X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny 360 med 10 gratis live spil


Svar
HulleHulleSkrevet 13/02-08 23:19 
Hvis der er nogen der skal ud og investere i en sprit ny 360 om ikke så længe, så har Microsoft en promotion som giver 10 gratis live spil til den der anbefaler maskinen og 10 til den der køber den.
Tilbudet er gældene fra 17. januar og til 24. marts.

Så hvis nogen har investeret i i en 360 for nyligt, eller skal til det, så vil jeg da gerne hjælpe med at give personen 10 gratis live spil oveni hatten. Er jeg ikke flink :P

Send mig eventuelt en privat besked hvis det har interesse :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/02-08 23:33 
Hvis Hulle ikke kan lave samme nummer flere gange, skal jeg da være den første til at sige at jeg også vil være flink :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HulleHulleSkrevet 13/02-08 23:38, rettet 13/02-08 23:39 
Man kan kun gøre det én gang tror jeg. Uanset, så kan det ikke betale sig andet, da det er de samme 10 spil alle får ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KTCKTCSkrevet 14/02-08 00:46 
Hvornår skal købstidspunktet være indenfor?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HulleHulleSkrevet 14/02-08 00:47 
17. januar til 24. marts
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KTCKTCSkrevet 14/02-08 00:52 
Okay, det var også sådan jeg forstod det, men jeg var ikke sikker.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 14/02-08 08:18 
Er det ikke bare lortespil, man får?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 14/02-08 08:44 
Vis der er det samme som sidste, nej så skulle der være gode spil imellem (kan huske sonic var 1 af dem)

Prøvede sidste de havde det. Men min ven ombestemte sig og ventede med hans 360, så ingen spil til mig :'(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
MIKA-LMIKA-LSkrevet 14/02-08 10:57 
Nogen der har et link eller liste over spillene?
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
dpldplSkrevet 14/02-08 11:19 
Værsegod.

Selv om siden er nede lige nu >< ( vedligeholdes halløj)

10gratisspil.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 14/02-08 11:24, rettet 14/02-08 11:26 
Sumez>
Er det ikke bare lortespil, man får?

Sådan her så listen ud sidst. Ved ikke om det er det samme nu, da man ikke kan komme ind på siden i øjeblikket:

Every Extend Extra Extreme (E4)
Sonic the Hedgehog
Street Fighter II - Hyper Fighting
Bomberman Live
Marble Blast Ultra
Spyglass Board Games
Small Arms
3D Ultra MiniGolf Adventures
Assault Heroes
Zuma Deluxe

http://www.joystiq.com/2007/11/19/10-free-xbla-games-for-new-european-xbox-360-owners-and-a-friend/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/02-08 16:35 
De har byttet E4 ud med Sensible World of Soccer, ellers er listen den samme.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig