X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Mario Kart Wii i DK d. 11-4


Reply
Per SPer SSkrevet 20/02-08 12:02 
Uredigeret pressemeddelelse fra Bergsala, inklusiv salgsgas:

Mario Kart Wii i Danmark den 11. april

I dag meddelte Nintendo, at Mario Kart Wii lanceres i Danmark den 11. april i år.

Mario Kart Wii bliver lanceret sammen med et rat, der går under navnet Wii Wheel. Du behøver dog ikke at bruge rattet i spillet, hvis du ikke har lyst. Mario K... Se hele indlægget
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
180 topic(s).
« < 1 2 3 4 > »

Reply
BeanoBeanoSkrevet 14/04-08 13:03, rettet 14/04-08 13:03 
@Palle: Det tror jeg du skulle inden du begynder at betvivle andres mening om spillet - ihvertfald hvis det skal være konstruktivt.
QQSkrevet 14/04-08 13:04, rettet 14/04-08 13:04 
@Palle
Du har til dels ret, og alligevel ikke. Det her er ikke N-Club, og da jeg af og til kigger derover for at bruge deres handelsfora, støder jeg tit på den ukritiske Mariomania det og mange andre fora plages af.

Men her er det anderledes. Jeg synes netop at Nintendo-drengene her på P:R har sans for kvalitet og ikke bare æder alt Mario råt.

For at tage en hurtig kig på den seneste tids Mario titler, så er det kun Super Mario Galaxy og Mario Kart Wii, folk har været oppe og køre over.

Titler som Super Paper Mario, New Super Mario Bros., Mario Strikers Charged, Metroid Prime 3: Corruption og Zelda: Phantom Hourglass har kun fået en smule opmærksomhed herinde, hvorimod spil som Mario Party 8, Mario Party DS, Mario & Sonic at the Olympic Games, stort set ikke er blevet nævnt.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BeanoBeanoSkrevet 14/04-08 13:12 
Har også svært ved at se folk på P:R æder Mario spillene råt bare at det er fra Nintendo og/eller har Mario på coveret - syntes spillene roses/kritiseres for det de er med syn på gameplayet. Masser af Mario-spil der næsten ikke omtales og/eller kritiseres.
Måske nogen der i stedet har svært ved at se forbi at det at Mario på coveret og fejlagtigt vurderer spillene som "børnespil" :!
jaesjaesSkrevet 14/04-08 13:12, rettet 14/04-08 13:13 
PalleJensen>
Nu bliver jeg nødt til at spørge - og nu flipper Nintendo-drengene sikkert: Men har spillere ikke tendens til ukritisk at elske visse Nintendo-spil, bare fordi at der står Mario, Nintendo eller Zelda udenpå æsken?

Det mener jeg ikke er rigtigt. Spil som Super Mario Sunshine, Super Paper Mario og Zelda: Twilight Princess har modtaget en del kritik af mange gamere på trods af de høje scores. Og personligt undgik jeg helt Twilight Princess, da jeg sjældent gider spille de samme koncepter igen og igen. Ligesom at jeg fx heller ikke har gidet at spille Halo 2 og 3 på trods af, at jeg er ret vild med 1'eren.

At nogle folk så næsten konsekvent ikke kan lide Nintendos spil, må i de fleste tilfælde skyldes tonen og den audiovisuelle stil. Jeg synes i hvert fald, at gameplayet ofte emmer af alt det som er sjovt ved computerspil.

EDIT: Der kom lige en milliard indlæg først, så måske er der gentagelser i mit indlæg :)
BeanoBeanoSkrevet 14/04-08 13:17, rettet 14/04-08 13:18 
Til jer som har spillet det noget mere - hvad syntes i er den bedste kontrolmetode?

Jeg har ikke prøvet med wiimote+nunchuch endnu (kun wiimote alene og rattet) men i det nye The 1UP Show påstås det at Wiimote+nunchuch skulle være den bedste metode da det er nemmere at lave tricks og få boosts.


The 1UP Show
SumezSumezSkrevet 14/04-08 13:22 
Hølmkjær>
Titler som Super Paper Mario, New Super Mario Bros., Mario Strikers Charged, Metroid Prime 3: Corruption og Zelda: Phantom Hourglass har kun fået en smule opmærksomhed herinde, hvorimod spil som Mario Party 8, Mario Party DS, Mario & Sonic at the Olympic Games, stort set ikke er blevet nævnt.

Rigtig god pointe. Jeg mener hverken at Super Paper Mario, New SMB eller Phantom Hourglass er noget særligt. Det er ganske fine spil, men slet ikke superspil på niveau med Galaxy og Mario Kart Wii.
Sunshine synes jeg også var et rigtig godt platformspil, men ikke af den samme høje kvalitet som Mario-serien ellers har været kendt for, og f.eks. Jak & Daxter slog det på flere områder. Nej, vi er ikke ukritiske...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 14/04-08 13:29 
Beano>
Til jer som har spillet det noget mere - hvad syntes i er den bedste kontrolmetode?

Jeg har ikke prøvet med wiimote+nunchuch endnu (kun wiimote alene og rattet) men i det nye The 1UP Show påstås det at Wiimote+nunchuch skulle være den bedste metode da det er nemmere at lave tricks og få boosts.

Jeg har kun prøvet rattet, og så lige GameCube controlleren få gange.
Jeg er egentlig så tilfreds med rattet, at jeg ikke har meget lyst til at bruge andre modes. Det irriterer mig ved GC controlleren, at man er nødt til at slippe styreknappen for at lave et stunt, men det jeg hører er at den eller Wiimote/Nunchuck giver den mest nøjagtige styring, så til konkurrence er det nok det bedste valg. Bare lidt trist, da jeg synes det er fedt at styre med rattet.

Måske er det bare en vanesag, for jeg føler mig ikke handicappet når jeg sidder med rattet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/04-08 13:32 
Sumez>
Måske er det bare en vanesag, for jeg føler mig ikke handicappet når jeg sidder med rattet?

Heller ikke her - kun en smule fjollet ;)
SonicSonicSkrevet 14/04-08 13:42 
Har selv kun spillet med rattet indtil nu, men det virker så godt for mig, at jeg ikke gider prøve de andre, endnu anyways :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/04-08 13:58 
Tak for de svarene. Det var bestemt ikke for at starte en vs. krig - prøver bare (forgæves) at forstå, hvad folk ser i Nintendos spil. Og det var bestemt ikke kun P:R's brugere jeg hentydede til mht. blindt at tilbede Nintendos spil - det gælder for alle Nintendo tilhængere, som jeg mener ikke kan se fejlene for bare Nintendo logoer... :D

jaes>
At nogle folk så næsten konsekvent ikke kan lide Nintendos spil, må i de fleste tilfælde skyldes tonen og den audiovisuelle stil.

Det tror jeg du har helt ret i! Sådan er det i hvert fald for mit vedkommende. Den kvalmende stil overskygger desværre gameplayet for mit vedkommende. Hvis der fandtes et spil med Mario Kart gameplay og med en lidt mindre kvalmende lyd - og grafikstil, så tror jeg bestemt det var noget for mig.

Nå, men nok om det - god fornøjelse med Mario Kart! :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 14/04-08 14:48, rettet 14/04-08 14:49 
At dømme efter alle de seneste indlæg, er det ubestridt Palle der tager medaljen for at bedømme Nintendos spil subjektivt og fordomsfuldt udelukkende ud fra Nintendo-logoet og den audiovisuelle stil, snarere end Nintendo-fansne....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
QQSkrevet 14/04-08 15:48 
Beano>
Til jer som har spillet det noget mere - hvad syntes i er den bedste kontrolmetode?

Jeg har kun kort forsøgt mig med rattet, men opgav fordi jeg følte jeg ikke havde kontrol. Nu kan jeg så se at det var fordi jeg samtidig havde valgt et svært køretøj og en svær bane, så det får en chance til. Ellers har jeg spillet med GameCube controlleren, som jeg har været meget tilfreds med, på nær placeringen af stuntknappen, som Sumez også nævner det. På baggrund af det vil jeg tro at Wiimote+Nunchuck løsningen er bedst, selvom jeg ikke har prøvet det endnu. Har forstået det sådan at det er det samme som Gamecube, bare med stunt overført til en gang Wiimote waggle...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BeanoBeanoSkrevet 14/04-08 18:42 
Jeg har nu tilføjet Sumez, Hølmkjær, Sonic, Papand, Minh og Gatman til mit Friend roster i MKW... I må gerne tilføje min kode (4468 1069 3108) til jeres også så vi kan spille online ;)

(friendkoder er tralse... øv!)
PapandPapandSkrevet 14/04-08 19:04 
Sumez>
Jeg tror at tilhængere af spil som PGR og Gran Turismo vil finde Mario Kart useriøst og teknisk bagud, men det tiltaler en person som mig, og det har intet at gøre med om det er Mario eller Sam Fischer, der sidder bag rettet.

Jeg hader Zelda spil, jeg kan ikke se magien ved Mario og jeg elsker min Xbox 360 og pc. Så blev jeg i weekenden tvunget til at købe en Wii og snuppede Mario Kart med i købet.

Jeg vil starte med at nævne, at jeg elsker Forza 2 til 360'eren og har efterhånden rundet 100 timer online.

Mario Kart har fejet benene væk under mig! Det er jo helt fantastisk online. Kamp om ratings, ghost-dueller og en lækker rangliste er blevet til en våd drøm. Jeg er konkurrencemenneske så det batter, så jeg spiller selvfølgelig med en Gamecube controller for den mest præcise styring. For pokker hvor er det fedt!

Lad jer ikke afskrække af det nuttede Nintendo look, dette er en racingoplevelse man ikke skal snyde sig selv for.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ChronoChronoSkrevet 14/04-08 19:38 
Det er fedt så megen online-funktionalitet der er i det. Jeg er vild med muligheden for at sammenligne time trial-tider med friends - det plejede jeg at gøre manuelt.

Jeg skal nok lige få skrevet med friend code her senere, men har ikke tid til at spille så meget lige nu.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 14/04-08 22:03 
PalleJensen>Det tror jeg du har helt ret i! Sådan er det i hvert fald for mit vedkommende. Den kvalmende stil overskygger desværre gameplayet for mit vedkommende. Hvis der fandtes et spil med Mario Kart gameplay og med en lidt mindre kvalmende lyd - og grafikstil, så tror jeg bestemt det var noget for mig.

Nå, men nok om det - god fornøjelse med Mario Kart! :)

Jeg tror simpelthen ikke at du forstår stilen. Jeg ved godt at det ikke er PC at "påstå" at der skal kompetence til at forstå kunst, men hvis man tænker lidt over det, gælder det al kunst.
Kunst er metaforer, henvisninger og hyldest, i et bestemt formsprog som først skal læres.
Dét der er Nintendos problem, er at den stil de benytter sig af, overfladisk set ligner stilen på produkter af langt lavere kvalitet, eller på et lavere plan.
Det har også noget at gøre med at japan har en helt anden kunsthistorisk baggrund.
Begreber som Wabi Sabi, Mono no aware, Yûgen og Iki er dårligt, eller slet ikke forstået i vesten (selvom de eksisterer, eller har eksisteret vestlig kunst i een eller anden grad).

Der er en lethed og koket, intelligent og casual naivitet over Nintendos stil, som man ikke rigtig kan værdsætte uden en vis foregående kompetence og åbenhed.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 14/04-08 23:49 
Papand dine udtalelser om Mario Kart gør bare at jeg kommer til at se endnu mere positivt på spillet.
Jeg har sidder og spillet mod de Nintendo employee ghost racers, der følger med spillet, og det er virkelig også en fed udfordring. Her viser Mario Kart at det også fungerer FREMRAGENDE som et klassisk racerspil, med fokus på at tage de rette kurver, drifting, perfekt kontrol og smalle sejre på en brøkdel af et sekund. Og altså ikke bare som et partyspil...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/04-08 09:15, rettet 15/04-08 09:18 
Fik spillet en del mere MKW i går bl.a. online som fungerer fint og ligefrem - har heller ikke oplevet lag endnu :) Jeg kan også godt li' den måde scores vises på med friends.

Dog lidt ærgeligt at man ikke kan skrive tekst beskeder i lobbyen men nok bare meget Nintendo'sk at "beskytte" spillere fra hinanden. Men selv i privat lobby/room ser det ikke ud til at være en sådan mulighed, kun muligt at bruge fordefinerede tekster?

Men ellers rigtigt godt MK spil som jeg syntes bliver bedre og bedre jo mere man spiller det :)
SumezSumezSkrevet 15/04-08 09:16 
Flere af de seneste indlæg i tråden er blevet slettet pga. dårlig stemning.
Jeg synes at f.eks. både Zzap! og Jaes havde nogle ret gode pointer, og det er i orden at være uenige, men hold det venligst på et sobert niveau, og tag evt. uenigheder i privatbeskeder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 15/04-08 09:17, rettet 15/04-08 09:18 
I ødelægger tråden :)

EDIT: Nåh, Sumez var enig.

Tal hellere om hvor super fedt det føles at lave mini-turbo'er med rattet. Eller om hvor problemfrit spillet kører online - selv med 12 spillere.

Dog er folk da ved at blive gode. Søndag spillede jeg en halv time online og vandt en del. I går spillede jeg også en halv time og tabte hele tiden - den valgte modstandere med meget højere rank end mig. Vil da ikke håbe det bliver ved sådan.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 15/04-08 09:20, rettet 15/04-08 09:21 
Beano>
Fik spillet en del mere MKW i går bl.a. online som fungerer fint og ligefrem - har heller ikke oplevet lag endnu :) Jeg kan også godt li' den måde scores vises på med friends.

Umiddelbart synes jeg at online delen virker ret perfekt, med de der forfærdelige friend codes som en MEGET STOR undtagelse. Hvor er det da åndssvagt at sidde og indtaste 12 nye cifre for hver eneste person, man vil tilføje, samtidig med at denne ikke bliver oplyst om at man prøver at tilføje dem, og selv skal tilføje en, før man har nogen form for kontakt.
Jeg har tilføjet flere, som jeg ved også har tilføjet mig, og de er endnu ikke dukket op som andet end spørgsmålstegn med tilhørende numre... Hvad venter WFC på??
Og hvis én person får ét ciffer forkert, er det jo også håbløst.

Chrono: Har du skrevet din code?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/04-08 09:24, rettet 15/04-08 09:32 
Er der mon ikke checksum eller anden validering på friend koderne?

Men jo... meget fjollet når friend/buddy/contact-request princippet har minimum 12 år på bagen.

EDIT: Sumez har du added mig og kan du se mig under Friends som "Klaus"?
SumezSumezSkrevet 15/04-08 09:32 
Ikke da jeg tilføjede dig i går aftes, men kan ikke tjekke nu, da jeg ikke er hjemme. Ser du mig som "Sumez" derinde?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/04-08 09:41 
Nope
tastasSkrevet 15/04-08 20:44 
I er forøvrigt velkomne til at adde mig som friend:

4596-9618-6847 :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 15/04-08 20:59 
NU kan jeg se "Klaus". Og han snakker løs om at han ikke er på Nintendo WFC :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/04-08 21:25 
Jeg hader jer... ja... jeg har stadig ikke fået anmelder-eksemplaret fra Bergsala :(
BeanoBeanoSkrevet 15/04-08 21:57 
Sumez>
NU kan jeg se "Klaus". Og han snakker løs om at han ikke er på Nintendo WFC :P

Underligt for jeg kan stadig ikke se dig inde i MKW Friends-listen... du dukker nok op i morgen :!
ChronoChronoSkrevet 15/04-08 22:04, rettet 03/05-08 10:27 
Jeg har tilføjet jer alle sammen. Her er min kode: 4167-4675-8944

Og lige en liste så det er let for de næste at tilføje alle:

Beano
4468 1069 3108

Hølmkjær
0473-7910-7940

Sumez
2277-6775-2776

Gatman
2836-0199-6749

Sonic
3909-7692-5011

Minh
1633 4370 6325

Papand
2019-9839-5254

tas
4596-9618-6847

Chrono
4167-4675-8944

Echo
2793-0783-3512

Juggernaut
3394-4050-8236

seeberg
1032-1465-2973

King Chaos
0602-6512-4865
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 15/04-08 22:20 
Bliver nok nødt at købe det her spil, hvis det er så godt, som I siger :)

To spørgsmål:
- Kan man slå muligheden for stunts til og fra i singleplayer og multiplayer?
- Er der stemning for en turnering om et par uger, hvor folk lige har nået at få lidt træning?
SumezSumezSkrevet 15/04-08 23:08 
Stunts kan svjv. ikke slås fra. Men det burde du heller ikke have noget ønske om. Det er ikke avancerede Tony Hawk stunts, vi snakke om, du skal bare vrikke lidt i rattet mens du tager afsæt. Nemt og sjovt.

Iøvrigt synes jeg at spillet er pænt udfordrende i 150cc, jeg får sikkert høvl i en evt. turnering, men jeg er frisk. :)
Hvis vi alle tilføjer hinanden bør vi også nemt kunne sammenligne ghost tider.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
EchoEchoSkrevet 15/04-08 23:19, rettet 15/04-08 23:27 
Jeg tilføjer lige alle fra listen.
Min egen fc er 2793-0783-3512, så tilføj mig lige ;)

Et lœkkert spil, som dog ikke byder på forfœrdelig meget nyt.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 16/04-08 08:45 
Jeg har nu tilføjet Tas og Chrono til WFC lotteriet.

@Echo: Din friend code er vist ikke korrekt, jeg fik fejl da jeg indtastede den.
tastasSkrevet 16/04-08 09:12, rettet 16/04-08 09:13 
Kan se jeg stadig mangler at tilføje et par stykker – det får jeg lige gjort i dag!

Men lige for at give et par ord med til Mario Kart.

Det er simpelthent hen super fun. Online delen virker rigtig godt – og havde Nintendo Wifi lige haft de sidste lækre ting som man kender fra Live, med friendlist og mulighed for at snakke sammen havde det været perfekt!

Jeg spillede lige en halvanden time med min kæreste i går (!). Og ja det er store sager – tidligere er det eneste jeg har fået hende til at spille sådan af sig selv, Zuma til 360’eren. Men med Wii spiller vi gerne både Wii Sport, Mario Kart og Resident Evil: Umbrella Chronicles sammen. Jeg tror det er tilgængeligheden der tiltaler hende meget – det med, at controlleren ikke er en hindring, man tager den bare og spiller – det kræver ikke speciel træning eller noget. Jeg ville aldrig have fået hende til at spille Mario Kart hvis hun skulle spille med en Gamecube Controller, men med rettet er det en anden sag. Hvordan man styrer er pludselig indlysende og det kræver ikke et ”kørekort” (haha?) at sætte sig ind at styre et videospil. Det eneste hun skal er bare at holde en knap i bund (speeder) og så ellers bare reagere instinktivt (såsom dreje rettet i Mario Kart, peg->skyd i resi, slå med controlleren i tennis). Det er simpelthen fantastisk – jeg kan godt forstå at Nintendo har så meget succes på mainstream markedet :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 16/04-08 09:50 
Heh er også overrasket over hvor hurtigt en veninde, der knap nok vidste hvem Mario var, blev grebet af spillet, og tilmed hurtigt opnåede flere førstepladser på 100cc
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 16/04-08 20:35 
Så er jeg også kommet online: 1032-1465-2973
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
EchoEchoSkrevet 17/04-08 19:05 
Beano>
@Echo: Din friend code er vist ikke korrekt, jeg fik fejl da jeg indtastede den.

Det skulle ellers være den rigtige. Jeg har lige tjekket det efter.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
ChronoChronoSkrevet 17/04-08 20:09 
Den gik også fint igennem her. Det er dog kun Beano og Gatman der har tilføjet mig ser det ud til.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarklynoonDarklynoonSkrevet 18/04-08 06:45 
nogen der vil komme med en bedømmelse af banerne, er de halv kedelige ala gamecube udgaven. eller ligger de mere på højde med nds udgaven?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
BeanoBeanoSkrevet 18/04-08 07:36, rettet 18/04-08 07:46 
Echo>
Det skulle ellers være den rigtige. Jeg har lige tjekket det efter.

Nu lykkedes det ;)

Så må vi se om du dukker op for kun halvdelen herinde fra er dukket på i min friendsliste. Bøvl!

@seeberg: Har lige tilføjet dig også.
BeanoBeanoSkrevet 18/04-08 10:12 
Mario Kart Wii slået af erotisk PSP "spil"?... de er skøre de Japanere!


Det er en kold verden vi lever i
WehnerWehnerSkrevet 18/04-08 13:02 
Man skal ikke undervurdere brysters magt...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 18/04-08 18:37 
Er UMD'er regionsbeskyttede?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 18/04-08 19:08 
PSP spil er ikke mens UMD film kan være.
SumezSumezSkrevet 19/04-08 10:25 
Jeg har pt tilføjet 11 numre, og kun 5 er gået ordenligt igennem.
Suk... WFC er en joke. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 19/04-08 10:30 
Kræver det ikke at man er online samtidigt, eller sådan noget, før de går helt igennem?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 19/04-08 10:35 
Det tror jeg også. Når jeg har tilføjet folk der samtidig var online var der ingen forsinkelse. Vi må bare aftale et tidspunkt hvor alle logger på - så kan vi jo også lige tage et løb eller to!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/04-08 10:53 
Jeg har endelig fået spillet til anmeldelse... så jeg er klar til noget senere i dag... i aften.
BeanoBeanoSkrevet 19/04-08 11:51, rettet 19/04-08 11:58 
Jeg er på i aften ca. kl 20...hvis nogen vil/kan give mig baghjul ;)

@K.C: Hvad er din MKW FC ?
seebergseebergSkrevet 19/04-08 15:43 
Er også med i aften kl. 20.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
180 topic(s).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me