X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Devil May Cry 4 - PS3


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/02-08 21:30 
Inden PS3 banden råber grimme ting efter mig, er dette indlæg ikke et forsøg på at svine PS3 eller andre. Men da nedenstående virker helt langt ude i skoven, ville jeg nævne det:

Sakset fra CVG:

Devil May Cry 4 is coming to 360 and PS3 this Friday. That's good news mainly for the reason that it's an awesome game. But there's a little issue of a MASSIVE installation proce... Se hele indlægget
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
60 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 02/04-08 23:06 
Bekræfter ihvertfald hvad jeg skrev 05-02-2008 13:34:26 ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/04-08 23:44, rettet 02/04-08 23:44 
Jeg vil hellere ha' et spil der skal installeres end få ørerne blæst af :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 03/04-08 00:20 
Men jøsses mand - konsollerne er jo baseret på at spillet skal streames. :( Hej pc-verden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 03/04-08 08:34 
Det er en sørgelig begyndelse, jeg håber virkelig de får rettet op på det i næste generation, ellers er løbet virkelig kørt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/04-08 08:43, rettet 03/04-08 08:45 
Herold>
Men jøsses mand - konsollerne er jo baseret på at spillet skal streames. :( Hej pc-verden.

Nu har streaming vs. alm. level-loading jo ikke noget med om det foregår fra HDD eller DVD/BD ;)

Jeg ville også MEGET gerne slippe for fjollede HDD installs men som sagt nok mere relateret til multi-platform udviker sjusk (flere af de store eksklusive PS3 titler kræver det jo ikke) - men trals tendens uanset.
Omvendt, hvis alternativet er de "jetjavere" som MS bruger, lille HDD der konstant kræver omstændig oprydning og latterlig dyr HDD opgradering hvor man også mister fulde rettigheder (DRM) til XBLA spillene, ja så kan jeg nu egentligt godt leve med at installere nogle spil, fjerne data igen når spillet er ude at rotation og måske opgradere HDD'en billigt på et tidspunkt.
CoreCoreSkrevet 03/04-08 10:33, rettet 03/04-08 10:36 
Beano>
lille HDD der konstant kræver omstændig oprydning...ja så kan jeg nu egentligt godt leve med at installere nogle spil, fjerne data igen når spillet er ude at rotation

;)

Jeg har siden launch endnu ikke prøvet at have min 360'ers HD fyldt ud. Jeg downloader heller ikke demoer og jeg sletter hurtigt mine Trial-spil igen, så der er selvfølgelig en grund hertil. Men 20 GB kontra 60 GB er da ikke den store forskel, når spillene nemt tager sig 1-2 GB plads pr. stk. på PS3'eren.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 03/04-08 10:43, rettet 03/04-08 10:46 
Core>
Men 20 GB kontra 60 GB er da ikke den store forskel, når spillene nemt tager sig 1-2 GB plads pr. stk. på PS3'eren.

Vil nu snarere sige at de PS3 spil som kræver HDD installation oftest tager 3-4 GB. De værste syndere er spil som f.eks. DMC4 og GT4P (BD udgaven) der kræver 4-5 GB.

Jeg vil nu stadig mene der er temmelig stor forskel om det er 20 eller 60 GB... men 40 GB kan hurtigt blive lille nok IMO.

Et andet kritikpunkt er at Sony ikke gør HDD opgradering mere tilgængelig/forståeligt - dvs. sælge en officiel HDD opgradering med PS3-logo på kassen og guide så alm. forbrugere nemmere kan finde ud hvad der skal købes og hvordan det gøres. Men jo lidt en anden sag ;)
nerosnerosSkrevet 06/10-09 00:45, rettet 06/10-09 00:45 
Hmm.. Jeg har for første gang lige prøvet demo'en. Jeg har førhen disset det her spil, men kun ud fra hvad jeg har set og læst. Nogengange skal man nok prøve spillet først før man disser ;-) Det virker jo ganske fedt det her spil og det er jo Capcom.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 06/10-09 09:50 
Jeg købte også spillet med det samme efter at have prøvet demoen, syntes den var ekstremt fed, er helt vild med den bosskamp, der er med i den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 06/10-09 10:25, rettet 06/10-09 10:26 
Ja det er faktisk ikke så ringe et spil. Fedt når man opdager den slags og det koster jo ikke ret meget idag :-)
Bashful Neophyte
60 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig