X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste "Faster-telefon"


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 13/02-08 00:20 
Hej Allesammen!

Her er endnu et begynder spørgsmål fra den store hvide/vidde verden! ;)
Min faster vil gerne have sig en mobil, så hun ikke er HELT afskåret fra folk og fæ, hvis de vil have fat i hende. Hun har ikke ambitioner om at skulle snakke ret meget i den, men netop kun til "nødopkald" og eventuelt et par SMS'er om dagen.
Hun foreslår selv bare en billig mobil og et taletids-kort, men jeg har bare indtryk af, at selvom man taler lidt, så er taletid DØDS-dyrt. Kan tale-tid nogensinde svare sig i forhold til et eller andet "pakke-tilbud" med en mobil og et abonnement. Og kender I eventuelt nogle gode tilbud i den dur?

På forhånd tak
-Faster Tove og Bo :-D
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
JmogJmogSkrevet 13/02-08 01:05 
Som du beskriver det lyder det da som om din faster vil kunne strække et taletidskort et par måneder, så det burde da snildt kunne betale sig i forhold til et abonnement.
solid snakesolid snakeSkrevet 13/02-08 15:42 
Tjeck Telmores hjemmeside for priser med mere.
Bemærk dette..................

Undtagelser og særregler:
Minimumsforbrug: TELMORE kræver et minimumsforbrug på 50 kr. over 3 måneder. Dit nummer bliver dog ikke lukket, hvis du ikke opnår dit minimumsforbrug. I praksis betyder det, at TELMORE hver måned kontrollerer, om du i de seneste tre måneder har haft et forbrug på mindst 50 kr. Hvis dette ikke er tilfældet opkræver TELMORE 7,50 kr. i administrationsgebyr.

Jeg har haft Telmore i flere år, og kan klart anbefale det.
Jeg har sparet mange penge ved at skifte selskab.
Hvis man tit snakker med en person som også har Telmore, kan man bestille Telmore til Telmore for (Kampagnepris fra 14/1 2008-30/4 2008: 9 kr. pr. måned) Derefter er det 29kr.
Man kan snakke i 48timer, uden det koster mere end det, bare man husker at lægge på og ringe op igen hver time. Altså hvis man snakker så lang tid. Tjek deres andre priser, der er mange penge og spare.

Her er telmores priser hvad det koster for de forskellige ting.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 13/02-08 15:46 
Jeg har lige opdaget at der ingen minimumsforbrug er før April.

Igen er der penge og spare..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
The BruceThe BruceSkrevet 13/02-08 19:37 
Mega!

Tak for hjælpen, begge to! :oD

Jeg sender indtil videre Telmore-Oplysningerne videre til hende.
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
solid snakesolid snakeSkrevet 13/02-08 20:06 
Det var så lidt, Jeg er glad for at kunne hjælpe. ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JAAJAASkrevet 13/02-08 20:26, rettet 13/02-08 20:32 
CBB. Intet latterligt minimumsforbrug, bedre minutpriser end Telmore. laaaaang tids udløbstid på optankede minutter (8 måneder, mener jeg) og hun får 200 kroners taletid for at melde sig til for 49 kr. Kan tankes op både på nettet eller med taletidskort.

Kombiner eventuelt med den super simple men yderst funktionelle Nokia 1112 til 325 kr. fra mobilpriser.dk.

Resultat: En god telefon og noget der ligner 8 timers taletid for godt 375 kroner alt i alt.
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 13/02-08 21:45 
Bibob! Den tidligere telmore stifter har stiftet dette nye selskab, som er billigt, fair og har super dækning (sonofons net). Du betaler 100 % kun for den tid du taler, altså 1 øre i sekundet, og du betaler IKKE opkaldsafgift som ved alle andre udbydere. Tjek det ud! Er selv total begejstret over det! Der er ganske enkelte INGEN hage! Selskabet er stiftetl, ligesom telmore i sin tid, som en modreaktion på de nuværende priser på mobilmarkedet, bla. takseringen og opkaldsafgiten.
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
D.B.M.D.B.M.Skrevet 13/02-08 23:02 
Køb en telefon uden abonnement til omkring 400-500 kr. og så opret en Simply abonnement hos TDC Mobil. Det koster 99 kr. at oprette og så betaler man kun for sit forbrug hvis man altså er tilmeldt PBS. Der er altså ingen faste månedlige udgifter eller noget minimumsforbrug. Hun skal således heller ikke sørge for at tanke taletid og kan ringe til kundeservice alle ugens dage mellem 8-22.

Kan i gætte hvem jeg arbejder for ;o)

Simply
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 14/02-08 16:48 
BiBoB...det er det eneste der holder..
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
solid snakesolid snakeSkrevet 15/02-08 17:23 
Var der ikke noget med at priserne stiger på et tidspunkt i løbet af året hos Bibob?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 15/02-08 18:55 
nej, det eneste som stiger, er d.13/ 3. sms fra 1 øre til 15 øre, ellers er alt normalt...

det der er billigt er der er 0 opkalds afgift, og fra start af får man udlandstelefoni oven i, det ta'r en del penge for.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
JAAJAASkrevet 15/02-08 20:30 
Ser ikke dumt ud, men med 60 øre i minuttet mod 39 øre i minuttet hos CBB er det stadig billigere for mig med CBB med mine talevaner.
solid snakesolid snakeSkrevet 15/02-08 22:10, rettet 15/02-08 22:11 
Ikke helt for både Telmore og CBB tar jo opkalds afgifter.. Og det gør BIBOB åbenbart ikke..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig