
Er der egentlig nogle udstyrsfabrikanter der har lavet et motorcykelstyr til Wiimote'en? Det virker jo lidt forkert at køre motorcykel med et rat.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 29/04-08 13:34 
Core>
Og selvom nogle af de nye power-ups er ret sjove, så kan jeg ikke se, hvad jeg skal med så mange varianter, når jeg af en eller anden grund aldrig får andet end bananer.

Det er fordi du ligger på førstepladsen. :P Jo længere tilbage, jo bedre power-ups får man. Du må op og spille på en sværere sværhedsgrad, eller ud på internettet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 29/04-08 14:13 
Den nye tordensky er også lidt sjov. Selvom den irriterende at få når man ligger forrest.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 29/04-08 14:15 
Penny Arcade om det blå skjold:
http://www.penny-arcade.com/comic/2008/4/25/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CoreCoreSkrevet 29/04-08 14:21 
Sumez>
Du må op og spille på en sværere sværhedsgrad, eller ud på internettet.

Ahhhh...så giver det mening. Jeg tager dem en sværhedsgrad ad gangen, så det er da derfor. Så er de sjove power-ups jo lige om hjørnet.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
JuggernautJuggernautSkrevet 30/04-08 10:56 
Det her spil er absolut alle pengene værd :) Jeg var lidt betænkelig ved styringen inden jeg fik startet det op, men den fungerer aldeles upåklageligt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 30/04-08 11:14 
Chrono>
Er der egentlig nogle udstyrsfabrikanter der har lavet et motorcykelstyr til Wiimote'en? Det virker jo lidt forkert at køre motorcykel med et rat.

Ja når resten af spillet er *så* realistisk.. gisp ;)
jaesjaesSkrevet 30/04-08 11:54 
Sumez>
Det er fordi du ligger på førstepladsen. :P Jo længere tilbage, jo bedre power-ups får man. Du må op og spille på en sværere sværhedsgrad, eller ud på internettet.

Det lyder da umiddelbart plat. Ligesom elastik-AI'en i visse racere. Man skal da ikke straffes/have det mindre sjovt, hvis man kører godt :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/04-08 12:17 
Mmm... det gi'r nu meget god mening: Hvad skal du med f.eks. Bullet Bill, Thundercloud eller Spiny Shell hvis du er på første pladsen?
jaesjaesSkrevet 30/04-08 12:41 
Jeg er delvis enig i, at på førstepladsen er det mindre vigtigt - dog er det surt, at hvis man laver en fejl og bliver overhalet, så skal man først til at at samle de gode power-ups. Specielt ærgerligt hvis det sker kort før målstregen.

Men som Sumez beskrev det, så straffes man også, når man ligger på andet end førstepladsen.
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/04-08 13:29 
Mja, men det er jo et af de spil hvor du kan gå fra nr. 12 til nr. 1 og omvendt (mest omvendt) på 2 sekunder. Jeg finder det ikke kun charmerende, men hvis jeg ville spille noget der var mindre chance baseret havde jeg nok valgt PGR, GT eller Forza.
SumezSumezSkrevet 30/04-08 14:04 
Hvis man vil spille noget, der er mindre chance-baseret, så er spillets time trial mode faktisk også rigtig sjov og meget udfordrende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 01/05-08 13:53 
Min friend code er: 3394-4050-8236. Lad os endelig få kørt lidt Kart.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 03/05-08 22:25, rettet 03/05-08 22:34 
Yeah, Mario Kart i huset: 0302-0393-3405.
I er alle tilføjet. Game on!
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 05/05-08 11:32 
Nogen der ved hvordan man unlocker mirror cups??
Jeg har guld i alle cups på 150cc, og har stadig ikke unlocket noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 05/05-08 12:05, rettet 05/05-08 12:05 
Iflg. GameFAQs burde du have låst det op.

Mirror mode
Win all cups at 150cc class.


Link
SumezSumezSkrevet 05/05-08 15:00 
Derfor jeg spørger her :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 05/05-08 15:27 
Man skal ikke bare trykke på en knap for at skifte imellem mirror/normal når man vælger cup?
SumezSumezSkrevet 05/05-08 20:16 
Nej, jeg manglede en guldmedalje i 100cc, det var derfor. Man skal have guld på alle tre klasser.

Lige nu har jeg besvær med at få stjerne-rating på Special Cup i 100cc, bliver ved med at være så pisse uheldig på 2. og 3. løb...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 05/05-08 20:48 
Nogen der er friske på noget online her i løbet af i aften?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 05/05-08 20:51 
Jeg er frisk. Er 23 for sent?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 05/05-08 20:56 
23 er fint med mig
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 05/05-08 21:00 
Fino. Gad ellers godt nu, men jeg har en rapport jeg skal have lavet færdig. Andre friske?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 05/05-08 21:12 
Nå, mine samboer skal se Der Untergang i aften, så medmindre folk stadig er friske kl. 0:30, må jeg stå over til en anden dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 05/05-08 21:13 
Jeg har spillet en del online, men ikke mod specifikke personer. Er fremgangsmåden bare den, at man tilføjer hinandens Friend nummer og så tager den derfra?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 05/05-08 21:13 
Okay, der er jeg nok gået i seng. En anden dag så.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 06/05-08 13:04 
Alright, i aften eller i morgen så, anyone? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
QQSkrevet 06/05-08 13:20 
Jeg er klar når det skal være ;)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
ElgenElgenSkrevet 06/05-08 13:28, rettet 06/05-08 13:29 
Fik spillet i morges (fødselsdagsgave).
Add me! Add me!
Friend code:

1418-7368-5848

Har tilføjet alle andre her i tråden.
Er ret sikkert også på i aften (sikkert først efter 22, skal også løbe CityLøb 18:30); holder øje med tråden her, og skal nok poste her når jeg selv går online (lorte friend-code-system!).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/05-08 14:01 
Tillykke med fødselsdagen! :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ElgenElgenSkrevet 06/05-08 14:05 
Takker
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 06/05-08 16:18, rettet 06/05-08 17:15 
Yeap, tillykke med dagen. Du er tilføjet.
Jeg kommer på i aften omkring kl. 22, så lad os få nogen runder.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 06/05-08 16:36 
Tilføjer dig når jeg kommer hjem fra job. Og tillykke med dagen :)
Jeg er klar til rææs i aften :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
180 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig