X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets Spil 2007: Vinderen


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 03/02-08 20:37, rettet 03/02-08 20:42 
På årets første måned startede vi afstemningen om årets bedste spil i det forgangne år. En (god) måned og et par tusinde stemmer senere ligger resultatet klart.

Selvom vi nok alle havde på fornemmelsen hvem der ville stå med æren til sidst - det er trods alt det bedst vurderede spil på Play:Right og kun én anmeldelse fra at være det næstbedst anmeldte spil i Danmark gennem tiden - så var vejen sjov og med mange forskellige meninger.

Vi takker for den store interesse.

Årets Spil 2007: Vinderen

Og slutteligt anbefaler vi alle at spille Super Mario Galaxy, hvis de ikke allerede har gjort det. Blikkenslageren vandt sine kampe med henholdsvis 81%, 80%, 91%, 74% og slutteligt 74% af stemmerne, så der var aldrig den store tvivl. Det er Årets Spil 2007.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/02-08 20:48 
Ja, det kan man jo så diskutere! :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
The DaneThe DaneSkrevet 03/02-08 20:56, rettet 03/02-08 20:57 
PalleJensen>
Ja, det kan man jo så diskutere! :)




Iforhold til afstemningen - nej :p (for det er det jo allerede blevet gjort). Afstemningen er Guuuuud :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 03/02-08 21:04 
Velfortjent sejer :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KamekKamekSkrevet 03/02-08 21:09 
Helt enig :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
tmliljatmliljaSkrevet 03/02-08 21:17 
Den absolut rigtige vinder!

Let's Go, Maaaaaaario!!!
FourDFourDSkrevet 03/02-08 21:35 
All hail mr. gay!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/02-08 22:11 
Men den største overraskelse må da næsten være, at Bioshock slog Halo 3.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 03/02-08 22:20 
Pyha, tyksakken vandt - velfortjent sejr :)
nerosnerosSkrevet 03/02-08 22:22 
Flot Mario du gjore det sgu igen :-) Faktisk er det alt for vildt at det spilkoncept stadig holder idag.

Hail To The King!
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 03/02-08 22:22, rettet 03/02-08 22:23 
Seventh -->

Det synes jeg ikke. Jeg er overrasket over, at Halo 3 kom så langt - det her er Playright...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 03/02-08 22:49 
Syns også det var underlight at Halo tabte til BioShock. Men det bare som ikke kan lide BioShock.

At Mario vandt... Cool nok, selv om det ikke var den store overaskelse
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/02-08 23:19 
Nej, den kunne man se komme langvejs fra... Til næste år, ville jeg foretrække en ganske normal afstemning, i stedet for det her underlige cup-system. Vi fik f.eks. aldrig set hvordan SMG og Halo 3 stod i forhold til hinanden eller Halo 3 i forhold til CoD4.

Resultatet *kunne* have være blevet anderledes hvis man havde lavet en normal afstemning. Der ville man have set det virkelige styrke forhold imellem de forskellige spil. Jeg siger ikke, at SMG ikke også ville have vundet der (det ér jo P:R det her... :)), men de sekundære placeringer havde været interessante at se.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JAAJAASkrevet 04/02-08 00:00, rettet 04/02-08 00:07 
Jeg synes altså, at den der småstikken til Playright, som om resultatet på forhånd var givet til at være noget børnejapaneri, er en kende malplaceret, når 3 ud af 4 spil i semifinalerne var vestlige FPSer! Skuffende i øvrigt. Jeg havde højere tanker om Playrights brugere. Jeg havde egentlig forventet, at 3 ud af 4 spil i semifinalerne ville være børnejapaneri. Zelda DS, f.eks. Hvordan f..... kan det undgå at komme i en semifinale?
SumezSumezSkrevet 04/02-08 00:31 
Jeg vil mene at alle spillene i semifinalerne er væsentlig bedre end Zelda DS..
Det er et godt spil, men så er det altså heller ikke bedre.

Både SMG Bioshock fortjente deres plads i finalen efter min mening.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 04/02-08 00:45 
Jeg synes nu også Zelda fik som det fortjente.

Castlevania, derimod... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 04/02-08 08:13 
Gamerankings er uhyggeligt enige med os (vælg 2007 releases i boxen)
http://www.gamerankings.com/itemrankings/simpleratings.asp
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/02-08 09:12 
Forstår heller ikke den klynken - finalisterne er de samme som mange andre sites har haft i deres GOTY. Ikke noget FPS-had at spore :)

Syntes afstemningsmetoden var sjov og anderledes, og ser ingen grund til at gøre det som alle andre sites.
3of193of19Skrevet 04/02-08 09:23 
JAA>
Zelda DS, f.eks. Hvordan f..... kan det undgå at komme i en semifinale?

Jeg er for tiden igang med at spille Zelda: PH. Det er et godt spil, men ikke på samme niveau som andre større Zelda spil. Ø verdenen er bare ikke spændende nok og at skulle ned i Temple of the Ocean King igen og igen og igen og igen og igen og igen er nok et af de mest tåbelige designvalg jeg nogensinde har oplevet. Ja, nogle af bosserne er meget seje, men det opvejer ikke tempelproblemet og den til tider irriterende kontrol.
fumfumSkrevet 04/02-08 09:52 
Enig. Jeg er også gået kold i det stupide tempel.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 04/02-08 09:59 
Jeg synes idéen med templet er meget fed, og hver gang man kommer igennem det, har man jo fået nye evner der giver mulighed for at tage en lidt anden (gen)vej, få nye skatte og en bedre tid.

Mit største problem med spillet er at spillets dungeons (og generelle opbygning) er umådeligt kedelige og fantasiforladte. Det er bare ikke underholdende på samme niveau.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 04/02-08 10:01 
Templet var ikke nogen genistreg, men den infantile dialog og gentagne animationssekvenser og så lige sidste boss pissede mig alvorligt af. Jeg kunne godt lide mange ting i spillet, men i sidste ende var det for løst. F.eks. var det nærmest ligegyldigt at pimpe sin båd op eller finde alle øer. Tit gengæld sad jeg tit fast og anede ikke hvad jeg skulle. Hende sandsigersken hjalp lidt, men det var stadig irriterende at sejle rundt til alle øer for at se om der var noget jeg havde misset...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JAAJAASkrevet 04/02-08 14:01, rettet 04/02-08 14:18 
Tja, hvad kan jeg sige, andet end at jeg er uenig mht. Zelda DS. Jeg synes, det var fremragende fra ende til anden. Det er det første Zelda spil udover Link to The Past, jeg har gidet gennemføre og endda lede efter hemmeligheder i. Det har i mine øjne den perfekte balance mellem på den ene side at have mulighed for at udforske, og på den anden side uden at blive uoverskueligt. Ja, jeg havde også hellere set flere forskellige dungeons i stedet for at gå i den samme igen og igen, men det er for mig det, der holder det fra at være helt i top. Stadig en semifinale værd! Bortset fra det, var det heller ikke spillets eneste dungeon.

Måske kan jeg bare godt lide at sejle ... (min egen sø?).

RJK>
Castlevania, derimod... :)

Ja, det kunne jeg lige så godt have brugt som eksempel.

Nå, nu ser jeg frem til, at Persona 3 får sin velfortjente sejr næste år.
WikzoWikzoSkrevet 04/02-08 15:08 
Tillykke, Mario Mario :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/02-08 20:49 
JAA>

Nå, nu ser jeg frem til, at Persona 3 får sin velfortjente sejr næste år.

Ja tro på det :D
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 08/02-08 08:46 
Havde helst set Bioshock vinde, men kan sgu godt forstå Mario's store opbakning; Det er og bliver en institution indenfor gaming, og det nye spil lever op til fordums kvaliteter, har grafik der presser Wii-maskinen og charme "out the wazoo"!

Men et andet afstemnings-system næste gang? Et "alle op alle" system, hvor de to placerede kommer videre, og så fremdeles, ville måske være mere "fair"; Eller rettere, så er det 100 % brugerne der bestemmer, vs. denne form hvor administratorerne sætter spil op imod hinanden (der er ret stor indflydelse derigennem).

Men! Super afstemning, og sjovt at se hvor stemmerne faldt! Det viser sig at spil-snobberne ikke har så fjern smag fra massernes ;O)
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
JAAJAASkrevet 08/02-08 15:43 
LiquidSnakeDK>
Det viser sig at spil-snobberne ikke har så fjern smag fra massernes ;O)

Eller også har masserne overtaget Playright :P
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 08/02-08 20:01 
JAA>
LiquidSnakeDK>
Det viser sig at spil-snobberne ikke har så fjern smag fra massernes ;O)

Eller også har masserne overtaget Playright :P

Haha, nå ja! Det er sgu da der den ligger! Run for your lives! The normals are coming!
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig