X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er Ghost Recon virkelig så godt?


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/03-03 19:08 
Ja, som nogen af jer ved, står jeg på kanten til at gå Live. Jeg har allerede den fulde udgave af Moto GP: Ultima Ride, men kunne godt tænke mig et Live-spil mere. Ghost Recon er nok det rigtige til mig (har prøvet det en enkelt gang på PC), men generelt har jeg den mening at FPS'er skal spilles med mus (jo, jo GoldenEye, Halo og Timesplitters er da okay...ish). Men Jeg fornemmer rundt omkring at Xbox versionen af GR er rigtig god Live. Jeg mangler bare det sidste nøk. Overbevis mig :)
PlaykidPlaykidSkrevet 05/03-03 19:28 
Det er dårligt man ikke kan se våbenet man holder, jeg synes det ødelægger gameplayet meget, men det ser ud til at være en bagatelle for mange.
Spiller nu: Halo 3
3of193of19Skrevet 05/03-03 19:56 
GR er en temmelig realistisk FPS. Hvad jeg plejer at kalde T(actical)FPS. Du kommer ikke til at savne mus i den her. Gameplayet er ikke så hurtigt som i A(ction)FPS spil som Quake, Unreal eller Counterstrike (ved godt CS er taktiskt, men det er ikke særlig realistiskt), hvor man har brug for mus til hurtigt at kunne aime. GR handler meget mere om intelligent placering på kortet og først og fremmest teamwork.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/03-03 19:59 
Som du sikkert ved, er det jo et super sniger spil - CounterStrike er jo brølende skyd-først-action i forhold til.

Men jeg synes det holder 100%

Mht. våbenet er det vel en smagssag.
Jeg ville synes det var forstyrrende i GR - man har brug for at kunne se ALTING hele tiden.
I Timesplitters 2 synes jeg det ser totalt latterligt ud, at geværet bare svæver i luften.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 05/03-03 20:04 
Ghost Recon er virkelig toppen af "Tactical Games", man ska have tålmodighed, og værer "army guy" =).. det er virkelig fedt, og spillet har også en rigtig god lyd.

KØB DET !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MajorPMajorPSkrevet 05/03-03 20:26 
Jeg skal have det i morgen, hvis EBgames har det. Ang. spillet så synes jeg det er fedt, og må være toppen over live når man leger Swat team :)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
3of193of19Skrevet 05/03-03 20:33 
Eneste problemer ved spillet er at det kræver en virkelig hurtig server til at køre ordentlig medmindre man spiller versus, og at man skal holde en knap inde for at tale. Det har man ofte ikke lige en finger til når det går stærkt.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 05/03-03 23:47 
Når jeg gamer det.. og ser en Fjende, så melder jeg det altid til Mit team, og så "KAPAAW" off they go ! ;D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
JimPPJimPPSkrevet 06/03-03 07:27 
Tja, det er et spil der er meget delte meninger om, personligt er jeg ikke særligt glad for det. Grafikken er ikke noget at råbe hurra efter, og kontrollen er lidt klodset.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RitesRitesSkrevet 06/03-03 08:14 
Få MechAssault og Capcom vs. SNK 2 :)
» a winner is you «
XeonXeonSkrevet 11/03-03 15:46, rettet 11/03-03 15:48 
Jeg syntes helt klart at du skal købe Ghost recon.
Jeg er igennem hele spillet og jeg syntes at det helt klart var alle pengene vær (selv om jeg fik det i julegave).
Det der er godt ved det er at man først skal komme igennem 50 missioner for at få det højeste "Rank" og at du kan unlocke nye våben så du i alt har 29 forskellige (indgår i de 50 missioner) og plus at du også bare kan spille quick mission eller system link i co-op,team eller solo,
og så selvfølgelig også LIVE.Jeg syntes at det er et spil der helt klart er pengene vær...

Ps.Til dem der spiller det over live, er der nogen andre ting man kan i LIVE som man ikke kan i system link ?
Cs Master are back !
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/03-03 17:11 
Kan kun sige at jeg synes det er fedt!

Virkelig en fed tittel! Ghost Recon levere sgu varen synes jeg og det er fedt man kan åbne nye våben i single player!

Det er det sjovere end unreal Championship ihvert fald!

Men man kan ikke se våbene! Kun sigtekornet, hvilke jeg synes er ok!

Men når Raven Shield kommer vil man kunne se våbene!

På dne negative sider er dog grafikken som er slem! Meget standard, og nærmest deprimerende kedelig, men hvad kan man forvene af sådan en tittel?

Men jeg skal også ud og have ny Live tittel snart.... Står og skal vælge imellem Capcom VS SNK 2 og Mechassault:/?
Well crucify the insincere tonight...
SoqratesSoqratesSkrevet 11/03-03 17:15 
Det er den fedete live titel, mest på grund af strategi aspektet...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 11/03-03 17:30 
Jeg kan kun give soqrates ret !!!
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/03-03 10:41 
Det er uden tvil et fedt spil over live, men du skal ikke regne med gameplay, i det normale splitscreen multiplayer.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig