X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kommende prisfald på PS3?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 09/02-08 10:24 


Faldt over denne slashdot reference.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
enfenenfenSkrevet 09/02-08 12:56 
Det kunne da være rart, hvis den blev billigere. Kampen mellem HD-DVD og Blu-Ray er også så godt som afgjort. Så man kan vel snart ikke længere udskyde købet.

...and more reliable (this means fewer warrantied returns).

Er det overhovedet værd at nævne sammenlignet med 360 ;)
What is the Matrix?
JAAJAASkrevet 09/02-08 13:38 
40% mindre strømforbrug. Ikke dårligt!
dpldplSkrevet 09/02-08 13:55 
Kan kun håbe. Personlig er jeg meget tæt på købe en (Mest som blu-ray afspiller)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/02-08 14:29 
enfen>
...and more reliable (this means fewer warrantied returns).

Er det overhovedet værd at nævne sammenlignet med 360 ;)

Er det overhovedet ment som "sammenlignet med X360"? Eller bare en indbyrdes Sony-sammenligning af "gammel" PS3 med "ny" PS3? Og er det ikke ved at være lidt gammelt at hakke på 360 for de fejlbefængte konsoller? Er der i øvrigt kommet tal for stabiliteten af senere udgaver af X360 (Elite)?
BaldurBaldurSkrevet 09/02-08 15:26 
Min erfaring siger mig, at der findes to gode slags Xbox 360'ere.

Èn som har været en tur forbi MS og blive repareret. De skifter bundkort og laver hvad jeg vil kalde en generel opstramning af indmad i maskinen. De er faktisk så dygtige til at reparere dem, at de kan få en launch model med Hitachi drev, til at opføre sig som en ny 2007 model med Ben Q drev. Noget af en præstation.

Èn som er fabrikeret i 2007 og helst så sent i 2007 som muligt.

Alt andet end ovenstående, ville jeg ikke røre med en ildtang og det gælder også for Elite modellerne. Ofte har man brugt komponenter fra 2006 i Elite modellerne, hvilket bl.a er grunden til at selv de maskiner larmer som ind i helvede.
enfenenfenSkrevet 09/02-08 15:57 
Hyakotake>Er det overhovedet ment som "sammenlignet med X360"? Eller bare en indbyrdes Sony-sammenligning af "gammel" PS3 med "ny" PS3? Og er det ikke ved at være lidt gammelt at hakke på 360 for de fejlbefængte konsoller? Er der i øvrigt kommet tal for stabiliteten af senere udgaver af X360 (Elite)?

Nej, de mener selvfølgelig sammenlignet med tidligere udgaver af PS3.

Min kommentar var bare ment som sjov. Og ja, jeg mener stadig man kan tillade sig at hakke på Microsoft for dårlige kvalitet på deres jetjager.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 09/02-08 16:24 
Baldur>
Èn som er fabrikeret i 2007 og helst så sent i 2007 som muligt.

Ja, man skal gå efter en falcon model (ikke alle Elite og Premium HDMI-port modeller er falcon) hvis man skal have en maskine som har mindre/lille chance for at byde sammen.

Der er flere måder man kan checke dette, men den nemmeste er blot at kigge efter strømforbruget på kassen inden køb. Står der 175W er det falcon, står der 203W er det ikke.

Se detaljer her : http://forums.xbox.com/15804553/ShowPost.aspx

Men det er jo meget off-topic i en PS3-pris tråd ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig