X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lost Planet - PS3


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/02-08 19:58 
Det lader til, at Capcom godt kan lide at installere deres spil på PS3... Lost Planet har åbenbart også en installationstid på 15-20 minutter... Er det her mon en kedelig trend, eller er det bare C(r)apcom der er nogle klaphatte?? :)

Lost Planet PS3 install
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 17/02-08 21:05 
Så rækker en 40gb harddrive ikke langt! Kan man ikke installere det på en ekstern?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/02-08 21:22 
PalleJensen>
Er det her mon en kedelig trend, eller er det bare C(r)apcom der er nogle klaphatte?? :)

Ja, Capcom virker ikke videre villige til at minimere PS3 loadtider på andre måder.

Også en kedelig trend hvis du vil oprette nye tråde for hvert PS3 spil der kræver HDD installation ;)


neros>
Så rækker en 40gb harddrive ikke langt! Kan man ikke installere det på en ekstern?

Nej puha... nej ekstern installation er desværre ikke muligt svjv. Eneste muligheder er slette spildata oftere eller opgradere disken.
nerosnerosSkrevet 17/02-08 21:52 
Beano>
Også en kedelig trend hvis du vil oprette nye tråde for hvert PS3 spil der kræver HDD installation ;)

Fnis!

Nåh ok men det går nok aligevel så. Synes i øvrigt det er et ok spil, men kørte træt i det sådan ca. lidt mere end halvvejs inde i spillet. Er der nyt content med i PS3 udgaven?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 18/02-08 09:17 
Hvis man allerede har spillet 360 udgaven så tror jeg ikke der er meget at hente her.

Jeg var ikke videre imponeret af 360 udgaven sidste år - mere frustrerende end sjovt selv om det da havde sine øjeblikke og var ret flot :)
nerosnerosSkrevet 18/02-08 11:27 
Har det på samme måde omkring det synes også det var ret frustrerende, men sjovt nok ind imellem bare ikke nok til at man blev hængene. Online var da måske det sjoveste bare ikke hvis man skulle spille mod Japanere ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 18/02-08 11:48 
De japanere kan være hårde - kom til at gå online forleden i Ridge Racer 7 da jeg skulle teste spillet i 1080p og rendte ind i en flok japanere... av ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig