X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Controller - Guitar Hero 3


Svar
UriurUriurSkrevet 10/02-08 15:44 
Er det muligt at få den sorte guitar model som ikke-trådløs? Jeg vil gerne have en ikke-trådløs, da jeg så slipper for al den batteriudskiftning. I øvrigt har jeg på nuværende tidspunkt to trådløse alm. joypads, og er faktisk interesseret i at bytte det ene til en ikke-trådløs. Er der nogen her som kunne tænke sig at bytte?
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 10/02-08 17:38, rettet 10/02-08 17:38 
Den nye sorte guitar kan indtil videre kun fås som trådløs. Ved ikke om der er planer om en wired udgave p.t. Ikke så vidt jeg ved...
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/02-08 17:49 
Kan man sætte en "play'n'charge battery pack" ind i den trådløse guitar, eller kan den kun æde almindelige AA batterier? Hvis man kan putte pack'en i - kan man så også sætte play'n'charge-ledningen til, så den lader mens man spiller videre?
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 10/02-08 18:14 
Man kan kun bruge alm. AA batterier! Rigtig tåbeligt, men nok fordi det ikke er MS selv der laver guitaren, ligesom de gør med det trådløse rat til 360, hvor man netop kan bruge Play'n'Charge. Så desværre kan man ikke bruge det i Guitaren:O(
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
UriurUriurSkrevet 10/02-08 18:17 
Men guitaren til Guitar Hero 2 er vel wired? Er den specielt dårligere end den nye udgave?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/02-08 18:42, rettet 10/02-08 18:43 
Jeg købte specifikt GH2 for at for at få en guitar med ledning (så ja, det har den)! Efterfølgende ville jeg undersøge om jeg skulle have en wireless også, eller bare købe GH3 Solus. Jeg ved ikke noget om kvalitetsforskelle på de 2 guitarer.
WehnerWehnerSkrevet 10/02-08 18:59 
I følge Zarfaz har Les Paul'en lavere kvalitet end Explorer'en.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/02-08 19:06 
Så GH2 er ligefrem bedst? Wow!
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 10/02-08 19:26 
Tror også lidt det er smag og behag hvilken man foretrækker. Jeg foretrækker faktisk Les Paul (GH3) guitaren, men ved at der er mange, som spiller spillet på meget højt "niveau" som hælder til Explorer guitaren. Jeg kan bare bedre lidt "fret" kanpperne på halsen, på Les Paul guitaren. Men er heller ingen ûber-guitar nørd som Zarfax er:O)
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
CoreCoreSkrevet 10/02-08 20:11 
LiquidSnakeDK>
der er mange, som spiller spillet på meget højt "niveau" som hælder til Explorer guitaren.

Det er vel bare fordi at halsen er tyndere, så der er mere "luft til fingrene", hvilket hjælper en til at få dem flyttet hurtigere.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
UriurUriurSkrevet 10/02-08 21:01, rettet 10/02-08 21:01 
Core>
LiquidSnakeDK>
der er mange, som spiller spillet på meget højt "niveau" som hælder til Explorer guitaren.

Det er vel bare fordi at halsen er tyndere, så der er mere "luft til fingrene", hvilket hjælper en til at få dem flyttet hurtigere.

Men det er da heller ikke en ubetydelig faktor, eller hvad? Personligt så tror jeg godt nok jeg hælder til den gamle. Er simpelthen ved at være træt af det batterihelvede der er for tiden. Alt skal åbenbart være trådløst i dag. Og det sjove er jo at de fleste rigtige elektriske guitarer netop ikke er trådløse!
WehnerWehnerSkrevet 10/02-08 21:11 
Ingen af dem faktisk. Det er en anordning, man sætter på :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 10/02-08 22:08 
Among>
Men det er da heller ikke en ubetydelig faktor, eller hvad?

Nejda, og dertil kommer ustabiliteten i 3'er-guitarens samling. 2'er-guitaren har så en tilsvarende ringe whammy-bar (i hvert fald de tidlige).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 10/02-08 22:08 
Jeg har en wired GH2 guitar i overskud, PM mig hvis det har nogen interesse! :-)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 10/02-08 23:23 
Og hvis du ikke er interesseret i den, kan jeg godt være potentiel køber.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 11/02-08 00:52 
Man kan, men det er da ikke sjovt....
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig