X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vurdering af min Xbox 360'er?


Svar
nerosnerosSkrevet 08/02-08 12:06 
Jeg tænkte for "sjov", og leger lidt med tanken om at sælge min XBOX 360! Måske fordi jeg igår fik en utrolig lyst til eje en PS3. Så jeg tænkte om i måske ville vurdere min maskine og spil i en samled pris :-) Det er ikke så seriøst, men prøver bare at finde ud af hvad man egentligt kan få for sådan en fætter hvis man skulle få lyst til at sælge den!


Så here goes:Se hele indlægget
Bashful Neophyte
74 emne(r).
« < 1 2

Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 20/02-08 21:55 
Jep, du er nødt til at ringe til dem.
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 20/02-08 21:57, rettet 20/02-08 22:03 
Hmm det er da skørt :-/

Hvor gør man det henne synes ikke der er nogle steder som klart fremviser det med nr. osv.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 20/02-08 22:03 
De kræver blodprøve, opsigelsesattest underskrevet af 3 vidner, kopi af skødet på dit hus og MS supporteren taler kun swahili - håber du er klar ;)
nerosnerosSkrevet 20/02-08 22:10 
Ja jeg har godt læst det skulle være svært :-(

Læste nu lige på et andet forum, at man ikke kan ringe fra en mobil, men kun fra fastnet ind til det der support halløj kan det virkelig passe?

Hvis det er rigtigt er det jo sindsygt!
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/02-08 22:29 
Der er vist bare et seperat nummer til mobiltelefoner - sådan var det hvertfald da jeg kørte igennem support-maskinen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 21/02-08 08:35 
Ok så er jeg mere rolig :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 24/02-08 22:45 
Er der ting jeg skal huske at gøre inden jeg aflevere bæstet. Jeg tænker f.eks på at rense harddisken eller noget i den stil eller er det lige meget?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 24/02-08 23:24 
neros>
Er der ting jeg skal huske at gøre inden jeg aflevere bæstet.

Se på spiludvalget til PS3 og tænke dig rigtig, rigtig godt om.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/02-08 03:01 
Jeg har ofte haft mine tvivl om den gode 360 - men udvalget af Xbox only titler (Og det faktum den får alle 3. parts titler) i år har overbevidst mig om at jeg ikke behøver spille PS3 - men jeg er da glad for min film afspiller.

Spil som RE5 og GTA vil jeg endda hellere spille på Xboksen.

achievements = Replay value!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 25/02-08 08:25, rettet 25/02-08 08:26 
Wehner>
Se på spiludvalget til PS3 og tænke dig rigtig, rigtig godt om.

Jaja det skal jeg nok, men jeg er nu ret godt overbevidst om at jeg bedre kan lide den sorte power box. Jeg ved godt mange synes det er vanvittigt og synes neros er blevet bidt af en gal hund osv. De spil jeg hygger mig med findes på begge platforme så det er ikke det store problem. Det eneste som jeg har tænkt en del på er at jeg går glip af Age Of Conan..! Men så tænker jeg på Metal Gear Solid 4 som jeg gerne vil gense på en Sony playstation, og det gælder for den sags skyld også RE5. Ellers er der kun at sige:

Det her ;D!
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/02-08 10:34 
neros>
... jeg bedre kan lide den sorte power box.

Så du skal have en X360 Elite! 8-D
nerosnerosSkrevet 25/02-08 12:12 
Øh..Nej ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-08 15:41 
Jeg støtter dig neros :) Håber du bliver tilfreds PS3'en.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 25/02-08 16:10 
Takker ;-) Jeg glæder mig meget til at få den. Så kan jeg slappe af igen....!
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/02-08 16:13 
Har du "gjort det"? Du kommer til at købe en Xbox igen...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 25/02-08 16:15, rettet 25/02-08 16:16 
Lyt til en mand, der taler af erfaring :)

I det hele taget forstår jeg ikke det med hele tiden at købe og sælge konsoller. I løbet af bare en enkelt generation koster det meget mere end bare at beholde dem en gang for alle.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 25/02-08 16:34 
Det hedder Okotta-effekten :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 25/02-08 16:41 
Et eller andet sted vil jeg heller ikke ligefrem fraråde en Playstation 3. For den _ER_ lækker, og spillene skal nok komme. Til at starte med har man jo Uncharted, som jeg selv mener er fantastisk.

Men jeg vil på det kraftigeste fraråde at man sælger sin 360'er, for at få PS3'eren. 360'eren resulterer slet ikke i en prisreduktion, der er sin fravær værd, og lige for tiden laves der hele tiden nye priser og bundles på PS3'eren, og det sker sikkert igen når Dual Shock 3 når Danmark.

Så PS3'erens manglende spil og ustabile prisniveau giver ikke den store anledning til at det _SKAL_ være nu og her, og kan det ikke være anderledes, bør det ikke være på bekostning af 360'eren, de er alligevel for forskellige til at jeg mener at man bør nøjes med den ene ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 25/02-08 18:19 
Wehner>
I det hele taget forstår jeg ikke det med hele tiden at købe og sælge konsoller. I løbet af bare en enkelt generation koster det meget mere end bare at beholde dem en gang for alle.

Det kan du have ret i men du taler til en mand som har 14 maskiner hvis jeg ikke husker forkert. Det er den her vej jeg må gå. Jeg ved at jeg ikke vil fortryde PS3'en er en fantastisk konsol. Jeg ved godt folk ikke kan forstå det men lad nu bare mig om det :-) Så længe jeg er glad er der jo ingen ko på isen. Jeg ved godt Microsoft har vundet alles hjerter med den Xbox 360, men ikke mit.. sorry :-)
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 25/02-08 18:35 
Og hvis du kommer til at mangle en 360'er på et tidspunkt, har jeg en stående i skabet du må købe ;D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
FourDFourDSkrevet 25/02-08 18:41 
This spring..
One man..
With 14 consoles..
Must choose a path..

Jeg kan sagtens forstå dig Neros, PS3en er jo en lækker satan. Hvis M$-box ikke tiltaler dig mere, så kom da af med skidtet!

NEROS' CHOICE!
-coming to a forum near you
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
nerosnerosSkrevet 25/02-08 19:28 
Sonic>
Og hvis du kommer til at mangle en 360'er på et tidspunkt, har jeg en stående i skabet du må købe ;D

Det er en aftale ;-)

Haha Mistery det er sådan det skal lyde.
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/02-08 20:29 
Undskyld - Ved godt det ikke hører hjemme her men den er oplagt!

One Man!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Per SPer SSkrevet 26/02-08 21:27 
Du har helt ret, det er off topic.

Tråden handlede om en vurdering af en Xbox 360 og det er vist på tide at den begynder at handle om det igen.

Hold Jer venligst til emnet.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
74 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig