X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Oblivion vil ikke starte


Svar
JmogJmogSkrevet 07/02-08 08:06 
Andre der har været ude for denne ret underlige fejl? Jeg hev spillet frem fra gemmerne forleden og meget til min overraskelse så kan jeg ikke komme længere end spillets hovedmenu. Så snart jeg vælger "new game" eller "load game" så kommer den med en "disc scratched or dirty" error. Det er den i allerhøjeste grad ikke.

Jeg overvejer at slette mit savegame (og derved også de installationsfiler/updates der er til spillet), men er nysgerrig efter at høre, om andre har været ude for det her.
SumezSumezSkrevet 07/02-08 08:46 
Lortesvar: Måske skidt på laseren?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BaldurBaldurSkrevet 07/02-08 11:10 
En af mine venner er ikke på internet og dermed Xbox Live i øjeblikket, og har også et problem med Oblivion. Vi får en besked om at noget af spillets indhold ikke kan bruges. Det er sikkert Shivering Isles osv som ikke kan bruges fordi han ikke er online. Gætter vi i hvertfald på. Men han får ikke lov at spille spillet. Vi har det samme problem i Crackdown, som kommer med en dialogboks der fortæller, at spillet har indhold der ikke kan bruges offline. I stedet for at kunne klikke OK til dialogboksen, så crasher spillet.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/02-08 11:11 
Jeg har indtryk af at laseren er meget følsom (eller bliver det med aldere). Bare antydningen af en fedtet finger, kan få den til at melde fejl. Hvis fejlen ikke eksistere i andre af dine spil, må det enten være disken, eller som du skriver noget software på konsollen der inteferere.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 07/02-08 21:06 
Disken er det ikke. Den er så ren og jomfruelig som... som... noget der er MEGET rent og jomfrueligt :-D. Jeg rører aldrig overfladen på mine skiver.

Nu havde jeg egentlig overvejet at starte et nyt spil for at "komme ind i spillet igen", så det er ikke nogen større ulykke at miste mit savegame.

Jeg melder tilbage, når jeg har prøvet at slette det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig