X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Toshiba HD-E1 HD DVD-afspiller


Svar
NaieraNaieraSkrevet 10/02-08 22:07 
Maskinen er i rigtig god stand (fremstår faktisk næsten som ny) og brugt til at se en 50-60 film. Fjernbetjeningen er ligeså i god stand. Original emballage og 'Elephant's Dream' HD DVD-film medfølger. Købt for den fyrstelige sum af 3300,- i Tyskland, sidste år :D Opdateret med allerseneste firmware.

Sælges udelukkede på grund af opgradering.

Pris: 1000,- inklusive forsendelse.

S: Toshiba HD-E1 HD DVD-afspiller

S: Toshiba HD-E1 HD DVD-afspiller

S: Toshiba HD-E1 HD DVD-afspiller
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 10/02-08 22:37 
Ellers tak.. ;)
Har selv en Toshiba EP35

Men E1.. er det ikke den man kan lave SD DVD regions fri?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
NaieraNaieraSkrevet 10/02-08 23:09 
Jo, det er det. Og som ren dvd-afspiller slår den SNILDT alt der kan fås til den pris jeg sælger den for her.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
QQSkrevet 11/02-08 02:48 
Tempting...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
dpldplSkrevet 11/02-08 09:22 
Lidt nysgerring, er din så regionfri?

Har godt nok ingen HDtv endnu, men mangler et dvd afspiller til mit SD tv. Men når jeg nu for et plasma om en måned eller 2 kunne jeg enlig godt bruge afspiller til dvd der kan opskalerer. Og afspille HD-dvd samme tid vil være en god bonus.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
NaieraNaieraSkrevet 11/02-08 14:41 
Nej, jeg har ikke brugt den som dvd-afspiller, så det har jeg ikke fået gjort. Men det kan gøres, hvis man vil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
QQSkrevet 17/02-08 16:24 
Solgt?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
NaieraNaieraSkrevet 17/02-08 17:22 
Ja.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig