X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Overraskelses kompatibilitet


Svar
dRxLdRxLSkrevet 05/02-08 21:53 
For sjov satte jeg lige Mashed: Fully Loaded i min xbox 360 det virker sgu! Hvilket er en overraskelse, da det ikke figurerer på nogen kompatibilitetsliste jeg kender.

Kender I til andre kompatible spil der ikke er på listerne?

Europæisk kompatibilitetsliste
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CoreCoreSkrevet 05/02-08 22:03 
Nice - Det står heller ikke på den amerikanske.

Jeg har altid brugt den amerikanske liste, da der vist nok er nogle dovne europæere der ikke er så flinke til at opdatere listen, og når de gør har de for vane at glemme en titel eller tolv.

US Edition
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
la0sla0sSkrevet 05/02-08 22:05 
Jeg har ikke prøvet, men har en idé om at Deus Ex IW måske kunne køre på 360eren. Jeg har aldrig selv spillet det, og ved godt det kun er rimeligt, men vil sgu gerne.

Aaaanyway, det kører jo på more or less samme engine som Thief3, eller måske nærmere en lidt tammere version af samme engine. Så hvorfor skulle det ikke virke når Thief kan?

Bare et gæt
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 05/02-08 22:11 
la0s>
Jeg har ikke prøvet, men har en idé om at Deus Ex IW måske kunne køre på 360eren. Jeg har aldrig selv spillet det, og ved godt det kun er rimeligt, men vil sgu gerne.

Du efterlyste vist noget lignende for noget tid siden, og jeg kan godt teste, om det virker (formentlig i morgen).

Jeg synes i øvrigt, at IW er væsentlig bedre end 'rimeligt', men jeg har så også kun spillet det første spil et par timer, og de fleste IW-bashere plejer at sammenligne det med 1'eren.
jaesjaesSkrevet 06/02-08 19:00 
Deus Ex: IW virker ikke. Egentlig også pudsigt, at Mashed virker, for 360'eren går jo ind og tjekker en eller anden online-liste over kompatible spil. Enten har MS glemt at skrive på hjemmesiderne, at Mashed virker, eller også må det næsten dele motor med et andet spil.

Hvilket leder mig frem til, at hvis man først henter en update til Thief: Deadly Shadows, kan det være, at man kan snyde Deus Ex: IW.
la0sla0sSkrevet 06/02-08 19:17, rettet 06/02-08 19:18 
Uhh... det lyder spændende? Håber du får held med dit foretagende. :)

Jeg så på den amerikanske at Syberia2 er kompatibel, så må man gå ud fra at den også er i europa selvom den ikke står derpå. Så kan jeg da få lidt adventuregaming på.
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 06/02-08 19:18 
Jeg har ikke Thief, så jeg kan desværre ikke teste videre :)
la0sla0sSkrevet 06/02-08 19:29 
Hehe jeg har thief men ikke deus ex. Oh well.. :)
Hvad sker der?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 07/02-08 11:21 
Ikke altid de spil som virker i US udgave virker i PAL versionen, Hunter The reckoning virker feks. kun i US udgave, totalt skod efter min mening at PAL versionen så ikke lige kunne komme på også :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/02-08 10:23 
Er der nogen, der har Jet Set Radio Future og kan prøve om det duer?
dRxLdRxLSkrevet 21/02-08 10:26 
Det er på denne liste: http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_compatibility
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 21/02-08 10:58 
Hyakotake>
Er der nogen, der har Jet Set Radio Future og kan prøve om det duer?

Du kan låne mit.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/02-08 11:19 
Ooooh, yes please, meget gerne!
SumezSumezSkrevet 21/02-08 14:41, rettet 21/02-08 14:41 
Jeg har spillet det meste af JSRF på min 360, og det kører 100% problemfrit.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/02-08 17:30 
Fedt, tak! Det står kun som "virkende i USA" på xbox.com's egen side... men wiki ved åbenbart bedre end det officielle site :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig