X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Deltagere/udstyr til Sydsj. Konsoltræf


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 09:27, rettet 23/05-08 08:24 
Listen vil løbende blive opdateret.

Deltagere:
Juggernaut (+4 udefra (Brian, Nicolai, Bjarke, Mads og Martin))
Hulle
Cenobite DK (Formerly known as Azalon:))
T.L.O
NIN_Leviathan
Xsane
Elgen
Scavenger
Hanky
SeventhSun
Keen

Dagens tal: 16

Udstyr:

SEGA
1 x MD EU + joypads (Elge... Se hele indlægget


Sydsj. Konsoltræf
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
135 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
KeenKeenSkrevet 23/05-08 17:27, rettet 23/05-08 17:27 
jeg tager toget fra odense her lidt over 18, og skulle være fremme 20:00-20:30
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/05-08 17:55 
Ja det nåede du så ikke helt :-p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 24/05-08 21:50 
Er nu vel hjemme i Vanløse igen.
Tak til alle for et fantastisk træf!
Det må vi gøre igen };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
scavengerscavengerSkrevet 25/05-08 07:46 
Jeg er også hjemme igen, og vil også takke for et hyggeligt træf. Lokalerne og omgivelserne var perfekte og der blev kæmpet en brav kamp for at få netværket op at køre. Det var lidt synd at så mange faldt fra i sidste øjeblik og at andre end ikke gad melde afbud men bare blev væk. Jeg håber der snart bliver arrangeret træf på Sjælland igen.
Nemo me impune lacessit
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/05-08 10:24, rettet 25/05-08 10:49 
Elgen>
EDIT: Rettet MegaMan til VectorMan, MegaMan er jo til Nintendo };-)

Også til MD ;=)
http://youtube.com/watch?v=RxQEheNo8eY&feature=related
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/05-08 11:48 
Juggernaut>
Hvis nogle her på falderebet, har lyst til at deltage i træffet, er der 5 GRATIS pladser :)

Arh det skulle jeg have vidst. Så havde jeg været på.
Jeg er da glad for at høre at det har været hyggeligt.
Jeg er på næste gang :)
KeenKeenSkrevet 25/05-08 17:58, rettet 25/05-08 18:05 
Cenobite DK>
Ja det nåede du så ikke helt :-p

Glemsom bus chauffør...

Men jeg er nu kommet hjem igen, helt uden små ture uden for den planlagte rute :)

Tak for et rigtigt fedt træf! jeg skal helt klart med til det næste

Har lært følgende:

Jeg ved nu hvorfor scavenger hedder det som gør :)

Cenobites vildeste oplevelse i livet er at se den store orm i tomb raider legend dø :P

Hulle kan ikke køre bil hvis der er en motercykel i nærheden!

Cenobite gider ikke spille PGR4 med hulle :P

Juggernaut kører råddent...

Juggernaut er herre dårlig til at snakke fynsk! :P

Martin kan spille tekken med dansemåtter, og hold da kæft det ser sjovt ud :P

Hulle, Elgen, NIN_Leviathan og Cenobite, jeg adder jer lige på live senere idag
scavengerscavengerSkrevet 25/05-08 20:15 
Keen>
Har lært følgende:

Jeg ved nu hvorfor scavenger hedder det som gør :)

;-)

Martin kan spille tekken med dansemåtter, og hold da kæft det ser sjovt ud :P

Håber den videosnas Juggernaut fik skudt med mobilen blev god, så må den være lige til Youtube. Til andre: Prøv at spille Tekken med dansemåtte, det er altså totalt grineren.
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 25/05-08 22:11 
Tak for et rigtigt hyggeligt træf. Selvom vi ikke blev helt så mange som planlagt, var det alligevel helt i top, og jeg er afgjort klar til endnu en omgang senere på året.
Der er blevet taget en masse billeder samt lidt videoklip, som jeg vil prøve at ligge ud i nærmeste fremtid.

Til Keen: Ka du komme uu, her har vært inbruu :) Og til jer andre: Der er kun én vinder i PGR 4. C'est moi!

Det har været en yderst oplevelsesrig weekend. Tekken på dansemåtte (aldrig har jeg grinet så meget), Ikaruga (TATE) på Cenobite_DKs hjemmebryggede 40" LCD og Donkey Konga 4 player. Stort :) Næste gang må vi planlægge lidt på Forza Motorsport 2 med 11 skærme....
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/05-08 22:22 
Har Cenobite lavet sit eget LCD tv fra bunden?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 25/05-08 22:28 
Ikke helt. Men det ligner lidt. Han må nok hellere selv uddybe det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 26/05-08 01:33, rettet 26/05-08 01:36 
Gutten er teknikker og arbejder på et værksted.
Han havde så selv flikket et tv (dog uden chassis osv., kun det allermest nødvendige) sammen til lejligheden (træffet) af dele fra kasserede/defekte tv'er.
Det var i hvert fald hvad jeg forstod på ham (correct me if i'm wrong).

Og for dælen hvor så Ikaruga labert ud i 40" HD TATE, nam-nam.
Det kan ikke beskrives, men skal ses!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 26/05-08 08:44 
Heh, tror ikke jeg tør vende mit 42" om på siden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 26/05-08 10:41 
Hvorfor tør du ikke det?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HeroldHeroldSkrevet 26/05-08 10:45 
Det er vist plasma. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 26/05-08 11:40 
Må man ikke gøre det med en plasma-skærm?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 26/05-08 11:52 
Det ved jeg ikke om man må, hvilket selvfølgelig også spiller ind. Men derudover er det også ret tungt, og foden hjælper jo ikke noget, hvis det står på siden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 26/05-08 13:00, rettet 26/05-08 13:01 
Det skal i hvert fald transporteres oprejst, så jeg ved ikke hvor optimalt det er at vende det om?

Edit: Plasmaen løber sikkert ud gennem et hul i toppen!!!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 26/05-08 13:27 
Av-av-av, jeg brænder mig på plasmaen!
Deltagere/udstyr til Sydsj. Konsoltræf
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 26/05-08 14:14, rettet 26/05-08 14:23 
Elgen>
Gutten er teknikker og arbejder på et værksted.
Han havde så selv flikket et tv (dog uden chassis osv., kun det allermest nødvendige) sammen til lejligheden (træffet) af dele fra kasserede/defekte tv'er.
Det var i hvert fald hvad jeg forstod på ham (correct me if i'm wrong).

Og for dælen hvor så Ikaruga labert ud i 40" HD TATE, nam-nam.
Det kan ikke beskrives, men skal ses!

Hehe, yeah bort set fra at jeg også bruger det til daglig, har en front jeg sætter på, så det ikke set helt så råt ud :-)
Det så ret godt ud ja, jeg er ikke den store ikaruga fan, men jeg kan godt se pointen i at bruge et HD tv til tate. Jugger fik vist også taget mere end et par billeder ;-p

Sumez>
Heh, tror ikke jeg tør vende mit 42" om på siden.

Det er selvfølgelig dit eget valg, men rent teknisk er der ingen hindring for det. Spekulationer om hvorvidt plasma kan "løbe ud" og lign., kan godt manes i jorden. Plasma paneler er lavet af små celler som indeholder en blanding af neon og xenon gas, som kan lyse i forskellige farver når man påfører en spændingsdifference. Tjek evt wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Plasma_display#Functional_details
Nogle af jer har måske set at bl.a. DSB har brugt plasma skærme, til at vise tog/bus tider, som er vendt på højkant. Jeg har i hvert fald selv lagt mærke til det flere steder.
Det er selvfølgelig ret besværligt at vende så stort et tv på højkant, og kabinetterne er ofte lavet så varmen lettest kan komme ud i toppen, men så længe at det står sikkert, er der ikke nogen problemer idet. :)

Herold>
Det skal i hvert fald transporteres oprejst...

Det er af ren og skær mekanisk årsager, da panelet kan ryste og blive buet under transport, og derfor flække. Fuldstændig ligesom at store glasplader skal transporteres opretstående.
Dvs, der er ikke nogle tekniske forklaringer mht elektronikken som forhindrer nogen i at flytte en skærm som ligger ned.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HulleHulleSkrevet 26/05-08 15:39 
Jeg stemmer i, tusind tak for et fantastisk og lærerigt træf. Jeg sværger på, at alt hvad der skete i kollison mellem min Ferrari og motorcykler var ren force majeure :D

Hvad kan en weekend i nørdernes tegn belære med:

Keen er en haj til Guitar Hero og så er hans prutter direkte livsfarlige.. Du burde rende rundt med en biohazard advarsel på ryggen.

Som allerede nævnt, så er Ikaruga smukt i tate på en kæmpe skærm.

Gigawing til DC er fantastisk, gad vide hvad sådan et eksemplar koster?

4-player Donkey Koonga er grineren. Tak for kampen.

Juggernaut er en sublim primus motor for sydsjællands konsoltræf. Gentagelse tak.

Dansespil er faktisk ret sjove, når ikke Martin snyder og giver modstanderen den måtte der ikke virker ;) Og så giver det ømme ben.

Bangai-O til Dreamcast er en overset perle. Det fik jeg brugt lige lovligt meget tid på, utroligt vanedannende. Ser frem til DS udgaven i august.

Alt i alt bunder det i en konklussion der kom opsumeres kort: Et formidabelt arrangement med rare deltagere og en fed weekend.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 26/05-08 15:39 
Det med at det løber ud, var også bare for sjov :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 26/05-08 16:57 
Hulle>
Keen er en haj til Guitar Hero og så er hans prutter direkte livsfarlige.. Du burde rende rundt med en biohazard advarsel på ryggen.

Jeg tror ikke jeg kan tåle champingon :)

Men NIN_Leviathan gjorde det sku hver 5 minut! man blev jo vant til det efter de første to dage...

vi fik også set en film kaldet "the fearless vampire hunters" eller noget i den stil, som er en 1000 år gammel film, kæft den var skummel, og hold da kæft cenobite var negativ, men han nægtede sku at gå fra den :)

At spille ikaruga på 40" tate var noget af en oplevelse!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/05-08 18:00 
Hulle>
Gigawing til DC er fantastisk, gad vide hvad sådan et eksemplar koster?

Et mint eksemplar i US kan du få for ca en hund. Den understøtter godt nok ikke RGB (et problem med mange US Capcom spil). Men du spiller vel med et VGA kabel? Det fortjæner DC'en :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 27/05-08 15:28 
En hund! Det er da værd at importere, det skal straks blive gjort. Spiller med uoriginalt RGB kabel, men har lige tjekket at mit fjernsyn understøtter VGA, kunne være det skulle importeres sammen med. Tak for tippet :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ElgenElgenSkrevet 28/05-08 12:03 
PS. Til folk der blev hooked på DonkyKonga, kan jeg se at der er 1 eksemplar og 2 stk. Konga-controllers til salg her på sitet lige nu.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/05-08 13:25 
Hulle>
En hund! Det er da værd at importere, det skal straks blive gjort. Spiller med uoriginalt RGB kabel, men har lige tjekket at mit fjernsyn understøtter VGA, kunne være det skulle importeres sammen med. Tak for tippet :)

Kein problem. Hvis du kan finde den originale SEGA vga box så er den værd at give de høje priser for. Jeg gav selv omkring 500 for min, men en uorg. burde stadig give et rigtig godt billede.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 28/05-08 14:16 
Hey Jugger.... får du lagt nogle billeder op et sted? :)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KeenKeenSkrevet 28/05-08 16:27 
hvad med alle de der skumle billeder du tog? eller var det juggernauts kamera du havde hugget til det formål? :P
JuggernautJuggernautSkrevet 28/05-08 20:26, rettet 28/05-08 20:33 
Visse billeder tåler ikke offentlighedens lys, men der er da blevet taget en del brugbare. Mangler bare et sted at smide dem op. Mener ikke at Photobucket har den mulighed med at dele et galleri.
Nogle andre forslag?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 28/05-08 20:27 
http://picasa.google.com/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 29/05-08 00:18 
Så er der lidt billeder :)

Træf
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/05-08 03:12 
Sejt!
Ser ud til at det har været rigtig hyggeligt.
Rigtig fed Ikaruga skærm
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/05-08 19:05 
Juggernaut>
Så er der lidt billeder :)


Det ser sgu godt ud. Sikke en række flotte fyre ;-D ja de skal sgu ikke komme og sige gamer-nørder er grimme, hehe.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KeenKeenSkrevet 29/05-08 20:44 
:P
135 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig