X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSO, hvordan bliver det billigst?


Svar
CronossCronossSkrevet 19/06-03 12:14 
Jeg skal til at skaffe mig PSO, og jeg ville lige høre hvordan det kunne gøres billigst. Altså inkl. alle indkøb til GC, og abbonoment, fragt og andet til XBL.

Jeg er klar over fordelen ved Voicechat og den enorme fordel ved at kunne spille mod hele verden, så det er ikke de kommentarer jeg leder efter i denne tråd.
SoqratesSoqratesSkrevet 19/06-03 12:39 
Mener du hvordan det bliver billigst til henholdsvis xbox og gamecube uden noget?
CronossCronossSkrevet 19/06-03 12:52 
Ja, hvordan det kan gøres billigst.
Her tænker jeg også på abbonoment af både XBL og PSO, samt indkøbet af keyboard til GC.
SoqratesSoqratesSkrevet 19/06-03 12:58 
Jeg kan da fortælle hvor meget det koster til xbox.

PSO mener jeg kan købes for 350 over nettet. Xbox-live for 450. Så får du så 2 måneder gratis hvor efter PSO koster 65 pr måned.

Ialt et engangs beløb på 800 og så efter 2 måneder 65 om måneden. GC har jeg ingen anelse om, men ville tro det var dyrere hvis du både skal have spillet, keyboard og netværks adapter...
CronossCronossSkrevet 19/06-03 13:11 
Jeg hælder også mest til Xbox versionen...
Det er faktisk ikke engang så forfærdeligt dyrt.
SoqratesSoqratesSkrevet 19/06-03 13:26 
Problemet med Gc versionen er nok at der ikke skulle være så mange med keyboard i modsætning til xbox hvor alle har det samme...
JAAJAASkrevet 19/06-03 23:53 
Keyboardmangel er generelt ikke længere et problem på GC versionen. Jeg støder meget sjældent ind i kommunikationsproblemer. Det har Datel og andre heldigvis været medvirkende til.

M.h.t. prisen så fik jeg PSO for ca. 350 på nettet, BBA for 390 og keyboard for ca. 240. Altså noget dyrere end Xbox versionen hvis man skal have keytboard ... og det skal man :)
Star SoldierStar SoldierSkrevet 20/06-03 00:25, rettet 20/06-03 00:25 
Det er på en måde ikke helt fair at regne BBA'en med i total prisen (det er rigtigt nok i dette tilfælde, men det bevirker også at det KUN er PSO man nogensinde vil spille på cuben), men forhåbentlig kommer der flere online spil til cuben i fremtiden, jeg ser det mere som en normal udvidelse til cuben, ligesom expansion packen var til N64.

Køber man en keyboard adaptor er det slet ikke så galt.

Jeg giiiiider ikke det rant med XBOX Vs. GC, jeg så heller at der var en måde at begge versioner blev connected, det er på en måde lidt synd at vi sidder i 2 lejre.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
CronossCronossSkrevet 20/06-03 00:26 
Det er jeg helt enig i. Fatter ikke hvorfor der skal deles op, det ville være så meget federe hvis alle kunne spille mod hinanden.

Er der markant flere spillere på GC, eller er der altid nok på Xbox?
PapandPapandSkrevet 20/06-03 00:59 
Der er i hvert fald nok på Xbox :-)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RitesRitesSkrevet 20/06-03 10:16 
Der er markant flere spillere på Xbox.

Sammenlign salget af Broadband/Modem Adapters til GC med salget af Live Kits...

Europa spiller dog ikke sammen med amerikanerne og japser, men hvad fanden.
Stadig flere danskere der har Live end onlinemulighed på deres 'Cube.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig