X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

60GB PS3?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 14/02-08 19:26 
Hvor i alverden finder man den henne, kan kun finde de "små" af dem (40GB modellen).
Er det virkelig sandt at den "lille" udgave ikke kan afspille PS1 og PS2 spil? Hvad er det lige der gør at den "store" kan det???
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
dchangdchangSkrevet 07/03-08 16:52 
Det er da næsten billigere end en brugt, jeg har set flere til 5000+ på dba.dk

Crazy, i say.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PapandPapandSkrevet 07/03-08 20:57 
Herold>
Papand>
4699,- så vidt jeg husker.

JEBUS!!! I ved da hvad I skal tage for den :(

Ahh, synes du det er så galt? Så vidt jeg husker, var dette prisen langt de fleste tog for en 60 GB uden andet. Der var selvfølgelig tilbuddet med Resistance, Motorstorm og ekstra controller til 4999,-, som jo selvfølgelig ville være at foretrække. Men det er jo desværre slut med dem.

Som der nævnes ovenfor, så sælges de endda dyrere brugt, så jeg synes nu det er en fair pris.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
WehnerWehnerSkrevet 06/07-09 13:37 
Echelon VI>
Ja! Alle modeller af Playstation 3 kan afspille Playstation titler, da de er fuldt software emuleret.

Skal man have fat i et PS1 memory card for at gemme i PS1-spil, eller kan man gemme på harddisken?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 06/07-09 13:40 
Du gemmer på HDD via virtuelle memory sticks
WehnerWehnerSkrevet 06/07-09 13:49 
Super. Har fået en pervers trang til at spille Final Fantasy VI igen, og gider ikke hive min SNES ned fra loftet (og denne gang vil jeg også se slutsekvensen, hvis jeg da kommer så langt).

Optimerer den egentlig loadetiderne, der vist ikke var for gode på PS1?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 06/07-09 13:51 
Kan ikke huske om PS3 har en CD-ROM speed option til PS1 emulering. PSP har så måske ;)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/07-09 16:58, rettet 06/07-09 17:12 
Wehner>
Super. Har fået en pervers trang til at spille Final Fantasy VI igen, og gider ikke hive min SNES ned fra loftet (og denne gang vil jeg også se slutsekvensen, hvis jeg da kommer så langt).

Optimerer den egentlig loadetiderne, der vist ikke var for gode på PS1?

Desværre, load tiderne er lige elendige om du spiller det på ps1,2 eller 3.

Der er kun de titler du kan købe og downloade fra psn der KAN have bedre load tider.

Vi kan dog håbe på de laver en PSN `release` af FF6 der måske har bedre load tider. På den japanske psn kan man pt købe FF7, FFT og FF1 af final fantasy spil, men helvede fryser nok desværre til is, før de kommer i US/EU store...
WehnerWehnerSkrevet 15/07-09 18:19 
Azzkikr>
Wehner>
Optimerer den egentlig loadetiderne, der vist ikke var for gode på PS1?

Desværre, load tiderne er lige elendige om du spiller det på ps1,2 eller 3.

Hvor elendige er de? Og er det også de små loadetider til/fra random encounters, der er dårlige, for så står den vist på Monkey Island i stedet...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/07-09 20:18 
De er elendige sammenlignet med SNES versionen.

Ja det er loadtiderne på random encounters der er irriterende.

Men man kan nu godt spille det, man vender sig til load tiderne. Det er jo et genialt spil så man kan imo godt leve med det. Derudover har man jo "sprint" funktion i psx udgaven der delvist gør op for de længere loadtider, dog ikke meget :)
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig